Соопштенија
21 јануари 1899: пред 125 години Opel почна да произведува автомобили

- Почеток на една ера: со потпишувањето на договорот, во 1899 година, Opel прерасна во производител на автомобили.
- Моментално најпродавани модели “made in Rüsselsheim”: Opel Astra и Astra Sports Tourer.
- Јубилеј во знакот на електромобилноста: електрична верзија за секој модел на Opel во 2024.
Руселсхајм. 2024 година е посебна година за Opel и ќе изминува во знакот на електромобилноста. За прв пат во историјата на брендот, секој модел ќе добие електрична верзија, првенствено новата Opel Astra Sports Tourer Electric, еден од првите 100% електрични караван автомобили на пазарот.
Компанијата пред 125 години ја постави основата за мобилност на четири тркала, иновативна и ориентирана кон иднината. Wilhelm Opel, син на основачот на компанијата Adam Opel, на 21 јануари 1899 година потпиша Договор со браварот Friedrich Lutzmann, за купување на неговата Motorwagenfabrik (фабрика за автомобили), што беше почетен сигнал за производство на автомобили Opel. Ова го означи почетокот на новата ера која има испишано историја многу подалеку од Rüsselsheim. Претходно успешен како производител на машини за шиење и велосипеди, Opel се впушти на територија непозната за компанијата пред точно 125 години.
Оттогаш, повеќе од 75 милиони возила на Opel ги напуштија производствените погони ширум Европа. Еден од актуелните бестселери доаѓа од Rüsselsheim: најновата генерација на Opel Astra. Додека Opel ја одбележува 125-годишнината од производството на автомобили и го зацрта патот за иднината, иновативниот модел од компактна класа денес излегува од производната лента со напредни технологии и електрифицирани погонски единици без издувни гасови.
Извршниот директор на Opel, Florian Huettl изјави: „ Ние сме на почеток на нова ера исто како ù Opel пред 125 години. Тогаш компанијата стана пионер со влегувањето во автомобилската индустрија. А, во денешно време, Opel е електричен пионер, кој нуди мобилност без емисии како што е на пример новата Astra Sports Tourer Electric. Како и првиот автомобил на Opel, и овој автомобил доаѓа од Rüsselsheim. Ние сме горди на ова наследство и затоа Opel ќе ја слави годишнината од 125 години производство на автомобили, во знакот на електромобилноста“.
Доцните 1890-ти: од машини за шиење и велосипеди до автомобили
Успешната приказна на Opel започна во 1862 година. Adam Opel ја создаде својата прва машина за шиење во Rüsselsheim, поставувајќи ги темелите на компанијата. Opel наскоро се разви во еден од најголемите производители на машини за шиење во Германија и извезуваше низ цела Европа. Велосипедот за Opel беше успешна основа за понатаму. Првиот penny-farthing е изграден во Rüsselsheim во 1886 година, со што Opel стана еден од првите производители на велосипеди во Германија. Во 1920-тите, паралелно со автомобилскиот бизнис, Opel стана најголемиот светски производител на велосипеди, успех за кој беа одговорни синовите на починатиот основач на компанијата.
Тие се исто така, оние кои ја направија фундаменталната промена во моторизираниот транспорт за компанијата Opel. Поради падот на бизнисот со велосипеди во 1890-тите, браќата Opel бараа нови производи и наидоа на автомобилите. Fritz и Wilhelm Opel го посетија првиот германски саем за автомобили во Берлин во 1897 година и таму се сретнаа со Friedrich Lutzmann. Мајсторот за брави произведуваше моторни автомобили од 1894 година и затоа го имаше искуството што го бараа браќата Opel. Тој ги покани браќата Opel во неговата фабрика во Dessau каде Fritz и Wilhelm веднаш го препознаа потенцијалот за производство на автомобили што им го понуди Lutzmann.
Додека сите инволвирани првично размислуваа за соработка, браќата Opel му дадоа на Lutzmann атрактивна понуда за целото производство, вклучувајќи земјиште, зграда и опрема за работилница. На 21 јануари 1899 година, Wilhelm Opel и Friedrich Lutzmann потпишаа договор за куповна цена од 116.887 марки и фабриката станала сопственост на Opel.
Целата компанија, вклучувајќи ги вработените и машините, беше преместена од Dessau во седиштето на Opel во Rüsselsheim. Самиот Lutzmann беше назначен за менаџер за продажба на Adam Opel Motorfahrzeug-Fabrik.
Преземањето на производството и лиценцата значеа дека Opel веднаш стекна долгогодишно искуство во производство на моторни возила. Оттогаш, Lutzmann и избраните вработени кои работеа на производството на велосипеди во Opel, произведуваа автомобили под името Opel во специјално изградената зграда. Првите рекламни натписи за новите модели се појавија уште во пролетта 1899 година и гласеа: „Моторните возила на Opel се најдобри“.
Пионерско достигнивање од Rüsselsheim: новата Astra Sports Tourer Electric
Додека пред 125 години Opel-Patentmotorwagen System Lutzmann беше пионерско достигнување како прв автомобил од Rüsselsheim, денес тоа е најновата генерација на бестселерот Opel Astra, кој е дизајниран, развиен и произведен таму. Особено динамичните електрифицирани врвни модели Astra GSe и Astra Sports Tourer GSe (потрошувачка на гориво според WLTP: 1,3 l/100 km, емисија на CO2 30-29 g/km) излегуваат од производната лента во Rüsselsheim, заедно со новата Astra Sports Tourer Electric. Целосно електричниот компактен караван, еден од првите од ваков тип, ја имаше својата светска премиера на минатогодишниот IAA Mobility, импресионирајќи ги сите со својот дизајн, удобност и просторност, а особено со своите перформанси. Електричниот мотор испорачува 115 kW/156 КС и моќни 270 Nm максимален вртежен момент. И додека многу други електрични автомобили се ограничени на 150 km/h или 160 km/h, новата Astra Sports Tourer Electric може да достигне максимална брзина до 170 km/h. Овозможен е и опсег до 413 km (WLTP ) со едно полнење на батеријата. Достапни се и најсовремените технологии, како што се водечките светла во калсата Intelli-Lux LED Pixel со 168 LED елементи и системот Intelli-Drive 2.0 со полуавтоматско менување лента и интелигентно прилагодување на брзината.
125 години по почетокот на производството на автомобили во Rüsselsheim, Opel и неговите клиенти чекорат кон иднината без емисии, со возила кои се забавни за возење и погодни за секојдневна употреба. 2024 година ќе биде обележана со големиот јубилеј и континуираното патување на Opel кон електрификација, придружено со прослави, како и со иновативни нови модели. Повеќе информации за годишнината ќе следат наскоро.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
CUPRA Formentor и Audi A5 се победници – Доделени наградите „Златно Тркало 2025“

На вчерашното доделување на престижното признание „Златно Тркало 2025“, два модели од брендовите на Порше Македонија се закитија со награди, потврдувајќи ја нивната супериорност во дизајнот, технологијата и перформансите.
Новиот CUPRA Formentor ја доби главната награда – „Златно Тркало“ за Најпосакуван Автомобил во Македонија.
CUPRA Formentor е првиот целосно самостоен модел на CUPRA, кој совршено ги комбинира спортскиот дух, врвната динамика и препознатливиот дизајн. Овој кросовер-купе ги поместува границите со својата уникатност и напредна технологија.
Иако CUPRA е нов бренд на пазарот, Formentor беше номиниран во категоријата за главната награда – Најпосакуван Автомобил – и по еден месец онлајн гласање освои дури 39% од гласовите.
На гала-вечер организирана од специјализираните автомобилски новинари од редакциите на Avto Plus, CarClub, Cars by Vik и RPM, главната награда „Златно Тркало“ ја прими Генералниот директор на Порше Македонија – Златко Муцунски, во придружба на Бренд Менаџерот на SEAT & CUPRA, Дејан Враниќ.
Златко Муцунски во своето обраќање истакна:
„CUPRA Formentor е симбол на смел дизајн, спортски дух и технолошка софистицираност. Таа претставува автентичен израз на нашата визија за нова ера во автомобилизмот – ера во која страста, иновацијата и уникатниот карактер се во центарот на секое возачко искуство. Оваа година Порше Македонија слави 20 години постоење, а оваа награда е уште едно признание и поттик да продолжиме со нашата мисија: да ја предизвикуваме нормата и да нудиме автомобили што оставаат впечаток.“
Новиот Audi A5 доби наградата за Најпосакуван Премиум Автомобил во Македонија.
Audi A5 победи во категоријата со 35% од гласовите.
Со прецизен, динамичен дизајн, целосно нов ентериер и напредна MHEV технологија за ефикасно и делумно електрично возење, новиот Audi A5 плени на прв поглед. Благодарение на новата архитектура, A5 нуди уште поголема поврзаност, интуитивна интеракција и врвно Audi искуство. Тој го дефинира идниот стандард во премиум сегментот.
„Новиот A5 е симбол на Audi – софистициран, моќен и технолошки напреден. Благодарна сум што публиката ги препозна вредностите на нашите модели. Оваа награда е признание за посветеноста и страста на целиот тим.“ – изјави Весна Бошнаковска, Бренд Менаџер за Audi, при примањето на наградата.
„Златно Тркало“ претставува уникатен показател за вкусот и интересот на публиката.
Воспоставена од жирито на водечките онлајн медиуми во земјата, оваа награда нуди автентичен увид во најпосакуваните возила на македонскиот пазар.
ПР
Соопштенија
Mozzart најпосакуван работодавец за 2024 година – уште едно големо признание

Наградата за најпосакуван работодавач во категоријата игри на среќа за 2024 година е уште едно значајно признание што го зацврстува лидерството на компанијата Mozzart.
Добрите услови за работа, тимската атмосфера, можностите за професионално унапредување, разните обуки, бонусите и наградите, како и постојаната поддршка за секој вработен се причините што ги мотивираат тимовите на Mozzart да го дадат најдоброто од себе.
Овие вредности не само што придонесуваат за подигнување на компанијата на највисокото ниво, туку и го зголемуваат интересот кај луѓето да станат дел од Mozzart.
„За да се биде најдобар, неопходен е неуморен труд и посветеност, а токму тоа претставува основата на успехот на Mozzart, кој секоја година бележи раст и напредок. Ова големо признание е доказ за посветеноста и упорноста на вработените во Mozzart, кои со својата работа, професионалност и тимска енергија ги реализираат амбициозните цели и ја претставуваат компанијата во најдобро светло, изјави Марина Рајчановска, Директор на сектор за човечки ресурси.
Сето тоа е потврдено со оваа престижна награда за најпосакуван работодавач за 2024 година. Компанијата, како водечки лидер во приредување игри на среќа, останува неприкосновена на врвот, препознатлива по своите успеси и посветеност, секогаш стремејќи се кон врвните резултати и цврсто држејќи ја својата позиција која ја гради со години.
ПР
Соопштенија
Купувај со мера, штеди со план – твој водич за паметно празнично трошење

Празничните денови што следат носат промена во ритамот на секојдневието – повеќе слободно време, дружења и активности надвор од вообичаените навики. Со тоа доаѓа и потребата за подобра организација, не само на времето, туку и на личните финансии. Во вакви периоди, одлуките што ги носиме за тоа како, кога и каде трошиме добиваат уште поголемо значење. Прашањето не е дали ќе потрошиме, туку дали ќе го направиме тоа паметно. Современите дигитални алатки на Халкбанк им овозможуваат на корисниците токму тоа – контрола, прегледност и вредност при секоја трансакција, без разлика дали станува збор за штедење, награди или сигурно онлајн купување.
Микроштедење што се случува додека купуваш Најдобриот начин да започнеш со штедење е токму преку секојдневните трансакции. Со е-Касичката на Халкбанк, секоe купување со платежна картичка автоматски придонесува кон твојата лична заштеда. Системот заокружува износи при плаќање, а разликата се префрла на посебна сметка. Овој едноставен, но ефикасен механизам овозможува штедење без да го почувствуваш товарот на традиционалните методи. Особено во празничен период, кога купувањата се почести, ваквиот начин на автоматизирано штедење може да направи вистинска разлика во твојата финансиска состојба.
Празнично пазарење со Бонус поени
Секоја трансакција со картичките на Халкбанк не е само купување – тоа е и можност за награда. Преку програмата за лојалност на Бонус Поени, со секоја трансакција направена со кредитните картички, клиентите собираат поени кои можат да ги искористат за делумно или целосно плаќање во мрежата на партнери на банката. Овие поени можат да бидат одличен ресурс за купување велигденски подароци или покривање на неочекувани трошоци поврзани со празничните прослави. На тој начин, дел од празничниот буџет останува недопрен, додека клиентите сепак можат да подаруваат и израдуваат.
Онлајн купување – безбедно, практично и под контрола
Во време кога многу луѓе ја избегнуваат гужвата и сакаат да заштедат време, онлајн купувањето станува сè попривлечно. Халкбанк преку својата платформа за E-commerce овозможува сигурно плаќање, заштита преку 3D Secure технологија и комплетна прегледност на трансакциите преку мобилно или интернет банкарство. Со ова, празничното шопинг искуство станува не само удобно, туку и целосно под твоја контрола – од потврда на трансакции до следење на трошоци во реално време.
Празнична радост со долгорочна финансиска грижа
Халкбанк не нуди само алатки за тековна удобност, туку и за долгорочна финансиска стабилност. Комбинирањето на микроштедење, паметно користење на поени и безбедно онлајн купување е пример за одржливи финансиски навики што може да се применуваат не само за празници, туку и во секојдневниот живот. Финансиската едукација е клучна – затоа Халкбанк ги охрабрува своите клиенти да ги користат овие алатки како начин за создавање здрав однос кон парите, каде што штедењето и трошењето не се спротивставени, туку комплементарни процеси.
Паметното празнично купување не значи откажување од задоволства – туку нивно планирање и уживање без грижа на совест. Со е-Касичка, Бонус поени и E-commerce, празниците можат да бидат исто толку убави, а сепак финансиски паметни.
ПР