Соопштенија
Искусете го Vorsprung durch Technik: новиот Audi Q6 e-tron
- Новиот Audi Q6 e-tron поставува стандарди во однос на перформансите, опсегот, полнењето, динамиката на возење и дизајнот.
- Извршниот директор на Audi Гернот Долнер: „Изграден на новата PPE платформа, Audi Q6 e-tron е следниот технолошки скок во премиум електричната мобилност за нашите клиенти“
- Новиот модел го носи дигиталното искуство во Audi на ново ниво.
Audi Q6 e-tron е првиот сериски модел на Premium Platform Electric (PPE), означувајќи го следниот чекор во трансформацијата на компанијата во снабдувач на премиум електрична мобилност. Со своите карактеристики, електричниот теренец е кратенка за Vorsprung durch Technik. Моделот се дефинира не само со импресивните перформанси на возењето и полнењето, туку и со зголемената ефикасност и долгиот дострел. Audi Q6 e-tron го отелотворува типичниот стил на Audi SUV со дополнително рафиниран дизајнерски јазик e-tron. Новата дизајнерска филозофија во внатрешноста и пионерските технологии кои дебитираат во новиот модел, го започнуваат следното поглавје во електричната мобилност за Четирите Прстени и го прават Vorsprung durch Technik секојдневно опипливо искуство. Со асортиманот Q6 e-tron, е-мобилноста за прв пат доаѓа од фабриката во Инголштад.
PPE, развиен заедно со Porsche, и електронската архитектура E3 1.2 се важни пресвртници во проширувањето на глобалната палета на модели на електричен погон на Audi. Тие го означуваат почетокот на сеопфатното зајакнување и подмладување на моделското портфолио. Q6 e-tron го поткрепува ветувањето на Audi дека ќе понуди електрични возила во сите основни сегменти до 2027 година. „Изграден на новата PPE платформа, Audi Q6 e-tron е следниот технолошки скок во премиум електричната мобилност за нашите клиенти“, рече Гернот Долнер, Претседател на Управниот одбор на AUDI AG, на светската премиера во главната фабрика во Инголштад. „ППЕ покажува како ја здружуваме експертизата во групацијата Volkswagen и на тој начин ја правиме електричната мобилност скалабилна. Благодарение на PPE, ние сме во состојба да лансираме модели со голем волумен со високи технички стандарди во различни сегменти и со тоа дополнително да го наелектризираме нашето портфолио“, додаде извршниот директор на Audi.
Флексибилноста на PPE помага на идните модели да им се даде независен карактер и типична Ауди ДНК, и покрај заедничките технички основи.
Q6 e-tron поставува стандарди во однос на е-перформанси, опсег и полнење. Го отелотворува типичниот SUV стил на Audi со дополнително рафиниран дизајнерски јазик e-tron и високо ниво на секојдневна употребливост. Благодарение на новата електронска архитектура E3 1.2, серијата модели Q6 e-tron ја претставува технолошката глава на портфолиото на Audi.
Импресивен опсег и перформанси на полнење
Моќните, компактни и високоефикасни електрични мотори, како и новоразвиената литиум-јонска батерија која се состои од дванаесет модули и 180 призматични ќелии со вкупен бруто капацитет од 100 kWh (94,9 нето) обезбедуваат опсег до 625 km (388 ми). Новиот Audi Q6 e-tron обезбедува спортски перформанси по кои Audi е познат со системска моќност од 285 kW (потрошувачка на енергија во kWh/100 km комбинирано: 19,4-17,0 (WLTP); емисии на CO2 во g/km комбинирани: 0; CO2 -класа А) и SQ6 e-tron со системска моќност до 380 kW кога е вклучена дополнителната функција (потрошувачка на енергија во kWh/100 km комбинирано: 18,4-17,5 (WLTP); емисии на CO2 во g/km комбинирано: 0; CO2-класа А) на тој начин поставува стандарди во однос на перформансите, опсегот, полнењето, динамиката на возење и дизајнот. На пазарот ќе бидат достапни две варијанти на модел со погон на сите тркала, проследени – во зависност од пазарот – со особено ефикасни модели со погон на задните тркала дизајнирани за опсег, што исто така ќе го означи влезот во серијата Q6 e-tron.
Q6 e-tron quattro забрзува од 0 до 100 km/h (0-62 mph) за 5,9 секунди (комбинирана потрошувачка на енергија во kWh/100 km: 19,4-17,0 (WLTP); комбинирани емисии на CO2 во g/km: 0; CO2-класа А). На SQ 6 e-tron му се потребни само 4,3 секунди (комбинирана потрошувачка на енергија во kWh/100 km: 18,4-17,5 (WLTP); комбинирани емисии на CO2 во g/km: 0; CO2-класа A). Максималните брзини на возилата се 210 (130 mph) и 230 km/h (142 mph), соодветно. Два модели со погон на задните тркала ќе следат подоцна – во зависност од пазарот. Додека едниот модел ќе биде дизајниран за ефикасност и опсег, другиот ќе го означи влезот во серијата Q6 e-tron.
Благодарение на технологијата од 800 волти и максималниот капацитет на полнење од 270 kW како стандард, кратки прекини на полнење се можни со Audi Q6 e-tron. До 255 km (158 mi) може да се полнат за само десет минути на соодветна станица за полнење (High Power Charging, HPC). Состојбата на полнење (SoC) се зголемува од десет на 80 проценти за околу 21 минута. Интелигентното, со високи перформанси и предвидливо термичко управување е клучна компонента на оваа импресивна изведба на полнење. Опремен со Plug & Charge, возилото се овластува на компатибилни станици за полнење кога кабелот за полнење е приклучен и го започнува процесот на полнење. Полнењето е исто така целосно автоматско. Ако станицата за полнење работи со технологија од 400 волти, Audi Q6 e-tron1 за прв пат може да овозможи банкарско полнење. Батеријата од 800 волти автоматски се дели на две батерии со еднаков напон, кои потоа може да се полнат паралелно со до 135 kW. Во зависност од состојбата на полнење, двете половини на батеријата прво се изедначуваат, а потоа се полнат истовремено. Полнењето со наизменична струја до 11 kW е можно кај стандардните домашни полначи.
Важна компонента за зголемување на ефикасноста и затоа опсегот на Audi Q6 e-tron е напредниот систем за закрепнување. Овој систем може да се справи со околу 95 проценти од сите секојдневни процеси на сопирање. Audi Q6 e-tron закрепнува до 220 kW.
Импресивен опсег и перформанси на полнење
Audi Q6 e-tron е позициониран во премиум сегментот со средна големина и, со должина од 4.771 милиметри (15,6 стапки), ширина од 1.993 милиметри (6,5 стапки) и висина од 1.648 милиметри (5,4 стапки), теренецот нуди максимум простор, удобност и соодветност за секојдневна употреба. Меѓуоскиното растојание од 2.899 милиметри (9,5 стапки) овозможува многу простор за нозете во вториот ред седишта. Со овие димензии, Audi Q6 e-tron нуди доволно простор за пет патници и багаж и нуди висока корисност. Audi на тој начин ги исполнува барањата што клиентите ги поставуваат за SUV.
Audi Q6 e-tron доаѓа со совршени пропорции благодарение на Premium Platform Electric. Односот на долго меѓуоскино растојание и многу кратки настрешници ја формира основата за познатиот моќен, динамичен пакет што се гледа во надворешноста на моделите Q на Audi. Audi Q6 e-tron исто така го отелотворува дополнително развиениот дизајнерски јазик специфичен за e-tron.
Неговиот впечатлив SUV изглед создава импресивен и спортски изглед. Во каросеријата на автомобилот, меките форми се во постојана интеракција со наборите и рабовите, давајќи им динамика на сенките дури и кога се неподвижни. Исправената предна страна се одликува со целосно затворена Singleframe и маска во селенит сребрена или сјајна црна боја, која ја опкружува тродимензионално обликуваната Singleframe и страничните доводи за воздух. Високо позиционираните дигитални дневни светла му даваат на Q6 e-tron1 многу препознатлив и независен изглед.
Прв во технологијата за осветлување
Со Q6 e-tron, Audi не само што започнува ново поглавје во електричната мобилност, туку и во важен дел од ДНК на Audi: технологијата на осветлување. Со првиот активен дигитален светлосен потпис во светот, електричниот SUV воведува нова ера која се карактеризира со дизајн и естетика кои се уникатни за Audi.
Софтверскиот модул во еден од петте домени компјутери на Audi Q6 e-tron1 го прави возможен овој облик на светлосен потпис. Во случајот на дигиталните OLED задни светла од втората генерација, шесте OLED панели со вкупно 360 сегменти генерираат нова слика на секои десет милисекунди користејќи специјално развиен алгоритам. Благодарение на совршената симбиоза помеѓу дизајнот на осветлувањето и новата технологија, светлината во новиот Audi Q6 e-tron1 изгледа поживо и поинтелигентно од кога било досега. Активниот дигитален светлосен потпис исто така го покажува патот кон иднината на технологијата за осветлување на Audi.
На предната страна, активниот дигитален светлосен потпис се создава со интеракцијата на алгоритмот со дванаесет сегменти кои се затемнуваат нагоре и надолу. Одзади, за таа цел се користат сите дигитални OLED сегменти. Поединечните светлосни сегменти комуницираат на таков начин што вкупниот светлосен интензитет на светлосниот потпис не се менува.
Дигитална сцена: нов екран и оперативен концепт
Серијата модели на Audi Q6 e-tron има целосно поврзан и дигитален ентериер базиран на новата електронска архитектура. Составен од панорамскиот дисплеј на Audi MMI и екранот за патници MMI, таканаречената Дигитална сцена е клучна карактеристика на ентериерот. Јасно групираните дисплеи се совршено интегрирани во дизајнерскиот концепт и му даваат на ентериерот дарежлив и воздушен чувство на простор. Тенкиот, слободно стоечки панорамски дисплеј Audi MMI има заоблен дизајн и OLED технологија и се состои од виртуелен кокпит на Audi од 11,9 инчи и MMI дисплеј на допир од 14,5 инчи. Областа на возачот е дизајнирана како крива, а дисплејот со својата конкавна форма е ориентиран кон возачот. Контурите на заоблениот дисплеј потсетуваат и на единствената рамка типична за Audi. Амбиенталното осветлување прави закривениот екран да изгледа како да лебди ноќе и создава соодветна поставка. Специјално за совозачите, Audi ја надополнува дигиталната сцена со 10,9-инчниот MMI дисплеј на совозачот со Active Privacy Mode, кој го спречува да го одвлекува вниманието на возачот додека е во движење. Ова му овозможува на совозачот да проследува филмови/видео содржини, да помага при навигацијата или дури да најде станица за полнење, на пример.
Инфозабава – го интегрира дигиталниот свет на клиентите
Новиот инфозабавен систем го користи Android Automotive OS како свој оперативен систем за прв пат. Содржината е секогаш ажурирана благодарение на надградбите преку воздух. Затоа, најновите услуги на Audi connect и подобрениот планер на рути e-tron, вклучени како стандард, се секогаш ажурирани. Апликациите како YouTube се достапни преку продавницата за апликации од трети страни, која е интегрирана директно во MMI и не бара паметен телефон.
Прецизно наместена динамика на возење благодарение на новото управување и дистрибуција на вртежниот момент
Повеќето од системите и компонентите што ја сочинуваат шасијата се ново развиени. Типични за Audi се супериорното и лесно контролирано забрзување и забавување во сите ситуации на возење. Постои прецизно дефинирана филозофија за поставување во однос на шасијата. Вклучените системи за контрола на суспензијата се прецизно координирани едни со други. Динамиката на возење на Q6 e-tron е значително под влијание на делумно редизајнираната предна оска.
За прв пат во модел на Audi, контролните краци се поставени пред краците на суспензијата. Ова резултира пред сè со предностите на пакетот за позиционирање на високонапонската батерија. Новоразвиените компоненти доведуваат до подобрени кинематички својства.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Соопштенија
Porsche го претстави најмоќниот 911 Carrera S
Porsche го додаде новиот Carrera S во понудата на модели 911. Со своите 353 kW (480 КС),
3.0-литарски боксер мотор со турбополнач и подобрена стандардна опрема, се сместува помеѓу 911 Carrera и 911 Carrera GTS. Со подобрени перформанси и динамика на возење, тој значително го надминува својот претходник. Значајната надградба на моќноста и опциите за дополнителна опрема нудат значителна додадена вредност во споредба со 911 Carrera.
Porsche повторно го лансира 911 Carrera S. Во рамките на моделската линија на Carrera, јазот помеѓу 911 Carrera и911 Carrera GTS T-Hybrid е начително намален. Неговиот погон е суштински надграден и сега постигнува нивоа на перформанси кои претходно беа резервирани за 911 Carrera GTS од претходната генерација. Дополнително, продолжениот список на стандардна опрема и значително зголемените опции за дополнителна опрема во споредба со 911 Carrera го прават атрактивен нов член на семејството на модели на Carrera. Спортскиот автомобил е достапен во верзии Coupé и Cabriolet.
Иконскиот 3,0-литарски твин-турбо боксер мотор со шест цилиндри е фундаментално надграден во новиот 911 Carrera S. Резултатот е значително зголемување на моќноста со истовремено намалување на емисиите. Неговата моќност од 353 kW (480 КС), со вртежен момент од 530 Nm, претставува зголемување од 22 kW (30 КС) во споредба со неговиот претходник. За да се постигнат овие зголемени перформанси и ефикасност, Porsche постави нови турбополначи и со големо оптимизирање на ладењето на воздухот. Новиот спортски автомобил сега се базира на дизајнот на моделите 911 Turbo од претходната генерација. Carrera S Coupé забрзува од нула до 100 km/h за 3,3 секунди и достигнува максимална брзина од 308 km/h. Осумстепен Porsche менувач со двојна спојка (PDK) ја пренесува силата на тркалата.
Проширена листа на стандардна опрема со ексклузивни опции
Porsche значително ја надгради стандардната опрема во Carrera S, која вклучува нови фелни Carrera S од 20/21 инчи, спортски издувен систем со издувни цевки во сребрена боја и Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+). Новиот систем за сопирање претставува значитечно подобрување во односот на динамиката на возењето. Системот, познат од 911 Carrera GTS и стандардно доаѓа со црвени шепи на сопирачките и дискови со димензии од 408 милиметри напред и 380 mm назади, со што се обезбедува извонредно запирање.
Достапни се дополнителни опции за подобрување на перформансите како карбон-керамички сопирачки (PCCB) и спортската суспензија PASM, која се одликува со 10-милиметри помала висина на возење во комбинација со управување на задните тркала. Хидрауликата на амортизерите е оптимизирана во споредба со претходникот, обезбедувајќи уште подобрени возни карактеристики со зголемена прецизност и рафинирана реакција. Управувањето, во комбинација со управувањето на задната оска, е подиректно, а прецизноста на предната оска е дополнително прилагодена. Ова обезбедува уште поагилно и директно управување, а истовремено значително ја зголемува стабилноста при големи брзини.
Елегантна внатрешност
Врвните стандарди за квалитет и ексклузивност во Carrera S се подеднакво забележливи и во внатрешноста. Стандардно доаѓа со кожен пакет во црна боја. Седиштата, потпирачите за глава, контролната табла, панелите на вратите и опционалниот систем на задните седишта во Coupé се обработени со мазна кожа. Како и кај останатите варијанти на Carrera, преклопните задни седишта се достапни без дополнителни трошоци како алтернатива на стандардниот распоред со две седишта.
Достапна е и опција со уште пообемна употреба на кожа во внатрешноста, која покрива големи површини – вклучувајќи ја фиоката пред совозачот, страничните панели и задниот дел на седиштата. На барање, Porsche додава контрастни шевови во Crayon. Во целата понуда на опрема, Carrera S добива надградената стандардна опрема што се наоѓа во целата серија модели. Ова вклучува Matrix LED фарови и безжичен полнач за паметни телефони. Опциите вклучуваат систем за подигнување на предната оска, иновативните HD-Matrix LED фарови и пакетот Sport Chrono, вклучувајќи ја апликацијата Porsche Track Precision, која е идеална за деновите на патеката.
Новата 911 Carrera S сега е достапна за нарачка како Coupé и Cabriolet со погон на задните тркала.
ПР објава
Соопштенија
Огништа од БРАКО за вечерните забави на „Винтерфест“ во Велес
Фабриката БРАКО обезбеди огништа за забавите во вечерните часови на манифестацијата Винтерфест, која во изминатите денови се одржува во Младинскиот парк во Велес, во организација на општината, како дел од предновогодишната атмосфера во градот.
Одличната забава на велешани БРАКО годинава ја направи потопла, преку специјално изработени огништа кои општинските служби соодветно ги распоредија низ паркот, а на кои постителите од сите возрасти можеа да се згреат додека ги следат музичките настапи, пијат чај, се сликаат со Дедо Мраз и се забавуваат.
БРАКО редовно ги поддржува сите настани во Велес, помага на општината за инфраструктурни проекти, поттикнува индивидуални акции и покажува општествена одговорност кон градот од чие население доаѓаат најголемиот број вработени во фабриката
ПР објава
Соопштенија
„Окта“ продолжува со традиционалната новогодишна донација за поддршка на соседните училишта
Во духот на новогодишните празници, ОКТА продолжи со својата традиција на поддршка на локалната заедница преку донации намени за централното општинско основно училиште „Браќа Миладиновци“ во Миладиновци, како и за двете подрачни училишта во селата Мршевци и Текија во општина Илинден. Оваа година покрај новогодишни пакетчиња, компанијата донираше и агрегат за струја што ќе овозможи непречено одвивање на наставата во услови на прекин на електричната енергија.
„Остануваме посветени на нашата заложба да даваме континуирана поддршка во образованието и развојот на идните генерации, преку подобрување на нивните услови за учење. Овие празници ги израдувавме дечињата со новогодишни пакетчиња, додека со донацијата на агрегатот за струја веруваме дека ќе овозможиме континуитет во спроведувањето на наставата, што претставува предизвик особено во зимските месеци“, изјави Марија Ставрева, менаџер за корпоративна општествена одговорност на ОКТА.
Оваа предновогодишна донација е дел од континуираните општествено одговорни активности на ОКТА насочени кон образованието и унапредувањето на условите за учениците во локалната заедница, кои оваа година вклучија донација на две фотоволтаични централи во училишта во Велес и Гевгелија, донација на фотоволтаични сообраќајни знаци во близина на училишта во Центар и спроведување на кампања за сообраќајна едукација на најмладите како дел од платформата на ОКТА „Јас Внимавам“.
Директорот на централното основно училиште „Браќа Миладиновци“, Дарко Петковски, му се заблагодари на тимот на ОКТА за поддршката. „Оваа донација значително ќе го подобри функционирањето на нашето училиште, особено во услови кога е неопходна дополнителна енергетска сигурност. Пакетчињата пак им донесоа голема радост на нашите најмлади ученици, кои секогаш се радуваат на ова убаво празнично изненадување“, рече Петковски.
ОКТА продолжува со својот ангажман во поддршката на локалната заедница, насочувајќи ги вложувањата кон образованието, младите и нивниот просперитет.
ПР