Соопштенија
За докажана безбедност на женското интимно здравје

Вагиналните инфекции кај жените се најчеста причина за посета на гинеколошките клиники бидејќи тие често се изложени на поголем број патогени микроорганизми. Повеќе од 300 милиони жени во светот секоја година страдаат од некоја форма на урогенитална инфекција. Вулвовагинитисот како воспаление на надворешните гениталии и вагината главно е предизвикан од инфекција, најчесто од габи (Candida albicans), бактерии или протозои (Trichomonas vaginalis). Вагиналниот исцедок предизвикан од инфекција предизвикана од бактерии или паразити има непријатен мирис, додека тоа не е случај со кандидијазата. Покрај зголеменото лачење, чести симптоми се чешање и чувство на печење, како и болна чувствителност на надворешните гениталии и може да бидат поврзани со нарушена рамнотежа на вагиналната микрофлора, која формира природна заштита од колонизација на штетни бактерии и габи.
За да се заштитите од вагинални инфекции и да одржувате правилна хигиена на интимната регија, се препорачува да користите препарат кој содржи пробиотски култури за вагинална употреба, кој го спречува населувањето на патолошките микроорганизми и придонесува за одржување на нормална pH вредност на вагиналната флора.
Препаратот FemmaBiotic® ја враќа рамнотежата на вагиналната флора и затоа природно придонесува за одржување на урогениталното здравје. Содржи иновативни клинички поддржани комбинации на 4 патентирани соеви на лактобацили: L.crispatus, L.rhamnosus, L.acidophilus и L.gasseri, кои научно е докажано дека имаат позитивен ефект врз урогениталното здравје на жените.
Препаратот FemmaBiotic® вагиналните капсули се користат за обновување и одржување на природната рамнотежа на вагиналната флора. Тие содржат бактериски култури кои природно се наоѓаат во здравата вагинална флора, каде што го спречуваат населувањето и размножувањето на штетните микроорганизми, обезбедуваат кисела pH вредност на вагината и со тоа дополнително придонесуваат за превенција. Користењето на производот ја отстранува сувоста и непријатноста во интимната зона. Обезбедува долготрајна и оптимална влажност. Примената на препаратот може да се повторува на неодредено време, по потреба. Особено се препорачува за жени во менопауза, со нарушен баланс на вагиналната микрофлора поради влијанието на намаленото производство на женски хормони.
FemmaBiotic® ја враќа рамнотежата на вагиналната флора и помага во одржувањето на урогениталното здравје на природен начин. Редовната употреба на производот обезбедува здрава вагинална микробиота, што е од клучно значење за целокупното здравје на жената. Овој женски пробиотик ја одржува природната рамнотежа на вагиналната флора, го спречува развојот на штетни микроорганизми, има антиинфламаторно дејство на вагиналната кожа и мукозната мембрана, го зголемува бројот на лактобацили, ја регулира вагиналната pH вредност, ја поддржува вагиналната макробиота и спречува појавата на вагинални и уринарни инфекции, ги ублажува симптомите на постоечките инфекции и ја нормализира функцијата на цревата, а истовремено го зајакнува локалниот имунитет во цревата. Благодарение на уникатната формулација на пазарот, само една капсула FemmaBiotic® дневно е доволна за здрава вагинална флора.
Негувајќи здрави навики, жената ја презема контролата над своето интимно здравје со редовен скрининг и одење на гинеколог еднаш годишно. Спречете ја непријатноста која може да настане поради вагинални инфекции. Обезбедете здрава макробиота и нормална вагинална флора со женски пробиотик FemmaBiotic®.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
3,2,1… летото ни дојде – време е да ја подготвите вашата торба за плажа со „Зегин“

Пред да тргнете на плажа или да се упатите кон вашата следна авантура, бидете сигурни дека вашата торба е полна со основните работи што ќе ве одржат сјајни, заштитени и ќе придонесат да се чувствувате удобно во својата кожа.
Од глава до пети Зегин се грижи за вас- од креми за сончање до хидратантни производи за нега на кожа и коса, како и производи за здравје.
Кои се производите потребни за вашата летна торба за убаво и мирно лето, прочитајте на следниов линк.
(ПР)
Соопштенија
30 години „Кожувчанка“ – јубилеј на успех, партнерство и визија

Компанијата Кожувчанка денес го одбележа својот голем јубилеј – 30 години постоење со ПР настан на кој присуствуваа партнери, пријатели, новинари, претставници од институции и деловни соработници од земјата и странство.
Повод
Настанот се одржа по повод три децении успешна работа на Кожувчанка -компанија која од 1995 година израсна од локален производител во бренд со национално и меѓународно признание. Присутните имаа можност да слушнат инспиративни обраќања од водечките луѓе од компанијата, нејзини долгогодишни партнери, како и претставници од институциите.
Г-дин Бранко Азески, Претседател на Стопанската комора на Македонија
Г-динот Азески ја имаше таа чест прв да се обрати. Тој ја потенцираше улогата на компанијата Кожувчанка како пример за успешно македонско претпријатие. Исто, говореше и се осврна на одличната соработка помеѓу Комората и Кожувчанка низ годините, потенцирајќи ја нивната заедничка заложба за подобрување на деловната клима и охрабрување на другите домашни брендови.
Г-ѓа Јанинка Чупаркоска, Генерален менаџер на Компанијата Кожувчанка
Во своето обраќање, г-ѓа Чупаркоска ја истакна благодарноста кон сите кои се дел од 30-годишната приказна на Кожувчанка – вработените, потрошувачите и партнерите:
„Тоа што не’ прави посебни и истрајни сето ова време пред сè се луѓето – нашите верни потрошувачи, посветеноста на нашите вработени, како и поддршката од нашите партнери и соработници.“
Таа се осврна на почетоците од 1995 година, кога Кожувчанка започнала со неколку вработени и еден производ, а денес брои преку 70 производи, присутни во секојдневието на македонските семејства и пошироко.
Исто, зборуваше за постојаните инвестиции во производство, квалитет и одржливост, како и за извозните успеси на компанијата.
Г-дин Марио Маис, Маркетинг менаџер на Sinalco International Brands
Г-дин Маис, долгогодишен стратешки партнер на Компанијата преку брендот Sinalco, зборуваше за исклучителната доверба и професионалната соработка која трае веќе две децении.
Тој ја истакна Кожувчанка како пример за лојалност, квалитет и стабилен развој на локалниот пазар:
„Соработката со Кожувчанка не е само деловен однос – тоа е долгорочно партнерство засновано на доверба, визија и заеднички успеси. Вашата истрајност и интегритет се инспирација.“
На крај од говорот кажа за важноста на синергијата помеѓу локалните производители и глобалните брендови, и ја најави подготвеноста од Sinalco International Brands за нови, заеднички проекти со компанијата Кожувчанка.
Г-дин Митко Јанчев, Градоначалник на Општина Кавадарци
Митко Јанчев со голема емоција зборуваше за почетоците на компанијата, визијата на неговите татко и чичко и патот до денешниот успех:
„Со голема чест и особена гордост ви се обраќам денес, на денот кој е од голема важност за мене и мојата фамилија – 30 години од постоењето на Кожувчанка.“
Тој го најави и новиот бренд – Aqua Mila, природна изворска вода која го носи името на неговата ќерка:
„Со ова претставување на нашиот нов производ пред вас, сакам да ѝ го честитам роденденот и на мојата ќерка Мила по која е крстен овој бренд.“
Јанчев објави и планирана соработка со СОС Детското село, со цел поддршка на децата и вложување во нивната иднина:
„Тоа е она на кое сум најмногу горд – на моето семејство, на компанијата и на луѓето-партнери со кои секојдневно учествуваме во градење на подобро општество за сите.“
На крај, изрази благодарност кон сите потрошувачи, соработници и пријатели на компанијата:
„Се гордеам и сум благодарен на сите вас – наши пријатели и соработници, на нашите верни потрошувачи и на сите што веруваат во оваа наша приказна.“
За Кожувчанка
Основана во 1995 година, Кожувчанка денес е еден од лидерите во македонската индустрија за производство на вода, алкохолни и безалкохолни пијалаци, со портфолио од над 70 производи и присуство на повеќе странски пазари. Компанијата е позната по квалитет, иновации и општествена одговорност, како и по своите долгорочни партнерства – како со Sinalco, така и со многу локални дистрибутери и институции.
(ПР)
Соопштенија
За Халкбанк – Важни се луѓето и сето она што ги обединува

Ова лето, неколку внимателно одбрани настани низ Македонија носат дух на автентичност, инспирација и заедништво. Поддршката на Халкбанк не е случајна – туку доследна и долгорочна, насочена кон вредностите што ја прават заедницата поцврста. Со вложување во културата, во моментите на поврзување и во сите облици на социјално живеење, банката го живее својот слоган – Важни се луѓето.
Во Скопје, Street Food Festival, кој се одржа од 18 до 22 јуни, претставува урбано собиралиште каде што вкусовите, музиката и добрата енергија се преплетуваат во едно современо искуство. Како партнер на фестивалот, Халкбанк понуди и дополнителна вредност за учесниците, односно секое плаќање со Халкбанк картичка овозможуваше учество во интерактивна активација со награди, поттикнувајќи ја непосредната поврзаност со посетителите и збогатувајќи го фестивалското доживување.
На 21 и 22 јуни, во природниот амбиент на Пелинце Пикник, љубителите на културни настани, музика и семејна дружба имаа можност да уживаат во настан што го негува духот на блискост и заедништво. Поддршката од Халкбанк претставува продолжение на заложбата за градење автентични вредности низ социјални и културни формати.
Во јули, Ohrid Beach Film Festival (23–27 јули) повторно ќе ја оживее магијата на филмот под отворено небо, покрај Охридското езеро. Настанот го афирмира младиот авторски израз и ја збогатува домашната културна сцена, а поддршката на Халкбанк ја рефлектира мисијата на банката, да биде активен партнер во развојот на културата и креативната индустрија.
Во време кога секоја форма на поврзување добива ново значење, овие настани се потсетник дека заедничките доживувања имаат трајна вредност. А таму каде што тие се создаваат, ќе продолжи да биде присутна и банката.
(ПР)