Соопштенија
Светска премиера по повод 50-годишнината: новиот Golf е поатрактивен, интелигентен и поефикасен од кога било досега

•Нов хардвер и софтвер: Golf ќе биде опремен со систем за инфозабава од следната генерација, кој ќе има брз процесор, интуитивно ракување, интелигентен гласовен асистент IDA и интеграција ChatGPT.
•Надградба на дизајнот: новиот Golf има поостар преден дел, 3D светлосна графика на задните светла и, за прв пат, осветленo лого на Volkswagen на предната страна.
•Нов plug-in хибрид: целосно електричен опсег од околу 100 km и вкупен опсег од 1.000 km, плус функција за DC брзо полнење со капацитет за полнење од 50 kW.
•Првиот Golf излезе од производната лента во Волфсбург пред 50 години, а вкупно над 37 милиони единици се продадени ширум светот.
Golf оваа година го слави својот 50-ти роденден – а Volkswagen лансира подобрена верзија на својот бестселер по повод годишнината. Во Македонија ќе биде достапен во втората половина од 2024 годината. Новиот Golf импресионира со инфозабавниот систем од следната генерација, поинтуитивен оперативен концепт, поостриот преден и заден дизајн, како и ефикасни системи за возење. Тие вклучуваат plug-in хибридни погони со зголемен досег на целосно електрична енергија од околу 100 километри. Покрај тоа, за прв пат, предниот дел на Golf го краси осветленото лого на Volkswagen.
Томас Шафер, извршен директор на Volkswagen Патнички Возила: „ Golf е во срцето на брендот Volkswagen веќе половина век, нудејќи прифатлива мобилност за сите на највисоко технолошко ниво. Ова е токму она на што сега го градиме со новата еволутивна фаза – со уште поголема ефикасност, удобност и квалитет и нов оперативен концепт. Golf не станува ништо подобар од ова“.
Имелда Лабе, член на Управниот одбор на Volkswagen за продажба, маркетинг и постпродажба: „Со Golf, напишавме уникатна успешна приказна. Golf се залага за брендот Volkswagen како ниеден друг модел. Автомобил за сите генерации. И ова е случај веќе 50 години. Со континуираниот технички развој на новиот Golf, сега додаваме уште едно поглавје на оваа успешна приказна“.
Обновени предни и задни и нов дизајн на светлата. Новиот Golf и новиот Golf Variant може да се препознаат по нивниот нов преден дел. Визуелно дефинираните карактеристики го вклучуваат логото на Volkswagen, кое за прв пат се осветлува на Golf, и ново-дизајнираните LED фарови. Најдобрите Q.LIGHT LED matrix светла вклучуваат ново долго светло со високи перформанси со опсег до 500 m. Нов дизајн добија и IQ.LIGHT 3D LED светлосните групи за задни светла во двете верзии на каросеријата.
Нов инфозабававен систем и интеграција на ChatGPT. Во внатрешноста, серијата модели располага со ново развиен, интуитивен инфозабавен систем со слободно стоечки екран на допир (дијагонала на екранот до 32,8 см). Ова има ергономски оптимизирани и осветлени лизгачи на допир за контрола на температурата и јачината на звукот во основата.
Новини се и подобрениот повеќе-функционален волан и новиот гласовен асистент IDA. Користејќи природен јазик, IDA може да се користи не само за контрола на функциите како што се климатизацијата, телефонот или системот за навигација, туку и за пристап до онлајн информации од сите можни области – од временски прогнози до прашања со општо знаење. Golf во иднина ќе ја има најновата генерација на инфозабавниот систем. Ова го интегрира четботот заснован на вештачка интелигенција ChatGPT во гласовниот асистент IDA. Прикажана на CES (Consumer Electronics Show) во Лас Вегас на почетокот на јануари, функцијата може беспрекорно да пристапи до постојано растечката база на податоци за вештачка интелигенција. Патниците можат да комуницираат со автомобилот користејќи природен јазик и да истражуваат содржини што им се читаат на глас додека патуваат.
Паркирањето е олеснето благодарение на новите помошни системи. Маневрирањето со Golf и Golf Variant е олеснето со новите помошни системи, како што е подобрената функција Park Assist Plus. Кога возите покрај паркинг простор, може да открие дали просторот е доволно голем и соодветно да ја започне постапката за паркирање. Го презема управувањето, како и забрзувањето и сопирањето. Сè што треба да направи возачот е да го следи процесот на паркирање. Покрај тоа, Park Assist Pro за прв пат ќе биде достапен за Golf, овозможувајќи им на возачите да го водат возилото во и надвор од паркинг местата со својот паметен телефон. Возилото може да се извади од паркинг просторот од далечина, на пример, ако просторот за паркирање е многу тесен. Друга нова карактеристика е системот „Area View“ – овде се создава сеопфатен поглед од 360 степени со спојување на четири камери, а соодветната слика се пренесува на екранот на допир на инфозабавниот систем. Ова го олеснува гледањето на рабовите и ознаките на паркинг просторот.
Нова палета на погонски единици. Новите plug-in хибридни погони во Golf нудат зголемена моќност и електричен опсег од околу 100 km, а дополнително се опремени со DC функција за брзо полнење. Високо ефикасните благи хибридни погони од 48 V се особено привлечни за возачите кои немаат ѕидна кутија за полнење дома. Вкупно девет различни опции – благ хибрид (eTSI), plug-in хибрид (eHybrid и GTE), бензинец со турбо полнач (TSI) и турбо дизел (TDI) – ќе бидат достапни за производната линија во фазата на лансирање. Golf GTI стана уште поспортски со дополнителна моќност во споредба со неговиот претходник. Дополнителни деривати на Golf ќе бидат воведени сукцесивно во текот на 2024 година.
50 години Golf – историја на бестселерот
Првиот Golf произведен во серија беше изграден во фабриката на Volkswagen во Волфсбург на крајот на март 1974 година. Официјалното лансирање започна во мај. Пред ова, Beetle, а со тоа и комбинацијата на мотор поставен одзади и погон на задните тркала го обликуваа брендот Volkswagen со децении. На почетокот на 1970-тите, првиот Golf – како и Passat, Scirocco и Polo – го означи почетокот на новата ера: онаа на моторот поставен напред и погонот на предните тркала. Модерниот и безбеден концепт на погонски систем, големата флексибилност со задната врата и преклопениот потпирач за грб на задните седишта и дизајнот беа толку убедливи што милионитиот Golf излезе од производната лента до октомври 1976 година.
Но, тоа беше само почеток: во седумте генерации што следеа, Golf секогаш беше тој што ја правеше достапната мобилност со највисоките стандарди на технологија достапна за секого. Доаѓаше со технологија како што се контролиран катализатор и ефикасни погонски системи, а дополнително нудеше безбедносни карактеристики како што се системот против блокирање на сопирањето, воздушните перничиња или првиот систем за погон на сите тркала во производната линија. Тајната зад успехот на Golf се должи и на фактот дека дизајнерите ја пренеле ДНК од првата генерација на неговите наследници, со што го негувале класичниот дизајн на Golf.
Удобноста, квалитетот и иновативните системи за помош добиваа значење со секоја генерација и продолжуваат да поставуваат стандарди денес. Во текот на изминатите 50 години, Golf стана високо-технолошка компактна класа сама по себе – оваа дури стана позната како „класа на Golf“ по само неколку години. Моделот има освоено безброј награди и компаративни тестови дома и во странство. Следеа различни деривати како што се Variant, Cabriolet и Sportsvan; целосно електричните e-Golf и спортските модели, со кратенката GTI, GTD, GTE и водечкиот Golf R брзо се етаблираа. Golf беше еден од првите автомобили во сегментот кој понуди асистирано возење преку Travel Assist. Друга иновација во Golf беше дебито на технологијата Car2X, која може да обезбеди однапред предупредување за опасности.
До денес, повеќе од 37 милиони Golf се продадени во осум генерации. Golf е цврст столб за марката Volkswagen и секогаш може да се прилагоди како двигател на иновациите. Со новата еволутивна фаза, брендот се надоврзува токму на тоа – со зголемена ефикасност, удобност и квалитет и паметен оперативен концепт.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
(Видео) По тргедијата во Велес, СДСМ бара оставка од Панче и разрешување на цело СВР Велес

„По трагедија во Велес која можеш да биде спречена, овде, пред Министерството за внатрешни работи бараме итно разрешување на цело СВР Велес и одговороност од Панче Тошковски. Осуда и одговорност за овој случај не се прашања на политика туку на човечки и етички норми“, вели Зана Џаферовска од Форум на Жени на СДСМ.
„Жената повеќепати барала заштита, пријавувала закани, насилство, кражби, според некои медиуми над 70 пати. Полицијата знаела, социјалните служби знаеле, институциите не мрднале со прст.
Страшно и болно истовремено. Институциите не успеаја да заштитат живот на една жена и на еден човек. Само поради нивното молчење и непреземање ништо има два згаснати животи.
Ова е порака до сите нас дека системот потфрли. А кога системот не ги штити жените тогаш мора да има одговорност и тој систем мора да се промени од корен.
Жените во Македонија не смеат да живеат во страв живеат во страв за својот живот, и својата безбедност сам затоа што нивните пријави ќе завршат во некоја фиока.
Ние денес сме тука да кажеме: доста е! Уште колку човечки животи треба да згаснат за Тошковски да понесе одговорност?“, изјави Зана Џаферовска од Форум на Жени на СДСМ.
Соопштенија
(Видео) Шукова: Со Зона 30 ќе го запреме дивеењето на скопските улици

Кандидатката за градоначалник на Град Скопје од редовите на СДСМ, Каја Шукова, пред училиштето „Киро Глигоров“ ја презентираше својата визија за побезбедни улици и сигурно движење на најмладите скопјани.
Шукова нагласи дека безбедноста на децата е највисок приоритет и дека Скопје мора да стане град во кој улиците се безбедни за сите.
„Нема ништо поважно од тоа секое дете безбедно да стигне во училиште и безбедно да се врати дома. За жал, секојдневно сме сведоци на ризични ситуации пребрзо возење, небезбедни пешачки премини, недостиг на соодветно осветлување и инфраструктура,“ истакна таа.
Шукова најави проширување на концептот ЗОНА 30, во која максималната брзина е ограничена на 30 километри на час, со современи мерки за смирување на сообраќајот.
„Ќе направиме подигнати пешачки премини и вибрациски ленти, нови и пошироки тротоари, подобро и посилно осветлување на улиците, заштитни пешачки огради, мини кружни текови и стеснување на коловозот за намалување на брзината. Најважно јасно означени зони пред училиштата со големо ШКОЛО на коловозот,“ рече Шукова.
Таа најави и нова мерка ЗОНА ШКОЛО и воспоставување на безбедни рути за движење на деца до секое училиште во Скопје.
„Секој ученик ќе има своја безбедна патека со обележани премини, велосипедски патеки и заштита од возилата“, додаде Шукова.
Посочи дека реализацијата ќе започне на клучни делници: улиците Орце Николов, Варшавска, Владимир Комаров и Георги Димитров, кои ќе добијат ново уредување со подигнати премини, нови тротоари, велосипедски паркинзи и улично осветлување. Потоа, чекор по чекор, концептот ќе се прошири во сите населби: Карпош, Тафталиџе, Кисела Вода, Чаир, Бутел, Ѓорче Петров и останатите.
„Ова не е само инфраструктурен проект, ова е проект за животот, здравјето и иднината на нашите деца. За Скопје да биде модерен европски град, мора прво да биде безбеден град. Да им ја дадеме на нашите деца сигурноста што ја заслужуваат затоа што нивниот живот нема цена“, истакна Шукова.
Соопштенија
(Видео) На Мицкоски не може да му се верува по толку многу манипулации со изјавите, вели Кузеска

Во изминатите неколку месеци јавноста е сведок на бројни манипулативни изјави на премиерот Христијан Мицкоски.
Почнувајќи од последната изјава, дека странски центри на моќ и хибридни напади стојат зад пожарите во Македонија која сериозно ги загрижи граѓаните и ја потресе безбедноста во земјата.
Наместо докази, издржани информации и активирање на сите безбедносни инструменти демантот стигна токму од неговиот министер за внатрешни работи Панче Тошковски, истакна на прес-конференција Богданка Кузеска, портпаролка на СДСМ.
„Во интервју за „360 степени“ Тошковски го демантираше Мицкоски и призна дека нема осомничени за хибридни напади, нема центри на моќ кои стојат зад пожарот во Трубарево или зад било кој друг пожар.
Ова признание е директен удар врз кредибилитетот и точноста на изјавите на Мицкоски.
Сега јавноста знае дека премиерот ја злоупотребил безбедносната состојба и институциите за да ја покрие својата неспособност за справување со пожарите“.
Но ова како што додава таа, не е единствена изјава на Мицкоски која била деманитарана или времето ја потрдило дека е класична манипулација.
„Мицкоски во август минатата година изјави дека има индиции за сценарио за дестабилизација на државата. Никогаш не објави докази и нормално ништо не се случи.
Во октовмри исто така минатата година Мицкоски од собраниската говорница обвини дека го следеле со дронови. Никогаш не се објавија докази и помпезно најавениот случај пропадна.
Пред само две недели Мицкоски изјави дека има информации дека бил следен и прислушуван. И ова се потврди дека нема никаква врска со реалноста и оваа афера на власта пукна како меур од сапуница.
Сите овие изјави на Мицкоски, сите овие примери се покажаа дека се празни зборови со кои се манипулира јавноста, граѓаните“.
Според Кузеска, после толку многу манипулации, толку многу измислици прашањето е дали воопшто граѓаните можат да му веруваат.
„На Христијан Мицкоски не може да му се верува.
Јавно искажаниот збор на еден политичар, особено на претседател на влада, носи тежина и голема одговорност.
Зборовите можат да предизвикаат страв, паника или да влијаат врз стабилноста на државата.
Крајно неодговорно е премиер да си дозволи да изнесува тврдења без факти и без докази, со единствена цел да си ја спасува сопствената политичка кожа.
Оваа влада и овој премиер не се само неспособни, тие се опасност. Опасност за животот и здравјето на граѓаните, опасност за институциите што ги сведуваат на нула и опасност за државата во целина“.