Спорт
Среде трката во Мајами, Хамилтон му порача на тимот „да направат пауза за чај“

Возачот на Ферари, Луис Хамилтон, имаше многу да каже за тактиките на својот тим за време на Големата награда на Мајами, а голем дел од разговорите меѓу него и тимот можеа да се слушнат во ТВ преносот.
Меѓу другото, седумкратниот светски шампион им рече на членовите на својот тим да направат пауза за чај за време на трката, која ја заврши на осмото место, зад колегата Шарл Леклер.
Хамилтон стартуваше од 12-та позиција на улиците на Мајами, но се проби зад Леклер, а потоа неколку пати бараше од тимот да му наложат на Леклер да г заменат позициите. По замената на гумите, тој јасно рече: „Премногу ги трошам гумите зад него“.
Сепак, инженерот за трки Рикардо Адами му рече на Хамилтон да остане зад Леклер, на што тој одговори: „Сакате да седам тука цела трка? Ова не е добра тимска работа, тоа е сè што ќе кажам.“
На крајот, Леклер го пушти Хамилтон да помине, но само откако коментираше „Во Кина ја го пуштив него да помине“, а возачите добија наредба да ги заменат позициите, тој му рече на тимот: „Одете на пауза за чај додека сте веќе тука“.
Откако ги смени позициите, Леклер се пожали на валканиот воздух, а бидејќи дури ни Хамилтон не можеше да го стигне Кими Антонели во Мерцедес, му го врати седмото место на својот тимски колега.
Сепак, тоа не беше крајот на интересната, но проблематична комуникација, бидејќи кога му беше кажано дека Карлос Саинц јуниор во Вилијамс е втор и седум десетинки зад него, Хамилтон одговори: „Дали сакате и него да го пропуштам?“.
Ситуацијата е уште поинтересна од фактот дека Хамилтон штотуку го замени Саинц во Ферари и дека двајцата имаа интересен дуел во последниот круг, со контакт, но седумкратниот светски шампион ја задржа осмата позиција.
Патем, победата на Големата награда на Мајами ја освои возачот на Мекларен, Оскар Пјастри, кој ја забележа својата четврта победа во шест трки оваа сезона.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Спорт
Најголемата размена во историјата на НБА, седум клуба разменија играчи

Договорена е најголемата размена во историјата на НБА според бројот на вклучени тимови. Седум клубови учествуваа во огромната размена во која Кевин Дурант и Клинт Капела се преселуваат во Хјустон Рокетс.
Покрај Рокетс, во размената се вклучени и Феникс Санс, Атланта Хокс, Бруклин Нетс, Голден Стејт Вориорс, Лос Анџелес Лејкерс и Минесота Тимбервулвс.
Детален преглед на размената:
Хјустон Рокетс: Кевин Дурант, Клинт Капела
Феникс Санс: Џејлен Грин, Дилон Брукс, Каман Малуах, Рашир Флеминг, Коби Бреа, Деквон Плауден, избор од втора рунда
Голден Стејт Вориорс: Алекс Тухи, Џахмаи Машак
Атланта Хокс: Дејвид Роди
Лос Анџелес Лејкерс: Аду Тиеро
Минесота Тимбервулвс: Роко Зикарски
Оваа размена го завршува двегодишниот престој на Дурант со Санс, кој го започна со неговото доаѓање од Бруклин Нетс во голема размена пред рокот за размена во 2023 година. Потоа, во замена за Дурант, Нетс ги добија Микал Бриџис, Кем Џонсон и четири избора од прва рунда на драфтот.
Санс сакаа да го спојат Дурант со Девин Букер за да се обидат да го освојат шампионатот во многу конкурентната Западна конференција, но тимот никогаш не успеа да направи значаен пробив.
Дурант успеа да се опорави од повредата на коленото на време за плејофот во 2023 година, кратко по пристигнувањето во Феникс. Тој им помогна на Санс да се пласираат во втората рунда од плејофот, каде што ги победија Клиперс, но потоа беа елиминирани од Денвер Нагетс, кои подоцна го освоија шампионатот. Тоа на крајот беше врв на ерата на Дурант со Санс.
Следната сезона, Дурант одигра 75 натпревари, неговата прва целосна сезона со Феникс. Санс завршија со 49-33 и завршија шести на Западот, но беа поразени од Минесота во првата рунда од плејофот.
Сезоната 2024-25 беше разочарувачка за Феникс, кои не успеаја да се пласираат во плејофот по скромниот резултат од 36-46, што ги смести на 11-то место во конференцијата. Потоа следеше отпуштањето на тренерот Мајк Буденхолцер во април, по само една сезона на клупата.
По отпуштањето на Буденхолцер, имаше извештаи дека клубот ќе соработува со Дурант за да најде нова дестинација – и сега тоа е потврдено. Дурант повеќе не е играчот од деновите на МВП, но тој сè уште има квалитет на Ол-стар на 36-годишна возраст и привлече интерес од повеќе клубови кои се стремат кон титулата, вклучувајќи ги Минесота, Хјустон и Мајами.
Во сезоната 2024/25, Дурант беше избран за Ол-стар натпреварот по 15-ти пат во својата кариера и ја заврши сезоната со просек од 26,6 поени, шест скока, 4,2 асистенции и 1,2 блокади по натпревар. Тој шутираше 52,7% од полето и 43% од три поени.
Оваа размена е уште едно големо поместување во Западната конференција, по големата размена на Лука Дончиќ за Ентони Дејвис, трансферот на Де’Арон Фокс во Спарс и трансферот на Џими Батлер во Вориорс во текот на сезоната.
Спорт
Падна договор меѓу Арсенал и Ѓекереш

Арсенал е на добар пат да го потпише Виктор Ѓекереш, еден од најбараните напаѓачи во Европа во моментов.
Како што објави „Атлетик“, преговорите меѓу „Топџиите“ и играчот на Спортинг напредуваат добро и веќе се зборува за петгодишен договор за 27-годишниот Швеѓанец.
Во претходната сезона, со 54 гола на 52 натпревари, Ѓекереш му помогна на Спортинг да стигне до двојната круна.
Долго време неговото име се поврзува со Арсенал, и не е тајна дека преселбата во лондонскиот клуб е негова голема желба, сега наводно сите услови се веќе договорени.
Со доаѓањето на Андреа Берта како спортски директор на „Топџиите“, доведувањето на Ѓекереш беше поставено како еден од приоритетите на клубот.
Се шпекулира дека фиксниот дел од трансферот ќе изнесува 65 милиони евра, а уште 15 милиони Спортинг ќе може да заработи преку бонусите.
Спорт
Пјастри: Нема да зборувам многу, би можел да се најдам во неволја

Трката за Големата награда на Велика Британија во Силверстоун донесе ново намалување на разликата меѓу асовите на Мекларен, Оскар Пјастри и Ландо Норис. А тоа значи и зголемување на тензиите, а дека се оди во тој правец може да се насети и по изјавата на Австралиецот по завршувањето на трката.
Лидерот во генералниот пласман ги имаше сите адути во свои раце – водечка позиција, контрола на трката. Но, една кардинална грешка и казна од 10 секунди практично го чинеше победа, па наместо да се оддалечи од тимскиот колега за уште осум поени и да стигне до разлика од 23 бода, ситуацијата се сврте – Норис ја намали разликата на само осум поени на половина од сезоната.
Самиот Пјастри не е задоволен од казната, смета дека е неправедна. Кога отиде да ја одработи казната и дојде до предавање на позицијата на Норис, побара од тимот да му наложат на Норис да ја врати позицијата и да се тркаат, но Мекларен тоа го одби.
„Нема да зборувам многу, за да не западнам во неволја. Но изгледа дека повеќе не смее да се кочи зад безбедносното возило – изјави Пјастри.
Фото: ЕПА