Соопштенија
Светска премиера по повод 50-годишнината: новиот Golf е поатрактивен, интелигентен и поефикасен од кога било досега
•Нов хардвер и софтвер: Golf ќе биде опремен со систем за инфозабава од следната генерација, кој ќе има брз процесор, интуитивно ракување, интелигентен гласовен асистент IDA и интеграција ChatGPT.
•Надградба на дизајнот: новиот Golf има поостар преден дел, 3D светлосна графика на задните светла и, за прв пат, осветленo лого на Volkswagen на предната страна.
•Нов plug-in хибрид: целосно електричен опсег од околу 100 km и вкупен опсег од 1.000 km, плус функција за DC брзо полнење со капацитет за полнење од 50 kW.
•Првиот Golf излезе од производната лента во Волфсбург пред 50 години, а вкупно над 37 милиони единици се продадени ширум светот.
Golf оваа година го слави својот 50-ти роденден – а Volkswagen лансира подобрена верзија на својот бестселер по повод годишнината. Во Македонија ќе биде достапен во втората половина од 2024 годината. Новиот Golf импресионира со инфозабавниот систем од следната генерација, поинтуитивен оперативен концепт, поостриот преден и заден дизајн, како и ефикасни системи за возење. Тие вклучуваат plug-in хибридни погони со зголемен досег на целосно електрична енергија од околу 100 километри. Покрај тоа, за прв пат, предниот дел на Golf го краси осветленото лого на Volkswagen.
Томас Шафер, извршен директор на Volkswagen Патнички Возила: „ Golf е во срцето на брендот Volkswagen веќе половина век, нудејќи прифатлива мобилност за сите на највисоко технолошко ниво. Ова е токму она на што сега го градиме со новата еволутивна фаза – со уште поголема ефикасност, удобност и квалитет и нов оперативен концепт. Golf не станува ништо подобар од ова“.
Имелда Лабе, член на Управниот одбор на Volkswagen за продажба, маркетинг и постпродажба: „Со Golf, напишавме уникатна успешна приказна. Golf се залага за брендот Volkswagen како ниеден друг модел. Автомобил за сите генерации. И ова е случај веќе 50 години. Со континуираниот технички развој на новиот Golf, сега додаваме уште едно поглавје на оваа успешна приказна“.
Обновени предни и задни и нов дизајн на светлата. Новиот Golf и новиот Golf Variant може да се препознаат по нивниот нов преден дел. Визуелно дефинираните карактеристики го вклучуваат логото на Volkswagen, кое за прв пат се осветлува на Golf, и ново-дизајнираните LED фарови. Најдобрите Q.LIGHT LED matrix светла вклучуваат ново долго светло со високи перформанси со опсег до 500 m. Нов дизајн добија и IQ.LIGHT 3D LED светлосните групи за задни светла во двете верзии на каросеријата.
Нов инфозабававен систем и интеграција на ChatGPT. Во внатрешноста, серијата модели располага со ново развиен, интуитивен инфозабавен систем со слободно стоечки екран на допир (дијагонала на екранот до 32,8 см). Ова има ергономски оптимизирани и осветлени лизгачи на допир за контрола на температурата и јачината на звукот во основата.
Новини се и подобрениот повеќе-функционален волан и новиот гласовен асистент IDA. Користејќи природен јазик, IDA може да се користи не само за контрола на функциите како што се климатизацијата, телефонот или системот за навигација, туку и за пристап до онлајн информации од сите можни области – од временски прогнози до прашања со општо знаење. Golf во иднина ќе ја има најновата генерација на инфозабавниот систем. Ова го интегрира четботот заснован на вештачка интелигенција ChatGPT во гласовниот асистент IDA. Прикажана на CES (Consumer Electronics Show) во Лас Вегас на почетокот на јануари, функцијата може беспрекорно да пристапи до постојано растечката база на податоци за вештачка интелигенција. Патниците можат да комуницираат со автомобилот користејќи природен јазик и да истражуваат содржини што им се читаат на глас додека патуваат.
Паркирањето е олеснето благодарение на новите помошни системи. Маневрирањето со Golf и Golf Variant е олеснето со новите помошни системи, како што е подобрената функција Park Assist Plus. Кога возите покрај паркинг простор, може да открие дали просторот е доволно голем и соодветно да ја започне постапката за паркирање. Го презема управувањето, како и забрзувањето и сопирањето. Сè што треба да направи возачот е да го следи процесот на паркирање. Покрај тоа, Park Assist Pro за прв пат ќе биде достапен за Golf, овозможувајќи им на возачите да го водат возилото во и надвор од паркинг местата со својот паметен телефон. Возилото може да се извади од паркинг просторот од далечина, на пример, ако просторот за паркирање е многу тесен. Друга нова карактеристика е системот „Area View“ – овде се создава сеопфатен поглед од 360 степени со спојување на четири камери, а соодветната слика се пренесува на екранот на допир на инфозабавниот систем. Ова го олеснува гледањето на рабовите и ознаките на паркинг просторот.
Нова палета на погонски единици. Новите plug-in хибридни погони во Golf нудат зголемена моќност и електричен опсег од околу 100 km, а дополнително се опремени со DC функција за брзо полнење. Високо ефикасните благи хибридни погони од 48 V се особено привлечни за возачите кои немаат ѕидна кутија за полнење дома. Вкупно девет различни опции – благ хибрид (eTSI), plug-in хибрид (eHybrid и GTE), бензинец со турбо полнач (TSI) и турбо дизел (TDI) – ќе бидат достапни за производната линија во фазата на лансирање. Golf GTI стана уште поспортски со дополнителна моќност во споредба со неговиот претходник. Дополнителни деривати на Golf ќе бидат воведени сукцесивно во текот на 2024 година.
50 години Golf – историја на бестселерот
Првиот Golf произведен во серија беше изграден во фабриката на Volkswagen во Волфсбург на крајот на март 1974 година. Официјалното лансирање започна во мај. Пред ова, Beetle, а со тоа и комбинацијата на мотор поставен одзади и погон на задните тркала го обликуваа брендот Volkswagen со децении. На почетокот на 1970-тите, првиот Golf – како и Passat, Scirocco и Polo – го означи почетокот на новата ера: онаа на моторот поставен напред и погонот на предните тркала. Модерниот и безбеден концепт на погонски систем, големата флексибилност со задната врата и преклопениот потпирач за грб на задните седишта и дизајнот беа толку убедливи што милионитиот Golf излезе од производната лента до октомври 1976 година.
Но, тоа беше само почеток: во седумте генерации што следеа, Golf секогаш беше тој што ја правеше достапната мобилност со највисоките стандарди на технологија достапна за секого. Доаѓаше со технологија како што се контролиран катализатор и ефикасни погонски системи, а дополнително нудеше безбедносни карактеристики како што се системот против блокирање на сопирањето, воздушните перничиња или првиот систем за погон на сите тркала во производната линија. Тајната зад успехот на Golf се должи и на фактот дека дизајнерите ја пренеле ДНК од првата генерација на неговите наследници, со што го негувале класичниот дизајн на Golf.
Удобноста, квалитетот и иновативните системи за помош добиваа значење со секоја генерација и продолжуваат да поставуваат стандарди денес. Во текот на изминатите 50 години, Golf стана високо-технолошка компактна класа сама по себе – оваа дури стана позната како „класа на Golf“ по само неколку години. Моделот има освоено безброј награди и компаративни тестови дома и во странство. Следеа различни деривати како што се Variant, Cabriolet и Sportsvan; целосно електричните e-Golf и спортските модели, со кратенката GTI, GTD, GTE и водечкиот Golf R брзо се етаблираа. Golf беше еден од првите автомобили во сегментот кој понуди асистирано возење преку Travel Assist. Друга иновација во Golf беше дебито на технологијата Car2X, која може да обезбеди однапред предупредување за опасности.
До денес, повеќе од 37 милиони Golf се продадени во осум генерации. Golf е цврст столб за марката Volkswagen и секогаш може да се прилагоди како двигател на иновациите. Со новата еволутивна фаза, брендот се надоврзува токму на тоа – со зголемена ефикасност, удобност и квалитет и паметен оперативен концепт.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Соопштенија
Porsche го претстави најмоќниот 911 Carrera S
Porsche го додаде новиот Carrera S во понудата на модели 911. Со своите 353 kW (480 КС),
3.0-литарски боксер мотор со турбополнач и подобрена стандардна опрема, се сместува помеѓу 911 Carrera и 911 Carrera GTS. Со подобрени перформанси и динамика на возење, тој значително го надминува својот претходник. Значајната надградба на моќноста и опциите за дополнителна опрема нудат значителна додадена вредност во споредба со 911 Carrera.
Porsche повторно го лансира 911 Carrera S. Во рамките на моделската линија на Carrera, јазот помеѓу 911 Carrera и911 Carrera GTS T-Hybrid е начително намален. Неговиот погон е суштински надграден и сега постигнува нивоа на перформанси кои претходно беа резервирани за 911 Carrera GTS од претходната генерација. Дополнително, продолжениот список на стандардна опрема и значително зголемените опции за дополнителна опрема во споредба со 911 Carrera го прават атрактивен нов член на семејството на модели на Carrera. Спортскиот автомобил е достапен во верзии Coupé и Cabriolet.
Иконскиот 3,0-литарски твин-турбо боксер мотор со шест цилиндри е фундаментално надграден во новиот 911 Carrera S. Резултатот е значително зголемување на моќноста со истовремено намалување на емисиите. Неговата моќност од 353 kW (480 КС), со вртежен момент од 530 Nm, претставува зголемување од 22 kW (30 КС) во споредба со неговиот претходник. За да се постигнат овие зголемени перформанси и ефикасност, Porsche постави нови турбополначи и со големо оптимизирање на ладењето на воздухот. Новиот спортски автомобил сега се базира на дизајнот на моделите 911 Turbo од претходната генерација. Carrera S Coupé забрзува од нула до 100 km/h за 3,3 секунди и достигнува максимална брзина од 308 km/h. Осумстепен Porsche менувач со двојна спојка (PDK) ја пренесува силата на тркалата.
Проширена листа на стандардна опрема со ексклузивни опции
Porsche значително ја надгради стандардната опрема во Carrera S, која вклучува нови фелни Carrera S од 20/21 инчи, спортски издувен систем со издувни цевки во сребрена боја и Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+). Новиот систем за сопирање претставува значитечно подобрување во односот на динамиката на возењето. Системот, познат од 911 Carrera GTS и стандардно доаѓа со црвени шепи на сопирачките и дискови со димензии од 408 милиметри напред и 380 mm назади, со што се обезбедува извонредно запирање.
Достапни се дополнителни опции за подобрување на перформансите како карбон-керамички сопирачки (PCCB) и спортската суспензија PASM, која се одликува со 10-милиметри помала висина на возење во комбинација со управување на задните тркала. Хидрауликата на амортизерите е оптимизирана во споредба со претходникот, обезбедувајќи уште подобрени возни карактеристики со зголемена прецизност и рафинирана реакција. Управувањето, во комбинација со управувањето на задната оска, е подиректно, а прецизноста на предната оска е дополнително прилагодена. Ова обезбедува уште поагилно и директно управување, а истовремено значително ја зголемува стабилноста при големи брзини.
Елегантна внатрешност
Врвните стандарди за квалитет и ексклузивност во Carrera S се подеднакво забележливи и во внатрешноста. Стандардно доаѓа со кожен пакет во црна боја. Седиштата, потпирачите за глава, контролната табла, панелите на вратите и опционалниот систем на задните седишта во Coupé се обработени со мазна кожа. Како и кај останатите варијанти на Carrera, преклопните задни седишта се достапни без дополнителни трошоци како алтернатива на стандардниот распоред со две седишта.
Достапна е и опција со уште пообемна употреба на кожа во внатрешноста, која покрива големи површини – вклучувајќи ја фиоката пред совозачот, страничните панели и задниот дел на седиштата. На барање, Porsche додава контрастни шевови во Crayon. Во целата понуда на опрема, Carrera S добива надградената стандардна опрема што се наоѓа во целата серија модели. Ова вклучува Matrix LED фарови и безжичен полнач за паметни телефони. Опциите вклучуваат систем за подигнување на предната оска, иновативните HD-Matrix LED фарови и пакетот Sport Chrono, вклучувајќи ја апликацијата Porsche Track Precision, која е идеална за деновите на патеката.
Новата 911 Carrera S сега е достапна за нарачка како Coupé и Cabriolet со погон на задните тркала.
ПР објава
Соопштенија
Огништа од БРАКО за вечерните забави на „Винтерфест“ во Велес
Фабриката БРАКО обезбеди огништа за забавите во вечерните часови на манифестацијата Винтерфест, која во изминатите денови се одржува во Младинскиот парк во Велес, во организација на општината, како дел од предновогодишната атмосфера во градот.
Одличната забава на велешани БРАКО годинава ја направи потопла, преку специјално изработени огништа кои општинските служби соодветно ги распоредија низ паркот, а на кои постителите од сите возрасти можеа да се згреат додека ги следат музичките настапи, пијат чај, се сликаат со Дедо Мраз и се забавуваат.
БРАКО редовно ги поддржува сите настани во Велес, помага на општината за инфраструктурни проекти, поттикнува индивидуални акции и покажува општествена одговорност кон градот од чие население доаѓаат најголемиот број вработени во фабриката
ПР објава
Соопштенија
„Окта“ продолжува со традиционалната новогодишна донација за поддршка на соседните училишта
Во духот на новогодишните празници, ОКТА продолжи со својата традиција на поддршка на локалната заедница преку донации намени за централното општинско основно училиште „Браќа Миладиновци“ во Миладиновци, како и за двете подрачни училишта во селата Мршевци и Текија во општина Илинден. Оваа година покрај новогодишни пакетчиња, компанијата донираше и агрегат за струја што ќе овозможи непречено одвивање на наставата во услови на прекин на електричната енергија.
„Остануваме посветени на нашата заложба да даваме континуирана поддршка во образованието и развојот на идните генерации, преку подобрување на нивните услови за учење. Овие празници ги израдувавме дечињата со новогодишни пакетчиња, додека со донацијата на агрегатот за струја веруваме дека ќе овозможиме континуитет во спроведувањето на наставата, што претставува предизвик особено во зимските месеци“, изјави Марија Ставрева, менаџер за корпоративна општествена одговорност на ОКТА.
Оваа предновогодишна донација е дел од континуираните општествено одговорни активности на ОКТА насочени кон образованието и унапредувањето на условите за учениците во локалната заедница, кои оваа година вклучија донација на две фотоволтаични централи во училишта во Велес и Гевгелија, донација на фотоволтаични сообраќајни знаци во близина на училишта во Центар и спроведување на кампања за сообраќајна едукација на најмладите како дел од платформата на ОКТА „Јас Внимавам“.
Директорот на централното основно училиште „Браќа Миладиновци“, Дарко Петковски, му се заблагодари на тимот на ОКТА за поддршката. „Оваа донација значително ќе го подобри функционирањето на нашето училиште, особено во услови кога е неопходна дополнителна енергетска сигурност. Пакетчињата пак им донесоа голема радост на нашите најмлади ученици, кои секогаш се радуваат на ова убаво празнично изненадување“, рече Петковски.
ОКТА продолжува со својот ангажман во поддршката на локалната заедница, насочувајќи ги вложувањата кон образованието, младите и нивниот просперитет.
ПР