Соопштенија
ВМРО-ДПМНЕ: Македонија и во 2020 и во 2021 е на дното според странски инвестиции во регионот

Македонија, поради корупцијата на власта, е закована на дното по прилив на странски инвестиции во однос на земјите од регионот. Албанија, Косово и Србија имаат далеку повеќе инвестиции отколку Владата на заевизмот, соопшти ВМРО-ДПМНЕ.
„Македонија во 2020 успеала да привлече речиси 239 милиони евра, Косово повеќе од 341 милион евра, Албанија успеала да привлече приближно 933 милиони евра, а соседна Србија успеала да привлече над три милијарди евра странски директни инвестиции. Ова покажува дека во 2020 година Македонија успеала да привлече само 1,9 % од БДП како странски директни инвестиции, а Косово 4 %, Србија 4,8 % од БДП, Албанија 5,7 % од БДП. Катастрофалната состојба продолжува и во 2021 година. Заклучно со септември 2021 година Македонија има прилив на странски директни инвестиции приближно 285 милиони евра, Косово има речиси 493 милиони евра, Албанија има околу 711 милиони евра, а Србија има над 2,9 милијарди евра прилив странски директи инвестиции“, велат од партијата.
Угледниот британски весник „Фајненшл тајмс“, каде што го мери индексот за успешност на странски директни инвестиции на секоја земја во светот, како што додаваат, сега ја нема рангирано Македонија ни во првите 50 места, а во 2016 беше на високото 3. место.
„Толку од блескавите успеси на заевизмот во економијата. Ова е резултат на криминалот и корупцијата на власта. Странските инвеститори бегаат од Македонија затоа што државата е рангирана на 111. место според ‘Транспаренси’ за борбата против корупцијата затоа што Стејт департментот укажува дека главен проблем за бизнис-климата се корупцијата и неефикасното судство бидејќи германските стопанственици во Македонија ја оценија со голема нула бизнис-климата“, се вели во соопштението.
Криминалот и корупцијата на заевизмот, чиј наследник и поклоник е пионот Ковачевски, ја тоне државата секој ден сѐ подлабоко во жив песок. Со заевизмот и пионот Ковачевски нема напредок. Затоа се потребни итни предвремени парламентарни избори за да се раскрсти со заевизмот, додаваат од ВМРО-ДПМНЕ.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
30 години „Кожувчанка“ – јубилеј на успех, партнерство и визија

Компанијата Кожувчанка денес го одбележа својот голем јубилеј – 30 години постоење со ПР настан на кој присуствуваа партнери, пријатели, новинари, претставници од институции и деловни соработници од земјата и странство.
Повод
Настанот се одржа по повод три децении успешна работа на Кожувчанка -компанија која од 1995 година израсна од локален производител во бренд со национално и меѓународно признание. Присутните имаа можност да слушнат инспиративни обраќања од водечките луѓе од компанијата, нејзини долгогодишни партнери, како и претставници од институциите.
Г-дин Бранко Азески, Претседател на Стопанската комора на Македонија
Г-динот Азески ја имаше таа чест прв да се обрати. Тој ја потенцираше улогата на компанијата Кожувчанка како пример за успешно македонско претпријатие. Исто, говореше и се осврна на одличната соработка помеѓу Комората и Кожувчанка низ годините, потенцирајќи ја нивната заедничка заложба за подобрување на деловната клима и охрабрување на другите домашни брендови.
Г-ѓа Јанинка Чупаркоска, Генерален менаџер на Компанијата Кожувчанка
Во своето обраќање, г-ѓа Чупаркоска ја истакна благодарноста кон сите кои се дел од 30-годишната приказна на Кожувчанка – вработените, потрошувачите и партнерите:
„Тоа што не’ прави посебни и истрајни сето ова време пред сè се луѓето – нашите верни потрошувачи, посветеноста на нашите вработени, како и поддршката од нашите партнери и соработници.“
Таа се осврна на почетоците од 1995 година, кога Кожувчанка започнала со неколку вработени и еден производ, а денес брои преку 70 производи, присутни во секојдневието на македонските семејства и пошироко.
Исто, зборуваше за постојаните инвестиции во производство, квалитет и одржливост, како и за извозните успеси на компанијата.
Г-дин Марио Маис, Маркетинг менаџер на Sinalco International Brands
Г-дин Маис, долгогодишен стратешки партнер на Компанијата преку брендот Sinalco, зборуваше за исклучителната доверба и професионалната соработка која трае веќе две децении.
Тој ја истакна Кожувчанка како пример за лојалност, квалитет и стабилен развој на локалниот пазар:
„Соработката со Кожувчанка не е само деловен однос – тоа е долгорочно партнерство засновано на доверба, визија и заеднички успеси. Вашата истрајност и интегритет се инспирација.“
На крај од говорот кажа за важноста на синергијата помеѓу локалните производители и глобалните брендови, и ја најави подготвеноста од Sinalco International Brands за нови, заеднички проекти со компанијата Кожувчанка.
Г-дин Митко Јанчев, Градоначалник на Општина Кавадарци
Митко Јанчев со голема емоција зборуваше за почетоците на компанијата, визијата на неговите татко и чичко и патот до денешниот успех:
„Со голема чест и особена гордост ви се обраќам денес, на денот кој е од голема важност за мене и мојата фамилија – 30 години од постоењето на Кожувчанка.“
Тој го најави и новиот бренд – Aqua Mila, природна изворска вода која го носи името на неговата ќерка:
„Со ова претставување на нашиот нов производ пред вас, сакам да ѝ го честитам роденденот и на мојата ќерка Мила по која е крстен овој бренд.“
Јанчев објави и планирана соработка со СОС Детското село, со цел поддршка на децата и вложување во нивната иднина:
„Тоа е она на кое сум најмногу горд – на моето семејство, на компанијата и на луѓето-партнери со кои секојдневно учествуваме во градење на подобро општество за сите.“
На крај, изрази благодарност кон сите потрошувачи, соработници и пријатели на компанијата:
„Се гордеам и сум благодарен на сите вас – наши пријатели и соработници, на нашите верни потрошувачи и на сите што веруваат во оваа наша приказна.“
За Кожувчанка
Основана во 1995 година, Кожувчанка денес е еден од лидерите во македонската индустрија за производство на вода, алкохолни и безалкохолни пијалаци, со портфолио од над 70 производи и присуство на повеќе странски пазари. Компанијата е позната по квалитет, иновации и општествена одговорност, како и по своите долгорочни партнерства – како со Sinalco, така и со многу локални дистрибутери и институции.
(ПР)
Соопштенија
За Халкбанк – Важни се луѓето и сето она што ги обединува

Ова лето, неколку внимателно одбрани настани низ Македонија носат дух на автентичност, инспирација и заедништво. Поддршката на Халкбанк не е случајна – туку доследна и долгорочна, насочена кон вредностите што ја прават заедницата поцврста. Со вложување во културата, во моментите на поврзување и во сите облици на социјално живеење, банката го живее својот слоган – Важни се луѓето.
Во Скопје, Street Food Festival, кој се одржа од 18 до 22 јуни, претставува урбано собиралиште каде што вкусовите, музиката и добрата енергија се преплетуваат во едно современо искуство. Како партнер на фестивалот, Халкбанк понуди и дополнителна вредност за учесниците, односно секое плаќање со Халкбанк картичка овозможуваше учество во интерактивна активација со награди, поттикнувајќи ја непосредната поврзаност со посетителите и збогатувајќи го фестивалското доживување.
На 21 и 22 јуни, во природниот амбиент на Пелинце Пикник, љубителите на културни настани, музика и семејна дружба имаа можност да уживаат во настан што го негува духот на блискост и заедништво. Поддршката од Халкбанк претставува продолжение на заложбата за градење автентични вредности низ социјални и културни формати.
Во јули, Ohrid Beach Film Festival (23–27 јули) повторно ќе ја оживее магијата на филмот под отворено небо, покрај Охридското езеро. Настанот го афирмира младиот авторски израз и ја збогатува домашната културна сцена, а поддршката на Халкбанк ја рефлектира мисијата на банката, да биде активен партнер во развојот на културата и креативната индустрија.
Во време кога секоја форма на поврзување добива ново значење, овие настани се потсетник дека заедничките доживувања имаат трајна вредност. А таму каде што тие се создаваат, ќе продолжи да биде присутна и банката.
(ПР)
Соопштенија
Годишно собрание на HELLENiQ ENERGY: Поставени цврсти темели за нова стратешка патека на раст

Групацијата HELLENiQ ENERGY го одржа своето Годишно собрание на акционери за 2025 година, на кое главниот извршен директор, Андреас Сиамисис, даде преглед на изминатата година, при што го истакна успешно завршениот стратешки план – Vision 2025, како и носечките столбови на новата стратешка насока кои ги поставуваат темелите за создавање на долгорочна вредност.
Силен резултат во комплексно опкружување
Во своето обраќање, господинот Сиамисис ја анализираше економската состојба во Грција и глобално, посочувајќи ги предизвиците како што се притисоците од инфлацијата и високите енергетски трошоци за индустријата, но и глобалната геополитичка нестабилност која има силно влијание на енергетските пазари и на развојните стратегии на енергетските компании.
И покрај овие предизвици, во изминатите три години Групацијата забележа исклучителни резултати, значително ја подобри својата профитабилност, ја стабилизираше заработката, го зголеми вкупниот принос за акционерите и го подобри корпоративното управување и безбедносните стандарди. Меѓу клучните достигнувања беше истакнато рекордно високото производство од 16,2 милиони тони и зголемениот извоз, зајакнатото присуство со 329 бензински станици во пет земји во Југо-источна Европа, како и дополнителните инвестиции во обновливи извори на енергија, со кои HELLENiQ ENERGY ја постигна својата почетна цел за 2025 година со инсталирани 5,7 GW и постави нова цел за дополнителни 2 GW во обновливи извори и 150 MW во технолошки постојки за складирање енергија до 2030 година.
Нова стратешка насока за следната деценија
Благодарение на посветеноста и високата експертиза на своите вработени, Групацијата успешно го реализраше стратешкиот план Vision 2025 пред предвидениот рок, поставувајќи ги предусловите за долгорочен раст, еколошка одговорност и стратешка флексибилност. Со завршувањето на Vision 2025, HELLENiQ ENERGY влегува во следната фаза на стратешка зрелост, користејќи ги цврстите темели изградени во изминатите три години.
Новиот стратешки план има за цел создавање долгорочна вредност, зајакнување на отпорноста и усогласување со развојот на енергетската, регулаторната и инвестициската рамка. Главните столбови на новиот стратешки правец вклучуваат:
– Зголемување на конкурентноста и проширување на меѓународното присуство во основните активности – рафинирање и трговија;
– Создавање целосно интегрирана зелена енергетска компанија во секторот електрична енергија и гас, со силен фокус на одржливост, пристап насочен кон клиентите и повеќекратни синергии со основните операции на Групација; и
– Проширување кон нови енергетски модели и технологии, како алтернативни горива, со цел диверзификација и создавање нови извори на вредност.
Според главниот извршен директор на Групацијата, стратегијата за наредните години ги зема предвид новите услови на пазарите на капитал, кои се карактеризираат со построги ESG критериуми, фокус на краткорочни парични текови и очекувања за рамнотежа помеѓу профитабилноста и одржливиот раст. Во исто време, посебен акцент се става на безбедноста, јакнењето на културата на високи перформанси и враќањето на дел од создадената вредност кон општеството.
Преку реализацијата на новата стратешка рамка, HELLENiQ ENERGY ќе продолжи да се развива во флексибилна, технолошки напредна и еколошки одговорна групација, способна да одговори на новите потреби на пазарот и општеството. Со постојан фокус на создавање вредност и одржлив раст, Групацијата е подготвена да преземе водечка улога во новата енергетска ера.
(ПР)