РЕ-Дигитал
Во Кина е пуштена во употреба најбрзата интернет-конекција во светот
Во Кина е пуштена во употреба најбрзата интернет-конекција во светот, која има пропустен опсег од 1,2 терабајт во секунда и ги поврзува Пекинг, Вухан и Гуангжу, пренесува „Глобал тајмс“.
Оваа ултрабрза мрежа долга 3.000 километри станува најзначајниот дел од идната интернет-инфраструктура на Кина.
Кина вртоглаво ги зголемува големината и брзината на своите интернет-инсталации.
Како што е наведено, до септември оваа година во земјата се изградени повеќе од 3 милиони станици за 5Г со антени формирајќи ја најголемата мрежна структура во светот.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
„Епл“ го престигна „Самсунг“, стана најголемиот светски производител на телефони
Според податоците на Меѓународната корпорација за податоци (ИДЦ), секој петти продаден мобилен телефон минатата година бил бренд на „Епл“. Првпат досега „Епл“ го зазеде првото место по бројот на продадени мобилни уреди, јавува Би-би-си. Тоа место дванаесет години му припаѓаше на „Самсунг“.
„Епл“ продаде над 234 милиони мобилни телефони минатата година и покрај зголемените регулаторни предизвици и зголемената конкуренција од „Хуавеј“ во Кина.
„Хуавеј“ неодамна почна да прави сопствени чипови,откако САД им забранија да ја користат технологијата поради наводната опасност што ја претставува за националната безбедност на САД.
„Самсунг“ е сè уште блиску до „Епл“ со удел од 19,4 отсто од вкупниот пазар, но претрпе голем пад. Неговата конкуренција е претставена со подостапни уреди од кинеските производители „Ксаоми“ и „Опо“.
ИДЦ објави дека минатата година биле продадени речиси 1,2 милијарда паметни телефони, што е пад од повеќе од 3 проценти во однос на претходната година. Аналитичарите предвидуваат дека пазарот ќе закрепне оваа година.
РЕ-Дигитал
Direct Media United Solutions го подига одлучувањето засновано на маркетинг-податоци на повисоко ниво
Direct Media United Solutions продолжува да биде лидер во иновациите! На искусниот тим од медиумски професионалци им се придружува и тим од експерти и стратези за маркетинг и податоци. Покрај Маријана Агиќ-Молнар, новиот извршен директор на Direct Media, која долги години е присутна на пазарот за истражување и податоци, управувајќи со јадранскиот регион на компанијата GfK, тука се и Горан Тинтор, Миодраг Вујиновиќ, Душан Дингарац, Дарко Благојевиќ и Весна Шкаро-Петриќ. Новиот тим со себе носи посебни вештини поврзани со употреба, интеграција и анализа на различни сетови на податоци, како и темелно познавање на однесувањето на корисниците/потрошувачите на нашите клиенти. Со вклучувањето на искусниот тим со долгогодишни кариери во индустријата за истражување и податоци, Direct Media United Solutions сега може да го подигне одлучувањето засновано на податоци на уште повисоко ниво за своите клиенти. Станува збор за сосема нова услуга која другите агенции на нашиот пазар ја немаат и која ќе им помогне на клиентите подобро да ги искористат податоците со кои располагаат и да бидат поефикасни во своите маркетинг активности.
Поддршката на клиентите од страна на експертскиот тим на Direct Media ќе се рефлектира во неколку сегменти:
- Подобро искористување и употреба на маркетинг податоците – поддршка на клиентите во поефикасно користење и интегрирање на податоците (first party data), за подобри маркетинг одлуки и мерливи резултати
- Поголем број на конверзии и задоволни корисници – напредна сегментација и маркетинг базиран на податоци за персонализирано искуство на корисниците/потрошувачите и нивно поголемо задоволство
- Нови приходи од малопродажни медиуми (retail media)- создавање дополнителен медиумски инвентар или монетизација на постојниот за подобра понуда на пазарот за рекламирање
- Применливи и мерливи увиди – автоматизирано известување кое обезбедува подобар увид во перформансите и придонесува за поефективно одлучување засновано на податоци
Direct Media United Solutions е водечки агенциски систем во Југоисточна Европа, мрежа на професионалци во повеќе земји: Србија, Црна Гора, Босна и Херцеговина, Словенија, Македонија, Албанија. Нашата посебна методологија го комбинира најдоброто од медиумите, креативноста, технологијата и податоците. Овој холистички пристап е движечка сила во креирањето на иновативно и ефективно рекламирање, која се заснова на медиско планирање и закуп.
ПР текст
Забава
Непал го забрани „Тик-ток“: властите тврдат дека апликацијата им штети на социјалните односи и семејството
Властите во Непал објавија дека ја забраниле употребата на апликацијата во земјата бидејќи, според нив, „ги нарушува социјалната хармонија и семејните структури“.
Како што пренесува „Економист“, овој потег следува откако владата на Непал им нареди на компаниите што управуваат со глобалните платформи за социјални медиуми да основаат локални канцеларии во земјата.
Непалските власти рекоа дека „Тик-ток“ има содржини што поттикнуваат верска омраза, насилство и сексуална злоупотреба и дека доведоа до конфликти во реалниот живот, кои бараа распоредување на полициските сили и воведување полициски час, пишува „Њујорк тајмс“.
Bytdance, кинеската матична компанија на „Тик-ток“, не го коментира случајот, но претходно таквите забрани ги нарече „погрешни“.
„Тик-ток“ е забранет во Индија од 2020 година, а апликацијата исто така предизвика загриженост во САД, ЕУ и Канада за наводно споделување чувствителни податоци на корисници со кинеската влада.