Соопштенија
Македонска премиера на ŠKODA ENYAQ: Емотивен, ефикасен и електрифициран

› Прв модел на ŠKODA базиран на MEB платформата
› Погон на задни или на сите тркала, батерија od 82 kWh и моќност од 285 KS
› Досег од 510 km – 560 km според WLTP и брзо полнење на батерија
› Емотивен и динамичен нов дизајнерски јазик на ŠKODA
› Нов концепт на дизајн за внатрешноста и типични Simply Clever решенија
Со претставувањето на сосема новиот ENYAQ на нашиот пазар, ŠKODA го прави следниот чекор во имплементацијата на својата стратегија за е-мобилност. Целосно електричниот SUV е првиот сериски модел на чешкиот производител на автомобили кој се базира на модуларната платформа за електрични автомобили MEB на групацијата Volkswagen. ŠKODA ENYAQ нуди погон на задните или на сите тркала, заедно со опсег што е совршено погоден за секојдневна употреба, покривајќи од 510 км – 560 км* според циклусот WLTP и типична пространост препознатлива за брендот.
ŠKODA продолжува да го развива својот емотивен дизајнерски јазик – за таа цел, новиот SUV се одликува со целосно нов внатрешен концепт кој нуди избор на пет дизајн селекции наместо класични нивоа на опременост и сосема нова структура на достапните опции.
Миле Станчев, Бренд Менаџер за ŠKODA изјави: „Со лансирањето на ENYAQ отпочнува нова ера за ŠKODA. Ова е нашиот прв целосно електричен и еколошки автомобил. Со лансирањето на овој модел, електричната мобилност ја правиме Simply Clever – со голем досег, брзо полнење и лесно ракување. Освен што е еколошки ENYAQ е и исклучително забавен и возбудлив за возење, што се отсликува преку техничките податоци за забрзување од 0 до 100 км/ч за само 6,7с и максимална брзина од 180 км/ч .
Најважните моменти на сосема новиот ŠKODA ENYAQ:
› Електричен погон: ENYAQ може да се пофали со целосно нов погонски концепт, искористувајќи ги можностите што ги нуди модуларната платформа за електрични автомобили MEB на групацијата Volkswagen во која батеријата е вградена во подот на возилото со цел да се добие добра распределба на тежината. Батеријата е со капацитет од 82 kWh (бруто) или 77 kWh (нето) со максимална излезна моќност од 210 kW или 285 KS, вртежен момент од 545 Nm и погон на задните или на сите тркала. Со опсег до 510 km – 560 km* според циклусот WLTP, новиот ENYAQ е идеален секојдневен придружник.
› Безбедност: Новите системи за асистенција вклучуваат Travel Assist, кој сега има уште повеќе функции, како и функција за паркирање со далечинска контрола.
› Надворешност: Дизајнерскиот јазик на ENYAQ е емотивен, моќен и динамичен. Новиот SUV се карактеризира со совршени пропорции и извонредна просторност и се нуди во две каросериски варијанти, како класичен SUV во ENYAQ и како спортска купе-SUV варијанта во ENYAQ Coupe. И двете варијанти на ENYAQ нудат сличен внатрешен простор како ŠKODA KODIAQ, и покрај тоа што се пократки по должина од ŠKODA OCTAVIA. Како опционални додатоци, осветлената кристална предница – која доаѓа со анимирана функција Coming/Leaving Home – и целосно LED матрични фарови го красат впечатливиот преден дел со големата маска на ŠKODA. Целосните LED задни светла вклучуваат динамични индикатори, а имаат и анимирана функција Coming/Leaving Home. Стандардно ENYAQ доаѓа со Алуминиумски тркала од 19”, но по желба може да има и тркала од 20 или 21” како што се тркалата Supernova со кои е опремено изложеното возило.
› Внатрешност: Новите Дизајн селекции – Loft, Lodge, Lounge, Suite & Eco Suite ги заменуваат класичните нивоа на опременост и поставуваат нови стандарди за внатрешноста. Секоја опција на дизајн, обезбедува прекрасен внатрешен простор со кој буди исклучително добро чувство и содржи природни, одржливо обработени и рециклирани материјали. Новата структура на достапните пакети на опрема – пет тематски пакети, како и некои поединечни опции – го прави брзо и лесно приспособувањето на возилото за да одговара на вкусот на сопственикот. За спортски расположените возачи, ŠKODA го нуди ENYAQ Sportline кој со надворешниот „Black” пакет, спортски профилираните седишта и спортската шасија ги нагласуваат спортските амбиции на автомобилот.
› Поврзување: Со 13 инчи, централниот екран на ENYAQ е поголем од која било друга ŠKODA. Уште повеќе, целосно новиот SUV е секогаш онлајн и паметно поврзан. Полнењето на батеријата и климатизацијата во внатрешноста може лесно да се контролираат од далечина преку апликацијата ŠKODA Connect.
› Simply Clever: ŠKODA разви решенија Simply Clever специфични за електричните возила, како што е средство за чистење на кабелот за полнење, заштитно капаче за приклучокот за полнење и преграда за кабелот за полнење под подот на багажникот. Новата централна конзола распоредена на две нивоа обезбедува многу простор; „паметната“ преграда гарантира дека багажникот е секогаш уреден. Во ENYAQ, класичната гребалка за мраз на ŠKODA се наоѓа во внатрешноста на автомобилот – поточно во неговата задна врата.
› Полнење: ŠKODA нуди неколку верзии на ѕидната кутија ŠKODA за полнење дома. Користејќи го кабелот за брзо полнење, сопствениците можат да го полнат својот ŠKODA ENYAQ и на сите станици за брзо полнење, како и на најбрзите DC полначи во државата кои се наоѓаат во Порше Македонија.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
3,2,1… летото ни дојде – време е да ја подготвите вашата торба за плажа со „Зегин“

Пред да тргнете на плажа или да се упатите кон вашата следна авантура, бидете сигурни дека вашата торба е полна со основните работи што ќе ве одржат сјајни, заштитени и ќе придонесат да се чувствувате удобно во својата кожа.
Од глава до пети Зегин се грижи за вас- од креми за сончање до хидратантни производи за нега на кожа и коса, како и производи за здравје.
Кои се производите потребни за вашата летна торба за убаво и мирно лето, прочитајте на следниов линк.
(ПР)
Соопштенија
30 години „Кожувчанка“ – јубилеј на успех, партнерство и визија

Компанијата Кожувчанка денес го одбележа својот голем јубилеј – 30 години постоење со ПР настан на кој присуствуваа партнери, пријатели, новинари, претставници од институции и деловни соработници од земјата и странство.
Повод
Настанот се одржа по повод три децении успешна работа на Кожувчанка -компанија која од 1995 година израсна од локален производител во бренд со национално и меѓународно признание. Присутните имаа можност да слушнат инспиративни обраќања од водечките луѓе од компанијата, нејзини долгогодишни партнери, како и претставници од институциите.
Г-дин Бранко Азески, Претседател на Стопанската комора на Македонија
Г-динот Азески ја имаше таа чест прв да се обрати. Тој ја потенцираше улогата на компанијата Кожувчанка како пример за успешно македонско претпријатие. Исто, говореше и се осврна на одличната соработка помеѓу Комората и Кожувчанка низ годините, потенцирајќи ја нивната заедничка заложба за подобрување на деловната клима и охрабрување на другите домашни брендови.
Г-ѓа Јанинка Чупаркоска, Генерален менаџер на Компанијата Кожувчанка
Во своето обраќање, г-ѓа Чупаркоска ја истакна благодарноста кон сите кои се дел од 30-годишната приказна на Кожувчанка – вработените, потрошувачите и партнерите:
„Тоа што не’ прави посебни и истрајни сето ова време пред сè се луѓето – нашите верни потрошувачи, посветеноста на нашите вработени, како и поддршката од нашите партнери и соработници.“
Таа се осврна на почетоците од 1995 година, кога Кожувчанка започнала со неколку вработени и еден производ, а денес брои преку 70 производи, присутни во секојдневието на македонските семејства и пошироко.
Исто, зборуваше за постојаните инвестиции во производство, квалитет и одржливост, како и за извозните успеси на компанијата.
Г-дин Марио Маис, Маркетинг менаџер на Sinalco International Brands
Г-дин Маис, долгогодишен стратешки партнер на Компанијата преку брендот Sinalco, зборуваше за исклучителната доверба и професионалната соработка која трае веќе две децении.
Тој ја истакна Кожувчанка како пример за лојалност, квалитет и стабилен развој на локалниот пазар:
„Соработката со Кожувчанка не е само деловен однос – тоа е долгорочно партнерство засновано на доверба, визија и заеднички успеси. Вашата истрајност и интегритет се инспирација.“
На крај од говорот кажа за важноста на синергијата помеѓу локалните производители и глобалните брендови, и ја најави подготвеноста од Sinalco International Brands за нови, заеднички проекти со компанијата Кожувчанка.
Г-дин Митко Јанчев, Градоначалник на Општина Кавадарци
Митко Јанчев со голема емоција зборуваше за почетоците на компанијата, визијата на неговите татко и чичко и патот до денешниот успех:
„Со голема чест и особена гордост ви се обраќам денес, на денот кој е од голема важност за мене и мојата фамилија – 30 години од постоењето на Кожувчанка.“
Тој го најави и новиот бренд – Aqua Mila, природна изворска вода која го носи името на неговата ќерка:
„Со ова претставување на нашиот нов производ пред вас, сакам да ѝ го честитам роденденот и на мојата ќерка Мила по која е крстен овој бренд.“
Јанчев објави и планирана соработка со СОС Детското село, со цел поддршка на децата и вложување во нивната иднина:
„Тоа е она на кое сум најмногу горд – на моето семејство, на компанијата и на луѓето-партнери со кои секојдневно учествуваме во градење на подобро општество за сите.“
На крај, изрази благодарност кон сите потрошувачи, соработници и пријатели на компанијата:
„Се гордеам и сум благодарен на сите вас – наши пријатели и соработници, на нашите верни потрошувачи и на сите што веруваат во оваа наша приказна.“
За Кожувчанка
Основана во 1995 година, Кожувчанка денес е еден од лидерите во македонската индустрија за производство на вода, алкохолни и безалкохолни пијалаци, со портфолио од над 70 производи и присуство на повеќе странски пазари. Компанијата е позната по квалитет, иновации и општествена одговорност, како и по своите долгорочни партнерства – како со Sinalco, така и со многу локални дистрибутери и институции.
(ПР)
Соопштенија
За Халкбанк – Важни се луѓето и сето она што ги обединува

Ова лето, неколку внимателно одбрани настани низ Македонија носат дух на автентичност, инспирација и заедништво. Поддршката на Халкбанк не е случајна – туку доследна и долгорочна, насочена кон вредностите што ја прават заедницата поцврста. Со вложување во културата, во моментите на поврзување и во сите облици на социјално живеење, банката го живее својот слоган – Важни се луѓето.
Во Скопје, Street Food Festival, кој се одржа од 18 до 22 јуни, претставува урбано собиралиште каде што вкусовите, музиката и добрата енергија се преплетуваат во едно современо искуство. Како партнер на фестивалот, Халкбанк понуди и дополнителна вредност за учесниците, односно секое плаќање со Халкбанк картичка овозможуваше учество во интерактивна активација со награди, поттикнувајќи ја непосредната поврзаност со посетителите и збогатувајќи го фестивалското доживување.
На 21 и 22 јуни, во природниот амбиент на Пелинце Пикник, љубителите на културни настани, музика и семејна дружба имаа можност да уживаат во настан што го негува духот на блискост и заедништво. Поддршката од Халкбанк претставува продолжение на заложбата за градење автентични вредности низ социјални и културни формати.
Во јули, Ohrid Beach Film Festival (23–27 јули) повторно ќе ја оживее магијата на филмот под отворено небо, покрај Охридското езеро. Настанот го афирмира младиот авторски израз и ја збогатува домашната културна сцена, а поддршката на Халкбанк ја рефлектира мисијата на банката, да биде активен партнер во развојот на културата и креативната индустрија.
Во време кога секоја форма на поврзување добива ново значење, овие настани се потсетник дека заедничките доживувања имаат трајна вредност. А таму каде што тие се создаваат, ќе продолжи да биде присутна и банката.
(ПР)