Соопштенија
Елеганција од врвно ниво: Претставена новата Шкода Октавија

Škoda ја претстави новата верзија на својот бестселер; Новата Octavia. Суптилни дизајнерски модификации, технолошки надградби и поодржлив ентериер.
„Нашите клиенти со право очекуваат многу од Octavia и ова освежување го носи нашиот најпродаван модел на следното ниво. Иновациите како што се целосно редизајниран инфозабавен систем, новите безбедносни системи, зголемената употреба на одржливи материјали и помоќните светла, ја прават новата Octavia уште подобра во секојдневните авантури. Уверен сум дека нашата нова Octavia ќе ги изненади и воодушеви своите возачи и патници, потврдувајќи го своето место како наш најпопуларен автомобил“, вели Клаус Зелмер, извршен директор на ŠKODA.
Суптилно подобрена
Промените во изгледот на автомобилот се забележителни и врвно елегантни. Тие вклучуваат нов концепт на светла, кои сега физички и графички се инкорпорирани во предната решетка. Самата решетка, исто така, претрпе мали промени, со повеќе вертикални детали, а целиот преден дел изгледа поелегантно. Една од причините за овој впечаток е поблиското порамнување на линиите на предниот дел. Задните браници, исто така, се сосема нови.
Новиот автомобил изгледа многу свеж, како дизајнерите да ги скицирале промените со најлесни допири. Всушност, деталите на дизајнот на предниот и задниот дел се врвно софистицирани. Некои елементи на новата Octavia се инспирирани од новиот Superb, но преземањето на овие решенија кај Octavia делува поспортско. Една филозофија на дизајнерите на Škoda е дека колку е помал моделот, толку подинамичен може да биде неговиот дизајн.
Одржливост и подобра технологија
Случајно, фаровите во новиот дизајн сега исто така доаѓаат и со опционална подобрена LED Matrix технологија, со 36 сегменти наместо 24 и нови карактеристики кои овозможуваат фаровите за магла да бидат одвоени од браникот. Во оваа верзија, фаровите исто така се одликуваат со модерниот кристален светлински елемент.
Внатре, патниците може да уживаат во поодржливи материјали и опционално достапен 13-инчен инфозабавен дисплеј. Десет инчен дисплеј сега е стандарден, а новата Octavia, исто така, доаѓа со двојна зона автоматска контрола на клима уредот како стандард, помоќно полнење на поврзани уреди преку USB-C и подобрен Kessy систем за заклучување и отклучување на возилото.
Новата Octavia ќе биде достапна со четири нивоа на опрема: Essence, Selection, Sportline и RS. На врвот од понудата, клиентите можат да изберат внатрешност од еден од деветте дизајнерски пакети. Исто така, постои избор на ергономски седишта со AGR сертификација и функција за масажа.
Модернизираната Octavia е надградена со нови системи за помош и безбедност на патниците. Новиот Intelligent Park Assist и Remote Park Assist ќе го олеснат паркирањето, додека безбедноста, особено на долги патувања, е подобрена со нов систем за проценка на заморот на возачите. Овој систем повеќе не работи со податоци само за движењата на воланот, туку ги следи и информациите од повеќе извори и може да направи разлика помеѓу краткорочната ненамерност и вистинскиот замор. ChatGPT chatbot основан од AI ќе биде интегриран во гласовниот асистент Лаура како стандард, воведувајќи најразлични нови можности кои нудат далеку повеќе можности од претходните гласовни команди.
Моќни мотори
Во предниот дел, новата Octavia доаѓа со 85 kW, 1,5 литарски TSI мотор, кој е споен со шест брзински мануелен или седумстепен DSG автоматски менувач. Дополнително достапен е и 110 kW верзија, додека верзијата со DSG пренос секогаш доаѓа со mild-hybrid технологија.
Врвот на понудата се дволитните мотори: за верзијата со погон на сите тркала, 2.0 TSI моторот со 150 kW и автоматски менувач ќе биде достапен, додека RS верзијата со DSG менувач испорачува 195 kW. На располагање се и две верзии на 2,0 TDI моторот: варијанта од 85 kW, со шестстепен мануелен менувач и верзија од 110 kW со DSG автоматски менувач со седум степени.
Во нашата држава, новата Octavia ќе пристигне во Јули оваа година.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
Данилоски: Четири години ВМРО-ДПМНЕ во Аеродром – четири години застој, лаги и неработење!

„Четири години беа доволни да се види вистинското лице на градоначалниците на ВМРО-ДПМНЕ во Аеродром – неспособност, незаинтересираност и нула исполнети ветувања. И Тимчо Муцунски пред да стане министер, и неговиот наследник Дејан Митески – ветуваа сѐ и сешто: „хумана урбанизација“, нови градинки, училишта, паркинзи, велосипедски патеки, зелени површини, па дури и ‘смарт општина’“, вели Марко Данилоски, кандидат за советник на СДСМ во Советот на Град Скопје.
„Денес, по четири години – граѓаните гледаат спротивното. Аеродром е запуштен, обраснат со треви и ѓубре. Ниту еден клучен реализиран проект, само планови и празни изговори. Ниту една нова градинка, ниту едно ново училиште.
Од ветените 6 кружни текови – ниеден не е изграден. Од 3000 нови паркинг места – само две мали паркиралишта. Вело-дромот, велосипедските патеки и Rent-a-bike системите – остануваат само желби.
Парковите од 100.000 м² што ги ветуваа – не постојат. Ветуваа таблет за секое дете од прво до деветто одделение, смарт табли во секоја училница и нула дополнителни трошоци во градинките. Денес сведоци сме дека ниту има таблет за секое дете, ниту има табли во секоја училница.
Родителите редовно собираат дополнителни средства за тонери, хартија, течен сапун и влажни марамчиња. Од годинава училиштата останаа и без обезбедување.
Дејан Митески денес води општина во целосен хаос и без резултати. Ова е слика на нефункционално, партизирано и неодговорно владеење.
Аеродром заслужува чесно, посветено и одговорно управување – луѓе што работат за граѓаните, не за партијата. Власт што слуша и не бега од одговорност.
Аеродром може и мора да биде модерен, зелен и функционален дом за сите. Затоа на 19 октомври заедно ќе се избориме за нашиот дом! За нашиот Аеродром!“, изјави Марко Данилоски, кандидат за советник на СДСМ во Советот на Град Скопје.
Соопштенија
Оливера Ливриниќ: Радишани добива нови инвестиции, нов парк и подобра инфраструктура

„Населбата Радишани ќе биде во фокусот на серија инфраструктурни и урбани проекти што ќе придонесат за подобри услови за живот, сообраќајна безбедност и уредена јавна средина“. Ова го најави кандидатката за советничка во општина Бутел, Оливера Ливриниќ, нагласувајќи дека приоритет е реализација на конкретни решенија што ќе се спроведуваат во текот на целиот мандат.
Меѓу планираните активности се:
- Целосно покривање и уредување на пазарот во Радишани, со што ќе се обезбеди подобра функционалност и услови за граѓаните и продавачите.
- Изградба на двокатни гаражи кај двата главни влезови во населбата кај трговскиот центар во Радишани, со што ќе се реши проблемот со паркирањето и сообраќајниот хаос.
- Финансиска поддршка за енергетски ефикасни фасади и покриви на колективните згради, за заштеда на енергија и подобар визуелен изглед на населбата.
- Воведување на нови автобуски линии во соработка со Град Скопје: Радишани – Визбегово – Карпош и Бутел – Железара – Аеродром, за подобра јавна поврзаност и намалување на сообраќајниот метеж.
- Создавање нов парк со зеленило, урбана опрема и вештачка карпа за спортско качување, кој ќе биде место за рекреација на сите генерации.
- Поставување улични канти за ситен отпад со цел почиста и поуредна околина.
- Реконструкција и асфалтирање на оштетените улици, поставување атмосферска канализација и сообраќајно решение за просторот околу ООУ „Ацо Шопов“, како и проширување на објектот на училиштето.
- Инсталирање на лежечки полицајци каде што е потребно, за зголемена безбедност на сите учесници во сообраќајот.
„Безбедноста не е избор – тоа е обврска. Радишани мора да биде место каде што граѓаните живеат мирно, безбедно и достоинствено,“ изјави Ливриниќ, додавајќи дека сите најавени проекти се дел од сеопфатен план за унапредување на животниот стандард во Општина Бутел.
Соопштенија
Трајановски: Градот мора конечно да добие стабилен и функционален систем на јавен превоз

Кандидатот за градоначалник Александар Трајановски денеска пред Јавното сообраќајно претпријатие го претстави предлогот од својата програма за решавање на еден од најголемите и најболни проблеми на Скопје – јавниот транспорт.
„Градот мора конечно да добие стабилен и функционален систем на јавен превоз. Во нашата програма предвидуваме комбиниран пристап и имплементација на два паралелни процеси – одблокирање на проектот за Bus Rapid Transit (БРТ) како и набавка на нови, еколошки автобуси,“ истакна Трајановски.
Тој потенцираше дека сегашната состојба во ЈСП е алармантна, бидејќи дури и во случај веднаш да се обезбедат 200 електрични автобуси, тие не би можеле да се пуштат во употреба. „Депоата не се подготвени, нема полначи со капацитет од најмалку 110 киловати, што е неопходно за нивно полнење. Затоа, на краток рок, најефикасно и најекономично решение се автобусите на метан, кои се докажано најеколошка и најисплатлива алтернатива,“ појасни тој.
Трајановски ја поздрави и најавата на Владата за набавка на нови автобуси, но нагласи дека ваквиот процес мора да биде континуиран, а не еднократен. „Ова е процес што требаше да се одвива постојано, но поради политички блокади и меѓупартиски калкулации, граѓаните беа оставени без пристоен јавен транспорт. Време е да се стави крај на тоа,“ рече тој.
Тој додаде дека Јавното сообраќајно претпријатие е од стратешко значење за државата и треба да има постојана поддршка од Владата, како што било и во минатото, кога редовно се доделувале субвенции во висина до 15 милиони евра годишно.
Во следната фаза, програмата на Трајановски предвидува и детализирање на јавниот превоз за специфични групи граѓани, меѓу кои и средношколците. „Планираме воведување на мрежа од мини-буси и комбиња кои ќе можат да оперираат низ тесните улички и урбани зони, за безбедно и директно превезување на учениците од нивните домови до училиштата. Она што го гледаме во европските градови може и мора да стане реалност и во Скопје,“ нагласи Трајановски.
„Јавниот транспорт не смее да биде хроничен проблем на Скопје. Тој мора да стане пример за организираност, економичност и грижа за граѓаните,“ заклучи Трајановски.