Соопштенија
Новиот OPEL ROCKS: електрично лесно моторно возило во ново руво

-  Смел, елегантен и непогрешлив: Rocks сега со црн Opel Vizor, бел Blitz и светло сива каросерија
-  Со„млад“ дух, иновативен, освежен: целосно електричниот Rocks овозможува мобилност без емисии
-  Предност на четирите тркала: лесното моторно возило за две лица со кабина за заштита од неповолни временски услови, панорамски кров и поврзување со паметен телефон
Со „млад“ дух, иновативен и без емисии: со Opel Rocks, младите од 15 годишна возраст (во зависност од законите во државата) можат да уживаат во независна, индивидуална електромобилност на опуштен начин и сега уште постилски од порано. Затоа што сега Rocks е посмел, поелегантен и поуникатен.
Ова го покажуваат и првите слики: Opel Vizor сега е во карактеристична црна боја, како и кај сите други модели, додека Opel Blitz на предната и задната страна сјае во контрастно бела боја.
Додека каросеријата под линијата на прозорецот ќе биде светло сива, црниот кров и црните тркала ќе останат контрасни. Tоа му дава на новиот Opel Rocks дизајн кој ја отсликува филозофијата на брендот ‘детокс’.
Смел, елегантен, освежен и едноставен: тоа е новиот Opel Rocks.
Едноставен за маневрирање, заштитени од неповолни временски услови, на четири тркала: Rocks идеален за влез во електричниот свет
Се разбира, Rocks ги задржува своите вообичаени моќни страни со свеж изглед. Од ова особено ќе имаат придобивка почетниците со електрични возила на возраст од 15 години (во зависност од законите во државата). Возачите на Rocks треба само да имаат возачка дозвола од класа AM (во зависност од законите во државата). Во споредба со е-велосипеди, е-скутери и други моторни средства на две тркала, Rocks овозможува релевантни предности.
На овој начин кабината на лесното моторно возило ги штити патниците од ветер и неповолни временски услови. Со Rocks патувањето е побезбедно благодарение на цевчестата просторна рамка и зоните на деформација, како и ветробранското стакло направено од ламинирано стакло. Покрај тоа, Rocks овозможува урбана мобилност без емисии.
Најмалиот модел во гамата на Opel oвозможува опсег до 75 km кои може да се поминат со брзина до 45 km/h. Rocks може да се полни преку секој нормален приклучок за домаќинство.
Соодветен кабел за полнење е поставен зад совозачката врата и може лесно да се повлече доколку е потребно. Со круг на вртење од само 7,20 m, возачите можат да управуваат со 2,41 m краткиот и само 1,39 m широкиот (без надворешни ретровизори) Rocks низ тесни кривини или да пристапат до мали паркинг места.
Со својот свеж стил, електричното лесно моторно возило повторно ќе ги привлекува Вашите погледи. Двете врати се идентични во типичниот дизајн на Rocks. Совозачката врата се отвара напред како и обично, додека возачката врата се отвара наназад во спротивна насока.
Елегантен, јасен, поврзан: внатрешност целосно прилагодена на младата генерација
Во внатрешноста, Rocks е исто така целосно приспособен на потребите на младата генерација. Дизајнот е многу функционален и импресионира со контроли лесни за дофат и јасни, едноставни за читање дисплеи кои се фокусираат на најважните работи.
Држачот за паметни телефони со USB приклучок и поврзувањето преку DAT приклучок, позициониран на централната конзола, обезбедува мрежно поврзување и овозможува пристап до апликацијата „myOpel“. Дополнително, возачите на Rocks можат да го поврзат својот паметен телефон преку Bluetooth преку одделен прекинувач „MyRocks“ на управувачот.
Со „MyRocks Play“, патниците можат да ја слушаат својата омилена музика, да го користат омилениот систем за навигација и да остваруваат телефонски повици без да го тргнат погледот од патот.
Управувачот кај Rocks се истакнува со својот нов дизајн: со бел Opel Blitz на црна позадина, сега совршено го рефлектира Opel Vizor и на тој начин ја внесува уникатната дизајнерска карактеристика во внатрешноста. Стандардниот панорамски кров обезбедува светлина и пријатна атмосфера, невообичаена за возило од оваа класа. Панорамскот кров заедно со страничните и задното стакло се изработени од калено безбедносно стакло. Современите LED предни светла кај Rocks обезбедуваат подобра видливост при дожд или темнина.
Новиот Opel Rocks ќе биде лансиран наскоро. Наскоро ќе следат дополнителни информации за Edition и GS нивоата на опременост, како и за атрактивните цени и условите за купување.
За ЕУРОИМПЕКС
Компанијата Еуроимпекс е основана 1990 година како мала трговска фирма за увоз-извоз. Започнува скромно и по осамостојувањето на Македонија, Еуроимпекс е првата приватна компанија чие работење е насочено кон трговија со автомобили и моторни возила од лесна категорија уште од далечната 1992 година, со првиот увоз на Peugeot автомобили.
Соработката со брендот Opel ја започнува кон крајот на 2020та година со што прераснува во Генерален увозник и дистрибутер на брендот OPEL за Македонија, Србија, Црна Гора, Косово и Албанија; Овој успех го круниса 30 годишниот јубилеј на Еуроимпекс кој беше одбележан истата година.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
3,2,1… летото ни дојде – време е да ја подготвите вашата торба за плажа со „Зегин“

Пред да тргнете на плажа или да се упатите кон вашата следна авантура, бидете сигурни дека вашата торба е полна со основните работи што ќе ве одржат сјајни, заштитени и ќе придонесат да се чувствувате удобно во својата кожа.
Од глава до пети Зегин се грижи за вас- од креми за сончање до хидратантни производи за нега на кожа и коса, како и производи за здравје.
Кои се производите потребни за вашата летна торба за убаво и мирно лето, прочитајте на следниов линк.
(ПР)
Соопштенија
30 години „Кожувчанка“ – јубилеј на успех, партнерство и визија

Компанијата Кожувчанка денес го одбележа својот голем јубилеј – 30 години постоење со ПР настан на кој присуствуваа партнери, пријатели, новинари, претставници од институции и деловни соработници од земјата и странство.
Повод
Настанот се одржа по повод три децении успешна работа на Кожувчанка -компанија која од 1995 година израсна од локален производител во бренд со национално и меѓународно признание. Присутните имаа можност да слушнат инспиративни обраќања од водечките луѓе од компанијата, нејзини долгогодишни партнери, како и претставници од институциите.
Г-дин Бранко Азески, Претседател на Стопанската комора на Македонија
Г-динот Азески ја имаше таа чест прв да се обрати. Тој ја потенцираше улогата на компанијата Кожувчанка како пример за успешно македонско претпријатие. Исто, говореше и се осврна на одличната соработка помеѓу Комората и Кожувчанка низ годините, потенцирајќи ја нивната заедничка заложба за подобрување на деловната клима и охрабрување на другите домашни брендови.
Г-ѓа Јанинка Чупаркоска, Генерален менаџер на Компанијата Кожувчанка
Во своето обраќање, г-ѓа Чупаркоска ја истакна благодарноста кон сите кои се дел од 30-годишната приказна на Кожувчанка – вработените, потрошувачите и партнерите:
„Тоа што не’ прави посебни и истрајни сето ова време пред сè се луѓето – нашите верни потрошувачи, посветеноста на нашите вработени, како и поддршката од нашите партнери и соработници.“
Таа се осврна на почетоците од 1995 година, кога Кожувчанка започнала со неколку вработени и еден производ, а денес брои преку 70 производи, присутни во секојдневието на македонските семејства и пошироко.
Исто, зборуваше за постојаните инвестиции во производство, квалитет и одржливост, како и за извозните успеси на компанијата.
Г-дин Марио Маис, Маркетинг менаџер на Sinalco International Brands
Г-дин Маис, долгогодишен стратешки партнер на Компанијата преку брендот Sinalco, зборуваше за исклучителната доверба и професионалната соработка која трае веќе две децении.
Тој ја истакна Кожувчанка како пример за лојалност, квалитет и стабилен развој на локалниот пазар:
„Соработката со Кожувчанка не е само деловен однос – тоа е долгорочно партнерство засновано на доверба, визија и заеднички успеси. Вашата истрајност и интегритет се инспирација.“
На крај од говорот кажа за важноста на синергијата помеѓу локалните производители и глобалните брендови, и ја најави подготвеноста од Sinalco International Brands за нови, заеднички проекти со компанијата Кожувчанка.
Г-дин Митко Јанчев, Градоначалник на Општина Кавадарци
Митко Јанчев со голема емоција зборуваше за почетоците на компанијата, визијата на неговите татко и чичко и патот до денешниот успех:
„Со голема чест и особена гордост ви се обраќам денес, на денот кој е од голема важност за мене и мојата фамилија – 30 години од постоењето на Кожувчанка.“
Тој го најави и новиот бренд – Aqua Mila, природна изворска вода која го носи името на неговата ќерка:
„Со ова претставување на нашиот нов производ пред вас, сакам да ѝ го честитам роденденот и на мојата ќерка Мила по која е крстен овој бренд.“
Јанчев објави и планирана соработка со СОС Детското село, со цел поддршка на децата и вложување во нивната иднина:
„Тоа е она на кое сум најмногу горд – на моето семејство, на компанијата и на луѓето-партнери со кои секојдневно учествуваме во градење на подобро општество за сите.“
На крај, изрази благодарност кон сите потрошувачи, соработници и пријатели на компанијата:
„Се гордеам и сум благодарен на сите вас – наши пријатели и соработници, на нашите верни потрошувачи и на сите што веруваат во оваа наша приказна.“
За Кожувчанка
Основана во 1995 година, Кожувчанка денес е еден од лидерите во македонската индустрија за производство на вода, алкохолни и безалкохолни пијалаци, со портфолио од над 70 производи и присуство на повеќе странски пазари. Компанијата е позната по квалитет, иновации и општествена одговорност, како и по своите долгорочни партнерства – како со Sinalco, така и со многу локални дистрибутери и институции.
(ПР)
Соопштенија
За Халкбанк – Важни се луѓето и сето она што ги обединува

Ова лето, неколку внимателно одбрани настани низ Македонија носат дух на автентичност, инспирација и заедништво. Поддршката на Халкбанк не е случајна – туку доследна и долгорочна, насочена кон вредностите што ја прават заедницата поцврста. Со вложување во културата, во моментите на поврзување и во сите облици на социјално живеење, банката го живее својот слоган – Важни се луѓето.
Во Скопје, Street Food Festival, кој се одржа од 18 до 22 јуни, претставува урбано собиралиште каде што вкусовите, музиката и добрата енергија се преплетуваат во едно современо искуство. Како партнер на фестивалот, Халкбанк понуди и дополнителна вредност за учесниците, односно секое плаќање со Халкбанк картичка овозможуваше учество во интерактивна активација со награди, поттикнувајќи ја непосредната поврзаност со посетителите и збогатувајќи го фестивалското доживување.
На 21 и 22 јуни, во природниот амбиент на Пелинце Пикник, љубителите на културни настани, музика и семејна дружба имаа можност да уживаат во настан што го негува духот на блискост и заедништво. Поддршката од Халкбанк претставува продолжение на заложбата за градење автентични вредности низ социјални и културни формати.
Во јули, Ohrid Beach Film Festival (23–27 јули) повторно ќе ја оживее магијата на филмот под отворено небо, покрај Охридското езеро. Настанот го афирмира младиот авторски израз и ја збогатува домашната културна сцена, а поддршката на Халкбанк ја рефлектира мисијата на банката, да биде активен партнер во развојот на културата и креативната индустрија.
Во време кога секоја форма на поврзување добива ново значење, овие настани се потсетник дека заедничките доживувања имаат трајна вредност. А таму каде што тие се создаваат, ќе продолжи да биде присутна и банката.
(ПР)