Регион
Во сообраќајка предизвикана од син на грчки милионер четири жртви (ВИДЕО)
Во тешката сообраќајна несреќа во којашто загинал и најверојатно ја предизвикал синот на еден од најголемите грчки бизнисмени, кога автомобил „порше“ со голема брзина удри во паркирана „хонда сивик“, загинаа четири лица, од кои едно е тригодишно дете, пренесуваат грчките медиуми.
Луксузниот автомобил „порше“, според написите, бил управуван од синот на сопственикот на синџирот супермаркети „Jumbo“, Апостолакис Вакакис – оргос, во кој бил со негов пријател.
Несреќата се случила во неделата доцна попладнето на националниот автопат Атина – Ламија. Според надзорните камери, возачот на „поршето“ ја загубил контролата над возилото. Автомобилот излетал со голема брзина од коловозната лента и „како ракета“ се удрил во паркираното возило, коешто од ударот било разнесено на парчиња, опишуваат медиумите. И двата автомобила потоа се запалиле.
Во инцидентот загинале 33-годишна жена со тригодишно дете, кои во моментот на несреќата бил во паркираното возило, како и возачот и совозачот во „поршето“, еден од нив изгорел, а вториот излетал низ шофершајбната и од тешките повреди загинал на самото места.
На споменатиот дел од автопатот брзината е ограничена на 120 километри на час, но според она што може да се види од снимката на надзорните камери, „поршето“ се движело со многу поголема брзина. Медиумите забележуваат дека „тоа летало со опасна брзина“,
Според порталот Proto Thema, Јоргос Вакакис пред неколку дена се вратил на одмор во Грција од САД, каде што студира. Заедно со својот другар тие имале намера да ги посетата Делфи.
Јоргос Вакакис, во Грција го нарекуваа наследник на татко си во компанијата „Jumbo“. Компанијата располага со мрежа од повеќе од 80 продавници, од кои 52 се во Грција. Профитот на корпорацијата во 2015 година изнесувал 783 милиони евра./крај/мф/сн
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Регион
Силен земјотрес во Грција: Се стресе островот Кос
Земјотрес со јачина од 4,5 степени според Рихтеровата скала денеска ја погоди Грција.
Епицентарот на земјотресот бил на 36 километри од градот Кефалос на островот Кос на длабочина од 104 километри.
Засега нема информации за причинета материјална штета.
Регион
Адвокат за апсењата во Нови Сад: Ќе поминат најмалку пет години до пресудата
Адвокатот Боривоје Боровиќ и архитектот Слободан Малдини за Н1 Србија ја коментираа веста за апсењата поради уривањето на настрешницата во Нови Сад.
„Сведок сум дека секогаш кога ќе се случи ваков настан, секогаш се одредува притвор, се повикуваат луѓето кои работеле на проектот. Тоа не се случи овде“, рече Боровиќ.
„Пред повеќе од десет години, мојот професор, тогаш асистент, ја дизајнираше настрешницата на стадионот Војводина во Нови Сад. Ветерот ја сруши настрешницата… Истата вечер дојдоа да го земат… за да не влијае на ситуацијата, сега ова беше задоцнета акција“, рече Малдини.
На прашањето дали на Александар Вучиќ му е дозволено да поседува документи поврзани со овој случај, Боровиќ вели:
„Видовме дека во тие важни случаи претседателот е првиот што ги добива доказите, не само тој, туку и министрите. Тие ги просејуваат и ги анализираат доказите во нивните канцеларии. Сведоци сме дека не само претседателот се меша во секоја истрага, но и сите што ќе и паднат на памет на извршната власт. Има еден важен принцип, а тоа е дека е забрането да се контаминираат доказите! Овде се контаминираат“, вели тој.
Истакнува дека е апсолутно јасно дека за овој случај морало да има одредени притвори.
„За сите луѓе кои учествуваа во процесот. Особено што е толку трагична ситуацијата“, додаде тој.
Слободан Малдини вели дека струката не се покажала.
„Струката не се покажа. Веројатно ќе се прошири обвинението, ќе се појави и корупција. Да видиме зошто струката не се покажа – поради немоќ, неорганизираност, незнаење или корупција? Истрагата ќе го покаже тоа“, рече Малдини.
И тој вели дека е можна контаминација на доказите.
„Помина многу време и во секој случај е можна контаминација, но технички местото на злосторството е исчистено. Тоа не се прави. Како го однесоа тоа, како се случи тоа“, се прашува Малдини.
Според него, работите може да се реконструираат на хартија.
„Но, тоа не е доволно. Експертските мислења не се прават на хартија, туку на терен. Имаме фотографии од местото, па затоа ги коригирав моите ставови само врз основа на тие фотографии. Но, главната работа е што не е битно што се случило, туку дека се случило, тоа е важно на почетокот. Дека компанијата што работела на проектот отишла со претпоставка дека технички објектот е исправен Значи, автомобилот на денот на сервисот е добар, сервисерот го враќа автомобилот, возилото се распаднало и убило луѓе. Тука е јасна ситуацијата – луѓето испорачале технички неисправен објект, го ставиле во употреба и на тој начин допуштиле да се случи ова што се случи“, вели тој.
Малдини вели дека, според него, невозможно е проектантите да го немале оригиналниот проект.
„Сега сите се преправаат дека го немаат оригиналниот проект, што според мене е невозможно бидејќи сите проекти се копираат во осум примероци и се даваат на осум различни институции. Ако не е во архивата, тогаш е во Секретаријатот за урбанизам, ако не е таму, тогаш е во фирмата… Глупост е што го немаа оригиналниот дизајн. Второ, ако немале, морале да се свртат кон друг тип на проектирање. Значи, немаме, не можеме да дојдеме до тоа, потоа одиме од почеток, ја реконструираме целата конструкција на поинаков начин“, нагласи тој.
Боровиќ вели дека би сакал да го види записникот од истрагата.
„Да видам што е пронајдено на лице место, колку е осигуран, кој го обработил местото на настанот… Истрчаа да отстранат се пред време, требаше два дена да го обработат местото на настанот. Сосема ми е јасно – Весиќ и другите истрчаа дека настрешницата не е реконструирана. Тоа покажува дека и тие се вознемирени и дека е погодена суштината. Од друга страна, тоа е кривично дело наречено попречување на докази. Покажаа дека знаат многу за оваа тема“, рече Боровиќ.
„Ако немале оригинален проект, бидејќи така работат, тогаш гревот е уште поголем“, вели Боровиќ.
„Сигурен сум дека нема да имаме пресуда најмалку пет години. Додека не заврши ЕКСПО, додека остатокот од корупциските пари не се изнесат низ гредежништвото. Ќе биде се тоа мачкање очи на јавноста“, изјави Боровиќ.
Малдини смета дека во случајот со несреќата во Нови Сад се работи за човечка грешка.
Регион
Денеска ќе се одлучува за притворот за 12 уапсени поради трагедијата во Нови Сад
Сите уапсени поради падот на настрешницата на Железничката станица во Нови Сад денеска ќе бидат сослушани, објави српски Блиц. Како што јавуваат, после тоа судот ќе донесе одлука за евентуален притвор.
Вишото јавно обвинителство во Нови Сад вчера соопшти дека се уапсени и приведени вкупно 12 лица во врска со трагедијата во Нови Сад, кога падна настрешница на железничката станица во Нови Сад, а вкупно 15 лица го загубија животот, додека двајца се тешко повредени.
Меѓу уапсените се Горан Весиќ, до неодамна министер за градежништво, транспорт и инфраструктура, потоа Анита Димовски, в.д. помошник министер за железници и интермодален транспорт и Јелена Танасковиќ, до неодамна вршител на должноста директор на „Српска железничка инфраструктура“. Горан Весиќ поднесе оставка на 5 ноември, додека Јелена Танасковиќ во средата.
Порталот Република јавува дека меѓу уапсените е и Небојша Шурлан, поранешен директор на „Српската железничка инфраструктура“, кој на оваа функција беше до март годинава, кога поднесе оставка.