РЕ-Ново
Јунајтед Груп и нејзината матична компанија Summer BidCo B.V. успешно ги формираa цените за издавање обврзници во вкупен износ од 1,73 милијарди евра
Јунајтед Груп го искористи поволното пазарно опкружување за успешно финализирање на кругот на финансирање од 1,73 милијарди евра, благодарение на силниот оперативен бизнис, што се рефлектира во постојаниот раст на приходите и EBITDA. Средствата ќе бидат искористени за предвремена отплата на постојните обврзници кои достасуваат во 2026 и 2029 година, постоечките Pay-If-You-Can(PIK) обврзници на доспеваат во 2025 година, како и за отплата на револвинг кредитната линија (RFC). На овој начин, Јунајтед Груп ги продолжува роковите на доспевање на обврските во 2025 и 2026 година, ги намалува каматните трошоци за рефинансираните обврзници за 2029 година и дополнително ја зајакнува структурата на капиталот.
Конзистентен и континуиран раст на приходите и оперативната добивка (прилагодена EBITDA при просечни годишни стапки на раст од 32% и 28% помеѓу 2015 и 2022 година), значителен напредок во обемот на деловното работење и диверзификација, како и подобрена валутна структура во последниве години, заедно со трансакцијата за раздолжување на TowerCo, доведе до потврда на кредитниот рејтинг на Јунајтед Груп од страна на Moody’s (B2, стабилна) и S&P (B, позитивен). Трансакцијата наиде на позитивен одговор од заедницата на инвеститори, што резултираше со значително поголема побарувачка од потребниот износ за рефинансирање.
За Јунајтед груп:
Јунајтед Груп е водечки снабдувач на телекомуникациски и медиумски услуги во Југоисточна Европа, обезбедувајќи им на корисниците широк опсег на телекомуникациски услуги. Има една од најшироките мрежи за покривање во регионот и на корисниците им нуди уникатен избор на содржини, од локални до најдобар избор на содржини од целиот свет. Овој важен стратешки чекор ќе и овозможи на Групацијата да се фокусира на продолжување да ги обезбедува најдобрите телекомуникациски услуги за своите корисници и да ги задржи своите водечки позиции на пазарот. Во нашата земја, во рамки на Јунајтед Груп работи компанијата Тотал ТВ.
Е-пошта за контакт: [email protected]
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Три хороскопски знаци кои се склони кон носење непромислени одлуки
Луѓето родени под овие хороскопски знаци имаат тенденција да носат непромислени одлуки.
Овен
Овните се познати по својата енергија и страст, но понекогаш тие можат да бидат како метеори – светли и фасцинантни, но брзо изгоруваат. Нивната страсна природа може да ги поттикне да донесат брзи одлуки пред да размислат за последиците.
Близнаци
Овие пријателски знаци се полни со идеи и енергија, но понекогаш немаат трпение да размислат за секој чекор. Нивната брза и променлива природа може да ги наведе на одлуки без длабоко размислување.
Лав
Лавовите сакаат да бидат во центарот на вниманието и често се однесуваат како да се непобедливи. Нивната смела природа може да ги наведе да преземаат повеќе ризици отколку што треба, само за да се истакнат.
Култура
Одбележување на Денот на италијанскиот дизајн во Чифте амам
Амбасадата на Италија во Скопје и ИТА Скопје во соработка со Националната галерија организираат настан по повод Денот на италијанскиот дизајн во Чифте амам.
Во рамките на тридневната програма, на 14 март 2024 (четврток), во галеријата Чифте амам ќе се отвори изложбата со наслов „Најдрагиот Пинокио“ (Carissimo Pinocchio), во 13 часот. Поставката ќе може да се види во наредните две недели, до 28 март 2024.
Имено, во објектот Чифте амам ќе биде презентирана изложба по повод 140-годишнината од првото издание на книгата „Авантурите на Пинокио – Приказна за куклата“ од Карло Колоди, најпреведуваната италијанска книга во светот. Во соработка со италијанската амбасада изложбата на Музејот за дизајн ADI од Милано пред македонската публика ќе го претстави дизајнерскиот проект „Најдрагиот Пинокио, италијанските дизајнери и графички дизајнери ја редизајнираат најпознатата кукла на светот“, курирана од Џулио Јакети.
Годишнина, која според зборовите на претседателот Лучијано Галимберти „е повод да се прослави и прослави ремек-делото на италијанската литература, со цел да се зајакне мултидисциплинарноста на дизајнот како наследство на културното богатство способно да поставува прашања во нашите секојдневни активности“.
Срцето на „Најдрагиот Пинокио“ се 60 дизајн-проекти од 30 дизајнери и 30 графички дизајнери, специјално создадени за изложбата, „разни изрази на чувствата и работата на толку многу италијански дизајнери: зголемен, калеидоскопски, изненадувачки изглед, способен да ја каже приказната за способноста на италијанскиот дизајн да создава безвременски слики и предмети прославувајќи го на тој начин митот за Џепето, првиот италијански дизајнер!“ (Џулио Јакети).
Во медиумскиот простор на публиката со задоволство се обраќа кокураторот на изложбата:
„ Здраво на сите, јас сум Лука Мадонини и сум еден од 60-те дизајнери вклучени во изложбата ‘Најмилиот Пинокио’. Соработувајќи со главниот куратор на изложбата Џулио Јакети, имав и задоволство и чест да бидам сведок на сите нејзини креативни фази на оваа изложба, која е создадена со цел да се прослави 140-годишнината од раѓањето на Пинокио, една од најпознатите италијански икони во светот. Тоа, секако, е прослава на ликот на Пинокио, но и на Џепето, неговиот творец, кој знаел максимално да го искористи едноставното парче отпадно дрво работејќи со одземање и доаѓајќи до апсолутна формална синтеза: цилиндар, сфера, конусот на капата и секако зашилено испакнување, односно да се добие сè од ништо и да се најде вредност, дури и во тривијално парче остаток од дрво. За да ја покажат оваа аналогија, безброј дизајнери во текот на годините го презедоа предизвикот да ја реинтерпретираат фигурата на Пинокио, секогаш одржувајќи го формалниот архетип.
Зборувајќи за изложбата, Џулио Јакети предложи во Музејот за дизајн АДИ да се вклучат 60 италијански дизајнери, поточно 30 дизајнери и 30 графички дизајнери, повикани да дизајнираат своја лична реинтерпретација на најпознатата кукла во светот. Резултатот е збирка што ја раскажува сложеноста на приказната на Пинокио и нејзините многубројни авантури и аспекти.
Станува збор за инклузивна изложба, погодна и за деца и за возрасни, полна со изненадувања, способна да предизвика насмевка и во исто време да ве натера да размислувате. Се надевам дека ќе уживате и ќе дозволите да бидете пренесени во магичниот свет на Пинокио“. (Лука Мадонини)
РЕ-Ново
Маск има нов план: Сака да го урне „Јутјуб“
Илон Маск откри дека нов формат на видеосодржина доаѓа набргу на платформата X.
Милијардерот и сопственик на X откри дека оваа платформа набргу ќе овозможи видеосодржини со долга форма на паметните телевизори.
Одговарајќи на барање на корисник, Маск го потврди пристигнувањето на видео со долга форма на паметните телевизори.
Coming soon https://t.co/JlnlSL7eS9
— Elon Musk (@elonmusk) March 9, 2024
Изворите сугерираат дека апликацијата X TV ќе личи на апликацијата „Јутјуб“ за ТВ, што укажува на амбициите на Маск услугата да стане конкурент на платформата на „Гугл“.
Платформата X додава многу нови функции во последните месеци, а Маск веќе ја изрази својата намера да го претвори X во супер апликација, која може да направи сè – испраќање пораки, плаќање, но и гледање видеосодржини во долга форма.