Македонија
Ковачки: Дрин Ахмети е најпосакуван бизнис-партнер, други плаќаат за да им биде ортак, Владата му дава концесии, зарем ЈО мисли дека без Али Ахмети тоа е можно?

Дрин Ахмети со вчерашното признание дека презеде 39 % од сопственоста на деловниот центар „Соравија“, без да даде ниту еден денар за тоа, само затоа што има претприемачки дух, фрла сомнеж и дополнително го инкриминира Али Ахмети дека тој лично стои зад целата оваа зделка, вели Драган Ковачки, член на ИК на ВМРО-ДПМНЕ и пратеник.
„’Тор нидустриес’ на Дрин Ахмети, внук на Али Ахмети, е фирма која е основана во 2020 година, таа не прикажува профит, напротив, работи и со загуба. Истата оваа фирма, сега заедно со албанската ‘Певлаку ШПК’, го презеде деловниот центар ‘Соравија’ и наместо со паричен влог, фирмата партнер од Албанија е таа што плаќа, а младиот Ахмети добива 39 % затоа што е млад и има убав поглед кон иднината. И како таков треба да го менаџира деловниот центар. Кога си внук на Али Ахмети, покрај тоа што други фирми плаќаа за да ти бидат партнери, и Владата ти дава милионски бизниси, министрите од ДУИ се редат за да гласаат за тебе“, рече Ковачки.
Додаде дека на 14.5.2019 година на седница на Владата, на која биле Бујар Османи и Крешник Бектеши, е донесена одлука да се даде концесија за изградба на мала хидроцентрала на ‘Еверест ЏД’ на Дрин Ахмети кога младиот претприемач имал само 21 година. Концесијата е на 23 години, а предвидената хидроцентрала треба да биде со моќност од 387 KW. За да се направи таква хидроцентрала, потребни се 1,2 милиона евра, вели Ковачки.
„Гледајќи како функционира Дрин Ахмети, сигурно некоја банка одлучила во целост да ја покрие инвестицијата на 21-годишникот.
ЈО и органите на прогонот треба да отворат истрага веднаш. Како 25-годишниот внук на Ахмети влегува во милионски бизниси, без вложен денар? Дали за тоа му помогнала функција на чичко му? Дали Ахмети тргувал со влијание за младиот Дрин Ахмети бесплатно да добие 39 % сопственост на 30-милионскиот деловен центар ‘Соравија’? Дали Али влијаел за Дрин да добие концесија за хидроцентрала и потоа и да ја изгради?
Внукот на Ахмети очигледно е најпосакуваниот бизнис-партнер во Македонија, за тој да влезе во бизнис, не плаќа, туку други плаќаат за него.
Секој граѓанин, но и ЈО и истражните органи, треба да си дадат пред себе одговор на следното прашање. Дали кој било друг бизнисмен од Македонија или каде било во светот ќе добие 39 % од некоја милионска луксузна недвижност, без да плати за тоа ниту еден цент, само затоа што има претприемачки дух?
Сите добро го знаеме одговорот на ова прашање. Одговорот е не! Токму затоа непостапувањето од страна на ЈО и на истражните органи ќе значи нивна вмешаност, но и ќе остане запаметено како најподаничкото однесување на ЈО и одлика на заробената држава од страна на ДУИ и на СДС.
Сите инволвирани треба да знаат дека за ова одговорност ќе има“, рече Ковачки.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Македонија
„40 милиони евра изгубени – дебакл на Европската агенда на сите фронтови“, велат од ДУИ

„Во сенка на големиот дебакл во Европскиот парламент поминува веста дека државата изгуби речиси 40 милиони евра од Планот за раст на Европската Унија. Овие средства не беа симболични. Тие беа наменети за поддршка на реформите што директно влијаат врз економијата, енергетиката, образованието и стандардот на граѓаните“, велат од ДУИ.
„Но, неспособноста, некоординираноста и институционалниот хаос станаа пречка дури и за повлекување на веќе одобрени фондови. Министерството за енергетика доби негативна оценка од Брисел за реформите што требаше да ги спроведе до декември 2024 година, со што државата остана без 2,1 милион евра.
Истото министерство не ги исполни ниту обврските за јуни 2025 година, со што се изгубија уште најмалку 10 милиони.
Министерството за финансии, пак, со ист таков неуспех, го загуби најголемиот дел од очекуваните 4,2 милиони евра. Три министерства, три сериозни институции, и ниту едно чувство на итност, одговорност. Северна Македонија требаше да добие 17 милиони евра за реформите до декември и уште 70 милиони за обврските до јуни. Наместо тоа, добивме празна реформска каса, изгубен кредибилитет и понижување пред европските партнери. Во време кога регионот напредува, нашата држава сама си поставува сопки, блокирајќи го патот не само кон ЕУ, туку и кон нормалноста.
Ова е дебакл на портфолиото на Министерството за европски прашања, во чија надлежност е следење, координација, контрола, подготвеност и одржување на капацитетите за апсорпцијата на странската помош, особено таа од ЕУ
Ова е модел на владеење кој произведува застој, несигурност и економска штета. Владата не ја изгуби само довербата на Брисел, таа ја губи и довербата на сопствените граѓани.
Никој не може да зборува за развој и просперитет, додека паралелно го блокира пристапот до фондови што се заслужени, не подарени.
ДУИ бара итна објаснување: кој е одговорен за оваа загуба и што ќе преземе Владата за да спречи нова катастрофа.
Зашто држава која не знае да ги искористи шансите, нема право да се жали на пречките. И додека граѓаните се соочуваат со зголемени трошоци, инфлација и институционален хаос, Владата дозволува 40 милиони евра да испарат без глас, без реакција. Тоа не е реформа. Тоа е саморазорување“, се наведува во соопштението на ДУИ.
Македонија
Без струја денеска дел од Кисела Вода

Од ЕВН Македонија АД известуваат дека денеска без електрична енергија ќе останат:
– во периодот од 12.00 до 14.00 часот, корисниците од улицата Свети Наум Охридски, општина Кисела Вода.
Македонија
Околу половина час се чека на Богородица и Табановце

Сообраќајот на државните патишта се одвива непречено, по суви коловози, извести АМСМ.
Интензитетот на сообраќај на патните правци надвор од градските средини е зголемен. На граничните премини од македонска страна време на чекање на Богородица 20-30 минути, на Табановце 20-30 минути, на останатите гранични премини нема подолги задржувања за влез и излез од државата.
АМСМ препорачува прилагодена брзина на движење, почитување на поставената сообраќајна сигнализација и внимателно управување со возилата, особено на патиштата низ котлините, речните долини и клисурите, каде има можност од појава на одрони. Ова посебно се однесува за делниците Катланово – Велес, Маврово – Дебар – Струга, Виница – Берово и Кочани – Делчево.