Свет
Владата на Венецуела ги одби барањата од Европа за нови избори
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2019/01/maduro.jpg)
Владата на Венецуела денеска ги отфрли барањата на европските земји за наскоро да бидат распишани нови претседателски избори.
Лидерот на владејачката партија во земјата, Диосдадо Кабељо, денеска изјави дека челници како што е шпанскиот премиер Педро Санчез треба двапати да размислат пред на Венецуела да и држат предавања за демократија, пренесе агенцијата АП.
„Кој го избра него (Санчез)?“, запраша Кабељо.
Санчез стана премиер како резултат на парламентарен договор постигнат зад затворени врати, откако неговиот претходник поднесе оставка поради обвиненија за корупција, потсетува американската агенција.
„Никој не може да дојде и да ни наредува“, рече Кабељо вечерва на митинг пред приврзаниците во државата Кохедес.
Високата претставничка за надворешна политика и безбедност на ЕУ, Федерика Могерини, денеска порача дека за нов претседател ќе биде признаен лидерот на опозицијата Хуан Гуаидо, доколку владата во наредните денови не распише нови избори.
Претходно Франција, Германија, Велика Британија и Шпанија до владата на претседателот Николас Мадуро поставија осумдневен рок за свикување на избори и исто така условија дека во спротивно ќе го признаат Гуаидо за преоден претседател на земјата.
Американскиот државен секретар, Мајк Помпео, денеска на седницата на Советот за безбедност на Обединетите нации ги повика државите да одберат страна за прашањето во Венецуела.
„Сега е време секој народ да избере страна. Веќе нема одложувања, нема повеќе игри. Или ќе застанете на страната на слободата или сте во спрега со Мадуро и неговиот хаос“, изјави Помпео, а пренесе агенцијата „Ројтерс“.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2022/08/makfax_logo_350px.jpg)
Свет
(Видео) Први снимки откако авион удри во автобус во Сао Пауло, спасувачите на терен
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2025/02/2-7.jpg)
Авион удрил во автобус додека наводно се обидувал принудно да слета на улица во Сао Пауло.
Лесниот авион се урна околу 7.20 часот по локално време во Бара Фунда, во западниот дел на Сао Пауло.
Несреќата се случила во близина на аеродромот „Конгоњас“.
На социјалните мрежи кружат снимки од несреќата.
⚠️⚠️⚠️
Um avião de pequeno porte caiu na avenida de São Vicente, no bairro da Lapa, na zona oeste de São Paulo, próximo ao aeroporto de Congonhas. A queda aconteceu por volta das 7h20 minutos. Ainda não há informações sobre vítimas. A aeronave teria atingido veículos.
Leia:… pic.twitter.com/tuRov8j5Ct
— Metrópoles (@Metropoles) February 7, 2025
Во автобусот во кој удрил немало патници.
🚨URGENTE – Avião cai e atinge ônibus de passageiros na Barra Funda, São Paulo!
Ainda não se sabe o número de vítimas. pic.twitter.com/LxyaeUZCrq
— SPACE LIBERDADE (@NewsLiberdade) February 7, 2025
Нејасно е колку луѓе имало во авионот, а засега нема информации за повредени.
Свет
Авион удри во автобус при итно слетување: одекна силна експлозија во Сао Пауло
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2025/02/1-7.jpg)
Авион удрил во автобус додека наводно се обидувал принудно да слета на улица во Сао Пауло.
Лесниот авион се урна околу 7.20 часот по локално време во Бара Фунда, во западниот дел на Сао Пауло.
Очевидци рекоа дека слушнале експлозија и виделе голем облак од црн чад, објави „Глобо“.
Во автобусот во кој удрил немало патници.
Нејасно е колку луѓе имало во авионот, а засега нема информации за повредени.
Свет
(Видео) 158 километри автопат изграден во Кина, на проектот не работеше ниту еден човек
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2025/02/Screenshot-2025-02-07-112855.jpg)
Автопатот долг 98 милји (приближно 158 километри) во Кина е изграден целосно од роботи. Проектот е дел од автопатот Пекинг – Хонг Конг, а користени се напредни машини од групацијата Sany, со што е постигната милиметарска прецизност, пишува The Economic Times.
Автоматските возила ги дистрибуираа каменот и песокот по што автономните валјаци вршеа притисок за да обезбедат еднаква и издржлива површина на патот. Беспилотните летала го следеа напредокот на изградбата за да ја задржат топографската точност.
Според извештаите, роботскиот пристап резултирал со побрза градба и поквалитетни резултати во споредба со традиционалните методи. Успехот на овој проект покажува дека роботите би можеле да играат сè поважна улога во идните инфраструктурни проекти.
На проектот соработуваа три државни компании.
Извештаите ги истакнуваат заштедите на трошоците и времето постигнати со овој роботски пристап, иако не се дадени точни бројки, но алгоритмите го оптимизираа процесот на градба овозможувајќи поголема брзина и прецизност, што го прави овој метод поефикасен од човечката работа.
Проектот беше претставен на инфраструктурна конференција, на која 700 присутни ја набљудуваа автоматизираната технологија во акција.