Спорт
Семејството Димушевски се враќа на тркачкиот асфалт

Оваа сезона стартува новиот проект за првата македонска рели посада по пауза од повеќе од 20 години во состав Владимир Димушевски и Бранко Гушиќ
Едно од најпознатите македонски автомобилистички презимиња, членовите на семејството Димушевски, Александар и Влатко, повторно се враќаат на тркачките патеки. Со помош на Бранко Гушиќ како совозач, оваа сезона Влатко ќе настапи на рели шампионатот на Централно – европската зона (ЦЕЗ), а сето тоа под команда на неговиот татко и легендата на македонскиот автомобилизам, Александар како директор на тимот.
И покрај автомобилистичката традиција, рели натпреварите не заживеаа во нашата земја и досега, освен неколку индивидуални настапи во 90 – тите, Македонија немала меѓународна рели екипа.
„Целиот наш ангажман во македонскиот автомобилизам во изминативе 30 години секојпат ја имал пионерската улога како во тркачки, така и во организациски смисол. Релито како една од најтешките, најскапите и најкомплексните дисциплини во нашиот спорт остана како едно недополнето парче во нашиот мозаик. Ете, после долги години одлагања, конечно се одваживме на една ваква авантура. Оваа прва сезона ни е многу важно да учиме и да се подготвуваме за следната сезона да се обидеме со поконкурентно возило „да бркаме“ и добар пласман. Се надеваме дека ќе успееме да настапиме на неколку релија сезонава, се во правец на собирање на неопходното искуство“, изјави директорот на тимот Александар Димушевски.
Првата трка на која ќе настапи двоецот Димушевски – Гушиќ е овој викенд, односно на 10. јули на релито Мионица, Србија кое се бодува за ЦЕЗ рели шампионатот.
Димушевски, како поранешен трикратен првак на Македонија на кружни патеки и Бранко Гушиќ како негов долгогодишен тимски инжинер, ќе настапат како членови на тимот АКК Сити со рели возило „Hyundai i20 Coupe“ во класата „RC5“.
Возилото е подготвено од бугарскиот тим „MSA Motorsport Academy“ од Сливен кој воедно ќе ја дава и механичарската и логистичката поддршка за Влатко и Бранко. Со истото возило и со поддршка од бугарскиот тим, Димушевски и Гушиќ настапија и на релито Две езера кое во 2019 година се организираше во Охрид и Ресен.
„Да настапувам на рели трки отсекогаш ми било сон и предизвик, кој, еве конечно собравме храброст да го претвориме и во реалност. Сепак, и покрај големото искуство што го имам во текот на мојата кариера во натпреварите на ридски и кружни патеки, релито е сосема поинаков “ѕвер“ кој бара многу возачко искуство, поинаква возачка техника и стратегија. Затоа оваа прва година се решивме да се натпреваруваме со послабо возило во пониска класа пред се со цел да го собираме рели искуството кое ни недостасува“, вели Влатко Димушевски. На неговите зборови се надоврзува и совозачот Бранко Гушиќ.
„Долги години со Влатко сме биле нераздвојни во автотрките и заедно сме поминале преку стотина трки на ридски и кружни патеки, но да настапуваме заедно како екипаж на рели трки со вистинско рели возило отсекогаш ни било сон кој многу пати сме го разговарале и мечтаеле. Јас ќе ја имам улогата на совозач, првата проба ја имавме во 2019 година на релито Две езера во Охрид. Имавме амбициозен план, но за жал, поради ковид ситуацијата, продолжението на проектот се одложи дури за оваа сезона. Во Србија ќе се натпреваруваме против искусни рели екипажи кои веќе ја имаат традицијата на српскиот рели шампионат, но како што рековме, почнуваме со учење и со желба за наградба и напредок во овој проект“.
Релито Мионица е во вкупна должина од 200 километри од кои натпреварувачки се 69 километри,поделени во девет етапи, односно брзински испити. Сите етапи се возат во недела на 10.јули. На релито се пријавени 28 екипажи од три земји: Србија, Бугарија и Македонија.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Спорт
Барселона засекогаш му ја затвори вратата на Нико Вилијамс

Првата ѕвезда на преодниот рок во Шпанија, па и пошироко, Нико Вилијамс, повотрно ја одби Барселона. Крилниот напаѓач го продолжи договорот со Атлетик Билбао до 2035. Откупната клаузула во договорт сега изнесува 95 милиони евра. Откако втор пат ја одби Барселона, Каталонците решија да му ја затворат вратата засекогаш.
За потсетување, медиумиуте тврдеа дека Вилијамс го договорил трансферот во Барселона преку својот менаџер. Дел од медиумите во Шпанија пишуваат дека се премислил бидејќи Барселона не можела да гарантира дека ќе биде регистриран.
Поради тоа решил да остане во Билбао, каде го добил најголемиот договор во историјата на клубот.
Барселона дозна, преку официјалната веб-страница на Атлетико, дека Вилијамс ја продолжил соработката со актуелниот клуб.
Фактот што претходно не ги информирал за својата одлука не му се допаднал на Џоан Лапорта. Првиот човек на Барселона, како што дознава каталонскиот „RAC1“, решил засекогаш да му ја затвори вратата на Вилијамс.
Foto/ EPA
Спорт
(Видео) Херкул го испрати Ал Хилал дома

Foto/ EPA/CRISTOBAL HERRERA-ULASHKEVICH
Фудбалерите на Флуминензе први изборија пласман во полуфиналето на клупскиот Мундијал во САД. Бразилскиот клуб во првото четвртфинале, на стадионот во Орландо, го победи Ал Хилал со 2:1 (1:0).
Бразилскиот клуб се пласираше во следната рунда благодарение на головите на Мартинели во 40-та минута и на Херкулес во 70-та минута, додека стрелец за Хилалбио беше Леонардо во 51-та минута од натпреварот.
70' HERCULEEEEEES! 💥
Fluminense’s hero goes for it twice, and puts Fluzão back in front! 🇭🇺🔥 pic.twitter.com/8XzEUUoszR
— DAZN Football (@DAZNFootball) July 4, 2025
Флуминензе во полуфиналето ќе игра со победникот од дуелот меѓу Челзи и Палмеирас.
Спорт
Петмина побарале да го напуштат Јунајтед, клубот веќе му го одзеде број на Рашфорд

Петмина фудбалери побарале да го напуштат Манчестер јунајтед. Маркус Рашфорд, Алехандро Гарначо, Антони, Тајлер Маласија и Џејдон Санчо нема да се појавата на првиот собир во пресрет на новата сезона.
Клубот верува дека ова е најдоброто решение додека сите споменати играчи ги истражуваат опциите за трансфер ова лето.
Сепак, вратите на тренинг центарот остануваат отворени за нив – тие ќе можат да користат медицински и рехабилитациски услуги.
Во меѓувреме, потврдено е дека Рашфпрд веќе остана без „десетката“. Бројот 10 на грбот ќе го носи новото засилување, Матеус Куња, за кого беа платени околу 70 милиони евра.
Што се однесува до Гарначо, менаџерот Рубен Аморим му порача да „се моли на Бога“ да најде нов клуб ова лето, откако го налути тренерот со своето однесување во текот на финалето на Лига Европа против Тотенхем.
Наполи ја следи ситуацијата околу аргентинскиот крилен напаѓач, а Челзи и Тотенхем се заинтересирани за него, заедно со уште еден клуб од Премиер лигата.
Санчо требаше да се врати на тренинзите откако Челзи плати околу пет милиони евра за да не мора да го откупи неговиот договор, вреден околу 25 милиони евра. Јувентус е заинтересиран за позајмица, но италијанскиот клуб не може да покрие ниту половина од неговите неделни приходи од 275.000 евра.
Антони успешно ја заврши минатата сезона на позајмица во Реал Бетис, кој сака да го задржи. Но, Бетис ќе мора да преговара за нов договор со Јунајтед, според кој бразилскиот крилен напаѓач би можел повторно да оди на позајмица со обврска да го откупи договорот за околу 35 милиони евра.
Тајлер Маласија исто така требаше да се врати во Манчестер откако ПСВ одлучи да не го откупи неговиот договор за осум милиони евра. Холанѓанецот е свесен дека не е во плановите на менаџерот Аморим.
Foto/ EPA-EFE/DAVID CLIFF