Спорт
Тухел: Не сум само јас виновен, но некои работи не се за во јавност
Тренерот на Баерн Минхен, Томас Тухел изјави дека не мисли дека тој е единствениот проблем во тимот, но дека чувствува одгворност и затоа на крајот од сезоната ја напушта клупата на Баварците.
По серијата од три последователни порази во Леверкузен (3:0), во Рим од Лацио (1:0) и во Бохум (3:2), Томас Тухел и челниците на Баерн во средата објавија дека ќе ја прекинат соработката, една година порано од првично планираниот датум.
Тухел, кој пред три години со Челзи ја освои Лигата на шампионите, кога среде сезоната го замени Френк Лампард, сега се обидува да ја релативизира вината и да префрли дел од вината врз клупските челници.
Откако си замина од Челзи имаше време да се подготви за престојот во Баерн, но очигледно Баерн и Челси не е исто. Извесно е дека Баерн по 11 сезони ќе остане без трофејот во Бундеслигата.
„Да беше виновен само еден човек, во овој случај тренерот, ќе имавте некој друг спроти вас на денешната прес-конференција. Мислам дека не сум единствениот проблем, но јас сум одговорен и преземам одговорност за оваа одлука. Раководните лица на клубот ја знаат мојата анализа, таа е многу самокритична. Тие го знаат тоа, но тоа дефинитивно не е анализа за јавноста“, изјави Тухел пред утрешното гостување кај Лајпциг.
Тој истакна дека не бил задоволен од играта и кога Баерн победувал, но истакна и дека сега е нова ситуација за него, стручниот штаб и тимот.
„Се е разјаснето и се надевам дека играме послободно. Барем за мене како тренер, во носењето одлуки. Но и тимот може да се чувствува послободен“, изјави Тухел.
Баерн се уште е активен на два фронта. Во Лигата на шампионите ќе треба да го поништат резултатот против Лацио на 5 март, додека во Бундеслигата заостануваат осум бода зад лидерот Леверкузен.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Спорт
Факундо Мура се договорил со Интер
Аргентинскиот десен бек Факундо Мура ја продолжува својата кариера во Соединетите Американски Држави. Иако Ривер Плата исто така беше заинтересиран за него, Мура наводно се договорил со Интер од Мајами, каде што ќе им се придружи на Лионел Меси и на растечката аргентинска колонија.
Мура ќе го потпише договорот до декември 2029 година, со што ќе заврши неговиот четиригодишен престој во Расинг. Тој ја напушта својата татковина за прв пат.
Ривер Плата се обиде да го задржи Мура во Аргентина со долгорочен договор.
Преговорите со Интер Мајами накратко заглавија поради несогласувања околу условите, па играчот побара време да ги разгледа сите опции. Сепак, откако американскиот клуб испрати подобрена понуда, Мура донесе конечна одлука и пристигна во Мајами како слободен агент.
Мура го напушта Расинг по многу успешни четири години во кои ги освои Копа Судамерикана, Рекопа Судамерикана, Трофео де Кампеонес и Суперкуп Интернационал.
Тој одигра речиси 150 натпревари за клубот од Авељанеда, постигна 12 гола и забележа 15 асистенции.
За Мура, кој претходно играше за Естудијантес и Колон, ова ќе биде prv angaman vo stranstvo. Во Интер, тој им се придружува на актуелните шампиони на МЛС и бројни сонародници, меѓу кои се најголемата ѕвезда Лионел Меси, но и Родриго Де Пол, Томас Авилес и Гонзало Лухан.
Спорт
Ферстапен: Половина од тимовите би биле дисквалификувани доколку темелно се врши контрола по секоја трка
Формула 1 сè уште не влегла во сезоната 2026, а веќе се соочува со сериозни контроверзии. Во центарот на вниманието е Макс Ферстапен, четирикратниот светски шампион, кој изнесе загрижувачки тврдења за техничките контроли на болидите.
Во интервју за шведските медиуми, возачот на Ред Бул рече дека многу тимови намерно ги поместуваат границите на прописите и често избегнуваат казни само затоа што не се темелно проверени по секоја трка.
„Сите бараме ограничување. Понекогаш сè оди непречено затоа што сè не е секогаш контролирано. Ако секој автомобил беше проверен по секоја трка, половина од тимовите би биле нерегуларни“, рекол Ферстапен.
Контролите во Формула 1 ја вклучуваат тежина на автомобилот, параметри на хибридниот систем, горивото, аеродинамика и подот, но ФИА нема капацитет детално да го проверува секој автомобил секој викенд.
Неговите зборови добија дополнителна тежина поради сезоната 2025, која беше обележана со бројни дисквалификации.
Ферари остана без пласман во Кина поради технички неправилности на болидите на Шарл Леклер и Луис Хамилтон, додека Пјер Гасли и возачите на Мекларен, Ландо Норис и Оскар Пјастри, доживеаја слична судбина во Лас Вегас.
Дисквалификацијата на Мекларен, според Верстапен, дополнително го искомплицира шампионатот.
„Тоа беше ран божиќен подарок за мене, што ја направи сезоната повозбудлива“, рече Холанѓанецот, кој на крајот ја загуби титулата со само два бода разлика од Норис на последната трка во Абу Даби.
Foto/ depositphotos
Спорт
Лацио заинтересиран за Лазар Самарџиќ
Италијанскиот великан Лацио е заинтересиран за купување на српскиот репрезентативец Лазар Самарџиќ.
Со решавањето на финансиските тешкотии, Лацио повторно е активен на пазарот и има намера да донесе сериозни имиња во зимскиот преоден рок.
Според „Газета дело спорт“, Маурицио Сари сака да го засили тимот со играч од средниот ред, а прв пик му е Самарџиќ.
„Сари го посочи потпишувањето на квалитетен играч од средниот ред како врвен приоритет. На тренерот му се допаѓа Лофтус-Чик, но тешко е дека може да му го „украде“ на Милан, а и неговата плата е превисока. Малку помалку комплицирано, а подеднакво привлечно за тренерот, е доведувањето на Самарџиќ од Аталанта. Клубот од Бергамо му плати на Удинезе 20 милиони евра за него и, очигледно, нема да прифатат понуди пониски од тоа“, се вели во текстот.
Лацио е осми на табелата со 23 бода и во случај на добро продолжение на сезоната, може да обезбеди пласман во европските натпреварувања, додека Аталанта е нивен конкурент со бод помалку и позиција подолу.
Лазар Самарџиќ одигра вкупно 18 натпревари оваа сезона за Аталанта во Лигата на шампионите, Серија А и Купот на Италија, постигна три гола и забележа две асистенции.
Foto/ freerangestock

