Соопштенија
Јацек Олцак, генерален менаџер на „Филип Морис интернешнл“: Скептицизмот е секогаш присутен во иновациите, но веруваме во иднина без чад
Една трансформација на тутунска компанија прикажана преку примерот на „Филип Морис нитернешнл“ ја покажува силата на визијата на една компанија да ја менува реалноста. Ако пред 20 години беше невозможно да се замисли свет без цигари, сега оваа реалност започнува да биде дел од нашето секојдневие. Визијата да се креира свет без чад преку алтернативни тутунски производи се покажа реална и изводлива. Кога голема компанија започнува ваков тип на трансформација се отвораат прашања и дилеми: што е вистина, дали навистина ПМИ се трансформира, дали е се ПР трик или станува збор за вистинска трансформација што ќе донесе подобра иднина? Одговор на овие прашања даде генералниот менаџер на ПМИ, Јацел Олцак, на конференцијата Technovation одржана во Нојшател, во седиштето на развојот на нови производи на компанијата.
Јацек објасни како целата трансформација на ПМИ започнува пред неколку децении кога компанијата се насочува кон создавање на производи што ќе бидат подобра алтернатива од цигарите. Како што самиот потенцираше „никој не веруваше дека ќе се случат промени, кои се случуваат и тоа побрзо од очекуваното“. Светот се менува, а со тоа и компаниите ги менуваат своите стратегии. Визијата на ПМИ да има свет без чад станува реалност, а со тоа ќе се намалат драстично негативните ефекти од пушењето цигари.
„На почетокот на оваа операција, започнување на целиот процес имавме проблеми да најдеме научници да работат за нас. Замислете тутунска индустрија и наука. Нешто незамисливо во минатото. Научниците треба да веруваат во тоа што го работат, да веруваат во нас, во нашата визија за менување на навиките и дека навистина сакаме свет без чад. Колку сме успешни и искрени во таа наша мисија за која сега се бориме покажува податокот дека со нас сега се 1500 експерти кои работат на создавање на оваа визија. Јасно ни е на сите дека ниедна иновација не поминува без сомнеж. И нормално да се сомневаат сите во нечија намера да смени нешто. И не луѓето бурно реагираме на промени или на иновации, се плашиме од нив или не веруваме во нечии намери. Но иновациите се случуваат и за секоја промена треба време “, вели Олцак за патот кој го помина компанијата ПМИ во трансформацијата.
Извршниот директор на Филип Морис е сигурен дека производите без чад ќе ги заменат цигарите.
„Замислете во светот има една милијарда на луѓе кои се пушачи. Нашата филозофија ако не пушиш, не почнувај да пушиш, а ако пушиш откажи се, а ако не можеш премини на подобри алтернативи важи за овие луѓе. Тие да се откажат треба да имаат добри аргументи, да имате добар производ што ќе го убеди корисникот дека е подобра алтернатива од цигарите. А тоа ќе го докажете само со научни докази. Поради тоа вложуваме многу во овој сегмент. Секој верува на докази и тоа е единствениот пат за да се прошири оваа мисија. Потрошени се милијарди евра во создавањето на оваа визија. И кога ни велат дека е ПР трик, прашувам отворено кој сака да вложи 10.5 милијарди долари во нова технологија само за ПР трик. Знаеме дека ПР е скап, ама не е милијарди евра“, додава Олцак.
Според него, фокусот на доказите од науката ќе успеат да ги убедат пушачите да се префрлат на подобрите алтернативи, но во тоа треба да помогнат и владите кои ќе создадат регулативи за да бидат достапни овие производи.
Знаеме дека цигарите се штетни, додава Олцак, но нема земја во светот каде се забранети. „Имаме производ што е далеку подобра алтернатива од нив, тој треба да биде достапен за сите пушачи бидејќи 95% е помалку штетен од цигарите. Ние даваме избор, даваме подобар производ од цигарите. Ние сме решени во оваа наша мисија во создавање на свет без чад и знаеме дека ќе успееме во тоа“, е пораката на генералниот менаџер на „Филип Морис интернешнл“.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Соопштенија
„Aлкалоид“ повторно дел од најреномираниот глобален фармацевтски собир CPHI
CPHI 35 години по ред обединува фармацевтски експерти, иноватори и пионери од индустријата. Оваа глобална мрежа нуди можности за учење, иновации и разни типови на соработка. Тимот на „Алкалоид“ на овогодишниот собир брои околу 30 професионалци од различни организациски сектори на компанијата
„Алкалоид“ годинава од Милано ја започна третата деценија како традиционален учесник на најреномираниот светски настан во областа на фармацијата – CPhl (Convention of Pharmaceutical Ingredients). Под мотото „Во срцето на фармацевтската индустрија“, овогодишното јубилејно 35. издание на CPhI се одржува од 8 до 10 октомври во Италија, a тимот на „Алкалоид“ и оваа година забележува маркантно учество со свој штанд, како рута на глобалната фармацевтска мрежа, од каде што ја проширува својата листа на еминентни соработници од редот на фармацевтските лидери во светот.
„CPhI за ’Алкалоид’ е значајна алатка за одржување на трендот на експанзија и за одржување чекор со сите новини во нашата динамична индустрија. CPhI е единствениот глобален one-stop-shop за генеричката фармацевтска индустрија кој нуди можност за средби со постојните и со потенцијалните добавувачи на суровини, ексипиенси и амбалажа, како и со лиценцни партнери и консултанти за регулаторни активности, истражување и развој и слично. Огромни се можностите од прва рака да дознаеме повеќе за најновите трендови во индустријата, зелените технологии, новите молекули и формулации, како и за придобивките од вештачката интелигенција за фармацијата; да пробаме да ги оптимизираме предизвиците во синџирот на набавки и да градиме нови синергии и партнерства. ’Алкалоид’ за првпат учествуваше на овој собир во 2003 година, а со оглед на бенефитите остануваме тука редовно“, истакна Генералниот директор и Претседател на УО на „Алкалоид“, Живко Мукаетов.
CPhI, како глобален настан за светската фармацевтска елита, годинава во Милано собра повеќе од 2.400 изложувачи и 62.000 посетители од 166 земји во светот. CPhl е најважниот настан во годината од областа на фармацевтската индустрија, кој во текот на своето 3,5-децениско постоење прерасна во заедница која го обединува глобалниот синџир на снабдување во фармацевтската индустрија, креира врски и инспирира партнерства..
Соопштенија
Втора посета во рамките на проектот „Малите алкалоидовци го истражуваат ‘Алкалоид’“
Децата на вработените заедно со своите родители го посетија производството фармација.
Водени од грижата за човечките ресурси и од континуираните заложби за негување и јакнење на врската меѓу компанијата и вработените, со оваа иницијатива децата на вработените во „Алкалоид“ имаа ретка можност да го посетат производствениот објект фармација во Автокоманда и одблиску да се запознаат со производствените процеси и активности на работните места на нивните родители.
Низ организирана прошетка, малите алкалоидовци, преку наративно објаснување со лесен тон на раскажување приспособен на нивната возраст, имаа можност да се запознаат со сите процеси: од почетокот на производството, па сѐ до процесната контрола и пакувањето. Младите истражувачи учествуваа и во практични активности со симулирани контролни тестови и мерења и со мешање течности и бои, наменети да ја разбудат нивната љубопитност. Како и при претходната посета, децата уживаа и во забавниот аспект на настанот, при што се вклучија во групни игри и организирани активности за меѓусебно дружење и зближување, што дополнително го збогати нивното искуство.
Оваа иницијатива продолжува да биде значаен дел од корпоративната култура на „Алкалоид“, воведувајќи ги децата на вработените во светот на науката и технологијата на забавен и едукативен начин. Овие моменти на заедништво ја дополнуваат визијата на „Алкалоид“ за создавање средина во која вредностите на компанијата се живеат и се споделуваат со идните генерации.
ПР текст
Соопштенија
Анѓушев на Машинскиот факултет: Државата да одреди какви кадри ѝ се потребни да се образоваат за да може да се развива
Не може сите млади да бидат ИТ-инженери бидејќи на државата ѝ се потребни и архитекти, и градежници, и металурзи и технолози.
Вака проф. д-р Кочо Анѓушев се брати на дебатата на Машинскиот факултет во Скопје по повод 20 години од Институтот за мехатроника.
„Мора да се земе предвид дека стопанството денес не е истото што беше пред 30 или 40 години. Индустријата има потреба од друг тип на кадри и одговори и затоа и факултетите треба да продуцираат кадри на друг начин и со друг пристап, кој одговара на економијата денес.
Можеби е добро на факултет, уште по првата година, да се прави насочување на студентите во два правци: инженери што сакаат да работат во академија, на факултет, во наука и инженери што сакаат да работат апликативно машинство, односно што сакаат да работат во индустријата.
Така и двете групи подобро ќе се спремат за работните обврски во иднина.
Исто така, потребна е државна интервенција на пропишување колку студенти и каде да се запишат на факултетите, и тоа во согласност со потребите на државата и општеството.
Сега сè помалку има запишани студенти на градежен факултет, на архитектура, металургија, технолошки факултет итн. Не може сите млади луѓе да бидат информатичари, како што е сега мода и посакувана професија, бидејќи тоа не е одржливо затоа што државата, за да функционира, има потреба од стручни кадри во сите сфери. Треба некој да гради и патишта, на пример, а денес не можете да најдете градежни инженери ни да вршат надзор на градбата на патишта.
Една држава не може да постои и да се развива без инженери во индустријата“, рече проф. д-р Кочо Анѓушев, сопственик и извршен директор на групацијата „Феро инвест“, на панелот на Машинскиот факултет, на кој говореа и министерката за образование, Весна Јаневска, ректорката на Унверзитетот „Св. Кирил и Методиј“, Билјана Ангелова, и директорот на КОСТАЛ, Виктор Мизо.