Соопштенија
Државната лотарија ги додели наградите од првата наградна игра

Во чест на отворањето на новата интернет – платформа www.megawin.mk, Државна лотарија приреди наградна игра којашто траеше од 18 до 29 ноември. Во овој период сите регистрирани лица добија подарок, онлајн влезница за концертот „МЕГАСТАРС“ како и учество во наградната игра БИДИ ИН, РЕГИСТРИРАЈ СЕ НА МЕГАВИН.
На сцената, покрај којашто беше сместена четворочлената комисија, со помош на електронски генератор на броеви по случаен избор, од сериските броеви на онлајн влезниците на регистрираните учесници, се извлекоа добитниците на: 10 гејминг лаптопи Lenovo; 10 I phone 14 Pro, 5 луксузни патувања во Дубаи и еден автомобил BMW.
Исчекување, адреналин, возбуда и среќа се чувствуваше во СЦ „Јане Сандански“ за време на извлекувањето на наградените, чии имиња во продолжение Ви ги претставуваме.
Добитниците ги посетија просториите на Државна лотарија каде што се запознавме и ја споделивме радоста. На наше големо задоволство ни пристигнаа од сите краишта на државата.
- Мирослав Ристовски од Куманово работи 14 години во организација. Не очекувал било каква награда затоа што не бил информиран доволно за наградната игра. Мирослав беше извлечен за наградата Lenovo gaming лап топ.
- Наталија Тасева од Скопје е добитничка на награда IPhone 14 Pro. Пресреќна за наградата, вели дека не успеала да присуствува на концертот Мегастарс, а информацијата дека е извлечено токму нејзиното име дознала од другар.
- Џелал Мехмеди од Гостивар е добитник на Lenovo gaming лап топ. Пензионер од неодамна, претходно вработен во МВР. За себе вели дека е редовен играч на игрите на среќа на Државна лотарија. Сеуште пријатно изненаден од наградата.
- Снежана Петровска од Штип е добитничка на Iphone 14 Pro. Нејзината ќерка се регистрирала на www.megawin.mk, го следела извлекувањето, па мобилниот телефон ќе биде новогодишен подарок за неа.
- Лиридон Тахири од Скопје е еден од 5те добитници на луксузно патување во Дубаи за двајца. Дубаи е негова голема желба и е пресреќен што му се остварила. Со нетрпение чека да го посети.
- Петар Наумовски од Тетово е еден од добитниците на Lenovo gaming лаптоп.
- Абдулќерим Реџепи од Тетово е добитник на мобилен телефон Iphone 14 Pro.
- Мартин Љубомироски од Скопје е исто така добитник на Iphone 14 Pro. Иако редовно игра Лото, решил да ја предизвика среќата и со новата интернет платформа на Државна лотарија, а со тоа обезбедил учество и во наградната игра. Веста дека е добитник на мобилен телефон му ја соопштил пријател кој присуствувал на концертот.
- Сара Крстевска од Старо Нагоричане е добитничка на Lenovo gaming лаптоп. Таа е редовен играч на инстант лотарија и Лото. Пресреќна за наградата се пофали дека првпат добива некаква награда.
- И Тања Додевска од Куманово е добитничка на Lenovo gaming лаптоп кој ќе биде новогодишен подарок за нејзиниот син кој со нетрпение ја чека да пристигне дома со наградата.
- Бојан Јовановски од Тетово е добитник на луксузно патување за двајца во Дубаи. Бојан мислел дека е голема шега кога неговиот колега се пошегувал со него дека ќе оди во Дубаи. Пресреќен е дека конечно ќе ја посети неговата дестинација од соништата.
- Столе Ѓорѓиевски од Скопје е добитник на Iphone 14 Pro. Се забавува постојано со игрите на среќа на Државна лотарија. Се регистрирал и на www.megawin.mk, но поради обврски со неговите близначиња не успеале да присуствуваат на концертот. Столе вели дека ова е одличен новогодишен подарок за неговата сопруга.
- Славица Спасовска од Куманово е добитник на Iphone 14 Pro. Претходно има остварено помали добивки од игри на среќа.
- Бобан Тасевски од Штип е добитник на Lenovo gaming лаптоп. Се регистрирале сосема случајно кога забележале реклама на социјалните медиуми. Лаптопот ќе го искористат за работа.
- Денис Мојсоски од Прилеп е добитник на патување во Дубаи за двајца. Тој е голем фанатик за фудбал. Два дена им биле потребни за да поверуваат дека се добитници на оваа награда. На ова патување ќе заминат со сопругата и едвај чекаат да поминат прекрасни мигови.
- Аце Трајчевски од Битола е добитник на Iphone 14 Pro. Тој од негов другар слушнал за наградната игра. Вели дека од сега па натаму повеќе ќе игра игри на среќа.
- Бобан Василевски од Македонски Брод е добитник на Iphone 14 Pro. По занимање е дипломиран криминалист. Другарка која го следела извлекувањето му се јавила да му каже дека треба да чести. Не му се верувало дека тој бил еден од среќните добитници.
- Филип Крамарски од Берово е добитник на Lenovo gaming лаптоп. Тој како дипломиран програмер software developer, оваа награда ќе му дојде одлично и ќе му помогне за да напредува во неговата професија.
- Ивана Илијевска од Скопје е добитник на lenovo gaming лаптоп. Таа е наставник во основно училиште. Бидејќи има три дечиња овој подарок ќе биде за нив. Им порача на сите да си ја пробаат среќата.
- Ристе Каранфиловски од с.Новаци, Битола вработен во РЕК Битола, е добитник на Iphone 14 Pro. Тој редовно гребе инстант лозови, но решил и тука да си ја проба среќата. Премногу беше изненаден од оваа награда и овој телефон ќе му дојде одлично бидејќи неговиот бил скршен.
- Владимир Јанев од Кочани е добитник на Lenovo gaming лаптоп. Редовно гребат инстант лозови, а извлекувањето го следеле онлајн на facebook. Кога си го чуле нивното име биле премногу изненадени. Бидејќи студира информатика оваа награда ќе им дојде одлично.
- Ангела Оцевска Аџиевска од Скопје, дипломиран инженер, е добитник на патување во Дубаи . За наградната игра дознале од ТВ, а од нашите социјални медиуми дознала дека е добитничка на ова прекрасно патување во Дубаи за двајца.
- Јована Николоска од Куманово е една од добитниците на Iphone 14 Pro. За Мегастарс се информирала од социјалните мрежи. Наградата ќе ја подари на нејзината мајка затоа што е љубител на игрите на среќа на Државна лотарија, но нема остварено добивка досега.
- Драгана Трајковска од Скопје е добитничка на лаптоп Lenovo gaming. За новата платформа Мегавин се информирала од социјалните мрежи, но сепак не успеала да присуствува на концеротот Мегастарс поради обврски со двегодишното синче. Велат дека оваа награда ќе им користи одлично за работните обврски.
- Стефан Трајковски од Битола има 19 години. Тој и неговиот другар откако ја забележале рекламата за Мегавин на социјалните мрежи, се регистрирале без големи очекувања. Но, сега двајцата ќе патуваат во Дубаи.
- 26. Последната и најголема добивка, автомобил BMW отиде во рацете на Дејан Блажевски од Скопје, општина Кисела Вода. Збунетиот глас на среќниот добитник кој е самохран родител, вработен во ЈП Водовод го слушна публиката во полната сала на СЦ „Јане Сандански“, кога Марјана и Игор го побараа во телефонски разговор да му ја соопштат среќната вест. Во студиото на ТВ емисијата СЕДМО НЕБО се дружевме со него и со неговите два сина, кога му беше доделено возилото и кога со него и со неговите најблиски ги споделивме моментите на радост.
На атрактивниот автомобил BMW најмногу се израдуваа неговите два сина, помалиот Кирил и поголемиот Томи кој за неколку месеци ќе стане полнолетен и ќе полага возачки испит. Дејан ни објасни дека кога на 30 ноември, среде ноќ му заѕвонил телефонот и слушнал женски глас како му честита дека добил BMW од Мегавин на Државна лотарија, воопшто не поверувал.
На www.megawin.mk е во тек многу забава со секој ден подароци под името „ПРАЗНИЧНО ДАРУВАЊЕ“, а следи и ново богато изненадување.
Убавите мигови допрва престојат бидејќи Државна лотарија работи на тоа среќата да ја направи достапна секому и верува дека среќата е насекаде.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
90 години OPEL OLYMPIA: пионер на современо автомобилско производство

· Opel ‘Type Olympia’ 1935: првото возило со сериско производство со самоносечка целосно челична каросерија
· Револуционерната Olympia: патентиран пионер, „високо-летач“ и филмски херој
· Opel Astra денес: бестселер во компактната класа со најсовремени технологии
Спортски и елегантни, ултрамодерни и со врвни технологии како што е приспособливите Intelli-Lux Pixel светла: Opel Astra и Astra Sports Tourer се вистинското решение за речиси секоја потреба. Ова го обезбедува и широката палета на погонски единици понудени за најпродаваните модели во компактната класа. Последната генерација на Astra е достапна со електричен погон, како plug-in hybrid, како hybrid со технологија од 48 V и со високо ефикасен мотор со внатрешно согорување.
Еден конкретен модел на Opel е заслужен за денес да е достапна таквата разновидност на модерни и економични верзии на возила: тоа е Opel ‘Type Olympia’ од 1935 година. Пред 90 години, тој ги постави темелите за модерно производство на автомобили со заштеда на време и трошоци. Opel Olympia беше првиот германски автомобил од масовно производство со самоносечка целосно челична каросерија.
Со тоа се овозможи воведување на така наречен „брак“ во производство, концепт што ќе направи технолошка историја и ќе продолжи да ја обликува иднината на масовното производство на автомобили до ден денес.
Револуционерно: врвни возни перформанси и економичност благодарение на новиот дизајн
1935 година започна со голем удар за автомобилскиот свет: Opel ја претстави „Type Olympia“ од 1,3 литри на саемот за автомобили во Берлин. Иновативниот модел влезе во сериско производство во април. Почна како кабриолет, а набрзо потоа се произведуваше и со затворен лимен покрив. Извонредната работа во врска со Olympia не е само тоа што таа подоцна стана првиот автомобил што го преминал Атлантскиот Океан до Јужна Америка со воздушен „брод“.
Тоа беше и првото масовно произведено возило во Германија со самоносечка целосно челична каросерија, за кое Opel доби лиценца. Изразено фигуративно, каросеријата и шасијата беа споени во самоносечка структура како елементите на авионот. Овој технички концепт означи прекин со конвенционалните конструктивни техники во производството на автомобили. Предностите на овој конструктивен принцип, кој во тоа време беше револуционерен, а сега се користи стандардно, се повеќекратни.
Металниот скелет на самоносечката каросерија се состои од профилни светла, кои се поврзани меѓу себе како во конструкцијата на авионот, што резултира со помала маса. Со максимална тежина од само 835 kg, Olympia тежи 135 kg помалку од својот претходник врз основа на профилирана шасија со истиот мотор. Резултатот е зголемување на перформансите при возење со истиот мотор, како и намалена потрошувачка на гориво.
Сето ова ја направи Olympia не само најекономична произведена лимузина во класата во тоа време, туку и најбрза. Првичниот 1,3-литарски мотор од 18 kW (24 КС) го забрзува возилото до максимална брзина до 95 km/h. Во исто време Olympia имаше потрошувачка на гориво во просек од 9,5 литри на 100 km. Тогашниот нов автомобил понуди дополнителни иновации, со речиси непроменето растојание од подот, неговиот центар на гравитација беше околу 15 сантиметри понизок од претходниот модел на Opel со 1,3 литарски мотор. Удобната синхронизирана суспензија на Opel исто така обезбеди стабилно и безбедно управување. Производителот од Rüsselsheim го опиша резултатот од сите овие мерки на следниов начин: „дури и при големи брзини можете да возите на свиоци, Olympia е отпорна на свиоци“.
Со меѓуоскино растојание од 2,37m и вкупна должина од само 3,95m, Olympia беше исто така многу агилна. Високите стандарди кои Opel ги постави за овој модел ги потврдија и магазините за автомобили. Списанието „Motor and Sport“ напиша: „возечките перформанси се многу импресивни за автомобил од 1,3 литри и му овозможуваат на возачот да помине подолги релации“.
Импресивно внатре и надвор: новиот дизајн обезбедува поголема безбедност и удобност
Сепак, не беа само извонредните перформанси и држењето на патот што ја направија Olympia совршен автомобил за патување во 1930-тите, нејзината внатрешност исто така импресионираше со својата удобност и практичност. „Тапацираните седишта се покриени со кадифе, потпирачите за грб на предните седишта може да се преклопат нанапред, задните седишта се толку погодно димензионирани во ширина и длабочина што имате целосна слобода на движење и не чувствувате никакви напрегања при возењето“, стои во современите изјави.
Дизајнот на самоносечка каросерија исто така ја зголеми безбедноста на патниците. Покривот беше направен од едно парче челик и му даде на автомобилот дополнителна стабилност. Во областа на предниот профил однапред одредена точка на прекршување апсорбира дел од енергијата на ударот во случај на судир. Така беа создадени крутата патничка кабина и зона на удар. Новиот модел беше исто така прекрасно дизајниран: Olympia ги интегрираше предните светла во каросеријата за прв пат
Olympia како пионер: почеток на модерното производство на автомобили
Сепак, самоносечката целосно челична каросерија не само што го направи автомобилот полесен, побезбеден и поудобен, туку овозможи и современо производство на возила во големи серии, кои станаа стандардни во сите фабрики за автомобили ширум светот во следните децении. Се роди таканаречениот„брак“ (спојување) помеѓу каросеријата и моторите.
Овој метод на производство, кој исто така беше патентиран тогаш, ја прослави својата премиера пред 90 години. За прв пат, целосно претходно склопените оски и мотори повеќе не беа процврстени во немонтираната шасија, туку беа подогнати во каросеријата, кои беа внесени одозгора на подвижни синџири, користејќи хидраулични маси за подигање. Целиот процес на производство беше побрз и поефикасен, а и клиентите имаа економски придобивки преку пристапни цени. Лимузината Olympia со две врати и лимузината Cabriolet со две врати беа достапни од 2.500 марки, 350 марки помалку од претходниот модел со 1,3 литатски мотор.
Покрај револуцијата во дизајнот и производствениот процес со Olympia, Opel имаше уште една причина за славење во 1935 година: брендот беше првиот германски производител на автомобили што ја надмина границата од 100.000 возила во годишното производство.
Спектакуларна поставка: Opel Olympia во воздух и на филм
Opel знаеше како соодветно да ја позиционира Olympia. Во 1936 година, Olympia беше првиот автомобил кој буквално се издигна до небо. Во внатрешноста на познатиот воздушен „брод“ LZ 129 Hindenburg, 500.000-тиот Opel од почетокот на производството на автомобили стигна до Рио де Жанеиро. По само три дена во воздух и поминати 10.000 километри, Hindenburg слета во јужноамериканската метропола со Opel Olympia. Воодушевените Бразилци го прославија пристигнувањето и со големи овации ја придружуваа турнејата на Olympia низ улиците на Рио. Така, Opel Olympia патуваше повисоко и подалеку од кој било автомобил досега.
Olympia единаесет години подоцна стана извонреден протагонист во секој поглед. Во филмот ‘In those days’ (Во тие денови) од 1947 година, приказната за изминатата деценија беше симболично раскажана од перспектива на Opel Olympia и нејзините многубројни искуства. Така, автомобилот стана главен „лик“ на филмот. Неконвенционалниот наративен стил беше привлечен, а филмот последователно беше вклучен дури и во училишните програми преку државните медиуми.
Во меѓувреме, успешната приказна на Olympia продолжи со несмалено темпо: најновите генерации на модели на Opel продолжија да го носат името Olympia до раните 1970-ти, како одраз на иновативното инженерство, квалитет и доверливост. Истите квалитети беа отелтворение со децении па сè до ден денес. Почнувајќи од бестселерот на Opel кој постојано се развива од компактна класа, најпрвин познат како Kadett, а денес како ултрамодерна Astra.
За ЕУРОИМПЕКС Компанијата Еуроимпекс е основана 1990 година како мала трговска фирма за увоз-извоз. Започнува скромно и по осамостојувањето на Македонија, Еуроимпекс е првата приватна компанија чие работење е насочено кон трговија со автомобили и моторни возила од лесна категорија уште од далечната 1992 година, со првиот увоз на Peugeot автомобили.
Соработката со брендот Opel ја започнува кон крајот на 2020та година со што прераснува во Генерален увозник и дистрибутер на брендот OPEL за Македонија, Србија, Црна Гора, Косово и Албанија; Овој успех го круниса 30 годишниот јубилеј на Еуроимпекс кој беше одбележан истата година.
ПР
Соопштенија
Зборувај за убавините на својата земја – Шара, Водно, Пелистер, Плачковица

Има некои работи кои секогаш, без исклучок ни притискаат некое копче, некој нерв за прекрасни емоции, прават да се чувствуваме спокојни, да чувствуваме љубов, да се чувствуваме како дома. Понекогаш тоа е песна со која сме израснале, понекогаш тоа е мирис на омиленото јадење кое ни го готвела баба, а понекогаш тоа е некое место, некоја планина или нејзиниот врв.
Како што е прекрасниот и моќен Љуботен на Шара, како што е Водно над Скопје… Места и пејзажи на кои секогаш им се навраќаме, опеани од нашите поети: од Константин Миладинов во „Т’га за југ“ до Нина Спирова: со „Parlez-vous français за Скопје, за Вардаровиот кеј, за Водно, зборувај за Шар Планина, за убавините на својата земја…“
Животот станува сè побрз, а обврските изгледаат бесконечни. Потиснати од постојаниот стрес на современото живеење, од секојдневното пробивање низ гужвите во сообраќајот, од уморот од работата и постојаниот наплив на информации на интернет, спас и одмор сè повеќе гледаме во нашите природни убавини, како простор каде можеме да почувствуваме внатрешен мир и барем за кратко – спокојство. Престојот на планина е здравје.
Ако Македонија има нешто во изобилство, тоа се планините. 87% од територијата на нашата татковина е планинска и веројатно тоа е најголемото богатство со кое располагаме, затоа СКОПСКО ова лето вниманието го насочува токму кон нив.
Платформата на СКОПСКО, „Наша Гордост. Наша Одговорност“ се стреми да биде вистински пример за силата на заедничката акција во заштитата на природните богатства на Македонија. Од март започнува кампањата „Заедно се грижиме за планините“ преку која од секое продадено шише „скопско“ или „скопско смут“ со специјална етикета ќе се собираат средства за чистење на нашите планини и обезбедување на урбана инфраструктура.
Наши се Шара и Водно и Пелистер и Плачковица, секогаш биле и секогаш ќе бидат, затоа да бидеме дел од напорите да се заштитат најдобро што може. Причината за тоа ја опеа и нашата Нина Спирова во нејзиниот легендарен шлагер „Никогаш не заборавај дека најсреќен си само дома.“
(ПР)
Соопштенија
9-тото електрично возило за чистење на БРАКО излезе на пазарот

40 продавачи на возилата за чистење на БРАКО од целиот свет денеска во кругот на фабриката во Велес го тестираа новото електрично возило за чистење Грин Машинс кое влегува на пазарот, откако доби меѓународна сертификација од ТУВ Германија.
Грин Машинс 720 ZE e целосно нова машина развиена во последните две години во БРАКО во Велес, од тим составен од врвни домашни инженери.
Покрај вградената технологија од последната генерација, најважна предност на новата електрична метларка е што има зголемен капацитет на контејнерот, но притоа е внимавано тежината на возилото да не надмине 3 и пол тона, за да може да се управува со Б категорија, а што е олеснувачко за комуналните претпријатија и општините кои денес тешко можат да најдат возачи со Ц категорија. Од таа причина се очекува овој модел да биде најбаран во својата категорија на светскиот пазар.
Свиперот работи на електричен погон, со вградени мотори во задните тркала и управување на сите четири тркала, вртење практично во место погодно за тесни улички во градските јадра, воден облак за спречување на прашина при метењето, миење под притисок, дополнителен страничен усисувач, стаклен под за подобра прегледност на полето на чистење и 360⁰ камера.
Грин Машинс на БРАКО продава возила за чистење на електричен, водороден и класичен погон во 50 држави во светот.
ПР