Соопштенија
Маријана Агиќ-Молнар е новиот регионален извршен директор на Direct Media United Solutions

Маријана Агиќ-Молнар е новиот регионален директор на Direct Media United Solutions.
Од почетокот на кариерата, Маријана е активна во маркетинг индустријата повеќе од 25 години. Таа е стратег за маркетинг и data science и експерт за креирање на нови деловни решенија користејќи достапни податоци.
Маријана ја започна својата кариера како истражувач на пазарот во тогаш водечката компанија за маркетинг истражување “Mark-Plan“, а продолжи во компанијата Coca-Cola како стратешки менаџер за pre-search, истражување и трендови. Таа го основа својот прв стартап (Focus MR) во 2000 година, кој се занимаваше со маркетинг истражување. Две години подоцна, Focus MR го презема една од водечките светски компании за истражување на пазарот – GfK, а Маријана станува генерален менаџер на земјите од Адриа регионот, а потоа и член на одборот на директори за управување со посебни истражувања во Централна и Источна Европа. Таа беше одговорна за развој на напредни аналитички проекти и нови извори на податоци на ниво на Централна и Источна Европа. Во 2019 година доаѓа на позиција извршен директор и стратег за податоци во својот втор старт-ап “DATA DO”, компанија која развива интригантен модел – комбинира Data Science со разбирање на пазарот и потребите на потрошувачите за да им помогне на компаниите да откријат нови можности и да го зголемат приходот. На полето на data-driven стратешки консалтинг има соработувано со многу меѓународни и регионални компании како што се: Ahold Delhaize, The Coca-Cola Company, Erste, Nelt, Molson Coors, Carlsberg, Atlantic Brands, Lidl, KFC, Phoenix Pharma… Маријана Агиќ-Молнар е Магистер по економија и член на одборот на директори на IAA, еден од основачите на AcademIAA – модул за маркетинг истражување и аналитика.
„Многу сме задоволни што Маријана Агиќ-Молнар ќе биде на чело на водечкиот агенциски систем во Југоисточна Европа, Direct Media United Solutions. Direct Media е моќен систем и затоа избравме компетентен и искусен професионалец да раководи со него. Пазарот за рекламирање полека се трансформира и употребата на податоци при носење маркетиншки одлуки ќе донесе голема промена на пазарот. Затоа Маријана е вистинскиот избор. Со нејзиното доаѓање, мрежата на професионалци во Direct Media United Solutions добива додадена вредност, уште една гранка на бизнисот и со тоа станува уште посилна“, изјави Дирк Геркенс, директор за програми, продукција и рекламирање во United Media.
„Среќна сум што сум на чело на тимот на Direct Media, мрежа на професионалци кон кои имам голема почит, а некои од нив ги познавам долги години. Заедно, ќе ја зајакнеме водечката позиција на адвертајзинг пазарот во Србија и регионот, ќе го зачуваме и негуваме она што ја прави оваа компанија толку успешна. Исто така, ќе развиеме нови деловни модели и ќе најдеме нови можности за користење на податоците и нивна монетизација. Целта е, користејќи податоци, да го трансформираме начинот на кој обезбедуваме услуги и да им помогнеме на партнерите да бидат подобри и поуспешни “, изјави Маријана Агиќ-Молнар.
Direct Media е водечки агенциски систем во Југоисточна Европа, мрежа на професионалци во повеќе земји: Србија, Македонија, Црна Гора, Босна и Херцеговина, Словенија и Албанија. Во нашиот единствен пристап кон маркетингот и комуникациите, го комбинираме најдоброто од медиумите, креативноста, технологијата и податоците. Сите тие заедно се движечката сила за растот на нашиот бренд, чии темели се во медиа закупот и адвертајзингот.
За United Media
United Media е дел од United Group и е водечка медиумска компанија во Југоисточна Европа. Присутна е во осум земји и има 4.200 вработени, а годишно произведува повеќе од 40.000 часа оригинална содржина која преку водечките меѓународни оператори се дистрибуира на пазар од повеќе од 40 милиони луѓе. Покрај тоа, во своето портфолио има 55 телевизиски станици, од кои седум имаат национална лиценца и успешно дигитално портфолио од 30 веб портали, како и шест печатени изданија и пет радио станици. Компанијата нуди и уникатни адвертајзинг услуги преки продажба на рекламни слотови и прецизно таргетирање според целната група за избраните канали.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
Филипче од Прилеп: ВМРО-ДПМНЕ убедливо најмногу штета направи на земјоделството и земјоделците

Вечерва Претседателот на СДСМ, Венко Филипче, од градот на тутунарите Прилеп каде се одржа граѓанска трибина „Се бориме за нашиот дом“ испрати порака дека никогаш од постоењето на државата толку не го обезличил и понижил трудот на земјоделците и тутунарите.
„Никогаш во историјата ниедна влада на овој начин ги нема понижувано луѓето кои со мака и пот заработуваат за своите семејства. Триесет илјади тутунарски семејства беа изневерени токму од оваа влада. Денес го гледаме парадоксот на лажните патриоти од ВМРО-ДПМНЕ, ветуваа развојна политика и грижа, а ги оставија на цедило оние што најмногу работат, земјоделците без поддршка, без стабилен откуп и без реализирани субвенции навреме“, рече Филипче.
Тој рече дека земјоделците не ги добиваат субвенциите кои им припаѓаат поради тоа што власта ги фаворизира компаниите, а не поединците земјоделци, но заборава дека тоа се луѓе кои ја обезбедуваат храната за секој граѓанин во државата.
„Со ВМРО-ДПМНЕ системот за субвенционирање е неправеден, се фаворизираат големите компании, а малите тутунари добиваат закочена или доцна исплата. Откупите не се спроведуваат според реалната проценка на количините на тутун, а дозволата за увоз на тутун го поткопува домашното производство, па многу производители остануваат неплатени или добиваат нецелосна вредност. ВМРО-ДПМНЕ направи многу штета, но убедливо најмногу штета направи на земјоделството лозарите, оризопроизводителите, градинарите, сточарите сите денес живеат полошо и без поддршка од државата. Пред некој ден видовме како земјоделците ја фрлаат пиперката ајварка заради лошите политики на Цветан Трипуновски и Мицкоски“, рече Филипче пред прилепчани.
Филипче рече дека Владата на СДСМ секогаш била на нивна страна дури и во најголемите кризи кои ги доживеала државата.
„СДСМ преговараше, се договараше со нив, заедно ги носеше одлуките со нив и во нивен интерес. И кога беше тешко во земјоделието, и кога не се погодуваше сезоната, СДСМ застануваше во одбрана на овие луѓе. ВМРО-ДПМНЕ ги игнорира и арогантно ги навредува“, рече Филипче на трибината во Прилеп.
Соопштенија
Каравилоски: Мојата визија е Кривогаштани да стане просперитетна општина, каде младите ќе останат

Кандидатот за градоначалник од СДСМ, Игор Каравилоски, од трибината во Кривогаштани ја побара довербата од граѓаните, ветувајќи дека ќе се залага за модерна, уредена и просперитетна општина. Тој нагласи дека својата енергија, искуство и знаење ќе ги стави во служба на сите граѓани.
„Нашата програма е гласот на граѓаните. Мојата визија е Кривогаштани да стане просперитетна општина, каде младите ќе останат, земјоделците ќе имаат сигурна поддршка, а секое семејство ќе живее во чиста, зелена и безбедна средина. Сега е време сето тоа искуство, знаење и енергија да ги ставам во служба на сите вас. Во изминатите четири години нашиот градоначалник Николче Мискоски и советничкото мнозинство покажаа дека со чесна и посветена работа општината може да напредува. Продолжуваме со ист континуитет и ќе ги завршиме започнатите, а ќе започнеме нови, големи проекти“, порача Каравилоски.
Тој во својата програма најави асфалтирање на улици, изградба на повеќенаменско игралиште во Обршани, реконструкција на главната улица во Пашино Рувци, приклучување на општината на системот за водоснабдување „Студенчица“, проширување на канализационата мрежа, санација на патишта и унапредување на регионалниот пат.
Каравилоски посочи дека младите се најголема сила и врвен приоритет и најави инвестиции во младински центар, нова библиотека, курсеви за странски јазици и дигитални вештини, награди за најдобрите студенти и активна вклученост на младите преку младински совет.
Во делот на јавната инфраструктура најави уредување на тротоари, поставување на т.н. „легнати полицајци“, нови зелени површини и расчистување на дивите депонии.
Ќе се постават фотоволтаици на јавните институции, а посебен акцент стави на здравствената грижа со повторно воспоставување на Итна медицинска помош во Кривогаштани, проект „Здрав пензионер“ со два бесплатни превентивни прегледи годишно и пристап до Центарот за дневен престој за стари лица во Прилеп.
„Ние не ветуваме празни зборови, туку дела што произлегуваат од реалните потреби на луѓето. На 19-ти октомври гласаме за број 5 и листата на советници од СДСМ“, порача Каравилоски.
Соопштенија
Димитровски: Имаме план за Скопје, имаме девет политики кои се темелат на наука, европски искуства и практични решенија

Даме Димитровски, носител на советничка листа на кандидати за советници во Советот на Град Скопје на вечерашниот митинг во Бутел се осврна на проблемите со кои живеат Скопјани посочувајќи дека ВМРО-ДПМНЕ и Коалицијата имаат план имаат решенија.
„Имаме план, имаме девет темелни политики кои се темелат на наука, европски искуства и практични решенија. Тоа се чист воздух, чист град, модерен превоз, јавни простори, велосипеди и мобилност, безбеден сообраќај, култура, иновации и најважно чесно управување“, рече Димитровски.
Димитровски укажа дека ова не е само план, само зборови, ќе има конкретни активности за подобро Скопје, а не како до сега.
„Ова се наши работни задачи, ова е нешто конкретно што ќе направиме за вас, за подобро утре“, кажа Димитровски.