Спорт
Меси: Понекогаш е тешко да бидеш Меси
По повод 25 години од основањето на „Оле“, аргентинскиот магазин обезбеди интервју со Лионел Меси. Меси, нема да игра за Барселона во последното коло во Ла Лига, против Еибар. Клубот пред време го пушти Аргентинецот на одмор, откако остана без шанси да се бори за шампионскиот трофеј.
„Дали е тешко да бидеш Меси? Понекогаш да. Понекогаш само сакам да бидам нормална личност, да правам работи што ги прават сите други. Да излезам во шопинг или на некое друго место е многу тешко. Не дека сите ме препознаваат и сакаат да се фотографираат, туку зато што има денови кога едноставно не се чувствувам добро. Јасно ми е дека луѓето сакаат автограм или фотографија, но некогаш едноставно не сум расположен, а тоа често ми се случува. Но со тоа морам да живеам и немам право да се жалам“, рекол Меси.
Аргентинецот живее со сопругата Антонела и трите деца, со кои минува многу време.
„Не излегуваме многу бидејќи им сме посветени на децата. Имам среќа што можам многу време да поминувам со нив, знам дека има родители кои работат по цел ден и немаат време да им се посветат на децата. Така беше и кога јас бев дете. Мојот татко работеше од утро до мрак за да имаме се што ние потребно. Јас сум со моите деца по цел ден. Ги носам на тренинзи, одам по нив да ги земам од градинка, се дружам со родителите на нивните другари. Тоа се прекрасни луѓе, меѓу нив се чувствувам како уште еден родител во групата“.
Лионел Меси е познат како пасиониран колекционер на дресови на други фудбалери. Во интервјуто одговорил на прашањето дали му недостигна некој дрес?
„Жал ми е што кога бев млад не побарав дрес од Бразилците Роналдо Роберто Карлос. Кога бев млад им се восхитував. Низ кариерата ги собрав сите дресови што сакав да ги имам. Но би сакал да ги имам и дресовите на овие двајца“, открил Меси.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Спорт
Факундо Мура се договорил со Интер
Аргентинскиот десен бек Факундо Мура ја продолжува својата кариера во Соединетите Американски Држави. Иако Ривер Плата исто така беше заинтересиран за него, Мура наводно се договорил со Интер од Мајами, каде што ќе им се придружи на Лионел Меси и на растечката аргентинска колонија.
Мура ќе го потпише договорот до декември 2029 година, со што ќе заврши неговиот четиригодишен престој во Расинг. Тој ја напушта својата татковина за прв пат.
Ривер Плата се обиде да го задржи Мура во Аргентина со долгорочен договор.
Преговорите со Интер Мајами накратко заглавија поради несогласувања околу условите, па играчот побара време да ги разгледа сите опции. Сепак, откако американскиот клуб испрати подобрена понуда, Мура донесе конечна одлука и пристигна во Мајами како слободен агент.
Мура го напушта Расинг по многу успешни четири години во кои ги освои Копа Судамерикана, Рекопа Судамерикана, Трофео де Кампеонес и Суперкуп Интернационал.
Тој одигра речиси 150 натпревари за клубот од Авељанеда, постигна 12 гола и забележа 15 асистенции.
За Мура, кој претходно играше за Естудијантес и Колон, ова ќе биде prv angaman vo stranstvo. Во Интер, тој им се придружува на актуелните шампиони на МЛС и бројни сонародници, меѓу кои се најголемата ѕвезда Лионел Меси, но и Родриго Де Пол, Томас Авилес и Гонзало Лухан.
Спорт
Ферстапен: Половина од тимовите би биле дисквалификувани доколку темелно се врши контрола по секоја трка
Формула 1 сè уште не влегла во сезоната 2026, а веќе се соочува со сериозни контроверзии. Во центарот на вниманието е Макс Ферстапен, четирикратниот светски шампион, кој изнесе загрижувачки тврдења за техничките контроли на болидите.
Во интервју за шведските медиуми, возачот на Ред Бул рече дека многу тимови намерно ги поместуваат границите на прописите и често избегнуваат казни само затоа што не се темелно проверени по секоја трка.
„Сите бараме ограничување. Понекогаш сè оди непречено затоа што сè не е секогаш контролирано. Ако секој автомобил беше проверен по секоја трка, половина од тимовите би биле нерегуларни“, рекол Ферстапен.
Контролите во Формула 1 ја вклучуваат тежина на автомобилот, параметри на хибридниот систем, горивото, аеродинамика и подот, но ФИА нема капацитет детално да го проверува секој автомобил секој викенд.
Неговите зборови добија дополнителна тежина поради сезоната 2025, која беше обележана со бројни дисквалификации.
Ферари остана без пласман во Кина поради технички неправилности на болидите на Шарл Леклер и Луис Хамилтон, додека Пјер Гасли и возачите на Мекларен, Ландо Норис и Оскар Пјастри, доживеаја слична судбина во Лас Вегас.
Дисквалификацијата на Мекларен, според Верстапен, дополнително го искомплицира шампионатот.
„Тоа беше ран божиќен подарок за мене, што ја направи сезоната повозбудлива“, рече Холанѓанецот, кој на крајот ја загуби титулата со само два бода разлика од Норис на последната трка во Абу Даби.
Foto/ depositphotos
Спорт
Лацио заинтересиран за Лазар Самарџиќ
Италијанскиот великан Лацио е заинтересиран за купување на српскиот репрезентативец Лазар Самарџиќ.
Со решавањето на финансиските тешкотии, Лацио повторно е активен на пазарот и има намера да донесе сериозни имиња во зимскиот преоден рок.
Според „Газета дело спорт“, Маурицио Сари сака да го засили тимот со играч од средниот ред, а прв пик му е Самарџиќ.
„Сари го посочи потпишувањето на квалитетен играч од средниот ред како врвен приоритет. На тренерот му се допаѓа Лофтус-Чик, но тешко е дека може да му го „украде“ на Милан, а и неговата плата е превисока. Малку помалку комплицирано, а подеднакво привлечно за тренерот, е доведувањето на Самарџиќ од Аталанта. Клубот од Бергамо му плати на Удинезе 20 милиони евра за него и, очигледно, нема да прифатат понуди пониски од тоа“, се вели во текстот.
Лацио е осми на табелата со 23 бода и во случај на добро продолжение на сезоната, може да обезбеди пласман во европските натпреварувања, додека Аталанта е нивен конкурент со бод помалку и позиција подолу.
Лазар Самарџиќ одигра вкупно 18 натпревари оваа сезона за Аталанта во Лигата на шампионите, Серија А и Купот на Италија, постигна три гола и забележа две асистенции.
Foto/ freerangestock

