Македонија
Дел од инволвираните по третпат ги менуваат изјавите за сообраќајката во која е инволвиран Спасов
Дел од инволвираните во четвртокот дојдоа во полициската станица Карпош и дадоа нови изјави во врска со сообраќајката во која учествуваше Д.С., со кои ги негираат претходните изјави, рече на денешната прес конференција Тони Ангеловски, портпарол на МВР.
„На лицата Т.К. и М.Т. ова им е трета изјава во врска со истиот случај, а на Д.С. втора. Вчера Д.С. ја промени својата изјава односно кажа дека во првата изјава дадена во полициската станица Карпош не ја говорел вистината. Во првата изјава дадена во саботата вечерта Д.С. тврди дека Туарегот бил управуван од, како што рекол, неговиот возач М.Т. Но, вчера Д.С. во полициската станица Карпош дава нова изјава во која тврди дека тој лично го управувал Туарегот. Сопатничката во Туарегот Т.К. во првата изјава дадена во ноќта петок кон сабота, тврди дека возилото Фолксваген Туарег било управувано од Д.С. и нема никакви закани од никого. Во втората изјава дадена во саботата вечерта, кога и лицето Д.С. дава изјава, Т.К. ја менува изјавата и тврди дека возилото не го управувал Д.С. туку М.Т. и со тоа ја поткрепува изјавата дадена истиот ден од Д.С. Но, вчера Т.К. по трет пат дојде во полициска станица и ја негира својата претходна изјава односно призна дека тоа што го изјавила не е вистина. Според последната изјава на Т.К. , возилото Туарег го управувал Д.С. Значи прво возел Д.С., па возел М.Т, па на крај повторно возел Д.С. И лицето М.Т. три пати ја менува својата изјава. Во првата изјава дадена во петокот вечерта, кога дури два часа после незгодите доаѓа на местото каде бил запрен Туарегот, вели дека тој лично го управувал возилото во кое биле уште Д.С. и Т.К. и не пријавува никакви закани од насилници. Во втората изјава дадена утредента во ПС Карпош, откако и лицето Д.С. даде изјава, М.Т. тврди дека тој го управувал возилото, но сега дополнува и дека имало закани од насилници. Вчера пак, по личното признание на Д.С. дека тој го возел Туарегот, исто како и Т.К. и М.Т. дојде во полициската станица Карпош и даде трета изјава во која кажува дека лажел во претходните две изјави кога тврдел дека тој го возел Туарегот“, рече Ангеловски.
Портпаролот на МВР на крајот на прес конференцијата го повтори фактот дека е утврдено дека Туарегот удрил во возилото Пасат и сето тоа е документирано, а снимена е и пријавата на 192 на оштетениот возач на Пасатот. /крај/мф/ст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
Нов дефокус, сега Бугарите се криви за покачувањето на струјата, велат од СДСМ
„Ги слушаме претставниците на ВМРО Ванчовистичка во јавните настапи како зборуваат за внесување на Бугари во Устав.
Дали сега за поскапувањето на струјата се виновни Бугарите“, прашуваат од СДСМ.
Или, како што додаваат, е виновен претседателот на СДСМ, Венко Филипче, Заев Заев кој 5 години е во полтичка пензија.
„Дали е виновен некој друг од СДСМ?
Секогаш некој друг е виновен за криминалот и корупција на ВМРО Ванчовистичка.
Сега излегле со најново „сензационално“ сознание: Бугарите се виновни што нема мазут. Виновни се и што поскапе струјата.
Наскоро ќе бидат други виновни и што недостига една милијарда евра во буџетот.
Добро како гледа ВМРО Ванчовистичка на граѓаните во Македонија?
Да не ги гледа со „магарешки уши“?
Да не беше тажно — ќе беше навистина смешно“, додаваат од опозициската партија.
Македонија
СДСМ: Кризна состојба заради тендери, зошто навреме не е набавен мазут
Кризната состојба во енергетиката не е поради протестите во Грција туку поради криминалните тендери и неспособноста на ДПМНЕ, велат од СДС:
„Кои се фактите:
-77 милиони евра е официјална загуба за само првите два квартали оваа година, со проекција од над 100 милиони евра загуба до крајот на 2025 година.
-Има историски најлошо производство на домашна струја, од планирани 5.100 GWh, не се произведени ниту половина.
-Наместо да се произведува струја дома, која чини 80-90 евра мегават час, Владата купува скапа струја за 140 евра мегават часови.
Сето ова треба да се покрие со „кризна состојба“ за граѓаните да ги платат овие загуби.
Така доаѓаме и до клучното прашање: зошто навреме не бил набавен мазут, зошто се чекало досега“.
Прашуваат, дали можеби веќе постои избрана фирма за снабдување со мазут.
„Какво е ова решение да се трошат преостанатите резерви на мазут без обезбедени нови количини? Па тоа само ќе ја продлабочи загубата во ЕСМ.
Граѓаните го знаат одговорот. Заради тендери. За некој да профитира. Како што се и 161 тендер за една фирма или 9 милиони евра за друга фрима за двајца вработени.
100 милиони евра загуба, буџетска дупка од 1 милијарда евра, се заради криминални тендери.
Одговорност ова мора да има“.
Македонија
Ако пиеш не вози, ако возиш немој да пиеш, секој живот е важен: новогодишна кампања за безбедност во сообраќајот
Републичкиот совет за безбедност на сообраќајот на патиштата, во пресрет на новогодишните и божиќните празници ја реализира новогодишната кампања за подигнување на јавната свест за ризиците од управување на моторни возила под дејство на алкохол.
Празничниот период е карактеристичен по зголемена раздвиженост на населението, зголемен интензитет на сообраќајот, новогодишни прослави и семејни дружби, што објективно го зголемува ризикот од настанување на сообраќајни незгоди со тешки последици, истакнуваат од таму.
„Алкохолот значително ги нарушува психофизичките способности на возачот, ја намалува концентрацијата, го продолжува времето на реакција и ја компромитира способноста за правилна проценка и донесување одлуки во сообраќајот.
Управувањето на возило под дејство на алкохол не претставува само прекршување на сообраќајните правила и прописи, туку и сериозен безбедносен ризик кој директно ги загрозува животот и здравјето на возачите, патниците и останатите учесници во сообраќајот.
Последиците од ваквото неодговорно однесување често се трајни и ненадоместливи – за поединците, семејствата и општеството во целина.
Во таа насока, Републичкиот совет за безбедност на сообраќајот на патиштата упатува јасен и недвосмислен апел до сите учесници во сообраќајот:
• да не управуваат моторно возило под дејство на алкохол;
• навремено да планираат безбедна алтернатива за превоз ( јавен превоз, такси-служба );
• доследно да ги почитуваат сообраќајните правила и прописи, со посебен акцент на ограничувањата на брзината на движење, почитување на сообраќајната сигнализацијата и користење на заштитна опрема;
• да покажат зголемена внимателност и одговорност кон ранливите категории на учесници во сообраќајот.
Безбедноста во сообраќајот е заедничка одговорност на сите. Со почитување на законските прописи и одговорно однесување во сообраќајот, секој поединец може да придонесе празничните денови да бидат исполнети со радост и среќа, а не со трагични последици“.

