Свет
Јужна Азија се поопасна за новинарите
Поради порастот на насилство во јужна Азија се зголеми бројот на новинари кои се во опасност во тој дел на светот
Поради порастот на насилство во јужна Азија се зголеми бројот на новинари кои се во опасност во тој дел на светот, оценува меѓународниот Комитет за заштита на новинарите.
Организацијата, со седиште во Њујорк, во својот извештај додава дека и натаму најопасни места за новинарската професија се Ирак, Сиера Леоне и Сомалија, три држави кои што се во воена состојба и кои имаат најлош успех во решавањето на случаите на убиства на репортерите.
Организацијата, втора година по ред го објавува „индексот на неказнување“ во кои што се наведуваат земјите каде што се убиваат новинари, а владите не ги решаваат тие убиства.
Индексот се пресметува како однос на бројот на нерешени убиства на новинари, спрема бројот на жители на некои земји, а го покрива периодот од 1999 до крајот на 2008 година.
Во годинашниот извештај се наведуваат 14 држави со висок број на нерешените убиства на новинарите.
Шест од тие 14 земји се од јужна Азија – Шри Ланка, Авганистан, Непал, Бангладеш, Пакистан и Индија.
„Политичката ситуација во јужна Азија се влошува. Овие земји вложуваат време во продолжени вооружени судири и кога тоа ќе се случи новинарите се во ризична ситуација“, оцени Шон Криспин, советник во меѓународниот Комитет за Азија по објавување на индексот./крај/бе/амп
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Свет
(Видео) Први снимки откако авион удри во автобус во Сао Пауло, спасувачите на терен
Авион удрил во автобус додека наводно се обидувал принудно да слета на улица во Сао Пауло.
Лесниот авион се урна околу 7.20 часот по локално време во Бара Фунда, во западниот дел на Сао Пауло.
Несреќата се случила во близина на аеродромот „Конгоњас“.
На социјалните мрежи кружат снимки од несреќата.
⚠️⚠️⚠️
Um avião de pequeno porte caiu na avenida de São Vicente, no bairro da Lapa, na zona oeste de São Paulo, próximo ao aeroporto de Congonhas. A queda aconteceu por volta das 7h20 minutos. Ainda não há informações sobre vítimas. A aeronave teria atingido veículos.
Leia:… pic.twitter.com/tuRov8j5Ct
— Metrópoles (@Metropoles) February 7, 2025
Во автобусот во кој удрил немало патници.
🚨URGENTE – Avião cai e atinge ônibus de passageiros na Barra Funda, São Paulo!
Ainda não se sabe o número de vítimas. pic.twitter.com/LxyaeUZCrq
— SPACE LIBERDADE (@NewsLiberdade) February 7, 2025
Нејасно е колку луѓе имало во авионот, а засега нема информации за повредени.
Свет
Авион удри во автобус при итно слетување: одекна силна експлозија во Сао Пауло
Авион удрил во автобус додека наводно се обидувал принудно да слета на улица во Сао Пауло.
Лесниот авион се урна околу 7.20 часот по локално време во Бара Фунда, во западниот дел на Сао Пауло.
Очевидци рекоа дека слушнале експлозија и виделе голем облак од црн чад, објави „Глобо“.
Во автобусот во кој удрил немало патници.
Нејасно е колку луѓе имало во авионот, а засега нема информации за повредени.
Свет
(Видео) 158 километри автопат изграден во Кина, на проектот не работеше ниту еден човек
Автопатот долг 98 милји (приближно 158 километри) во Кина е изграден целосно од роботи. Проектот е дел од автопатот Пекинг – Хонг Конг, а користени се напредни машини од групацијата Sany, со што е постигната милиметарска прецизност, пишува The Economic Times.
Автоматските возила ги дистрибуираа каменот и песокот по што автономните валјаци вршеа притисок за да обезбедат еднаква и издржлива површина на патот. Беспилотните летала го следеа напредокот на изградбата за да ја задржат топографската точност.
Според извештаите, роботскиот пристап резултирал со побрза градба и поквалитетни резултати во споредба со традиционалните методи. Успехот на овој проект покажува дека роботите би можеле да играат сè поважна улога во идните инфраструктурни проекти.
На проектот соработуваа три државни компании.
Извештаите ги истакнуваат заштедите на трошоците и времето постигнати со овој роботски пристап, иако не се дадени точни бројки, но алгоритмите го оптимизираа процесот на градба овозможувајќи поголема брзина и прецизност, што го прави овој метод поефикасен од човечката работа.
Проектот беше претставен на инфраструктурна конференција, на која 700 присутни ја набљудуваа автоматизираната технологија во акција.