Македонија
МВР: Полициска интервенција на верскиот собир во Струга можеше да предизвика жестока реакција од верниците
Министерството за внатрешни работи за вчерашната литија со стотици верници, кои не ги почитуваа мерките за заштита од коронавирусот, вели дека старешината на црквата „Св. Ѓорѓи“ во Струга ги информирал дека настанот ќе се одржи само со локалното свештенство и монташтво, а кога полицијата увидела дека на настанот се придружуваат и граѓани, не можеле да ги спречат поради страв од пожестока реакција и ескалација на ситуацијата.
МВР тврди дека полицијата во Струга ги спровела сите безбедносни мерки и постапувала во согласност со мерките донесени од Владата за заштита од Ковид-19.
„На 4.5.2020 година, началникот на ОВР Струга, заедно со други претставници од полициската станица, одржа работен состанок со старешината на црквата ‘Св. Ѓорѓи“’ во Струга, на која на старешината му беше нагласена потребата од доследно и дисциплинирано придржување до сетот мерки и препораки на здравствените органи и владините мерки за заштита од зараза со коронавирусот и при вршење на верските служби и други активности за време на литијата црковните и другите лица строго да се придржуваат до одредбите за држење прописно растојание. Старешината на црквата ги запозна полициските претставници дека навремено ќе информира за сите планирани активности пред и за време на одржувањето на литијата и нагласи дека бил во постојан контакт со МПЦ-ОА“, информираат од МВР.
Полицијата во Струга забележала дека група верници почнале да се собираат уште во дворот на црквата „Св. Ѓорѓи“, но имале маски и држеле растојание, велат од МВР, по што додаваат дека кога поворката се движела низ струшките улици, полицијата забележала дека од споредни улици и дворови граѓаните излегувале и ѝ се придружувале на поворката.
„ОВР Струга изготви оперативен план и во согласност со него на 7.5.2020 година изврши физичко покривање на поширокиот дел од црквата ‘Св. Ѓорѓи’ , во чиј двор беше забележана помала група верници, кои имаа заштитни маски и беа на соодветно меѓусебно растојание. При движењето на литијата кон кејот и на шеталиштето од споредните улици и од дворовите на приватните куќи околу 17.30 часот полициските службеници забележаа движење и приклучување на групи верници“, велат од МВР.
Од МВР истакнуваат дека било невозможно да се спречи собирањето на стотиците верници, кои ѝ се придружиле на литијата бидејќи, ако имало пожестока реакција, ќе дошло и до ескалација.
„Иако имаше обид на полициските службеници да се спречи нивно ефективно вклучување во поворката, на што наидоа на вербална реакција и негодување од граѓаните, таа појава не беше возможно целосно да се спречи со поригорозна полициска интервенција поради можноста од пожестока реакција на верниците и ескалација на ситуацијата“, сметаат од МВР.
Тие на крајот од соопштението наведуваат дека за разлика од минатогодишната литија со 10.000 верници, оваа година имало речиси 300 лица. По ова, струшката полиција и Обвинителството спроведуваат мерки за да се идентификуваат евентуални организатори на непредвиденото и ненајавено приклучување на групите верници по што ќе бидат поднесени соодветни пријави.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
Герасимовски го посети штандот на ЈП „Паркинзи на Општина Центар“: Информативни табли со QR-код за брзо плаќање
Градоначалникот на Општина Центар, Горан Герасимовски, денеска го посети штандот на ЈП „Паркинзи на Општина Центар“, каде што заедно со директорот Душко Коцевски разговараа за новите услуги и иновации во системот за паркирање.
Коцевски го информираше Герасимовски дека на новите информативни табли на ПОЦ е поставен QR-код со директен линк, што овозможува едноставно и брзо плаќање на паркинг услугата со платежна картичка, без потреба од регистрација или испраќање SMS порака.
„Одличен потег на ЈП ПОЦ за модернизација и поефикасно паркирање во општината. Ги следиме модерните трендови за побрзи и електронски достапни услуги со кои корисниците ќе можат полесно и поедноставно да ги користат услугите“, истакна Герасимовски.
На информативниот штанд беа промовирани и нови типови паркинг-карти достапни на веб-страницата www.poc.mk, како што се мултинеделната карта и гостинските паркинг-карти, кои нудат поголема флексибилност и ефикасност при користење на паркинзите во општина Центар.
Македонија
Минчев-Сулстром: Целта е да изградиме јавна администрација која е сервис на граѓаните, професионална, транспарентна и насочена кон резултати
Министерот за јавна администрација, Горан Минчев, денеска оствари протоколарна средба со амбасадорот на Кралството Шведска во Република Македонија, Ола Сулстром. На средбата, Минчев и Сулстром разговараа за можностите за продлабочување на соработката меѓу двете земји во областа на јавната администрација и зајакнувањето на институционалните капацитети.
Министерот изрази благодарност за континуираната поддршка на Кралството Шведска во реформските процеси и потенцира дека овие партнерства се од суштинско значење за унапредување на квалитетот на јавните услуги и институционалната ефикасност.
„Нашата цел е да изградиме јавна администрација која е сервис на граѓаните, професионална, транспарентна и насочена кон резултати. Поддршката од нашите меѓународни партнери, како што е Шведска, е од големо значење во овој процес на модернизација и институционална зрелост“ изјави Минчев.
На средбата беше изразена заедничка подготвеност за понатамошна соработка, размена на искуства и спроведување на заеднички проекти во областите на модернизација на јавниот сектор, управувањето со човечките ресурси, транспарентноста, отчетноста и примена на добри европски практики.
Министерството за јавна администрација, велат од таму, ќе продолжи активно да работи на воспоставување и јакнење на партнерства со земјите членки на Европската Унија, со цел приближување на стандардите и вредностите на европското управување.
Македонија
Општина Центар: Нови услуги за полесно паркирање
Во насока на подобро информирање на граѓаните и зголемување на достапноста на услугите, денес беше реализирана информативна акција во населбата Капиштец – пред Т.Ц. Беверли Хилс, на која на граѓаните им беа поделени информативни материјали и производи со цел подобро запознавање со новитетите во системот на ЈП Паркинзи на Општина Центар.
Граѓаните, како што посочуваат од општината, имаат можност да користат нови типови на паркинг-карти кои се достапни на веб-страницата www.poc.mk, како што се мулти-неделната карта и гостинските паркинг-карти, кои нудат поголема флексибилност и ефикасност при користење на паркинзите во општина Центар.
Мулти-неделната паркинг-карта се купува онлајн, без потреба од физичко присуство на шалтер. Оваа карта важи седум дена и овозможува паркирање на сите комерцијални паркиралишта од отворен тип во зона 1 и зона 2. Воведени се и гостински паркинг-карти, наменети исклучиво за жителите на општина Центар со активен кориснички договор. Тие им овозможуваат на жителите полесно да им обезбедат паркинг-место на своите гости. Овие карти важат и за комерцијалните и за резидентните отворени паркиралишта во секторот каде што живее корисникот.
Најновата услуга што ЈП ПОЦ ја воведе е онлајн плаќање со платежна картичка без потреба од најава, апликација или регистрација. На информативните табли на паркинзите е поставен QR-код и директен линк што води до страницата за плаќање, со што процесот е едноставен, брз и достапен за сите корисници.
На настанот присуствуваа градоначалникот на Општина Центар, Горан Герасимовски, и директорот на ЈП ПОЦ, Душко Коцевски, кои остварија средби со жителите и ги запознаа со новите услуги.
„Со воведувањето на новите типови паркинг-карти, како мулти-неделната и гостинската, овозможуваме граѓаните да имаат поголема контрола и удобност при користење на нашите паркинг-услуги. Целта ни е системот да биде практичен, дигитален и прилагоден на реалните потреби на жителите на Центар,“ изјави Душко Коцевски, директор на ЈП „Паркинзи на Општина Центар“.
„Како локална самоуправа, континуирано инвестираме во дигитални решенија кои им го олеснуваат секојдневието на граѓаните. Со новиот начин на онлајн плаќање и модернизацијата на паркинг-системот, правиме значаен чекор кон поквалитетни, побрзи и потранспарентни јавни услуги. Центар ќе продолжи да биде пример за општина што ги користи технологијата и иновациите во служба на граѓаните,“ изјави Горан Герасимовски, градоначалник на Општина Центар.

