Соопштенија
5 препораки за школски лет со добар имунитет

Секоја учебна година родителите се подготвуваат да им обезбедат на децата здраво и успешно едукативно патување. Од избор на соодветниот ранец, набавување на потребниот материјал, книги, тетратки, блокчиња, па сè до пакување на здрави ужинки и зајакнување на имунитетот и концентрацијата, има многу работи на кои треба да се обрне внимание. Од прво одделение до средно училиште, секоја возрасна група доаѓа со свои уникатни потреби. Затоа подготвивме еден краток потсетник за сите родители.
1. Набавете ги потребните материјали
Изборот на соодветен ранец, тетратки, блокови, боички, фломастери, моливи, пенкала, сето тоа е навистина важно за мотивација на учениците, но секако најважна е практичноста. Лесни тетратки, удобен ранец, удобни обувки и гардероба се од круцијално значење за правилниот раст и развој на децата. Кај помалите деца, кои носат храна од дома на училиште, препорачливо е пакување на храната во соодветни кутии за складирање. Исто така задолжително е носење влажни марамчиња во ранците, за да се запази хигиената. Овие практични марамчиња се одлични за одржување на рацете чисти и без бактерии, особено пред оброците или после времето за играње.
2. Планирајте здрави и хранливи оброци и ужинки
За децата од сите возрасти, балансираната исхрана е од клучно значење за одржување на фокусот и енергијата. Гответе им на децата здрави оброци со мешунки, богати со протеини или пак оброк од органски житни култури и пакувајте им органски солени и слатки ужинки кои обезбедуваат постојана енергија во текот на денот, вклучете протеини, органски снегулки, мусли или гранола и разновидно овошје и зеленчук во исхраната, за да се задржи концентрацијата. Не ја потценувајте моќта на водата. Задолжително потсетете ги децата да останат хидрирани и да пијат вода во текот на денот. Обезбедете шише со вода за повеќекратна употреба што можат да го чуваат на својата клупа за да се уверите дека пијат доволно вода во текот на денот. Хидриратацијата ја поддржува функцијата на мозокот и помага да се спречи заморот.
3. Дајте приоритет на здравјето и благосостојбата
Градење имунитет за силен почеток
Со почетокот на училишниот живот, одржувањето на силен имунолошки систем е од огромно значење. Вклучете пробиотици, витамини и детски додатоци за да го поддржите имунитетот на вашето дете. Побарајте додатоци богати со витамин Ц, витамин Д и цинк – тие се познати по тоа што ги подобруваат одбранбените механизми на телото. Б витамините се исто така важни за да се намали заморот и да се регулира падот на тежината поради намален апетит кој е доста чест кај децата.
Зголемување на фокусот и концентрацијата
Училиштето бара фокусирање и задржување на меморијата. Затоа набавете додатоци кои се создадени за поддршка на когнитивната функција и концентрација. Се верува дека омега-3 масните киселини и одредени билни екстракти го подобруваат здравјето на мозокот, помагајќи му на вашето дете да остане внимателно на часовите.
Секако прво консултирајте се со вашиот педијатар кои суплементи му се потребни на вашето дете.
Стоматолошка нега за самоуверени насмевки
Блескавата насмевка ја поттикнува самодовербата. Вашите деца нека ја започнат учебната година со нова четка за заби и паста за заби кои го промовираат оралното здравје. Потсетете го вашето дете за важноста од редовно четкање на забите за да се задржи блескавата насмевка и здравите заби.
4. Изберете најдобра козметика за нега и хигиена на децата
Кога станува збор за козметика за деца, изберете производи кои се нежни и без штетни хемикалии. Проверете ги етикетите за фрази како „без парабен“, „хипоалергено“ и „тестирано од дерматолог“ за да се осигурате дека производите што ги користи вашето дете се безбедни.
5. Организирајте го просторот за учење
Добро организирана област за учење, без неред, е основата на продуктивното учење. Обезбедете тивко катче со добро осветлување за учење. Користете решенија за складирање како полици и фиоки за да ги одржувате училишните прибори уредно наредени и лесно достапни. Прилагодете го просторот со практичен мебел соодветен на возраста, со минимално одвлекување на вниманието за да поттикнете продуктивни моменти.
Сето ова може да направи значајна разлика во целокупната благосостојба на вашето дете, може да направи чуда и за подобра концентрација и побрзо совладување на материјалот. Дајте приоритет на овие совети за да го обезбедите здравјето и среќата на детето додека се впушта во својата нова училишна авантура.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
3,2,1… летото ни дојде – време е да ја подготвите вашата торба за плажа со „Зегин“

Пред да тргнете на плажа или да се упатите кон вашата следна авантура, бидете сигурни дека вашата торба е полна со основните работи што ќе ве одржат сјајни, заштитени и ќе придонесат да се чувствувате удобно во својата кожа.
Од глава до пети Зегин се грижи за вас- од креми за сончање до хидратантни производи за нега на кожа и коса, како и производи за здравје.
Кои се производите потребни за вашата летна торба за убаво и мирно лето, прочитајте на следниов линк.
(ПР)
Соопштенија
30 години „Кожувчанка“ – јубилеј на успех, партнерство и визија

Компанијата Кожувчанка денес го одбележа својот голем јубилеј – 30 години постоење со ПР настан на кој присуствуваа партнери, пријатели, новинари, претставници од институции и деловни соработници од земјата и странство.
Повод
Настанот се одржа по повод три децении успешна работа на Кожувчанка -компанија која од 1995 година израсна од локален производител во бренд со национално и меѓународно признание. Присутните имаа можност да слушнат инспиративни обраќања од водечките луѓе од компанијата, нејзини долгогодишни партнери, како и претставници од институциите.
Г-дин Бранко Азески, Претседател на Стопанската комора на Македонија
Г-динот Азески ја имаше таа чест прв да се обрати. Тој ја потенцираше улогата на компанијата Кожувчанка како пример за успешно македонско претпријатие. Исто, говореше и се осврна на одличната соработка помеѓу Комората и Кожувчанка низ годините, потенцирајќи ја нивната заедничка заложба за подобрување на деловната клима и охрабрување на другите домашни брендови.
Г-ѓа Јанинка Чупаркоска, Генерален менаџер на Компанијата Кожувчанка
Во своето обраќање, г-ѓа Чупаркоска ја истакна благодарноста кон сите кои се дел од 30-годишната приказна на Кожувчанка – вработените, потрошувачите и партнерите:
„Тоа што не’ прави посебни и истрајни сето ова време пред сè се луѓето – нашите верни потрошувачи, посветеноста на нашите вработени, како и поддршката од нашите партнери и соработници.“
Таа се осврна на почетоците од 1995 година, кога Кожувчанка започнала со неколку вработени и еден производ, а денес брои преку 70 производи, присутни во секојдневието на македонските семејства и пошироко.
Исто, зборуваше за постојаните инвестиции во производство, квалитет и одржливост, како и за извозните успеси на компанијата.
Г-дин Марио Маис, Маркетинг менаџер на Sinalco International Brands
Г-дин Маис, долгогодишен стратешки партнер на Компанијата преку брендот Sinalco, зборуваше за исклучителната доверба и професионалната соработка која трае веќе две децении.
Тој ја истакна Кожувчанка како пример за лојалност, квалитет и стабилен развој на локалниот пазар:
„Соработката со Кожувчанка не е само деловен однос – тоа е долгорочно партнерство засновано на доверба, визија и заеднички успеси. Вашата истрајност и интегритет се инспирација.“
На крај од говорот кажа за важноста на синергијата помеѓу локалните производители и глобалните брендови, и ја најави подготвеноста од Sinalco International Brands за нови, заеднички проекти со компанијата Кожувчанка.
Г-дин Митко Јанчев, Градоначалник на Општина Кавадарци
Митко Јанчев со голема емоција зборуваше за почетоците на компанијата, визијата на неговите татко и чичко и патот до денешниот успех:
„Со голема чест и особена гордост ви се обраќам денес, на денот кој е од голема важност за мене и мојата фамилија – 30 години од постоењето на Кожувчанка.“
Тој го најави и новиот бренд – Aqua Mila, природна изворска вода која го носи името на неговата ќерка:
„Со ова претставување на нашиот нов производ пред вас, сакам да ѝ го честитам роденденот и на мојата ќерка Мила по која е крстен овој бренд.“
Јанчев објави и планирана соработка со СОС Детското село, со цел поддршка на децата и вложување во нивната иднина:
„Тоа е она на кое сум најмногу горд – на моето семејство, на компанијата и на луѓето-партнери со кои секојдневно учествуваме во градење на подобро општество за сите.“
На крај, изрази благодарност кон сите потрошувачи, соработници и пријатели на компанијата:
„Се гордеам и сум благодарен на сите вас – наши пријатели и соработници, на нашите верни потрошувачи и на сите што веруваат во оваа наша приказна.“
За Кожувчанка
Основана во 1995 година, Кожувчанка денес е еден од лидерите во македонската индустрија за производство на вода, алкохолни и безалкохолни пијалаци, со портфолио од над 70 производи и присуство на повеќе странски пазари. Компанијата е позната по квалитет, иновации и општествена одговорност, како и по своите долгорочни партнерства – како со Sinalco, така и со многу локални дистрибутери и институции.
(ПР)
Соопштенија
За Халкбанк – Важни се луѓето и сето она што ги обединува

Ова лето, неколку внимателно одбрани настани низ Македонија носат дух на автентичност, инспирација и заедништво. Поддршката на Халкбанк не е случајна – туку доследна и долгорочна, насочена кон вредностите што ја прават заедницата поцврста. Со вложување во културата, во моментите на поврзување и во сите облици на социјално живеење, банката го живее својот слоган – Важни се луѓето.
Во Скопје, Street Food Festival, кој се одржа од 18 до 22 јуни, претставува урбано собиралиште каде што вкусовите, музиката и добрата енергија се преплетуваат во едно современо искуство. Како партнер на фестивалот, Халкбанк понуди и дополнителна вредност за учесниците, односно секое плаќање со Халкбанк картичка овозможуваше учество во интерактивна активација со награди, поттикнувајќи ја непосредната поврзаност со посетителите и збогатувајќи го фестивалското доживување.
На 21 и 22 јуни, во природниот амбиент на Пелинце Пикник, љубителите на културни настани, музика и семејна дружба имаа можност да уживаат во настан што го негува духот на блискост и заедништво. Поддршката од Халкбанк претставува продолжение на заложбата за градење автентични вредности низ социјални и културни формати.
Во јули, Ohrid Beach Film Festival (23–27 јули) повторно ќе ја оживее магијата на филмот под отворено небо, покрај Охридското езеро. Настанот го афирмира младиот авторски израз и ја збогатува домашната културна сцена, а поддршката на Халкбанк ја рефлектира мисијата на банката, да биде активен партнер во развојот на културата и креативната индустрија.
Во време кога секоја форма на поврзување добива ново значење, овие настани се потсетник дека заедничките доживувања имаат трајна вредност. А таму каде што тие се создаваат, ќе продолжи да биде присутна и банката.
(ПР)