Соопштенија
„Јунајтед груп“ ја назначи Александра Делвенакиотис за потпретседател на Групацијата за корпоративни работи

„Јунајтед Груп“, водечкиот снабдувач на телекомуникациски услуги и медиуми во Југоисточна Европа денеска го објави назначувањето на Александра Делвенакиотис за Потпретседател на Групацијата за корпоративни работи, почнувајќи од 1 септември 2023 година.
Александра ја наследува Драгица Пилиповиќ Чафи во улогата. Драгица беше составен дел од менаџерскиот тим на Јунајтед Груп од 2008 година. Во 2009 година стана извршен директор на СББ и е Потпретседател на Групацијата за корпоративни прашања од 2015 година. Драгица ќе остане во Јунајтед Груп како советник за владини прашања и ќе продолжи со својата одлична работи како Претседател на Управниот одбор на СББ Фондацијата.
Александра ѝ се придружува на Јунајтед Груп од The Adecco Group каде што ја имаше улогата на Потпретседател за надворешни комуникации и односи со медиумите. Таа има повеќе од 18 години искуство во односите со јавноста, односите со медиумите и корпоративните комуникации. Голем дел од ова беше во медиумскиот и телекомуникацискиот сектор, откако претходно беше директор на Групацијата за комуникации и односи со јавноста во Ringier Axel Springer Media AG и потпретседател за корпоративни комуникации во Sky (DACH).
Викторија Боклаг, извршен директор на Јунајтед Груп изјави:
„Среќни сме што ја пречекуваме Александра во тимот. Нејзиното искуство во обезбедувањето на комуникациите и стратегијата за јавни односи за глобалните бизниси ќе биде од непроценливо значење за Јунајтед Груп додека продолжуваме да го шириме нашето влијание на новите пазари на ЕУ. Таа ќе игра клучна улога во развивањето на односите на Групацијата со сите надворешни засегнати страни и ќе ги води односите со медиумите на нашата Групација, додека сакаме да ги консолидираме неодамнешните аквизиции и да ја зајакнеме видливоста на понудата на најдобрата дигитална услуга на Јунајтед Груп на сите пазари. Во име на сите во Јунајтед Груп, исто така, сакам да ја искористам оваа прилика да ѝ се заблагодарам на Драгица за сето она што го направи за нашата компанија. Драгица се приклучи на СББ од ЕБОР и со нивна поддршка помогна СББ да стане лидер на регионалниот пазар на дигитална телевизија и широкопојасни услуги како што е денес. Како потпретседател на Групацијата за корпоративни прашања, таа беше важен надворешен амбасадор на компанијата, играјќи интегрална улога во одлучувањето за управувањето како што компанијата еволуираше. Таа ќе продолжи да игра витална улога како советник за владини прашања на Одборот и на Александра додека ја започнува својата нова улога“.
Инаку, Александра има диплома за медиуми и комуникациски студии на Универзитетот во Берлин, магистер е по европски студии од Универзитетот Хумболт во Берлин / Центар за странски студии на Стенфорд во Берлин; и има меѓународен извршен МБА од ESADE Business School. Таа има грчка, германска и швајцарска националност.
За Јунајтед Груп
Јунајтед Груп, во чии рамки работи компанијата Тотал ТВ во нашата земја, со седиште во Холандија е водечки телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа. Активна во осум земји, компанијата има повеќе од 15,5 милиони корисници и речиси 15.000 вработени. Таа генерира речиси 2,7 милијарди евра годишен приход. Јунајтед Груп има најширока мрежна покриеност во регионот и им нуди на корисниците најатрактивниот избор на ТВ содржини од целиот свет. Значајните инвестиции во дигиталната инфраструктура, содржината и технологијата обезбедуваат извонредност на производите и услугите што ги обезбедува на клиентите. Јунајтед Груп е во мнозинска сопственост на BC Partners, една од најголемите светски инвестициски компании, од март 2019 година.
За повеќе информации посетете ја веб страницата: https://united.group/
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
3,2,1… летото ни дојде – време е да ја подготвите вашата торба за плажа со „Зегин“

Пред да тргнете на плажа или да се упатите кон вашата следна авантура, бидете сигурни дека вашата торба е полна со основните работи што ќе ве одржат сјајни, заштитени и ќе придонесат да се чувствувате удобно во својата кожа.
Од глава до пети Зегин се грижи за вас- од креми за сончање до хидратантни производи за нега на кожа и коса, како и производи за здравје.
Кои се производите потребни за вашата летна торба за убаво и мирно лето, прочитајте на следниов линк.
(ПР)
Соопштенија
30 години „Кожувчанка“ – јубилеј на успех, партнерство и визија

Компанијата Кожувчанка денес го одбележа својот голем јубилеј – 30 години постоење со ПР настан на кој присуствуваа партнери, пријатели, новинари, претставници од институции и деловни соработници од земјата и странство.
Повод
Настанот се одржа по повод три децении успешна работа на Кожувчанка -компанија која од 1995 година израсна од локален производител во бренд со национално и меѓународно признание. Присутните имаа можност да слушнат инспиративни обраќања од водечките луѓе од компанијата, нејзини долгогодишни партнери, како и претставници од институциите.
Г-дин Бранко Азески, Претседател на Стопанската комора на Македонија
Г-динот Азески ја имаше таа чест прв да се обрати. Тој ја потенцираше улогата на компанијата Кожувчанка како пример за успешно македонско претпријатие. Исто, говореше и се осврна на одличната соработка помеѓу Комората и Кожувчанка низ годините, потенцирајќи ја нивната заедничка заложба за подобрување на деловната клима и охрабрување на другите домашни брендови.
Г-ѓа Јанинка Чупаркоска, Генерален менаџер на Компанијата Кожувчанка
Во своето обраќање, г-ѓа Чупаркоска ја истакна благодарноста кон сите кои се дел од 30-годишната приказна на Кожувчанка – вработените, потрошувачите и партнерите:
„Тоа што не’ прави посебни и истрајни сето ова време пред сè се луѓето – нашите верни потрошувачи, посветеноста на нашите вработени, како и поддршката од нашите партнери и соработници.“
Таа се осврна на почетоците од 1995 година, кога Кожувчанка започнала со неколку вработени и еден производ, а денес брои преку 70 производи, присутни во секојдневието на македонските семејства и пошироко.
Исто, зборуваше за постојаните инвестиции во производство, квалитет и одржливост, како и за извозните успеси на компанијата.
Г-дин Марио Маис, Маркетинг менаџер на Sinalco International Brands
Г-дин Маис, долгогодишен стратешки партнер на Компанијата преку брендот Sinalco, зборуваше за исклучителната доверба и професионалната соработка која трае веќе две децении.
Тој ја истакна Кожувчанка како пример за лојалност, квалитет и стабилен развој на локалниот пазар:
„Соработката со Кожувчанка не е само деловен однос – тоа е долгорочно партнерство засновано на доверба, визија и заеднички успеси. Вашата истрајност и интегритет се инспирација.“
На крај од говорот кажа за важноста на синергијата помеѓу локалните производители и глобалните брендови, и ја најави подготвеноста од Sinalco International Brands за нови, заеднички проекти со компанијата Кожувчанка.
Г-дин Митко Јанчев, Градоначалник на Општина Кавадарци
Митко Јанчев со голема емоција зборуваше за почетоците на компанијата, визијата на неговите татко и чичко и патот до денешниот успех:
„Со голема чест и особена гордост ви се обраќам денес, на денот кој е од голема важност за мене и мојата фамилија – 30 години од постоењето на Кожувчанка.“
Тој го најави и новиот бренд – Aqua Mila, природна изворска вода која го носи името на неговата ќерка:
„Со ова претставување на нашиот нов производ пред вас, сакам да ѝ го честитам роденденот и на мојата ќерка Мила по која е крстен овој бренд.“
Јанчев објави и планирана соработка со СОС Детското село, со цел поддршка на децата и вложување во нивната иднина:
„Тоа е она на кое сум најмногу горд – на моето семејство, на компанијата и на луѓето-партнери со кои секојдневно учествуваме во градење на подобро општество за сите.“
На крај, изрази благодарност кон сите потрошувачи, соработници и пријатели на компанијата:
„Се гордеам и сум благодарен на сите вас – наши пријатели и соработници, на нашите верни потрошувачи и на сите што веруваат во оваа наша приказна.“
За Кожувчанка
Основана во 1995 година, Кожувчанка денес е еден од лидерите во македонската индустрија за производство на вода, алкохолни и безалкохолни пијалаци, со портфолио од над 70 производи и присуство на повеќе странски пазари. Компанијата е позната по квалитет, иновации и општествена одговорност, како и по своите долгорочни партнерства – како со Sinalco, така и со многу локални дистрибутери и институции.
(ПР)
Соопштенија
За Халкбанк – Важни се луѓето и сето она што ги обединува

Ова лето, неколку внимателно одбрани настани низ Македонија носат дух на автентичност, инспирација и заедништво. Поддршката на Халкбанк не е случајна – туку доследна и долгорочна, насочена кон вредностите што ја прават заедницата поцврста. Со вложување во културата, во моментите на поврзување и во сите облици на социјално живеење, банката го живее својот слоган – Важни се луѓето.
Во Скопје, Street Food Festival, кој се одржа од 18 до 22 јуни, претставува урбано собиралиште каде што вкусовите, музиката и добрата енергија се преплетуваат во едно современо искуство. Како партнер на фестивалот, Халкбанк понуди и дополнителна вредност за учесниците, односно секое плаќање со Халкбанк картичка овозможуваше учество во интерактивна активација со награди, поттикнувајќи ја непосредната поврзаност со посетителите и збогатувајќи го фестивалското доживување.
На 21 и 22 јуни, во природниот амбиент на Пелинце Пикник, љубителите на културни настани, музика и семејна дружба имаа можност да уживаат во настан што го негува духот на блискост и заедништво. Поддршката од Халкбанк претставува продолжение на заложбата за градење автентични вредности низ социјални и културни формати.
Во јули, Ohrid Beach Film Festival (23–27 јули) повторно ќе ја оживее магијата на филмот под отворено небо, покрај Охридското езеро. Настанот го афирмира младиот авторски израз и ја збогатува домашната културна сцена, а поддршката на Халкбанк ја рефлектира мисијата на банката, да биде активен партнер во развојот на културата и креативната индустрија.
Во време кога секоја форма на поврзување добива ново значење, овие настани се потсетник дека заедничките доживувања имаат трајна вредност. А таму каде што тие се создаваат, ќе продолжи да биде присутна и банката.
(ПР)