Соопштенија
Маријана Агиќ-Молнар е новиот регионален извршен директор на Direct Media United Solutions
Маријана Агиќ-Молнар е новиот регионален директор на Direct Media United Solutions.
Од почетокот на кариерата, Маријана е активна во маркетинг индустријата повеќе од 25 години. Таа е стратег за маркетинг и data science и експерт за креирање на нови деловни решенија користејќи достапни податоци.
Маријана ја започна својата кариера како истражувач на пазарот во тогаш водечката компанија за маркетинг истражување “Mark-Plan“, а продолжи во компанијата Coca-Cola како стратешки менаџер за pre-search, истражување и трендови. Таа го основа својот прв стартап (Focus MR) во 2000 година, кој се занимаваше со маркетинг истражување. Две години подоцна, Focus MR го презема една од водечките светски компании за истражување на пазарот – GfK, а Маријана станува генерален менаџер на земјите од Адриа регионот, а потоа и член на одборот на директори за управување со посебни истражувања во Централна и Источна Европа. Таа беше одговорна за развој на напредни аналитички проекти и нови извори на податоци на ниво на Централна и Источна Европа. Во 2019 година доаѓа на позиција извршен директор и стратег за податоци во својот втор старт-ап “DATA DO”, компанија која развива интригантен модел – комбинира Data Science со разбирање на пазарот и потребите на потрошувачите за да им помогне на компаниите да откријат нови можности и да го зголемат приходот. На полето на data-driven стратешки консалтинг има соработувано со многу меѓународни и регионални компании како што се: Ahold Delhaize, The Coca-Cola Company, Erste, Nelt, Molson Coors, Carlsberg, Atlantic Brands, Lidl, KFC, Phoenix Pharma… Маријана Агиќ-Молнар е Магистер по економија и член на одборот на директори на IAA, еден од основачите на AcademIAA – модул за маркетинг истражување и аналитика.
„Многу сме задоволни што Маријана Агиќ-Молнар ќе биде на чело на водечкиот агенциски систем во Југоисточна Европа, Direct Media United Solutions. Direct Media е моќен систем и затоа избравме компетентен и искусен професионалец да раководи со него. Пазарот за рекламирање полека се трансформира и употребата на податоци при носење маркетиншки одлуки ќе донесе голема промена на пазарот. Затоа Маријана е вистинскиот избор. Со нејзиното доаѓање, мрежата на професионалци во Direct Media United Solutions добива додадена вредност, уште една гранка на бизнисот и со тоа станува уште посилна“, изјави Дирк Геркенс, директор за програми, продукција и рекламирање во United Media.
„Среќна сум што сум на чело на тимот на Direct Media, мрежа на професионалци кон кои имам голема почит, а некои од нив ги познавам долги години. Заедно, ќе ја зајакнеме водечката позиција на адвертајзинг пазарот во Србија и регионот, ќе го зачуваме и негуваме она што ја прави оваа компанија толку успешна. Исто така, ќе развиеме нови деловни модели и ќе најдеме нови можности за користење на податоците и нивна монетизација. Целта е, користејќи податоци, да го трансформираме начинот на кој обезбедуваме услуги и да им помогнеме на партнерите да бидат подобри и поуспешни “, изјави Маријана Агиќ-Молнар.
Direct Media е водечки агенциски систем во Југоисточна Европа, мрежа на професионалци во повеќе земји: Србија, Македонија, Црна Гора, Босна и Херцеговина, Словенија и Албанија. Во нашиот единствен пристап кон маркетингот и комуникациите, го комбинираме најдоброто од медиумите, креативноста, технологијата и податоците. Сите тие заедно се движечката сила за растот на нашиот бренд, чии темели се во медиа закупот и адвертајзингот.
За United Media
United Media е дел од United Group и е водечка медиумска компанија во Југоисточна Европа. Присутна е во осум земји и има 4.200 вработени, а годишно произведува повеќе од 40.000 часа оригинална содржина која преку водечките меѓународни оператори се дистрибуира на пазар од повеќе од 40 милиони луѓе. Покрај тоа, во своето портфолио има 55 телевизиски станици, од кои седум имаат национална лиценца и успешно дигитално портфолио од 30 веб портали, како и шест печатени изданија и пет радио станици. Компанијата нуди и уникатни адвертајзинг услуги преки продажба на рекламни слотови и прецизно таргетирање според целната група за избраните канали.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Соопштенија
SEAT ги претстави новите Ibiza и Arona: Освежен дизајн, напреден ентериер и уште поголема вредност
Одбележувајќи ја својата 75-годишнина, SEAT започнува возбудливо ново поглавје со освежување на два од своите најпопуларни модели – Ibiza и Arona. Овие обновувања не само што ја прославуваат традицијата на брендот, туку и ја потврдуваат неговата посветеност на достапни автомобили.
Новите SEAT Ibiza и Arona повторно ги поставуваат стандардите во своите сегменти со живописен дизајн и напредна технологија. Двата модела прават нов чекор напред, водени од три клучни столба: освежен надворешен изглед, префинета внатрешност и засилена вкупна вредност.
„SEAT Ibiza и Arona се вистински приказни за успех, основни за нашата понуда и за растот на брендот. Како два од најиконските модели на SEAT, тие имаат клучна улога во овозможување на лесно движење низ градовите и даваат можност на луѓето слободно да се движат кон нови можности“, изјави Маркус Хаупт, извршен директор на SEAT. „Со освежен надворешен изглед и унапредена внатрешност, ја зголемуваме нивната вредност и привлечност. Истовремено, ги подготвуваме двата модела за иднината, со претстојното усогласување со стандардот EU7 и воведување на mild-hybrid погонски системи.“
SEAT Ibiza е вистинска икона во својот сегмент. Од своето деби во 1984 година, се продадени над 6 милиони примероци низ пет генерации — постојано се развива, прифаќајќи нови идеи и инспирирајќи младешки, креативен и напредно ориентиран дух.
SEAT Arona, урбан SUV, изгради силна база на обожаватели од своето лансирање во 2017 година. Со над 750.000 продадени примероци, таа продолжува да им дава задоволство на возачите кои бараат енергичен, младешки SUV подготвен да се справи со секој урбан предизвик.
ОСВЕЖЕН НАДВОРЕШЕН ИЗГЛЕД
Новите SEAT Ibiza и Arona донесуваат посебен и карактерен дизајн што ја одразува еволуцијата на потребите на современите возачи. Двата модела сега имаат освежена стилска линија, живописни нови бои и комплетно обновен избор на алуминиумски тркала — достапни во големини од 15” до 18”.
Еволуцијата на дизајнот носи нов и постабилен изглед, бидејќи предницата на двата автомобили е целосно обновена. Новиот хексагонален дизајн на решетките, комбиниран со иконската мат/полирана дијамантска мрежа, ја истакнува спортската карактеристика и ги нагласува пошироките пропорции. Новите, потенки Full LED предни светла ја потенцираат ширината на автомобилот додека го редефинираат изгледот на предницата. Нивниот префинет светлосен потпис не само што додава по-технички изглед и им дава поодлучен карактер на автомобилите, туку и ја подобрува видливоста со поголем досег и светлина на зракот, при тоа користејќи помалку енергија.
Овие обновувања се надополнуваат со совршено пропорционираниот профил од страната, нагласувајќи ја динамичната појава на патот.
На задниот дел, новиот SEAT Ibiza воведува целосно редизајниран браник, кој ја потенцира неговата спортска и младешка атмосфера. Хоризонталната акцентна линија на горниот дел е продолжена, создавајќи поширок изглед. Темните алуминиумски букви за моделот – без разлика дали е Ibiza или Arona – додаваат модерен и препознатлив завршен детаљ.
Во FR нивоата на опрема, ласерски гравираното FR лого на B-столбот додава суптилен, но спортски акцент. Атлетските пропорции дополнително се истакнуваат со новата линија алуминиумски тркала со поефикасна технологија на гуми — што ја подобрува и динамиката и ефикасноста. Линијата на тркалата вклучува нови дизајни за секој модел: Ibiza добива две опции од 17” и две од 18”, додека Arona добива две опции од 16” и две од 18”. Достапни во обоени или машински завршетоци, овие се приклучуваат на постојната палета (15” до 18”) за да обезбедат поголемо визуелно влијание и можности за персонализација.
Конечно, палетите на надворешни бои на Ibiza и Arona се освежени со поживи и младешки нијанси. Liminal, Oniric и Hypnotic се придружуваат на постојните бои, додавајќи нова енергија и личност во понудата.
Појавата на генеративната вештачка интелигенција создаде естетика со храбри геометрии, неочекувани композиции и живописни бои. Дефинирани од тензијата помеѓу вештачкото и фотореализмот, овие визуелизации постојат во пространство помеѓу реалноста и имагинацијата. За SEAT, овој јазик се совпаѓа со неговата живописна, динамична и експресивна идентичност.
Експресивна до последниот детал, Arona нуди две контрастни опции за боја на кровот: Midnight Black и новата Manhattan Grey.
ПРЕФИНЕТА ВНАТРЕШНОСТ СО ПОВЕЌЕ ВРЕДНОСТ ОД КОГА И ДА Е
Внатре, двата модели се истакнуваат со повисок квалитет, дизајн и поврзливост — без да го изгубат препознатливиот простор и прецизност. Кабината воведува нови впечатливи текстили, префинети материјали, потемен покрив и суптилни, неутрални акценти на воздушните отвори, додавајќи рафинираност на внатрешноста. Во FR launch изданието, спортските седишта сега се стандардни, додавајќи спортски карактер и поголема удобност — нудејќи совршена рамнотежа помеѓу секојдневната практичност и динамичното чувство при возењето.
Новата стаклена градина во црна боја задава тон за порафинирана и карактерна кабина, дополнета со впечатлив текстил на седиштата, текстилни панели на вратите и материјали со мек допир кои додаваат и личност и перцепиран квалитет. Новите детали и текстури ја подигнуваат внатрешноста на повисоко ниво.
Воланот обвиткан во 100% премиум перфорирана кожа нуди тактилно чувство на прецизност од првиот момент на допир. Црниот покрив дополнително ја зајакнува импресивната атмосфера во кабината.
Од технолошка страна, двата модели доаѓаат со подобрени дигитални функции, вклучувајќи го новиот SEAT Sound систем со шест звучници, субвуфер и засилувач од 300W за висококвалитетно аудио искуство. Со надградениот 15W безжичен брз полнач со технологија за ладење, да останете поврзани и со наполнета батерија додека сте во движење е полесно од кога било.
Дизајнирани, развиени и произведени во напредните погони на SEAT во Марторел, Барселона, двата модели ќе бидат лансирани во јануари 2026 година, предводејќи ја стратегијата на SEAT базирана на Производ, Дилери и Комуникации. Во рамките на Производот, целата понуда на SEAT ќе биде обновена со електрифицирани опции до 2028 година — почнувајќи со mild-hybrid верзии на Ibiza и Arona во 2027 година, проследени со целосен хибриден погон на SEAT Leon во 2028 година, и понатамошни надградби на Leon и Leon Sportstourer во 2029 година.
SEAT останува цврсто посветен на своите дилери и клиенти, со повеќе од 1.400 продажни места и 3.000 сервиси ширум светот, нудејќи конкурентни услуги и одржување, атрактивни осигурителни пакети и широка гаранциска покриеност. Во меѓувреме, Комуникациите се развиваат со освежена визуелна идентичност и обновена палета на бои, задржувајќи го SEAT жив, релевантен и блиску до својата публика.
(ПР)
Соопштенија
Костадиновски: Нова спортска сала во ОУ „Гоце Делчев“, изградба на кружен тек и фитнес зона на отворено во Виница
На вечерашниот мини-митинг во општина Виница, во рамките на вториот круг локални избори кои ќе се одржат во недела на 2 ноември, се обрати кандидатот за градоначалникот од ВМРО-ДПМНЕ, Митко Костадиновски, кој истакна дека ја очекува поддршката од граѓаните во недела за уште повеќе проекти и инвестиции, кои ќе донесат развој на Виница.
„Верувам дека ќе ја заокружиме победата во вториот круг, да продолжиме со проектите во Виница, ние сме со реални проекти и програма кои планираме да ги реализираме наредните 4 години, сметам дека допревме до секој од вас ве запознавме со нашата визија за Виница, затоа во недела ја барам вашата доверба да продолжиме со уште посилно темпо, со уште поголеми проекти“, вели Костадиновски.
Кандидатот за градоначалник на општина Виница ги наведе проектите кои ќе се реализираат како во областа на образованието и спортот со изградба на нова спортска сала, спортски игралишта и фитнес зона, така и инвестирање во најмалите со доградба на детската градинка, но и подобрување на сообраќајот во општина Виница.
„Ја барам вашата поддршка за нова спортска сала во ОУ „Гоце Делчев“ кое е единствено училиште во општина Виница кое нема спортска сала, за доградба за нова градинка, за подобрување на сообраќајот, изградба на кружен тек, за нови улици во градот и населените места и за формирање на зона за мало стопанство кај м.в Скараница, село Блатец. За изградба на фитнес зона на отворено во Виница, реконструкција и изградба на спортски игралишта во населените места, за подобрување на водоснабдувањето, за реконструкција и изградба на водоводна и канализациона мрежа и уште многу други проекти“, рече Костадиновски и додаде:
„Затоа ве повикувам сите масовно во недела на 2 ноември да излеземе и да го заокружиме бројот 9 за ВМРО-ДПМНЕ и победничката коалиција „Твоја Македонија“, заврши Костадиновски.
Соопштенија
Герасимовски: Во недела заеднички да ја потврдиме победата
Кандидатот за градоначалник на Општина Центар Горан Герасимовски изборната кампања ја заокружува со средби со граѓаните, исто како што ја започна, на терен, слушајќи ги граѓаните.
Тој, заедно со идниот тим на советници беа позиционирани на неколку локации во Центар кадешто граѓаните можеа да се информираат за програмата и проектите што треба да се реализираат во новиот мандат.
„Денеска е последниот ден од кампањата. Водевме фер, чесна и многу конструктивна кампања со директни средби со граѓаните, со реална програма која беше препознаена во првиот круг. Граѓаните даваат голема поддршка за Центар што го сакаме. Центар е општина на мудри, искусни и добронамерни граѓани, кои го сакаат и заслужуваат најдоброто за себе. Центар се луѓето, Центар е нова приказна, Центар е сето што го сакаме. Благодарам на секој разговор, предлог, идеја и поддршка. Ве повикувам во недела да излеземе масовно на гласање и заеднички да ја потврдиме победата. За континуитет, за развој, за посреќен живот во Центар. За Центар што го сакаме!“, порачува Герасимовски.

