Македонија
Пренџов: Денес е историски ден, кланот Заеви и ДУИ-инг бизнис заминуваат во историјата

Денес е голем ден затоа што во историјата заминува нај неспособната и најкриминалната влада која што некогаш Република Македонија ја имала. Несе е голем ден затоа што за прв пат после 2008 година ќе имаме целосна промена на власта. За многу граѓани и за мене, денес е голем ден затоа што конечно кланот Заеви и на ним сличните како холдингот ДУИ-инг бизнис, заминуваат во историјата, рече пратеникот на ВМРО-ДПМНЕ, Љупчо Пренџов во својот говор на собраниската седница за избор на новата Влада.
Додаде дека денес е денот кога оние кои немаа народен легитимитет и кредибилитет и никогаш не излегоа на избори не владееја, не управуваа и не пљачкаа, заминуваат а на нивно место доаѓаат луѓе кои што беа на избори и кои што добија незапомнет народен легитимитет и кредибилитет.
„Симбол за овие промени, за оваа надеж и верба и негова персонификација помеѓу граѓаните е мандатарот, господинот Христијан Мицкоски. Тој е многу работлив и многу истраен човек, човек кој што не застранува од плановите и визијата, кој секогаш однапред му се предвидени детално разработени и споделени со соработниците и јавноста и во тоа може да се увериме преку Програмата 1198, а потоа преточена како дел од програмата за работа на владата“, рече Пренџов.
Посочи дека во секторот одбрана застанувам искусен, работлив и тивок политичар кој што е убеден дека под негово водство во НАТО нема да бидеме земја од која што НАТО се плаши да не дадеме уште некој пасош на уште некој шпион, туку ќе биде човек на кого што НАТО ќе може целосно да потпре.
Пренџов зборуваше и за ресорот за внатрешни работи, за што рече дека таму ќе биде човекот кој што веќе и се докажа во својата работа во стоте дена техничка влада, при што на предлог министерот Панче Тошковски му порача дека освен тоа што криминал има по улиците, тој исто така го има и внатре во МВР и дека треба сериозно да се занимава со ова.
„Македонија конечно добива министер за транспорт и врски. До сега една од бруките на Социјалдемократскиот сојуз беше тоа што при жив, здрав и прав министер за транспорт и врски, Артан Груби ги водеше клучните проекти од градежништвото, а Артан го знаеме сите. Оние кои што го знаат подобро велат ако Артан денеска не земе од некого нешто, не позајми од некого нешто, не земе некоја провизија од некого, ако е таков денот погоден, тогаш велат парите од едниот џеб си ги вади и ги префрла во другиот со цел да ја задоволи дневната рутина и својот карактер“, истакна меѓу другото пратеникот Пренџов образложувајќи ги предлозите за министри во новата Влада предводена од ВМРО-ДПМНЕ.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Македонија
(Видео) Се бара донација од пченка и јаболка оти мечки се доближуваат до селата околу Шар Планина

Националниот парк „Шар Планина“ повика на донации во форма на домашна пченка и јаболка, бидејќи се забележани повеќе случаи во кои мечки се доближуваат до планинските села во потрага по храна.
Од тука велат дека во последните две недели, сè почесто се забележуваат случаи на приближување на мечки кон населени места во регионот на Националниот парк. Овој феномен, како што се додава, е резултат на намалени природни извори на храна во подрачјата кои се нивно природно живеалиште.
„За да се намали ризикот од несакани средби со луѓе и да се помогне за здравјето и безбедноста на овие важни жители на нашата планина, започнуваме иницијатива за симболична прихрана на мечките, на оддалечени и безбедни локации, далеку од населени места и планинарски патеки. Бараме доброволни донации на јаболка и пченка од домашно потекло, со цел хранењето да биде што е можно послично на природната исхрана на мечката (Ursus arctos), која претежно е растително базирана“, велат од Националниот парк.
Се додава дека дистрибуцијата на храната ќе ја извршува нивната управа во соработка со волонтерска служба, во согласност со Програмата за заштита, одгледување и управување со дивечот (2023–2033), каде што се препорачува симболична прихрана како метод за следење и заштита на дивечот.
Македонија
Николоски: Договорот со Обединетото Кралство е од историско значење за Македонија и развојот на државата

Договорот меѓу Владата на Македонија и Владата на Обединетото Кралство на Велика Британија и Северна Ирска е од историско значење за развојот на државата, напиша вицепремиерот Николоски на својот фејсбук профил.
„Денес во Собранието е изгласан Законот за ратификација на договорот меѓу Владата на Македонија и Владата на Обединетото Кралство на Велика Британија и Северна Ирска. Овој договор е од историско значење за Македонија и развојот на државата. Со овој договор се потврдува партнерството помеѓу двете држави! Заеднички ќе направиме огромни проекти и ќе ја направиме Македонија многу подобро место за живеење!“, напиша вицепремиерот Николоски.
Македонија
Неопходно е да се додаде по уште една лента на експресниот пат Штип – Кочани, експертите ценат дека има и технички недостатоци

Денеска во Кочани претставници од Одделот за сообраќај на Министерството за внатрешни работи присуствуваа на експертскиот панел „Безбедносните ризици на експресниот пат Штип – Кочани“.
Панелот беше инициран од универзитетскиот професор Јован Шоповски со поддршка на општествено одговорната компанија „Амфенол Технолоџи Македонија“. На панелот учествуваа и претставници на Републичкиот совет за безбедност на сообраќајот на патиштата, експерти и професори од универзитетите во Скопје и Штип, сообраќајни инспектори во регионот и други учесници засегнати од проблемите на новоизградениот експресен пат.
Сообраќајните експерти се согласија за неопходноста од подигање на безбедносните услови на оваа делница при што се предложија одржливи решенија.
Еден од најприфатливите предлог решенија на експертите е концептот „два плус два“, односно додавање по една коловозна лента на постојните и нивно физичко разделување.
Во дискусиите беа потенцирани и неколку критични точки на кои се случиле најголемиот број од несреќите во кои имаше жртви, при што освен возењето со неприлагодена брзина и непочитувањето на сообраќајната сигнализација, беа наведени и некои технички недостатоци за кои консензусот беше дека мора да се отстранат во најбрз можен рок.