Спорт
Ферстапен го обвини тимот за лошиот резултат во Унгарија
Шампионот во Формула 1, Макс Ферстапен, беше исклучително нервозен за време на трката за Големата награда на Унгарија, која ја заврши на петтото место.
Имаше проблеми од стартот, брзо стана нервозен поради болидот и одредени интервенции на ФИА, а на крајот ја загуби четвртата позиција поради судир со Хамилтон.
„Нека одат по ѓаволите. Во Австрија ме извалкаа со го..а, тогаш рекоа дека се движам додека кочав, бла, бла“, алудираше на инцидент од претходната трка на која исто така заврши на петтото место.
Во Австрија имаше дуел со Ландо Норис во 64. круг додека беше лидер, по што и двајцата ги оштетија болидите, а Холанѓанецот успеа да ја заврши трката.
Не се прослави ниту во Унгарија.
Веќе на стартот беше мораше да му ја врати позицијата на Ландо Норис, бидејќи неправилно, но избегна казна.
„Тогаш можете да ѝ кажете на ФИА дека така ќе се натпреваруваме отсега па натаму. Ќе се натпреваруваме со исфрлање луѓе од патеката“, одговори Верстапен кога ја доби пораката дека мора да го пушти Норис да помине.
Ова беше само еден од жестоките разговори кои Ферстапен ги имаше со својот бокс во текот на трката.
По првата комуникација со боксот, следаа нови критики од лутиот Макс.
„Неверојатно е како им дозволивме да не поткопаат и едноставно да ми ја уништат шансата“, додаде тој.
Сепак, главната критика што Макс постојано ја упатуваше кон својот тим беше за стратегијата.
„Ми ја дадовте оваа лоша стратегија, нели? Се обидувам да го надокнадам она што вие не го направивте“.
На крајот од трката, трикратниот светски шампион потврди дека темпото небило добро за да им се спротивстави на возачите на Мекларен.
„Можеби тимот не сфатил што направил погрешно, или можеби не разбрале колку ситуацијата е сериозна“, рече Макс на прашањето за неговите радио разговори во текот на трката.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Спорт
Гилмор се повреди, никој во Наполи не знае колку ќе паузира
На фудбалерот на Наполи, Били Гилмор, му претстои пауза, единственото прашање е колку долго ќе трае, што е причина за нова грижа на тренерот Антонио Конте.
Шкотскиот играч од средниот ред почувствува болка во препоните на почетокот на ноември против Комо кога го напушти теренот на крајот од првото полувреме и оттогаш не можеше да тренира со тимот.
Поради ова, тој пропушти дури четири натпревари во сите натпреварувања. Уште полошо, медицинскиот тим не беше во можност да ја утврди точната природа на повредата.
„Понекогаш би сакал медицинскиот персонал да ми каже повеќе за ситуацијата бидејќи тие треба да бидат специјализирани за тоа. Не е повреда на мускулот и ако ме прашате кога би можел да се врати, не би го знаел одговорот, дури ни денес“, рече Конте.
Италијанските медиуми претпоставуваат дека станува збор за посериозна повреда и дека постои можност Гилмор да се подложи на операција, што би значело пауза од неколку месеци и нов дополнителен проблем за Конте.
Спорт
(Видео) Тони Крос одликуван со Витешки крст
Легендарниот германски фудбалер Тони Крос го доби највисокото германско одликување – Витешкиот крст му беше врачен во Мадрид на стадионот „Бернабеу“.
Поранешниот германски фудбалер и легенда на Реал Мадрид, 35-годишниот Тони Крос, го прими едно од највисоките цивилни одликувања на Сојузна Република Германија – Витешкиот крст од редот за заслуги.
🚨🚨| OFFICIAL: Toni Kroos received Germany’s prestigious Knight’s Cross of the Order of Merit at the Bernabéu today! 🇩🇪🎖️ pic.twitter.com/4N9rLYDyCi
— CentreGoals. (@centregoals) November 27, 2025
Свечената церемонија се одржа на стадионот на Реал „Бернабеу“ во Мадрид. Орденот му го врачи лично претседателот на Германија, Франк-Валтер Штајнмаер, како признание за исклучителната спортска кариера и долгогодишната хуманитарна работа преку неговата фондација.
Претседателот на Германија во таа пригода нагласи дека Тони Крос е „гордост на нацијата и пример за младите луѓе“, нагласувајќи ја неговата скромност и посветеност на работата со болни деца.
Toni Kroos recibiendo la Cruz de Caballero de la orden del Mérito de Alemania en el Santiago Bernabéu 😍🤍 pic.twitter.com/NBhQf8JKkg
— (fan) REAL MADRID FANS 🤍 (@AdriRM33) November 27, 2025
Меѓу присутните беа претседателот на Реал Мадрид, Флорентино Перез, поранешниот соиграч на Крос, а сега тренер на Реал, Чаби Алонсо, поранешните соиграчи и пријатели Антонио Ридигер и Федерико Валверде, легендата на Реал, Емилио Бутрагењо, семејството на Крос и многу други…
Тони Крос ја заврши својата кариера во 2024 година. Играше за Баерн Минхен, Баер Леверкузен и Реал Мадрид. Со Баварците освои три Бундеслиги, Купот на Германија и Лигата на шампионите. Со Реал Мадрид, уште пет титули во Лигата на шампионите и по четири титули во шпанската Ла Лига, Суперкупот на Шпанија и Суперкупот на УЕФА.
🗣️ Toni Kroos: "Tenía un poco de dudas en que idioma hago el discurso pero Xabi no tendrá problemas en alemán, el mejor lugar para recibir este premio, el estadio que ha sido mi casa durante los últimos 10 años y siempre lo será."
Imposible no quererlo ♥️ pic.twitter.com/ztkCc2KABq
— (fan) REAL MADRID FANS 🤍 (@AdriRM33) November 27, 2025
Одигра 114 натпревари за германската репрезентација и постигна 17 голови. Неговиот најголем успех е секако титулата светски шампион освоена во 2014 година во Бразил.
Спорт
Астон Мартин ќе го води Адријан Њуи
Тимот на Астон Мартин следната сезона ќе има нов шеф, тоа ќе биде Адриан Њуи, додека досегашниот шеф, Енди Кауел, ќе ја преземе улогата на прв човек задолжен за стратегија.
Во последните недели имаше многу шпекулации дека Кристијан Хорнер би можел да се врати во Формула 1 како шеф на Астон Мартин. Се покажа дека шпекулациите не се точни, Астон Мартин ќе има нов шеф, а тоа ќе биде неговиот поранешен близок соработник заработи унапредување.
Њуи се приклучи на тимот со седиште во Силверстоун на 1 март оваа година, кога ја презеде улогата на извршен технички партнер, чија главна задача беше да го подготви Астон Мартин за новата ера на Формула 1 што започнува следната година.
Сепак, девет месеци подоцна, Астон Мартин објави дека Њуи и Кауел се согласиле да ги поделат своите должности со цел да се фокусираат на своите силни страни и со тоа да му обезбедат на тимот поголема ефикасност. Според овој договор, Њуи ќе го води техничкиот тим, како и досега, но тој ќе се занимава и со водење на тимот на самата патека.
„Во последните девет месеци видов одлични индивидуални таленти во нашиот тим. Со нетрпение очекувам да ја преземам оваа дополнителна улога за да се поставиме во најдобра можна позиција за натпреварувањето во 2026 година, кога ќе се најдеме во сосема нова позиција, кога Астон Мартин ќе стане фабрички тим, а покрај тоа ќе се соочиме со големиот предизвик на новата регулатива. Новата улога на Енди, а со тоа и фокусот на интеграцијата на новата погонска единица со нашите три главни партнери, ќе биде клучен во ова патување пред нас“, истакна Њуи.
Астон Мартин ќе користи мотори на Хонда од следната сезона, а неговите бои ќе продолжат да ги бранат Фернандо Алонсо и Ленс Строл.
За Њуи, улогата што ќе ја преземе ќе биде најголемата во неговата кариера, со оглед на тоа што досега беше единствено задолжен за дизајнирање на автомобилот.
Вистинската легенда на Формула 1 работеше за Вилијамс, Мекларен и Ред Бул пред Астон Мартин. За време на неговата богата кариера, автомобилите што ги дизајнираше освоија вкупно 13 титули во конкуренцијата на возачи и исто толку меѓу конструкторите.
Следната трка во Формула 1 се вози, в недела во Катар, на патеката Лусаил.

