Спорт
Покрај Јуве, под истрага е „пола“ Серија А, многу европски клубови се „тресат“?
Италијанскиот спортски весник „Кориере дело спорт“ тврди дека Јувентус се само еден од повеќето фудбалски клубови под истрага на финансиската полиција за вештачко зголемување на сумите за трансфери, покрај Наполи, Рома, Аталанта, Џенова и Сампдорија.
Истрагата за Јувентус веќе е официјална, откако полицијата влезе во канцелариите на клубот во Торино и Милано во петокот и саботата, но според „Кориере“ ова е само почеток на проблемите за италијанскиот и европскиот фудбал. Според нивните извори ова е поширока истрага за таканареченото „plusvalenze“, односно капитални приходи кои се пријавуваат при трансфери на играчи.
Бидејќи пазарот ја диктира цената на фудбалерите, два клуба можат да се договорат за одредена сума, повисока од реалната, со што двата клуба ќе си ги „подмират“ сметките и ќе пријават огромни капитални приходи.
Најдобар пример за ова е трампата Миралем Пјаниќ-Артур Мело помеѓу Јувентус и Барселона, кога двата клуба објавија високи суми за трансфери од над 50 милиони евра, додека во реалност се разменија помалку од 20 милиони евра.
„Кориере дело спорт“ тврди дека истрагата е започната уште летото 2020 и дека под истрага се Наполи, Рома, Аталанта, Џенова и Сампдорија. Наполи веќе се под истрага во Франција за трансферот на Виктор Осимен од Лил, кој официјално чинеше 80 милиони евра, но вклучуваше 20 милиони евра во трансфери на играчи.
Јуве даде 80 милиони за Артур, Барса 70 за Пјаниќ, но двата клуба ќе запишат 50 милиони профит?
Јувентус: Соработуваме со истрагата, сите работи во клубот се законски
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Спорт
Винисиус не сака да го продолжи договорот поради тренерот Алонсо
Британски „Атлетик“, ја демантира информацијата која пред два дена ја објави „АС“, дека Винисиус Жуниор ќе го продолжи договорот со Реал Мадрид.
„Атлетик“ тврди дека Бразилецот го информирал клубот дека нема намера да го продолжи договорот сè додека неговиот однос со главниот тренер Чаби Алонсо е затегнат. Според три независни извори, тој ја пренел пораката директно до претседателот Флорентино Перез на состанок на крајот од минатиот месец.
Нетрпението што го има Винисиус кон тренерот кулминираше откако во текот на натпреварот со Барселона, на 26 октомври. Винисиус побара средба со Перез за да се извини за неговото однесување за време на натпреварот, кога бурно реагираше на замената во 72-та минута. Бесен, тој го напушти теренот извикувајќи: „Секогаш јас, го напуштам тимот, подобро да си одам, си одам“.
На тој состанок, сепак, не се дискутирало само за испадот во Ел Класико. Винисиус ја искористил можноста јасно да го изрази својот став за иднината, нагласувајќи дека поради затегнатите односи со Алонсо, тој во моментов не размислува за продолжување на договорот, кој истекува во јуни 2027 година. Оттогаш не го сменил својот став.
Тековниот договор на Винисиус, потпишан во 2022 година, му носи околу 18 милиони евра нето годишно со откупна клаузула од 1 милијарда евра. На почетокот на годината, Реал Мадрид му понуди зголемување на платата на околу 20 милиони евра, но понудата не беше прифатена.
Неговите претставници побараа историски договор, на исто ниво како оној на Килијан Мбапе, со пакет вреден до 30 милиони евра по сезона, вклучувајќи плата, бонуси и бонус за потпишување, што досега не беше практика во клубот. Преговорите сега се целосно запрени, а освен финансиите, конфликтот со Алонсо стана клучна пречка.
Foto/ EPA
Спорт
Леклерк блиску до одлука да го напушти Ферари
Италијанските медиуми, се занимаваат со идноната на Шарл Леклер во Ферари. Шпекулираат дека тој би можел да го напушти тимот од Маранело.
Возачот од Монте Карло е привлечен од идејата да бара нов почеток во болидот на Астон Мартин, по шест години поминати во Скудерија Ферари. Раководството на британскиот тим разговарало со неговиот менаџер во неколку наврати, дознава експертот за Ф1, Лео Турини.
Неговиот сонародник Џорџо Теруци дознал дека победникот на осум трки во Ф1 е се поблиску до одлуката да го смени тимот.
„Леклер ќе почека, сака да види како ќе поминат првите три или четири трки во 2026 година. Ако резултатите повторно се разочарувачки, тој ќе стане возач на Астон Мартин во 2027 година“, изјави новинарот на весникот „Кориере дела Сера“.
28-годишникот од Монте Карло учествувал на 171 трка во својата кариера, со 50 подиуми, 27 пол позиции и 10 најбрзи кругови. Тој моментално ја зазема петтата позиција во шампионатот, зад водечките Ландо Норис, Оскар Пјастри, Макс Ферстапен и Џорџ Расел.
До крајот на борбата за трофејот, остануваат уште две Гран При трки, во Катар и Обединетите Арапски Емирати.
Спорт
Фрчат откази во Глазгов Ренџерс
Глазгов Ренџерс, под притисок на навивачите, ги отпушти извршниот директор Патрик Стјуарт и спортскиот директор Кевин Телвел.
Одлуката стапи на сила веднаш, а клубот им објасни на Стјуарт и Телвел дека „не се вклопуваат во визијата за следното поглавје“.
Цената на лошиот почеток на сезоната прв ја плати тренерот Расел Мартин, кој беше отпуштен во октомври, по само 17 натпревари на клупата.
Но, навивачите продолжија да вршат притисок врз клубот радикално да ги промени работите.
Стјуарт и Телвел се во клубот околу една година, а оттогаш клубот го презеде американски конзорциум предводен од Ендрју Кавана, кој сега го назначи менаџерот Фрејзер Торнтон за вршител на должноста извршен директор додека не се најде замена.
Во периодот кога претходниот тренер беше отпуштен, Ренџерс беа на осмото место на табелата, 11 бода зад Хартс. Од доаѓањето на Дени Рол, разликата се намали и Ренџерс се четврти на табелата.

