Забава
Базар на љубов и вино или мистичен тарот Валентајн? Изберете сами во „Скопје сити мол“
Во пресрет на денот на вљубените и денот на виното и лозјето, во “Скопје Сити Мол“ од 9 до 14 февруари ќе бидат организирани многу активности за сите посетители. Сите оние што ќе дојдат во молот ќе имаат шанса да ја посетат специјално подготвената поставка, каде што ќе има организирано љубовно гледање на тарот-карти.
Посетителите ќе имаат можност да дознаат што кријат за нив картите на љубовта и да станат учесници во трката за подароци. Но, во игра се и сите оние што ќе ја преземат/отворат апликацијата “MojCityMall“ на својот мобилен телефон и ќе ги пронајдат и скенираат QR-кодовите на петте букви што го формираат зборот ЉУБОВ. Овие кодови се поставени на неколку различни локации во молот, а наградите се оригинални и детално организирани: романтична вечера, љубовен состанок во “Синеплекс“ или ваучер за подарок од “Скопје Сити Мол“. Воедно, во овој период ќе биде отворен и шестдневен “Базар на љубовта и виното“.

Самите креативци за своите ракотворби изјавија: „Раскажуваме шарени визуелни приказни, со убав почеток и крај, приказни што долго ќе се паметат и со радост ќе се раскажуваат“. „Скопје Сити Мол“ е повторно поддршка на модерните занаетчии што рачно изработуваат автентични креации. Благодарение на сите овие активности и случувања, едно е сигурно – ќе ви биде екстра забавно и ве очекуваат незаборавни моменти во “Скопје Сити Мол“: дружење, забава, шопинг и многу љубов.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Кејт Винслет не може да молчи: „Страшно е што луѓето им прават на своите тела“
Кејт Винслет неодамна даде интервју за „Сандеј тајмс“, каде што зборуваше за зголемената употреба на лекови за слабеење, како и за козметичките третмани што ја менуваат сликата за себе.
Пред се, Кејт Винслет изрази длабока загриженост за овој глобален проблем, особено за младите жени кои несвесно консумираат популарни лекови за слабеење.
„Тоа е разорно. Ако нечија самодоверба е толку поврзана со физичкиот изглед, тоа е навистина загрижувачко“, рече таа, додавајќи:
„Занемарувањето на сопственото здравје е застрашувачко. Ме загрижува повеќе од кога било досега. Тоа е целосен хаос.“
Таа се осврна и на добро познатиот проблем со пластичната хирургија – имено, зголемената употреба на козметички третмани што ја менуваат сликата за себе.
Како што вели, би сакала жените да го прифатат стареењето како природен процес.
„Моето омилено нешто е кога рацете ви стареат. Вашиот живот е во ваши раце. Некои од најубавите жени што ги познавам имаат над 70 години, а она што ме растажува е што младите жени повеќе немаат никакво вистинско знаење за тоа што е вистинска убавина“, рече таа.
Винслет верува дека социјалните медиуми имаат негативно влијание врз перцепцијата за убавината и менталното здравје.
„На што се угледуваат луѓето? Кој идеал за совршенство се обидуваат да го постигнат“, праша таа, а потоа истакна дека голем дел од проблемот лежи во нереалните очекувања што ги поставуваат социјалните медиуми.
Таа го спомена и медиумскиот линч што го претрпела поради нејзиниот физички изглед кога имала 19 години и станала позната по улогата на Роуз во култниот филм „Титаник“.
„Медиумите беа ужасни, ме малтретираа. Бев толку млада и не бев подготвена за слава. Се чувствував целосно изложена“.
Сега, ако можеше, би го променила минатото. Таа вели дека би им се спротивставила.
„Би им рекла на новинарите: ‘Немате право да се однесувате вака со мене. Јас сум млада жена, моето тело се менува, несигурна сум и исплашена. Не ми го отежнувајте’. Тоа беше вознемирување, речиси злоупотреба“, заклучи таа.
Забава
И таа ја носи и фризурата на годината: му дава на лицето свеж изглед и ја прави секоја жена заводничка
Актерката од „Бриџертон“, Фиби Дајневор, се придружи на редот на познати личности кои со ентузијазам го прифатија новиот моден тренд кога станува збор за фризури. Не е тајна дека пократката коса дава сосема нов изглед и им одговара на повеќето жени.
Памела Андерсон беше првата што го започна овој тренд на некој начин кога се појави на црвениот тепих, по што следеа Сидни Свини и Зои Кравиц.
Потоа дојде редот на Фиби, која се појави на празничната забава на Ралф Лорен во Лос Анџелес и веднаш привлече внимание со својот стил.
Покрај трендовската фризура, актерката имаше и кафеав кожен мантил и црни чизми од модната куќа на чија забава присуствуваше. Новата фризура ѝ даде сосема нов изглед, а Фиби ја стилизираше така што краевите беа извиткани навнатре и го врамуваа нејзиното лице.
На оваа прослава присуствуваа бројни познати личности, меѓу кои и Кејт Хадсон.
Забава
(Фото) Различни трендови за убавина доаѓаат и си одат, но ние не се откажуваме од овие пет црвени кармини со децении
Во текот на празничниот декември, месец обележан со забави, разни собири и блескави модни комбинации, еден класик за убавина секогаш доаѓа до израз. Тоа е црвениот кармин.
Без разлика дали преферирате мат нијанси или кремасти формули, постои голема веројатност црвениот кармин да биде вашиот избор за некои од декемвриските настани.
Причината е едноставна – црвениот кармин е суперхерој на козметичките торби, детаљ што внесува доза на самодоверба и гламур во секој аутфит.
Ова се црвените кармини со култен статус, оние на кои жените им се верни со години, па дури и децении.
Chanel Rouge Allure (99 Pirate)
Chanel Rouge Allure 99 Pirate е еден од најпрепознатливите и најпродаваните црвени кармини на Шанел. Линијата Rouge Allure беше лансирана во 2006 година, а нијансата 99 Pirate наскоро стана заштитен знак на колекцијата.
Christian Dior (999)
Во 1953 година, Кристијан Диор создаде два „совршени црвени кармини“ за модната писта. Тоа беа нијансите 9 и 99, а децении подоцна, беше понудена нијансата 999 – подеднакво богата црвена и иконска мешавина од двете нијанси.
Revlon (Fire&Ice)
Првата кампања Fire&Ice беше лансирана во 1952 година и жените се заљубија во нијансата уште тогаш, и ја сакаат и денес. Карминот е омилен кај дамите кои го сакаат винтиџ стилот, но и кај оние кои бараат сигурен, класичен кармин.
Giorgio Armani (400)
Мат карминот на Giorgio Armani, нијанса 400, е познат и едноставно како Armani Red Lipstick. Тоа е богат кармин кој воспоставува совршена рамнотежа помеѓу ладно и топло. Тоа е класика која е идеален избор ако сакате да додадете допир на стар Холивуд во вашиот изглед.
MAC (Ruby Woo)
Оваа ладна црвена нијанса им ласка на речиси сите. Ruby Woo беше лансиран кон крајот на 1990-тите како дел од колекцијата кармини Retro Matte на MAC, а со текот на времето стана кармин што се гледа на црвените теписи и модните писти, а се наоѓа и во козметичките торби низ целиот свет.

