Контакт

Соопштенија

Искусете го Vorsprung durch Technik: новиот Audi Q6 e-tron

Објавено пред

  • Новиот Audi Q6 e-tron поставува стандарди во однос на перформансите, опсегот, полнењето, динамиката на возење и дизајнот.
  • Извршниот директор на Audi Гернот Долнер: „Изграден на новата PPE платформа, Audi Q6 e-tron е следниот технолошки скок во премиум електричната мобилност за нашите клиенти“
  • Новиот модел го носи дигиталното искуство во Audi на ново ниво.

 

dobivaj vesti na viber

Audi Q6 e-tron е првиот сериски модел на Premium Platform Electric (PPE), означувајќи го следниот чекор во трансформацијата на компанијата во снабдувач на премиум електрична мобилност. Со своите карактеристики, електричниот теренец е кратенка за Vorsprung durch Technik. Моделот се дефинира не само со импресивните перформанси на возењето и полнењето, туку и со зголемената ефикасност и долгиот дострел. Audi Q6 e-tron го отелотворува типичниот стил на Audi SUV со дополнително рафиниран дизајнерски јазик e-tron. Новата дизајнерска филозофија во внатрешноста и пионерските технологии кои дебитираат во новиот модел, го започнуваат следното поглавје во електричната мобилност за Четирите Прстени и го прават Vorsprung durch Technik секојдневно опипливо искуство. Со асортиманот Q6 e-tron, е-мобилноста за прв пат доаѓа од фабриката во Инголштад.

 

PPE, развиен заедно со Porsche, и електронската архитектура E3 1.2 се важни пресвртници во проширувањето на глобалната палета на модели на електричен погон на Audi. Тие го означуваат почетокот на сеопфатното зајакнување и подмладување на моделското портфолио. Q6 e-tron го поткрепува ветувањето на Audi дека ќе понуди електрични возила во сите основни сегменти до 2027 година. „Изграден на новата PPE платформа, Audi Q6 e-tron е следниот технолошки скок во премиум електричната мобилност за нашите клиенти“, рече Гернот Долнер, Претседател на Управниот одбор на AUDI AG, на светската премиера во главната фабрика во Инголштад. „ППЕ покажува како ја здружуваме експертизата во групацијата Volkswagen и на тој начин ја правиме електричната мобилност скалабилна. Благодарение на PPE, ние сме во состојба да лансираме модели со голем волумен со високи технички стандарди во различни сегменти и со тоа дополнително да го наелектризираме нашето портфолио“, додаде извршниот директор на Audi.

Флексибилноста на PPE помага на идните модели да им се даде независен карактер и типична Ауди ДНК, и покрај заедничките технички основи.

Q6 e-tron поставува стандарди во однос на е-перформанси, опсег и полнење. Го отелотворува типичниот SUV стил на Audi со дополнително рафиниран дизајнерски јазик e-tron и високо ниво на секојдневна употребливост. Благодарение на новата електронска архитектура E3 1.2, серијата модели Q6 e-tron ја претставува технолошката глава на портфолиото на Audi.

 

 

Импресивен опсег и перформанси на полнење

 

Моќните, компактни и високоефикасни електрични мотори, како и новоразвиената литиум-јонска батерија која се состои од дванаесет модули и 180 призматични ќелии со вкупен бруто капацитет од 100 kWh (94,9 нето) обезбедуваат опсег до 625 km (388 ми). Новиот Audi Q6 e-tron обезбедува спортски перформанси по кои Audi е познат со системска моќност од 285 kW (потрошувачка на енергија во kWh/100 km комбинирано: 19,4-17,0 (WLTP); емисии на CO2 во g/km комбинирани: 0; CO2 -класа А) и SQ6 e-tron со системска моќност до 380 kW кога е вклучена дополнителната функција (потрошувачка на енергија во kWh/100 km комбинирано: 18,4-17,5 (WLTP); емисии на CO2 во g/km комбинирано: 0; CO2-класа А) на тој начин поставува стандарди во однос на перформансите, опсегот, полнењето, динамиката на возење и дизајнот. На пазарот ќе бидат достапни две варијанти на модел со погон на сите тркала, проследени – во зависност од пазарот – со особено ефикасни модели со погон на задните тркала дизајнирани за опсег, што исто така ќе го означи влезот во серијата Q6 e-tron.

 

Q6 e-tron quattro забрзува од 0 до 100 km/h (0-62 mph) за 5,9 секунди (комбинирана потрошувачка на енергија во kWh/100 km: 19,4-17,0 (WLTP); комбинирани емисии на CO2 во g/km: 0; CO2-класа А). На SQ 6 e-tron му се потребни само 4,3 секунди (комбинирана потрошувачка на енергија во kWh/100 km: 18,4-17,5 (WLTP); комбинирани емисии на CO2 во g/km: 0; CO2-класа A). Максималните брзини на возилата се 210 (130 mph) и 230 km/h (142 mph), соодветно. Два модели со погон на задните тркала ќе следат подоцна – во зависност од пазарот. Додека едниот модел ќе биде дизајниран за ефикасност и опсег, другиот ќе го означи влезот во серијата Q6 e-tron.

Благодарение на технологијата од 800 волти и максималниот капацитет на полнење од 270 kW како стандард, кратки прекини на полнење се можни со Audi Q6 e-tron. До 255 km (158 mi) може да се полнат за само десет минути на соодветна станица за полнење (High Power Charging, HPC). Состојбата на полнење (SoC) се зголемува од десет на 80 проценти за околу 21 минута. Интелигентното, со високи перформанси и предвидливо термичко управување е клучна компонента на оваа импресивна изведба на полнење. Опремен со Plug & Charge, возилото се овластува на компатибилни станици за полнење кога кабелот за полнење е приклучен и го започнува процесот на полнење. Полнењето е исто така целосно автоматско. Ако станицата за полнење работи со технологија од 400 волти, Audi Q6 e-tron1 за прв пат може да овозможи банкарско полнење. Батеријата од 800 волти автоматски се дели на две батерии со еднаков напон, кои потоа може да се полнат паралелно со до 135 kW. Во зависност од состојбата на полнење, двете половини на батеријата прво се изедначуваат, а потоа се полнат истовремено. Полнењето со наизменична струја до 11 kW е можно кај стандардните домашни полначи.

Важна компонента за зголемување на ефикасноста и затоа опсегот на Audi Q6 e-tron е напредниот систем за закрепнување. Овој систем може да се справи со околу 95 проценти од сите секојдневни процеси на сопирање. Audi Q6 e-tron закрепнува до 220 kW.

 

 

Импресивен опсег и перформанси на полнење

Audi Q6 e-tron е позициониран во премиум сегментот со средна големина и, со должина од 4.771 милиметри (15,6 стапки), ширина од 1.993 милиметри (6,5 стапки) и висина од 1.648 милиметри (5,4 стапки), теренецот нуди максимум простор, удобност и соодветност за секојдневна употреба. Меѓуоскиното растојание од 2.899 милиметри (9,5 стапки) овозможува многу простор за нозете во вториот ред седишта. Со овие димензии, Audi Q6 e-tron нуди доволно простор за пет патници и багаж и нуди висока корисност. Audi на тој начин ги исполнува барањата што клиентите ги поставуваат за SUV.

Audi Q6 e-tron доаѓа со совршени пропорции благодарение на Premium Platform Electric. Односот на долго меѓуоскино растојание и многу кратки настрешници ја формира основата за познатиот моќен, динамичен пакет што се гледа во надворешноста на моделите Q на Audi. Audi Q6 e-tron исто така го отелотворува дополнително развиениот дизајнерски јазик специфичен за e-tron.

Неговиот впечатлив SUV изглед создава импресивен и спортски изглед. Во каросеријата на автомобилот, меките форми се во постојана интеракција со наборите и рабовите, давајќи им динамика на сенките дури и кога се неподвижни. Исправената предна страна се одликува со целосно затворена Singleframe и маска во селенит сребрена или сјајна црна боја, која ја опкружува тродимензионално обликуваната Singleframe и страничните доводи за воздух. Високо позиционираните дигитални дневни светла му даваат на Q6 e-tron1 многу препознатлив и независен изглед.

Прв во технологијата за осветлување

Со Q6 e-tron, Audi не само што започнува ново поглавје во електричната мобилност, туку и во важен дел од ДНК на Audi: технологијата на осветлување. Со првиот активен дигитален светлосен потпис во светот, електричниот SUV воведува нова ера која се карактеризира со дизајн и естетика кои се уникатни за Audi.

Софтверскиот модул во еден од петте домени компјутери на Audi Q6 e-tron1 го прави возможен овој облик на светлосен потпис. Во случајот на дигиталните OLED задни светла од втората генерација, шесте OLED панели со вкупно 360 сегменти генерираат нова слика на секои десет милисекунди користејќи специјално развиен алгоритам. Благодарение на совршената симбиоза помеѓу дизајнот на осветлувањето и новата технологија, светлината во новиот Audi Q6 e-tron1 изгледа поживо и поинтелигентно од кога било досега. Активниот дигитален светлосен потпис исто така го покажува патот кон иднината на технологијата за осветлување на Audi.

На предната страна, активниот дигитален светлосен потпис се создава со интеракцијата на алгоритмот со дванаесет сегменти кои се затемнуваат нагоре и надолу. Одзади, за таа цел се користат сите дигитални OLED сегменти. Поединечните светлосни сегменти комуницираат на таков начин што вкупниот светлосен интензитет на светлосниот потпис не се менува.

 

Дигитална сцена: нов екран и оперативен концепт

Серијата модели на Audi Q6 e-tron има целосно поврзан и дигитален ентериер базиран на новата електронска архитектура. Составен од панорамскиот дисплеј на Audi MMI и екранот за патници MMI, таканаречената Дигитална сцена е клучна карактеристика на ентериерот. Јасно групираните дисплеи се совршено интегрирани во дизајнерскиот концепт и му даваат на ентериерот дарежлив и воздушен чувство на простор. Тенкиот, слободно стоечки панорамски дисплеј Audi MMI има заоблен дизајн и OLED технологија и се состои од виртуелен кокпит на Audi од 11,9 инчи и MMI дисплеј на допир од 14,5 инчи. Областа на возачот е дизајнирана како крива, а дисплејот со својата конкавна форма е ориентиран кон возачот. Контурите на заоблениот дисплеј потсетуваат и на единствената рамка типична за Audi. Амбиенталното осветлување прави закривениот екран да изгледа како да лебди ноќе и создава соодветна поставка. Специјално за совозачите, Audi ја надополнува дигиталната сцена со 10,9-инчниот MMI дисплеј на совозачот со Active Privacy Mode, кој го спречува да го одвлекува вниманието на возачот додека е во движење. Ова му овозможува на совозачот да проследува филмови/видео содржини, да помага при навигацијата или дури да најде станица за полнење, на пример.

Инфозабава – го интегрира дигиталниот свет на клиентите

Новиот инфозабавен систем го користи Android Automotive OS како свој оперативен систем за прв пат. Содржината е секогаш ажурирана благодарение на надградбите преку воздух. Затоа, најновите услуги на Audi connect и подобрениот планер на рути e-tron, вклучени како стандард, се секогаш ажурирани. Апликациите како YouTube се достапни преку продавницата за апликации од трети страни, која е интегрирана директно во MMI и не бара паметен телефон.

Прецизно наместена динамика на возење благодарение на новото управување и дистрибуција на вртежниот момент

Повеќето од системите и компонентите што ја сочинуваат шасијата се ново развиени. Типични за Audi се супериорното и лесно контролирано забрзување и забавување во сите ситуации на возење. Постои прецизно дефинирана филозофија за поставување во однос на шасијата. Вклучените системи за контрола на суспензијата се прецизно координирани едни со други. Динамиката на возење на Q6 e-tron е значително под влијание на делумно редизајнираната предна оска.

За прв пат во модел на Audi, контролните краци се поставени пред краците на суспензијата. Ова резултира пред сè со предностите на пакетот за позиционирање на високонапонската батерија. Новоразвиените компоненти доведуваат до подобрени кинематички својства.

ПР текст



©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија

90 години OPEL OLYMPIA: пионер на современо автомобилско производство

Објавено пред

· Opel ‘Type Olympia’ 1935: првото возило со сериско производство со самоносечка целосно челична каросерија

dobivaj vesti na viber

· Револуционерната Olympia: патентиран пионер, „високо-летач“ и филмски херој

· Opel Astra денес: бестселер во компактната класа со најсовремени технологии

Спортски и елегантни, ултрамодерни и со врвни технологии како што е приспособливите Intelli-Lux Pixel светла: Opel Astra и Astra Sports Tourer се вистинското решение за речиси секоја потреба. Ова го обезбедува и широката палета на погонски единици понудени за најпродаваните модели во компактната класа. Последната генерација на Astra е достапна со електричен погон, како plug-in hybrid, како hybrid со технологија од 48 V и со високо ефикасен мотор со внатрешно согорување.

Еден конкретен модел на Opel е заслужен за денес да е достапна таквата разновидност на модерни и економични верзии на возила: тоа е Opel ‘Type Olympia’ од 1935 година. Пред 90 години, тој ги постави темелите за модерно производство на автомобили со заштеда на време и трошоци. Opel Olympia беше првиот германски автомобил од масовно производство со самоносечка целосно челична каросерија.

Со тоа се овозможи воведување на така наречен „брак“ во производство, концепт што ќе направи технолошка историја и ќе продолжи да ја обликува иднината на масовното производство на автомобили до ден денес.

Револуционерно: врвни возни перформанси и економичност благодарение на новиот дизајн

1935 година започна со голем удар за автомобилскиот свет: Opel ја претстави „Type Olympia“ од 1,3 литри на саемот за автомобили во Берлин. Иновативниот модел влезе во сериско производство во април. Почна како кабриолет, а набрзо потоа се произведуваше и со затворен лимен покрив. Извонредната работа во врска со Olympia не е само тоа што таа подоцна стана првиот автомобил што го преминал Атлантскиот Океан до Јужна Америка со воздушен „брод“.

Тоа беше и првото масовно произведено возило во Германија со самоносечка целосно челична каросерија, за кое Opel доби лиценца. Изразено фигуративно, каросеријата и шасијата беа споени во самоносечка структура како елементите на авионот. Овој технички концепт означи прекин со конвенционалните конструктивни техники во производството на автомобили. Предностите на овој конструктивен принцип, кој во тоа време беше револуционерен, а сега се користи стандардно, се повеќекратни.

Металниот скелет на самоносечката каросерија се состои од профилни светла, кои се поврзани меѓу себе како во конструкцијата на авионот, што резултира со помала маса. Со максимална тежина од само 835 kg, Olympia тежи 135 kg помалку од својот претходник врз основа на профилирана шасија со истиот мотор. Резултатот е зголемување на перформансите при возење со истиот мотор, како и намалена потрошувачка на гориво.

Сето ова ја направи Olympia не само најекономична произведена лимузина во класата во тоа време, туку и најбрза. Првичниот 1,3-литарски мотор од 18 kW (24 КС) го забрзува возилото до максимална брзина до 95 km/h. Во исто време Olympia имаше потрошувачка на гориво во просек од 9,5 литри на 100 km. Тогашниот нов автомобил понуди дополнителни иновации, со речиси непроменето растојание од подот, неговиот центар на гравитација беше околу 15 сантиметри понизок од претходниот модел на Opel со 1,3 литарски мотор. Удобната синхронизирана суспензија на Opel исто така обезбеди стабилно и безбедно управување. Производителот од Rüsselsheim го опиша резултатот од сите овие мерки на следниов начин: „дури и при големи брзини можете да возите на свиоци, Olympia е отпорна на свиоци“.

Со меѓуоскино растојание од 2,37m и вкупна должина од само 3,95m, Olympia беше исто така многу агилна. Високите стандарди кои Opel ги постави за овој модел ги потврдија и магазините за автомобили. Списанието „Motor and Sport“ напиша: „возечките перформанси се многу импресивни за автомобил од 1,3 литри и му овозможуваат на возачот да помине подолги релации“.

Импресивно внатре и надвор: новиот дизајн обезбедува поголема безбедност и удобност

Сепак, не беа само извонредните перформанси и држењето на патот што ја направија Olympia совршен автомобил за патување во 1930-тите, нејзината внатрешност исто така импресионираше со својата удобност и практичност. „Тапацираните седишта се покриени со кадифе, потпирачите за грб на предните седишта може да се преклопат нанапред, задните седишта се толку погодно димензионирани во ширина и длабочина што имате целосна слобода на движење и не чувствувате никакви напрегања при возењето“, стои во современите изјави.

Дизајнот на самоносечка каросерија исто така ја зголеми безбедноста на патниците. Покривот беше направен од едно парче челик и му даде на автомобилот дополнителна стабилност. Во областа на предниот профил однапред одредена точка на прекршување апсорбира дел од енергијата на ударот во случај на судир. Така беа создадени крутата патничка кабина и зона на удар. Новиот модел беше исто така прекрасно дизајниран: Olympia ги интегрираше предните светла во каросеријата за прв пат

Olympia како пионер: почеток на модерното производство на автомобили

Сепак, самоносечката целосно челична каросерија не само што го направи автомобилот полесен, побезбеден и поудобен, туку овозможи и современо производство на возила во големи серии, кои станаа стандардни во сите фабрики за автомобили ширум светот во следните децении. Се роди таканаречениот„брак“ (спојување) помеѓу каросеријата и моторите.

Овој метод на производство, кој исто така беше патентиран тогаш, ја прослави својата премиера пред 90 години. За прв пат, целосно претходно склопените оски и мотори повеќе не беа процврстени во немонтираната шасија, туку беа подогнати во каросеријата, кои беа внесени одозгора на подвижни синџири, користејќи хидраулични маси за подигање. Целиот процес на производство беше побрз и поефикасен, а и клиентите имаа економски придобивки преку пристапни цени. Лимузината Olympia со две врати и лимузината Cabriolet со две врати беа достапни од 2.500 марки, 350 марки помалку од претходниот модел со 1,3 литатски мотор.

Покрај револуцијата во дизајнот и производствениот процес со Olympia, Opel имаше уште една причина за славење во 1935 година: брендот беше првиот германски производител на автомобили што ја надмина границата од 100.000 возила во годишното производство.

Спектакуларна поставка: Opel Olympia во воздух и на филм

Opel знаеше како соодветно да ја позиционира Olympia. Во 1936 година, Olympia беше првиот автомобил кој буквално се издигна до небо. Во внатрешноста на познатиот воздушен „брод“ LZ 129 Hindenburg, 500.000-тиот Opel од почетокот на производството на автомобили стигна до Рио де Жанеиро. По само три дена во воздух и поминати 10.000 километри, Hindenburg слета во јужноамериканската метропола со Opel Olympia. Воодушевените Бразилци го прославија пристигнувањето и со големи овации ја придружуваа турнејата на Olympia низ улиците на Рио. Така, Opel Olympia патуваше повисоко и подалеку од кој било автомобил досега.

Olympia единаесет години подоцна стана извонреден протагонист во секој поглед. Во филмот ‘In those days’ (Во тие денови) од 1947 година, приказната за изминатата деценија беше симболично раскажана од перспектива на Opel Olympia и нејзините многубројни искуства. Така, автомобилот стана главен „лик“ на филмот. Неконвенционалниот наративен стил беше привлечен, а филмот последователно беше вклучен дури и во училишните програми преку државните медиуми.

Во меѓувреме, успешната приказна на Olympia продолжи со несмалено темпо: најновите генерации на модели на Opel продолжија да го носат името Olympia до раните 1970-ти, како одраз на иновативното инженерство, квалитет и доверливост. Истите квалитети беа отелтворение со децении па сè до ден денес. Почнувајќи од бестселерот на Opel кој постојано се развива од компактна класа, најпрвин познат како Kadett, а денес како ултрамодерна Astra.

За ЕУРОИМПЕКС Компанијата Еуроимпекс е основана 1990 година како мала трговска фирма за увоз-извоз. Започнува скромно и по осамостојувањето на Македонија, Еуроимпекс е првата приватна компанија чие работење е насочено кон трговија со автомобили и моторни возила од лесна категорија уште од далечната 1992 година, со првиот увоз на Peugeot автомобили.

Соработката со брендот Opel ја започнува кон крајот на 2020та година со што прераснува во Генерален увозник и дистрибутер на брендот OPEL за Македонија, Србија, Црна Гора, Косово и Албанија; Овој успех го круниса 30 годишниот јубилеј на Еуроимпекс кој беше одбележан истата година.

ПР

Прикажи повеќе...

Соопштенија

Зборувај за убавините на својата земја – Шара, Водно, Пелистер, Плачковица

Објавено пред

Има некои работи кои секогаш, без исклучок ни притискаат некое копче, некој нерв за прекрасни емоции, прават да се чувствуваме спокојни, да чувствуваме љубов, да се чувствуваме како дома. Понекогаш тоа е песна со која сме израснале, понекогаш тоа е мирис на омиленото јадење кое ни го готвела баба, а понекогаш тоа е некое место, некоја планина или нејзиниот врв.

dobivaj vesti na viber

Како што е прекрасниот и моќен Љуботен на Шара, како што е Водно над Скопје… Места и пејзажи на кои секогаш им се навраќаме, опеани од нашите поети: од Константин Миладинов во „Т’га за југ“ до Нина Спирова: со „Parlez-vous français за Скопје, за Вардаровиот кеј, за Водно, зборувај за Шар Планина, за убавините на својата земја…“

Животот станува сè побрз, а обврските изгледаат бесконечни. Потиснати од постојаниот стрес на современото живеење, од секојдневното пробивање низ гужвите во сообраќајот, од уморот од работата и постојаниот наплив на информации на интернет, спас и одмор сè повеќе гледаме во нашите природни убавини, како простор каде можеме да почувствуваме внатрешен мир и барем за кратко – спокојство. Престојот на планина е здравје.

 

 

Ако Македонија има нешто во изобилство, тоа се планините. 87% од територијата на нашата татковина е планинска и веројатно тоа е најголемото богатство со кое располагаме, затоа СКОПСКО ова лето вниманието го насочува токму кон нив.

Платформата на СКОПСКО, „Наша Гордост. Наша Одговорност“ се стреми да биде вистински пример за силата на заедничката акција во заштитата на природните богатства на Македонија. Од март започнува кампањата „Заедно се грижиме за планините“ преку која од секое продадено шише „скопско“ или „скопско смут“ со специјална етикета ќе се собираат средства за чистење на нашите планини и обезбедување на урбана инфраструктура.

Наши се Шара и Водно и Пелистер и Плачковица, секогаш биле и секогаш ќе бидат, затоа да бидеме дел од напорите да се заштитат најдобро што може. Причината за тоа ја опеа и нашата Нина Спирова во нејзиниот легендарен шлагер „Никогаш не заборавај дека најсреќен си само дома.“

(ПР)

Прикажи повеќе...

Соопштенија

9-тото електрично возило за чистење на БРАКО излезе на пазарот

Објавено пред

40 продавачи на возилата за чистење на БРАКО од целиот свет денеска во кругот на фабриката во Велес го тестираа новото електрично возило за чистење Грин Машинс кое влегува на пазарот, откако доби меѓународна сертификација од ТУВ Германија.

dobivaj vesti na viber

Грин Машинс 720 ZE e целосно нова машина развиена во последните две години во БРАКО во Велес, од тим составен од врвни домашни инженери.


Покрај вградената технологија од последната генерација, најважна предност на новата електрична метларка е што има зголемен капацитет на контејнерот, но притоа е внимавано тежината на возилото да не надмине 3 и пол тона, за да може да се управува со Б категорија, а што е олеснувачко за комуналните претпријатија и општините кои денес тешко можат да најдат возачи со Ц категорија. Од таа причина се очекува овој модел да биде најбаран во својата категорија на светскиот пазар.

Свиперот работи на електричен погон, со вградени мотори во задните тркала и управување на сите четири тркала, вртење практично во место погодно за тесни улички во градските јадра, воден облак за спречување на прашина при метењето, миење под притисок, дополнителен страничен усисувач, стаклен под за подобра прегледност на полето на чистење и 360⁰ камера.

Грин Машинс на БРАКО продава возила за чистење на електричен, водороден и класичен погон во 50 држави во светот.

ПР

Прикажи повеќе...

Најново

Македонија2 часа

Државата ќе плаќа за кратење желудник на прекумерно дебелите, а операцијата ќе се прави кај нас место во странство

Место во странство, 40 пациенти со прекумерна дебелина ќе може да направат операција за намалување на тежината кај нас, а...

Македонија6 часа

„Вреди“: Ахмети е очаен за политичко внимание, зад сценариото за бојкот на локалните избори се крие стравот од пораз

Тоа што ДУИ не се снаоѓаат во опозиција не може да го претворат во државен проблем. Али Ахмети е очаен...

Македонија6 часа

Сиљановска ја штити и релативизира Кочоска, таа е нем набљудувач на дискриминацијата, велат од СДСМ

Претседателката Гордана Сиљановска-Давкова која во кампањата се претставуваше како борец за правата на жените, денес молчи пред отворена дискриминација кон...

Македонија7 часа

Засилени контроли за увозното овошје и зеленчукот за заштита од пестициди, најави АХВ

Заради обезбедување на поголема безбедност на храната и постигнување на високо ниво на заштита на здравјето на луѓето, во услови...

Македонија7 часа

(Видео) Граѓаните да не наседнуваат на измами со лажни сообраќајни незгоди, веднаш да пријават во полиција

Во изминатиот период во Министерството за внатрешни работи од страна на граѓаните пријавени се повеќе кривични дела „измама“, кои се...

Свет7 часа

Американски експерт за надворешна и безбедносна политика: Она што го прават САД, Путин го толкува како бело знаме

Добро е што САД „разговараат со противникот“, но во моментов звучи како да сакаат мир и договор повеќе од Русија,...

Македонија7 часа

Утрово најстудено во Берово, денеска максималната температура до 16 степени

Утрово најстудено било во Берово каде што се измерени -8 степени, -7 било на Попова Шапка, -6 во Маврови Анови...

Европа8 часа

Би-би-си: Какви опции има Зеленски сега? Јасно е што сака Трамп

„Што може Зеленски да направи за да ја промени ситуацијата? Да му се извини на претседателот Трамп? Да го прифати...

Свет10 часа

(Видео) Венс: Зеленски не е подготвен за мир, тоа е вистинскиот проблем

Американскиот потпретседател Џеј Ди Венс рече дека верува оти украинскиот претседател Володимир Зеленски „на крајот“ ќе се помири со учеството...

Свет10 часа

Трамп ја паузира воената помош за Украина, објави „Ројтерс“

Соединетите држави ја паузираат воената помош за Украина само неколку дена откако сегашниот американски претседател Доналд Трамп се судри со...

Македонија22 часа

Средба Муцунски-Сијарто: Унгарија е меѓу десетте најголеми трговски партнери и инвеститори во Македонија

Во рамките на Втората меѓувладина седница со Унгарија, министерот за надворешни работи и надворешна трговија, Тимчо Муцунски, денеска во Будимпешта...

Македонија23 часа

Апелација му ја намали казната на Боки 13 за „Рекет“, од девет на пет години

Апелациониот суд ја преиначи пресудата за случајот „Рекет“ во кој е обвинет Бојан Јовановски – Боки 13. Боки 13 во...

Македонија1 ден

Онака сложно како што ги зачуваа патните трошоци, пратениците да изгласаат дополнително покачување на минималната плата од 6.000 денари, побара Трендафилов

Сојузот на синдикатите на Македонија (ССМ), денес, до Владата, до Собранието и до работодавците достави предлог во кој бара дополнително...

Топ1 ден

Вработените во Филхармонијата до Мицкоски и Љутков: За директор треба да се избере најквалификуваниот, а не партиски договорениот кандидат

Пред неколку дена, министерот за култура и туризам, Зоран Љутков во изјава за еден медиум рече дека одлуката кој ќе...

Свет1 ден

Трамп: „Зеленски нема да има друга опција, освен да се предаде“

Американскиот претседател Доналд Трамп синоќа на својата социјална мрежа Truth Social сподели објава во која тврди дека украинскиот претседател Володимир...

Македонија1 ден

Платите да се исплаќаат до петти место до петнаесетти во месецот, предлага Левицата

На денешната прес-конференција, пратеникот од Левица и портпаролот на партијата, Амар Мециновиќ, обзнани дека пратениците од Левица поднеле предлог во...

Македонија1 ден

За електронски индекс ќе треба една и пол година, месецов почнува дигитализацијата на студентските сервиси на УКИМ, вели ректорката Ангелова

Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“ (УКИМ) месецов почнува со дигитална трансформација. Ректорката Билјана Ангелова најави дека првин ќе се дигитализираат...

Македонија1 ден

ДУИ подготвува бојкот на локалните избори за да го избегне поразот, велат од „Влен“

За да го избегне поразот ДУИ планира да ги бојкотира изборите и да провоцира тензии на денот на гласањето, веалт...

Македонија1 ден

Возел под дејство на алкохол, со голема брзина и тешко повредил пешак: истрага за сообраќајна несреќа во Скопје

Мерки на претпазливост, кои вклучуваат привремено одземање возачка дозвола и забрана за нејзино издавање, забрана за напуштање на живеалиштето или...

Европа1 ден

Лавров: Зеленски се претвори во чист нацист и предавник на Евреите

Украинскиот лидер Володимир Зеленски по доаѓањето на власт се претвори во „чист нацист“ и предавник на Евреите, изјави рускиот министер...