Соопштенија
Подобрување на просторот, удобноста и контролата: Škoda ги претставува внатрешните елементи на целосно новите генерации Kodiaq и Superb

Пред светските премиери на новите генерации Kodiaq и Superb, Škoda ги открива нивните целосно редизајнирани ентериери, со дигитален кокпит, head-up дисплеј и 12,9-инчен слободно стоечки дисплеј за инфозабава. DSG селекторот на менувачот е преместен во управувачкиот столб, сега давајќи им на предните патници повеќе простор, додека пространата централна конзола нуди повеќе простор за складирање. Подобрувајќи ја работата на внатрешноста, приспособливите паметни копчиња на Škoda овозможуваат лесна контрола. Секое ротирачко копче обезбедува интуитивен пристап до различни функции на возилото, а дигиталниот дисплеј обезбедува брз, сеопфатен преглед во секое време. Во чекор кон поголема одржливост, Škoda сега користи тапацир направен од 100% рециклиран полиестер и за новиот Kodiaq и за Superb.
Питер Олах, раководител на Дизајн на ентериер во Škoda Auto, објаснува, „Ентериерите на Škoda претставуваат интуитивност, едноставност, фокусираност на клиентите и паметни решенија. Нашата најнова иновација, Škoda Smart Dials, ги прошири интуитивните опции за контролирање на функциите на автомобилот, комбинирајќи го најдоброто од двата света: физички контроли и дигитални дисплеи. Свежите ентериери на Kodiaq и Superb сега се одликуваат со голем, слободно стоечки дисплеј, селектор на менувачот поставен на управувачот и ненатрупана централна конзола. Овие подобрувања го отворија патот за попространа и пријатна внатрешност која не само што го привлекува окото, туку и нуди практичност и вистинска додадена вредност за нашите клиенти“.
Иновативни нови функции за уште поголема удобност
Škoda ги редизајнираше ентериерите на двата претстојни модели, вклучувајќи ги подобрувањата на управувачот, инструмент таблата, контролната табла и украсните облоги. За прв пат кај Škoda: менувачот се префрли на управувачкиот столб кај двата модели, што го прави особено достапен. Како резултат на тоа, централната конзола има уреден, јасно структуриран распоред, отворајќи дополнителен простор за совозачите. За прв пат во Kodiaq и Superb се вклучува head-up дисплеј кој го надополнува 10,25-инчниот виртуелен кокпит и самостоен централен инфозабавен дисплеј кој е поголем од кога било, со димензии од 12,9 инчи во дијагонала. Исто така, дебитирајќи,кај двата модели, Škoda Smart Dials се иновативни ротирачки копчиња кои паметно ги интегрираат хаптичките и дигиталните компоненти за поинтуитивно искуство.
Škoda Smart Dials: копчиња со дигитални дисплеи
Со воведувањето на Škoda Smart Dials, чешкиот производител на автомобили ја подигнува докажаната комбинација на хаптички и дигитални контроли во своите возила на следното ниво. Овој целосно нов пристап се состои од три ротациони копчиња под инфозабавниот екран, секое со дигитален дисплеј од 32 милиметри. Тие овозможуваат брз пристап до бројни функции на возилото врз основа на нивото на опрема. Двете надворешни паметни копчиња за возачот и совозачот ја контролираат внатрешната температура, греењето на седиштата и вентилацијата на седиштата, прикажувајќи ја моментално активната функција. Централниот паметен бројчаник контролира до четири различни функции, како што се јачината на звукот на инфозабавата, брзината на вентилаторот, насоката на воздухот, паметната климатизација, режимите на возење и зумирањето на картата. Централниот паметен бројчаник е конфигуриран преку менито за инфозабавниот систем, а со држење на копчето се префрла помеѓу функциите.
Проширен опсег на функции Simply Clever
Потрагата за зголемена удобност во автомобилите е очигледна во новите додатоци, вклучително и Phone Box со можности за брзо индуктивно полнење на паметни телефони до 15 W – а кај Kodiaq, ова се протега на два телефони – поврзано со функцијата за активно ладење. Дополнително, патниците добиваат најмногу четири USB-C порти со излезна моќност од 45 W, како и пригоден USB-C приклучок од 15 W на ретровизорот.
Новиот Kodiaq е достапен со ergo седишта комплетирани со функција за пневматска масажа. Патниците на задните седишта ќе го ценат и просторот за складирање на свежо место во централниот тунел. Во Superb, редизајнираниот управувач, таблата со инструменти и украсните елементи на облогата беспрекорно се комбинираат со подобрените опционални седишта за масажа. Тие сега вклучуваат десет пневматски контролирани перничиња за масажа и широк избор на програми, со четиринасочна прилагодлива лумбална поддршка. Соодветно на Kodiaq, сите функции за греење на седиштата, управувачот, предното ветробранско стакло и задното стакло може лесно да се управуваат преку копче за грејачи што може да се конфигурираат во менито за контрола на климата.
Одржливи материјали за сите текстили и две популарни Simply Clever карактеристики
Škoda ја демонстрира својата посветеност на одржливоста со користење на еколошки одговорни материјали за сите внатрешни текстили, како и за две култни карактеристики на Simply Clever: чадорот во возачката врата и стругалката за мраз. Продолжувајќи со пристапот на другите модели на Škoda, традиционалните линии на опрема се заменети со концептот Design Selections: во Kodiaq, клиентите можат да се одлучат за Loft, Lounge или ecoSuite во црна или коњак боја, со текстил изработен од 100% рециклиран полиестер. Кожата во ecoSuite Design Selection има корист од еко-пријателскиот процес на потемнување со помош на остатоци од преработка на зрна кафе. За четвртата генерација на Superb, нивото на опременост Essence го вклучува Design Selection Studio, со избор за изборното ниво на опременост што ги опфаќа Loft и Lounge, како и Design Selection Suite во црна боја и коњак. Врвниот модел L&K ја проширува понудата со Design Selection L&K Suite во црна и коњак боја, која може да се пофали со кожа одржливо штавената со помош на отпадна вода од преработка на маслинки.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
3,2,1… летото ни дојде – време е да ја подготвите вашата торба за плажа со „Зегин“

Пред да тргнете на плажа или да се упатите кон вашата следна авантура, бидете сигурни дека вашата торба е полна со основните работи што ќе ве одржат сјајни, заштитени и ќе придонесат да се чувствувате удобно во својата кожа.
Од глава до пети Зегин се грижи за вас- од креми за сончање до хидратантни производи за нега на кожа и коса, како и производи за здравје.
Кои се производите потребни за вашата летна торба за убаво и мирно лето, прочитајте на следниов линк.
(ПР)
Соопштенија
30 години „Кожувчанка“ – јубилеј на успех, партнерство и визија

Компанијата Кожувчанка денес го одбележа својот голем јубилеј – 30 години постоење со ПР настан на кој присуствуваа партнери, пријатели, новинари, претставници од институции и деловни соработници од земјата и странство.
Повод
Настанот се одржа по повод три децении успешна работа на Кожувчанка -компанија која од 1995 година израсна од локален производител во бренд со национално и меѓународно признание. Присутните имаа можност да слушнат инспиративни обраќања од водечките луѓе од компанијата, нејзини долгогодишни партнери, како и претставници од институциите.
Г-дин Бранко Азески, Претседател на Стопанската комора на Македонија
Г-динот Азески ја имаше таа чест прв да се обрати. Тој ја потенцираше улогата на компанијата Кожувчанка како пример за успешно македонско претпријатие. Исто, говореше и се осврна на одличната соработка помеѓу Комората и Кожувчанка низ годините, потенцирајќи ја нивната заедничка заложба за подобрување на деловната клима и охрабрување на другите домашни брендови.
Г-ѓа Јанинка Чупаркоска, Генерален менаџер на Компанијата Кожувчанка
Во своето обраќање, г-ѓа Чупаркоска ја истакна благодарноста кон сите кои се дел од 30-годишната приказна на Кожувчанка – вработените, потрошувачите и партнерите:
„Тоа што не’ прави посебни и истрајни сето ова време пред сè се луѓето – нашите верни потрошувачи, посветеноста на нашите вработени, како и поддршката од нашите партнери и соработници.“
Таа се осврна на почетоците од 1995 година, кога Кожувчанка започнала со неколку вработени и еден производ, а денес брои преку 70 производи, присутни во секојдневието на македонските семејства и пошироко.
Исто, зборуваше за постојаните инвестиции во производство, квалитет и одржливост, како и за извозните успеси на компанијата.
Г-дин Марио Маис, Маркетинг менаџер на Sinalco International Brands
Г-дин Маис, долгогодишен стратешки партнер на Компанијата преку брендот Sinalco, зборуваше за исклучителната доверба и професионалната соработка која трае веќе две децении.
Тој ја истакна Кожувчанка како пример за лојалност, квалитет и стабилен развој на локалниот пазар:
„Соработката со Кожувчанка не е само деловен однос – тоа е долгорочно партнерство засновано на доверба, визија и заеднички успеси. Вашата истрајност и интегритет се инспирација.“
На крај од говорот кажа за важноста на синергијата помеѓу локалните производители и глобалните брендови, и ја најави подготвеноста од Sinalco International Brands за нови, заеднички проекти со компанијата Кожувчанка.
Г-дин Митко Јанчев, Градоначалник на Општина Кавадарци
Митко Јанчев со голема емоција зборуваше за почетоците на компанијата, визијата на неговите татко и чичко и патот до денешниот успех:
„Со голема чест и особена гордост ви се обраќам денес, на денот кој е од голема важност за мене и мојата фамилија – 30 години од постоењето на Кожувчанка.“
Тој го најави и новиот бренд – Aqua Mila, природна изворска вода која го носи името на неговата ќерка:
„Со ова претставување на нашиот нов производ пред вас, сакам да ѝ го честитам роденденот и на мојата ќерка Мила по која е крстен овој бренд.“
Јанчев објави и планирана соработка со СОС Детското село, со цел поддршка на децата и вложување во нивната иднина:
„Тоа е она на кое сум најмногу горд – на моето семејство, на компанијата и на луѓето-партнери со кои секојдневно учествуваме во градење на подобро општество за сите.“
На крај, изрази благодарност кон сите потрошувачи, соработници и пријатели на компанијата:
„Се гордеам и сум благодарен на сите вас – наши пријатели и соработници, на нашите верни потрошувачи и на сите што веруваат во оваа наша приказна.“
За Кожувчанка
Основана во 1995 година, Кожувчанка денес е еден од лидерите во македонската индустрија за производство на вода, алкохолни и безалкохолни пијалаци, со портфолио од над 70 производи и присуство на повеќе странски пазари. Компанијата е позната по квалитет, иновации и општествена одговорност, како и по своите долгорочни партнерства – како со Sinalco, така и со многу локални дистрибутери и институции.
(ПР)
Соопштенија
За Халкбанк – Важни се луѓето и сето она што ги обединува

Ова лето, неколку внимателно одбрани настани низ Македонија носат дух на автентичност, инспирација и заедништво. Поддршката на Халкбанк не е случајна – туку доследна и долгорочна, насочена кон вредностите што ја прават заедницата поцврста. Со вложување во културата, во моментите на поврзување и во сите облици на социјално живеење, банката го живее својот слоган – Важни се луѓето.
Во Скопје, Street Food Festival, кој се одржа од 18 до 22 јуни, претставува урбано собиралиште каде што вкусовите, музиката и добрата енергија се преплетуваат во едно современо искуство. Како партнер на фестивалот, Халкбанк понуди и дополнителна вредност за учесниците, односно секое плаќање со Халкбанк картичка овозможуваше учество во интерактивна активација со награди, поттикнувајќи ја непосредната поврзаност со посетителите и збогатувајќи го фестивалското доживување.
На 21 и 22 јуни, во природниот амбиент на Пелинце Пикник, љубителите на културни настани, музика и семејна дружба имаа можност да уживаат во настан што го негува духот на блискост и заедништво. Поддршката од Халкбанк претставува продолжение на заложбата за градење автентични вредности низ социјални и културни формати.
Во јули, Ohrid Beach Film Festival (23–27 јули) повторно ќе ја оживее магијата на филмот под отворено небо, покрај Охридското езеро. Настанот го афирмира младиот авторски израз и ја збогатува домашната културна сцена, а поддршката на Халкбанк ја рефлектира мисијата на банката, да биде активен партнер во развојот на културата и креативната индустрија.
Во време кога секоја форма на поврзување добива ново значење, овие настани се потсетник дека заедничките доживувања имаат трајна вредност. А таму каде што тие се создаваат, ќе продолжи да биде присутна и банката.
(ПР)