Соопштенија
Јунајтед груп Б.В. продолжи со успешен раст во 2023 година со рекордни резултати

- Консолидираниот приход на Групацијата за 2023 порасна за 7% на годишно ниво на 2.791 милиони евра
- Прилагодениот EBITDAal на Консолидираната група се зголеми за 7% во 2023 година на 988 милиони евра
– Водечката телекомуникациска и медиумска компанија во Југоисточна Европа, Јунајтед Груп, постигна рекордни финансиски резултати за финансиската 2023 година. Групацијата оствари раст од 7% на приходите и EBITDAal на 2.791 милиони евра, односно 988 милиони евра. Приспособувајќи се за влијанието на продажбата на портфолиото на кули во август 2023 година, Групацијата постигна природен EBITDAal раст од 10% во 2023 година.
Генерално, сите деловни единици на Групацијата постигнаа силен раст на приходите. За овие резултати особено придонесе:
1) континуираното проширување на базата на мобилни пост-пејд претплатници на клучните пазари на Групацијата;
2) голема побарувачка за IT решенија и опрема за B2B, особено во Грција; и
3) растот на Јунајтед Медиа поради зголеменото медиумско рекламирање и продажба.
EBITDAal имаше корист од истите фактори кои поддржуваат силен раст на приходите и проактивно управување со трошоците, што и овозможи на Групацијата да ги одржи маргините на EBITDAal на 35%, и покрај инфлацискиот притисок.
„2023 година беше година на стратешка интеграција на нашите превземања во Грција, Бугарија и Хрватска, со сите големи иницијативи, вклучително и синергии на трошоците, остварени до крајот на годината. Дополнително, нашите понатамошни инвестиции во оптичката и 5G технологијата, како и клучните аквизиции во спектарот, придонесоа за зајакнување на нашата позиција на сите големи пазари“, изјави Викторија Боклаг, извршен директор на Јунајтед Груп. „Во ова предизвикувачко опкружување, продолживме да поттикнуваме силен раст со доследно спроведување на нашата стратегија за обезбедување на супериорни производи и услуги на модерна и робусна инфраструктура.“
Интегриран бизнис модел како клучна разлика
Јунајтед Груп континуирано постигнува долгорочен раст. Како водечка телекомуникациска и медиумска компанија во Југоисточна Европа, Јунајтед Груп им обезбедува на своите пазари најголема широкопојасна мрежа, најсовремена фиксна и мобилна конекција, производство на ТВ содржини, емитување и стриминг на големи спортски и забавни формати и многу од најсигурните портали за вести на овие пазари. Во 2023 година, повеќе од 5,30 милиони домаќинства се потпираа на широкопојасните и телекомуникациските услуги на Јунајтед Груп, додека мобилните услуги достигнаа над 7,34 милиони претплатници. Посветеноста на компанијата за вкрстена продажба на пакети, вклучително и конвергенција на фиксната и мобилната телефонија, е клучен двигател на овој континуиран успех. Дополнително, Јунајтед Медиа допира до 8,2 милиони домаќинства преку своите канали, додека домашниот тим за производство на содржини создава привлечна содржина за своите Pay-TV канали, што доведе до историски пораст на претплатите на Pay-TV. Јунајтед Медиа моментално произведува приближно 50% од вкупната содржина во своето ТВ портфолио, вклучувајќи FTA (Free-to-air) услуги и платени ТВ операции, со исклучок на спортските канали, а нејзините главни програми во ударен термин обично добиваат помеѓу 25% и 40% удел во главните пазари каде што работи нејзиниот медиумски сегмент.
Докажан успех во превземањата на други компании
Од 2000 година, Јунајтед Груп успешно заврши близу 150 аквизиции, од кои пет во 2023 година. Главната пресвртница е успешното завршување на стекнувањето на Bulsatcom EOOD, третиот по големина бугарски снабдувач на фиксни телекомуникациски услуги, во февруари 2024 година. Стратешкото купување ќе и овозможи на компанијата да го прошири својот опсег на адресибилни домаќинства во Бугарија и да им понуди на корисниците на Bulsatcom производи и услуги на Јунајтед Груп за кои има побарувачка.
Отклучување на потенцијалот за понатамошен раст
Јунајтед Груп забележа значително подобрување во оперативниот готовински тек во текот на 2023 година, поттикнат од растот на EBITDA и намалувањето на CAPEX (од 27% од приходите во 2022 година на 23% во 2023 година, делумно поттикнато од падот на капитализираните залихи акумулирани во очекување на понудата синџирот на прекини за време на годините на пандемијата на КОВИД). Што е најважно, во 2023 година Јунајтед Груп ја искористи големата побарувачка за инфраструктура на телекомуникациските кули и го продаде своето неосновно портфолио на кули за приходи од 1,2 милијарди евра. Тие приходи беа искористени за значително намалување на долговите на бизнисот, за возврат ослободувајќи го готовинскиот тек за идниот раст. На 31 декември 2023 година, нето потпората (односот на нето долгот на Групацијата со годишниот прилагоден EBITDAal за последните два квартали) се намали на 4,20x, во споредба со 4,96x на 31 декември 2022 година. Рејтинг агенциите го потврдија кредитниот рејтинг на Јунајтед Груп од B2 (стабилен) / B (позитивен) (Moody’s / S&P).
Главните пресвртници во 2024 година
Јунајтед Груп направи значителен напредок во 2023 година, што ја позиционираше за континуиран успех во првиот квартал од 2024 година. Вложените напори се исплатеа бидејќи ја обезбеди позицијата на втор по големина мобилен оператор во Словенија. Ова достигнување ја одразува посветеноста на компанијата за проширување на своето влијание во регионот. Инвестицијата на Јунајтед Груп во инфраструктура од оптички влакна до дома (FTTH) ја поттикна да стане втор најголем снабдувач на мрежа FTTH во Грција, нагласувајќи ја амбицијата на компанијата да донесе интернет конекција со голема брзина за грчките домаќинства. Стратешкиот потег за преземање на Bulsatcom веќе ја зацврсти нејзината позиција како најголем оператор во Бугарија. Со интегрирање на операциите на Bulsatcom, Јунајтед Груп сака да ги подобри своите услуги и да достигне поширока база на корисници.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
Трајановски од „Искуство за успех“: На местото на старата касарна во Бардовци ќе се изгради нов скопски експо центар

Кандидатот за градоначалник на Скопје од коалицијата „Искуство за успех“, Александар Трајановски, денеска го претстави новиот проект од својата програма, изградба на современ Скопски Експо-Центар на местото на поранешната касарна во Бардовци, во општина Карпош.
„Денеска сме овде, на периферијата на Карпош и Бардовци, пред локацијата на старата касарна, простор кој е запуштен и затворен повеќе од една деценија,“ изјави Трајановски. „Во минатото, овој простор беше предлаган за сместување на бегалци и мигранти, што со право предизвика револт и протести кај граѓаните. Наместо да остане симбол на отпор, ова место треба да стане симбол на развој“, рече тој.
Според проектот, новиот Скопски Експо-Центар ќе се изгради на површина од 86.000 квадратни метри и ќе претставува ново сајмиште на главниот град, простор каде што ќе се одржуваат саеми, изложби, конференции и бизнис-настани на регионално и европско ниво.
„Локацијата е стратешки идеална, во непосредна близина на скопската обиколница, со лесен пристап од сите правци и блиску до индустриската зона Визбегово. Со тоа, Скопје добива логична и функционална целина: спој на индустриски и комерцијален центар со јасна економска визија,“ истакна Трајановски.
Додаде дека проектот предвидува во рамките на експо-комплексот да се изградат и хотелски капацитети, угостителски и забавни содржини, зелени површини и јавни простори.
„Со ваков центар, Скопје ќе стане дел од европската бизнис мапа. Ќе можеме да ги промовираме нашите производи и да привлечеме компании од регионот и од светот. Наместо запуштен простор, ќе добиеме нова економска и урбана точка што ќе му даде нов живот на градот,“ изјави Трајановски.
Соопштенија
Шабан Салиу: Шуто Оризари повеќе нема да биде нечија приватна сцена

Кандидатот за градоначалник на Шуто Оризари од редовите на Демократските сили на Ромите (ДСР), Шабан Салиу, во видео порака до граѓаните повика на промена на политиката во оваа скопска општина и на избор на патека што носи конкретни резултати за граѓаните.
„Верувам дека нашите деца во Шуто Оризари заслужуваат повеќе. Токму затоа треба да ја направиме промената,“ порачува Салиу во видеото, нагласувајќи дека крајно време е да се напушти логиката „партија за функција“ и да се избере „патеката која води до конкретни дела“.
Во видео-обраќањето, Салиу нагласува дека довербата на граѓаните ќе ја враќа со мерливи резултати и отчетност во секој чекор.
„Не ветувам чуда, ветувам работа што се гледа и одговорност што се чувствува. По 19-ти октомври ќе зборуваат делата“, порачува Салиу.
Тој порача и дека општината мора да се врати кај граѓаните.
„Шуто Оризари повеќе нема да биде нечија приватна сцена, ќе биде ваша општина,“ упатува порака до жителите на Шуто Оризари, претседателот на ДСР и кандидат за градоначалник, д-р Шабан Салиу.
Соопштенија
ЗНАМ: Најголемата депонија во Центар е неспособната локална власт на СДСМ

Најголемата депонија во Центар е неспособната локална власт на СДСМ, обвинија од Движењето ЗНАМ.
„СДСМ, како цела држава, така и во Центар е во тотален распад на идеи, резултати, но очигледно и на нерви. Наместо да одговорат зошто четири години ништо не сработија, зошто премолчуваат на дивоградби кои никнуваат пред нивните очи, тие повторно се вплеткуваат во лаги, спинови и соопштенија напишани во нивните мувлосани партиски канцеларии, далеку од реалноста“, велат од ЗНАМ.
Од таму велат дека тие не се против чистење – туку против незаконски акции, злоупотреби и предизборен маркетинг на сметка на граѓаните.
„СДСМ тврди дека проектот во Крњево се спроведува според „важечки ДУП“. Ајде да бидеме сериозни. Ако деталниот урбанистички план (ДУП) не е усогласен со актуелниот Генерален урбанистички план (ГУП), тој не може да се применува. Тоа јасно стои во член 35, став 5 од Законот за урбанистичко планирање. Во членот 2 стои дека градежно земјиште на кое не се формирани градежни парцели, што е ограничено со регулациони линии служи за општа употреба односно за изградба на јавните простори: улици, плоштади, инфраструктури, урбано зеленило и друго. Ако овој простор според оваа одредба во Законот, е предвиден за сообраќајница според ГУП-от, а не за урбано зеленило (уште помалку и со ДУП-от), како тоа Општина Центар реализира проект според важечки ДУП кој не е усогласен со ГУП на Градот Скопје? На тие што не им е јасно во членот 11 став 3 од Законот за урбанистичко планирање прецизно е наведено што содржи Генералниот урбанистички план, додека описот на Деталниот урбанистички план е даден во член 13 став 3 и 4 од истиот Закон“, велат од ЗНАМ.
Тие прашуваат како може општина Центар предводена од СДСМ да не ги почитува овие одредби од законот и на простор кој според ДУП и ГУП е предвиден за примарна сообраќајница булевар Крушевска република, да тврди дека има проект кој е предвиден според важечки ДУП за уредување на просторот со зеленило, урбана опрема и игралиште?
„Очигледно оние што со години го кршат законот, а денес се обидуваат да се претстават како реформатори. Нема јавна расправа, нема усогласеност со ГУП, нема транспарентност – има само лаги, паника пред избори и фото-акции за спас на рејтингот. Главна особина на владеењето на СДСМ е нивната неспособност. Господа од СДСМ, и сами да се тркате, ќе завршите на второ место. Ете, до толку сте неспособни. И наместо да чистат депонии на пет дена пред избори, ги облекоа работниците во нови униформи, СДСМ треба да се исчисти сам од лагите, манипулациите и неуспесите што четири години ги затрупуваат граѓаните на Центар. На 19 октомври, граѓаните ќе направат вистинско чистење – ќе го исчистат Центар од неспособноста на градоначалникот и локалната власт што мисли дека законот е нивна сопственост. На 19-ти октомври Центар ќе избере Градоначалник кој ќе работи од првиот до последен ден на мандатот, почитувајќи ги законите и јавниот интерес“, велат од ЗНАМ.