Спорт
Катарскиот шеик понудил 6,5 милијарди фунти за Манчестер Јунајтед и три суперѕвезди, Мбапе, Коман и Камавинга

Катарскиот шеик Јасим бин Хамад Ал-Тани му понуди на американското семејство Глејзер пет милијарди фунти за стопроцентна сопственост на Манчестер Јунајтед. Доколку понудата биде прифатена и тој стане нов сопственик на клубот, се обврза веднаш да инвестира дополнителни 800 милиони фунти за подобрување на клупската инфраструктура, поточно тренинг кампот Керингтон и стадионот „Олд Трафорд“. Тоа е инвестиција од вкупно 6,5 милијарди евра.
Семејството Глејзер го продава Манчестер Јунајтед по 18 години, но сѐ уште не одлучило дали тоа да го направи целосно или делумно. Главни конкуренти за купување на клубот, кој и покрај тоа што десет години нема освоено англиска титула и 15 години европска титула, сепак е многу атрактивен, се катарските шеици, како и Џим Ретклиф, кој важи за најбогат Британец.
За разлика од Ал-Тани, кој сака да биде единствен сопственик на клубот, Ретклиф сака да купи контролен пакет од 50 проценти и да стане претседател. Аврам и Џоел Глејзер би задржале 20 отсто од акциите, додека останатите 30 отсто би ги држеле различни групи. Вака Ретклиф сака да ги поттикне Глејзерови да ја изберат неговата понуда бидејќи тоа би им овозможило да останат во клубот и да заработуваат од него.
Но, шеикот Јасим бин Хамад Ал-Тани нуди сосема поинаков модел на откуп, што го бараат навивачите на Јунајтед. Тие инсистираат на еден шеф, а бидејќи Хамад Ал-Тани знае дека фановите се многу поблиску до неговиот модел, за да ги привлече уште повеќе и да изврши дополнителен притисок врз семејството Глејзер, вети три суперѕвезди доколку му дозволат да го купи клубот. Тоа се Килијан Мбапе, Кингсли Коман и Едуардо Камавинга.
Семејството Глејзер ја отпочна стратегијата за излез од клубот пред пет и пол месеци. Конкурентите за преземање досега доставија по три понуди, но американските сопственици на англискиот гигант сѐ уште не одлучиле кому и за колку ќе го продадат клубот.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Спорт
Рино Гатузо ја презеде репрезентацијата на Италија

Италија официјално доби нов селектор. Во наредниот период, Азурите ќе ги води долгогодишниот репрезентативец на оваа земја, Џенаро Гатузо.
Еден од најомилените синови на италијанскиот фудбал, синоним за бескомпромисна борбеност, го презеде жешкиот компир.
По шокантниот почеток на квалификациите за Светското првенство и убедливиот пораз од Норвешка (3:0), Италијанската фудбалска асоцијација одлучи да му се заблагодари на Лучано Спалети и да го замени со поранешниот играч на Милан.
За разлика од неговата играчка кариера, која беше полна со трофеи, не само клупски со Милан, туку и со репрезентацијата (стана светски првак во 2006 година), Гатузо како тренер нема забележителни резултати. Од 2013 година, тој раководеше со дури девет клуба, а во ниту еден од нив не успеа да заврши две сезони.
Неговата последна работа беше во Хајдук, а претходно ги водеше Сион, Палермо, ОФИ, Пиза, Милан, Наполи, Валенсија и Олимпик Марсеј. Тој освои само еден трофеј, Купот на Италија со Наполи.
Спорт
„Мијатовиќ ми го направи животот неподнослив“

Поранешниот играч на Реал Мадрид, Иван Елгера, упати сериозни обвинувања против Предраг Мијатовиќ.
Шпанскиот фудбалер ја отвори душата во подкаст, каде што зборуваше за сите тешки моменти во дресот на Реал Мадрид, со кој освои две Лиги на шампиони. Животот му го загорчил Предраг Мијатовиќ, кој во тој период беше спортски директор на Реал.
„Управата, особено претседателот, и еден поранешен играч од кого не го очекував тоа, кој тогаш беше спортски директор, Мијатовиќ, ми го одзедоа бројот и ми рекоа дека повеќе нема да играм. Ми го направија животот неподнослив. Навистина не знам зошто. Ми рекоа дека нема да играм и дека сакаат да ме продадат. Имав тригодишен договор, не разбирав, бидејќи штотуку ја освоив лигата и играв“, рече Елгера, кој потоа продолжи:
„Емоционално, бев уништен. Главата ми зборуваше, дека ме уништуваат и дека ми го уништуваат животот. Претседателот дури и не ме поздравуваше, а јас играв.“
Во тие моменти, Елгера доби поддршка од тогашниот тренер Иван Елгера, но поради големиот притисок што го трпеше од други луѓе, мораше да се пресели во редовите на Валенсија.
„Тие луѓе ми велат дека не можат ниту да ме стават на тренинг. Следната година, Мијатовиќ ми рече дека повторно ми го одземаат бројот и дека повторно ќе ми го направат животот неподнослив. И тогаш се појави Валенсија. Всушност, дури и не одев на состаноците бидејќи тензијата можеше да биде преголема.“
Спорт
Расел пред Ферстапен на пол-позицијата во Канада

Возачот на Мерцедес, Џорџ Расел, ја освои пол-позицијата пред Големата награда на Канада, 10-та трка од овогодинешното првенство во Формула 1.
На патеката „Жил Вилнев“, Британецот го забележа својот прв триумф во квалификациите оваа сезона, со круг од 1:10.899 минути, со десетинка и половина предност пред Макс Ферстапен во болидот на Ред Бул. Третото време го оставри лидерот во генералниот пласман на Оскар Пјастри, кој беше 61 илјадити дел од секундата зад бранителот на титулата. Одличните квалификации на Мерцедес ги надополни тинејџерот Андреа Кими Антонели кој го забележа четвртото најбрзо време.
Покрај големата битка за пол-позицијата, квалификациите во Монтреал беа обележани и со лошиот пласман на еден од главните претенденти за титулата покрај Пјастри и Ферстапен, Ландо Норис во вториот Мекларен.
Британецот и на тренизите се мачеше, правеше премногу грешки, истото му се случи и во третата квалификациска сесија и заврши седми, повеќе од седум десетинки од секундата зад Расел. По првите четворица следеа седумкратниот светски шампион Луис Хамилтон во Ферари и Фернандо Алонсо во Астон Мартин.
На крајот, осми беше возачот на Ферари, Шарл Леклер, кој покажа одлична брзина во одредени моменти, но направи грешка во последниот брзи круг, што го чинеше и место во првиот ред.
Топ 10 го комплетираа Исак Хаџар од Рејсинг Булс, кој го забави Карлос Саинц Јуниор во првиот дел од квалификациите и сигурно ќе добие казна, и Алекс Албон во болидот на Вилијамс.
Трката за Големата награда на Канада се вози внедела од 20 часот по средноевропско време.