Соопштенија
VIVATECH 2024: PEUGEOT со Hypersquare, Peugeot ја дизајнира иднината во насока кон целосно уживање при возењето

PEUGEOT, главен играч во полето на технолошките иновации, го „електрифицира“ VivaTech со својот смел концепт-автомобил INCEPTION, воведувајќи нова ера на електрична мобилност. На својот штанд, PEUGEOT ќе ја претстави и својата визија за иднината олицетворена преку револуционерниот Hypersquare управувач, кој ќе го редефинира возачкото искуство за во иднината и истиот претставува репрезент на најсовремените иновации денес.
ALLURE: за прв пат пред француската јавност, ќе биде претставен INCEPTION концепт-автомобилот.
EMOTION: Hypersquare управувачот радикално го трансформира искуството и задоволството при возење.
EXCELLENCE: PEUGEOT е лидер во технолошките иновации во Европа.
Надоврзувајќи се на повеќе од 200 години искуство во иновациите, PEUGEOT има за цел повторно да ја оживее одржливата мобилност на иднината, ставајќи ги задоволството при управување со автомобил и емоциите, на прво место кај корисничкото искуство.
На VivaTech 2024, претставници од врвното раководство на брендот PEUGEOT ќе ја презентираат стратегијата за иновации. Средби ќе се одржат четири пати и тоа секој ден на штандот на PEUGEOT, во 10:30, 12:00, 14:30 и 16:00 часот.
Иновацијата на PEUGEOT се однесува на технолошката креативност поврзана со реалноста, задоволување на реалните потреби на клиентите и зголемување на задоволството при возењето. На VivaTech 2024, PEUGEOT ја претставува својата визија за автомобилот на иднината со концепт-автомобилот INCEPTION и неговиот револуционерен управувач Hypersquare.
КОНЦЕПТ-АВТОМОБИЛ PEUGEOT INCEPTION: ЕЛЕКТРИЧНА МОБИЛНОСТ НА ИДНИНАТА
Концепт-автомобилот PEUGEOT INCEPTION е одраз на оптимистичката визија на PEUGEOT за одржлива мобилност во иднината. Претставен беше на CES во Лас Вегас, а сега на VivaTech 2024 ќе биде за прв пат презентиран ѝ пред француската јавност.
PEUGEOT INCEPTION CONCEPT отвора нова ера и ги најавува идните електрични возила на брендот. Создаден со нов дизајнерски јазик, ова возило доминира со лавовски и привлечен став, револуционерен внатрешен дизајн и ветувања за невидени возачки сензации.
PEUGEOT INCEPTION CONCEPT ги реинтерпретира гените на брендот. Тој е поедноставен и поелегантен, со завршна обработка и текстури се достојни за дигиталниот свет. Овој нов дизајн осцилира помеѓу сензуални линии и спортски облини, погеометриски и остри површини.
100% електричниот PEUGEOT INCEPTION CONCEPT е опремен со технологија од 800V. Неговата батерија од 100 kWh му овозможува да помине 800 km само со едно полнење.
Внатрешноста на INCEPTION CONCEPT прикажува низа нови техники кои PEUGEOT ќе ги примени за да ја исполни посветеноста на STELLANTIS да го намали својот јаглероден отпечаток за повеќе од 50% до 2030 година во споредба со 2021, а до 2038 година ќе постане бренд со гама на возила без емисии:
• Ре-произведен текстил: во дизајнерскиот центар за прототипи, исечоци од 100% полиестерска ткаенина поминуваат преку процес на термо-компресија под вакум, со вбризгување на врзивно средство во форма на смола.
• Спој на кадифе и 3D печатење: тапацирот на седиштата и подот е создаден од специјално и 100% рециклирано полиестерско кадифе, испечатено со 3D шари.
• Подлога Air Quilting®: удобноста на седиштата е зголемена со присуството на специјални подлоги кои прецизно можат да се прилагодат на нивото на рамената. Овој електро-тапацир создаден од едно парче на материјал е лесен за рециклирање.
КУЛТНИОТ PEUGEOT i-COCKPIT® ВО СВОЈА УШТЕ ПОНАПРЕДНА ВЕРЗИЈА, ЌЕ ПРОДОЛЖИ ДА ЖИВЕЕ ПРЕКУ HYPERSQUARE
Во изминатите 12 години, преку 12 милиони возила се опремени со PEUGEOT i-Cockpit®. Тој е симбол на иновациите на PEUGEOT и сакан од клинетите, бидејќи им овозможува уживање при возењето. Сето ова е потврдено, преку спектакуларната најнова генерација на панорамскиот i-Cockpit® претставена кај новите PEUGEOT E-3008 и Е-5008.
PEUGEOT INCEPTION Concept ја најавува најновата генерација на i-Cockpit®, со целосно осмислена архитектура која ќе ги замени традиционалниот управувач и палките со Hypersquare управувачот, кој е инспириран од дигиталниот и од светот на видео игрите.
Hypersquare ќе допринесе, говорот на телото при управување да биде поедноставен и поинтуитивен. Со едноставно кликнување или допир со врвовите на прстите, без да се отстрануваат рацете од управувачот, возачот ќе може да управува со сите параметри од возилото. Hypersquare е оживеан благодарение на технологијата „steer-by-wire“ што го прави возењето поинстинктивно и поедноставно.
Контролата при управување со Hypersquare е надополнета со флексибилен дисплеј, кој прикажува податоци за возењето или информации од инфозабавниот свиен систем за 360 степени. Овој HALO CLUSTER, преку својот кружен екран, обезбедува информации за возачот и патниците додека се приближуваат до автомобилот. Оваа надворешна комуникација го зајакнува концептот на споделување податоци и создава нова визија за автомобилот.
Hypersquare со дигитални електрични контроли се состои од екран со кружни ќелии на секој од неговите четири агли, кои имаат повеќе функции:
• Целосно природен и универзален стисок на управувачот.
• Удобност при возење со врвовите на прстите.
• Активирање на контролите на возилото со едноставни импулси на палецот.
Возачот ќе открие гестикулации слични на тие кај паметните телефони. Овој интуитивен аспект води до повисоко ниво на безбедност.
Центарот на Hypersquare управувачот се состои од екран како таблет, посветен на прикажување податоци за контролите. Различните функционалности како на пример: клима, јачина на звук на радио, системи за помош при возење и тн., се прикажани на двата странични дела, со цел да се олесни пристапот до командата која се избира. Командите вгнездени внатре во кружните ќелии се достапни преку едноставно движење само на палецот и без ослободување на управувачот. За уште поголема удобност при возењето, обложувањето на Hypersquare управувачот е направено со 3D печатење, додека пак дигиталниот стаклен екран дава високотехнолошки и луксузен изглед.
PEUGEOT Hypersquare управувачот и најновата генерација на i-Cockpit®, кои ќе предизвикаат револуција кај емоциите и зголемено задоволство при возењето, ќе бидат имплементирани ѝ во претстојните возила на брендот PEUGEOT до 2026 година.
ПОДАТОЦИ И ПОВРЗАНИ УСЛУГИ СО MOBILISIGHTS
На својот штанд на VivaTech 2024, PEUGEOT ќе им посака добредојде на Mobilisights. Овој оддел на групацијата Stellantis, специјализиран за дата-податоци (DaaS), обезбедува пристап до податоците од далечина, од поврзаните возила на PEUGEOT и други брендови на групацијата.
Податоците колектирани од Mobilisights овозможуваат персонализирање на искуството на возачот преку иновативни услуги и апликации од партнерски еко-систем од трето лице, со цел да се подобри секојдневниот живот на возачите, секогаш и само со нивна согласност.
На пример, податоците на Mobilisights може да се користат за развивање интуитивни апликации за сопствениците на електрични возила кои го поедноставуваат полнењето, овозможуваат прецизно следење на трошоците на возилото, а истовремено го подобруваат корисничкото искуство.
„ДАЛЕЧИНСКО ВОЗЕЊЕ“ СО VAY
PEUGEOT исто така, ќе го претстави својот партнер “scale-up Vay“ на штандот на VivaTech 2024, со кој PEUGEOT ги истражува потенцијалните апликации за „далечинско возење“.
„Далечинското возење“ се однесува на управување од далечина и функционирањето на возилото. Оваа технологија овозможува ефикасно управување со повеќе возила со само еден возач лоциран во далечина, користејќи мобилно поврзување и сензори како камери интегрирани во возилата.
На VivaTech 2024, PEUGEOT ќе го претстави и „telestation“ на својот штанд, кој ќе им овозможи на висококвалификуваните и сертифицирани „телевозачи“ на “scale-up Vay“ да возат на далечина управувајќи со: управувачот, сопирањето и забрзувањето на возилото. Телестаницата обезбедува преглед во реално време на околината околу возилото, обезбедувајќи целосно извонредна и одговорна контрола.
Оваа технологија овозможува зголемена ефикасност на операциите за испорака, на услугите „кликнете копче, добијте автомобил“, за споделување автомобили и изнајмување автомобили и им овозможува на сопствениците на приватни автомобили од далечина да го преместат своето возило во време и на локација која е потребна.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
„Сетек Денови“ – ДО 70 % ПОПУСТИ

Oд 9 јуни, понеделник, започнува најголемата акција на Сетек – сè од техника, најпосетуваните Сетек Денови каде попустите стигнуваат и до 70%!
„Сетек Денови“ е акција каде љубителите на најпознатите брендови, на едно место можат да видат и да одберат се што сакаат и се што им е потребно од техника, по најниски цени.
Во сите салони на Сетек низ Македонија, следува огромен избор на производи од бела техника, фрижидери, телевизори, компјутери,лаптопи, се од ИТ, мобилни, смартфони, голема палетана додатоци, мали апарати, гејминг опрема, опрема за фитнес, мали и големи апарати и многу повеќе.
Акцијата, СЕТЕК ДЕНОВИ, дава можност за многу поволности како на цените, така и на изборот на производите. Салоните во овој период стануваат зборно место за техника, а веб страната www.setec.mk најпосетуваното место за online продажба.
Искористете ја можноста, дојдете во Сетек и купете најмногу техника, со најниски цени.
Компанијата Сетек, како лидер на пазарот, повеќе од 30 години, во континуитет ја развива својата мрежа и стратегија за блискост со купувачите.
Со мрежа од 33 различни локации, модерно опремени салони и премиум продавници, вклучувајќи ја и онлајн продавницата, Сетек е достапен до секој љубител на современата техника.
Покрај актуелната акција, Компанијата, во континуитет нуди и услуги за полесен пристап и поголема можност за корисност на купувачите, како лојална програма, кешбек, премиум достава, можности за кредитирање, рати без камата и многу експертски услуги за правилен избор и долготрајна употреба.
Сепак, обожавателите на техника најмногу ја чекаат акцијата СЕТЕК ДЕНОВИ, кога буквално СÈ СЕ КУПУВА !
(ПР)
Соопштенија
„Алкалоид“ на Третата регионална ESG-конференција на AmCham: градење резилиентност во свет што се менува

Во својство на една од пионерските компании во имплементацијата на принципите на еколошко, општествено и корпоративно управување (ESG), „Алкалоид“ зеде активно учество на Третата регионална ESG-конференција, организирана од македонската подружница на Американската стопанска комора, во соработка со AmCham Србија, AmCham Албанија и AmCham Косово.
Настанот собра претставници од деловниот сектор, институциите и граѓанското општество, обезбедувајќи платформа за стратешки дијалог, регионална соработка и усогласување на ESG-приоритетите во контекст на заедничките предизвици и цели на регионот.
„За компаниите во земјава и регионот примената на ESG-принципите повеќе не е избор – тоа е стратешки чекор кон одржлив раст и поголема конкурентност на глобалниот пазар“, истакна во својот воведен говор Генералниот директор и Претседател на УО на „Алкалоид“, Живко Мукаетов.
Во својство на член на Бордот на директори на Американската стопанска комора, Мукаетов потенцираше дека иако општествената одговорност на компаниите (CSR) често се смета за правилната работа што треба да се направи, ESG сè повеќе се препознава како паметен пристап, особено во контекст на глобалните предизвици и стремежот кон долгорочна резилиентност и одржливост на бизнисите. Од објавувањето на првиот ESG-водич за известување од страна на Македонската берза во 2022 година, изработен со поддршка од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), започна видлив напредок во областа на ESG-сообразноста кај компаниите во земјава и регионот.
Сепак, како што беше нагласено од страна на говорниците на Конференцијата, процесот на имплементација сè уште е неконзистентен и нецелосен. Учесниците упатија јасен повик за појаснување на регулативната рамка, воспоставување посилни стимулации и обезбедување техничка и институционална поддршка за градење капацитети, со цел да се овозможи поширока, посистемска и поефикасна примена на ESG-стратегиите во сите сектори на економијата. Особено беше потенцирана важноста од усогласување на националните регулативи со стандардите на ЕУ за одржливост, имајќи предвид дека ЕУ е најголем трговски партнер на регионот.
Во рамките на втората панел-сесија насловена „ESG во рамки на ЕУ-регулативата: клучни импликации за компаниите од Западен Балкан“, говореше координаторот на ESG-одборот на „Алкалоид“ АД Скопје, Димитар Ристовски, кој изјави:
„За ’Алкалоид’ ESG-стандардите не претставуваат само формална обврска – тие се суштински дел од нашето секојдневно работење и стратешки двигател за управување со ризици, поттикнување иновации, обезбедување долгорочна конкурентност, градење доверба кај инвеститорите и пристап до одржливо финансирање. Денес вистинското лидерство не се мери само преку финансиските резултати, туку и преку влијанието што компанијата го има врз луѓето и животната средина.“
„Алкалоид“ досега има објавено три ESG-извештаи, а минатата година компанијата го доби признанието „Добри ESG-практики за 2024 година“ од страна на Македонската берза и Американската стопанска комора за својот најнов консолидаран извештај, изработен на ниво на целата групација.
(ПР)
Соопштенија
„Каде брзаш? Не брзај за да стигнеш!“ – ОКТА, МВР И РСБСП со заедничка кампања за поголема безбедност во сообраќајот

Под мотото „Каде брзаш? Не брзај за да стигнеш!“ стартува кампањата за безбедност во сообраќајот на ОКТА, Министерството за внатрешни работи (МВР) и Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот на патиштата (РСБСП). Целта на кампањата е подигнување на свеста во јавноста за важноста на поголемото внимание на сите учесници во сообраќајот. Во рамките на кампањата ќе бидат преземени низа активности кои на иновативен начин ќе информираат, едуцираат и ќе алармираат за поголема одговорност во сообраќајот.
„Безбедноста во сообраќајот е еден од приоритетите во стратегијата за општествена одговорност на ОКТА. Многу внимателно и посветено пристапуваме кон активностите и кампањите кои што имаат за цел да ја подигнат јавната свест за тоа колку е важно да се биде одговорен учесник во сообраќајот. И тоа не го правиме само преку донации, туку и преку едукативни работилници и кампањи во кои што се вклучени релевантни партнери од општеството во кое работиме. Едукацијата и превенцијата се вистинскиот начин за подобрување на сообраќајната култура и намалување на негативната статистика од патиштата во државата“, изјави главниот извршен директор на ОКТА Димитриос Пасхос.
Кампањата „Каде брзаш? Не брзај за да стигнеш!“ е фокусирана на предупредување на јавноста за опасноста од неодговорно однесување во сообраќајот преку реални животни ситуации, со цел да поттикне промена на навиките и однесувањето на учесниците во сообраќајот.
„Состојбите на терен укажуваат дека покрај редовните контроли на нашите екипи, потребна е соработка и активно вклучување на повеќе чинители во подигнување на свеста кај луѓето. Праксата покажува дека информирањето и едукацијата се многу важни во превенцијата на поголем број на сообраќајни несреќи. Затоа сме уверени дека оваа кампања ќе допринесе кон она што е наша заедничка цел – безбедни улици и патишта за сите учесници во сообраќајот“, истакна Панче Тошковски, министер за внатрешни работи.
Според податоците, најголемиот број на незгоди се случуваат како резултат на невнимание во текот на сообраќајот.
„Брзиот и динамичен начин на живот го зголемува процентот на сообраќајни незгоди, што за нас е дополнителен аларм за интензивирање на активностите во насока на превенција преку едукација за подигнување на јавната свест кај сите учесници во сообраќајот. Веруваме дека и оваа кампања преку иновативни и суштински пораки ќе даде придонес учесниците во сообраќајот да бидат совесни и повеќе да внимаваат“, потенцираше Горан Ангеловски, претседател на Републички совет за безбедност во сообраќајот на патиштата.
Кампањата „Каде брзаш? Не брзај за да стигнеш!“ ОКТА ја лансира преку платформата „Јас Внимавам“ која што е еден од столбовите на кои што се базира стратегијата за општествена одговорност на компанијата. Во 2017 година оваа платформа беше прогласена за најдобра национална општествено одговорна практика на годишната манифестација организирана од Координативно тело за општествена одговорност на претпријатијата и Министерството за економија. Платформата беше оценета како најефективна и најсеопфатна во однос на прашањата со кои се занимава. „Јас внимавам„ беше избрана во конкуренција на 15 големи компании со вкупно 24 проекти.
(ПР)