Hitech
Избрани најлошите шифри на интернет за 2018. година
Американската компанија „SplashData“ ја објави традиционалната годишна листа – „Топ 100 најлоши лозинки“ што ги користат луѓето на нивните интернет профили.
Неприкосновен „шампион“ е познатата шифра 123456, додека второто место исто така припаѓа на една „инвентивна“ шифра, а тоа е англискот збор за лозинка односно „password“. Овие две шифри веќе пет години ги држат највисоките позиции, а како што стојат работите, тешко дека нешто ќе ги тргне од престолот.
Сепак, може да се заклучи дека корисниците стануваат пооригинални кога ги смислуваат своите лозинки, па оваа година на листата има три високо рангирани новитети: „princess“ (принцеза) која се наоѓа на 11. место, 666666 (14. место) и donald (23. место).
За изработка на оваа листа, од „SplashData“ ги проверувале податоците на повеќе од пет милиони хакирани профили на корисници од Северна Америка и Западна Европа.
Податоците до кои дошле покажуваат дека 10 отсто од хакираните профили користеле една првите 25 лозинки од оваа листа и дека дури 3 отсто од корисниците ја користеле победничката шифра – 123456.
Во продолжение, оваа е листата на 25 најлоши лозинки во 2018 година:
1. 123456
2. password
3. 123456789
4. 12345678
5. 12345
6. 111111
7. 1234567
8. sunshine (сонце)
9. qwerty
10. iloveyou
11. princess (принцеза)
12. admin
13. welcome (добредојде)
14. 666666
15. abc123
16. football (фудбал)
17. 123123
18. monkey (мајмун)
19. 654321
20. !@#$%^&*
21. charlie (чарли)
22. aa123456
23. donald
24. password1
25. qwerty123
Целосна листа, на 100 најлоши лозинки за 2018. година, можете да ја погледнете тука.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Hitech
Финансискиот спор меѓу „Дизни“ и „Јутјуб“ ги остави корисниците без програма
Претплатниците на YouTube TV останаа без голем број популарни канали во сопственост на Disney од полноќ во четврток, откако двата медиумски гиганти не успеаја да постигнат договор за нов договор за дистрибуција. Договорот истече во полноќ во четврток, што значи дека корисниците повеќе нема да имаат пристап до канали, вклучувајќи ги ESPN, ABC, Disney Channel, FX, National Geographic и Freeform, објави CNN.
Иако преговорите меѓу двете компании се уште се во тек, ниту една страна не даде никакви индикации кога корисниците можат да очекуваат враќање на програмирањето.
„За жал, YouTube TV на Google одлучи да им ја одземе на своите претплатници содржината што ја ценат најмногу, одбивајќи да плати фер цена за нашите канали, вклучувајќи ги ESPN и ABC“, изјави портпарол на Disney за CNN. „Без нов договор, нивните претплатници нема да имаат пристап до нашата програма, која ги вклучува најдобрите понуди за спортски преноси во живо – предводени од NFL, NBA и колеџ фудбал, со 13 од 25-те најдобри колеџ тимови кои играат овој викенд.“
Google одговори во соопштение дека одлуката на Disney „директно им штети на нашите претплатници, а воедно има корист од нивните сопствени производи за телевизија во живо, вклучувајќи ги Hulu + Live TV и Fubo.“
Одлуката не е изненадување за претплатниците на YouTube TV, кои во текот на изминатата недела добиваа известувања со кои се предупредува за потенцијално прекинување. Како и обично, спорот е околу парите.
Disney бара повисоки надоместоци за дистрибуција за кои вели дека ја одразуваат вредноста на неговите мрежи, како што е спортскиот канал ESPN. „Ние значително инвестираме во нашата содржина и очекуваме нашите партнери да плаќаат фер цени што ја признаваат таа вредност“, рече портпаролот на Disney. Од друга страна, YouTube рече дека барањата на Disney ќе „ги зголемат цените за корисниците на YouTube TV и ќе им дадат на нашите корисници помалку избор“.
Битката со Disney е само најновата во низата слични медиумски битки што YouTube ги води оваа година.
фото: принтскрин
Hitech
Уредувањето на „Инстаграм сторис“ никогаш не било полесно
„Мета“ ги носи своите ВИ-алатки за уредување директно во „Инстаграм сторис“. Корисниците сега може да пишуваат команди за да додаваат или отстрануваат елементи или целосно да ја менуваат содржината.
Иако „Мета“ претходно нудеше можности за уредување фотографии на „Инстаграм“, тие алатки беа ограничени на интеракција со „Мета ВИ-четботот“ . Додавањето текстуални команди во „Сторис“ сега ги прави овие функции многу подостапни.
Новите опции се наоѓаат во менито „Ристајл“, што се појавува на врвот од екранот на „Инстаграм сторис“ кога ќе ја допрете иконата со четка. За да едитирате фотографија, изберете add, remove или change и опишете што сакате да промените. На пример, „Мета“ објаснува дека можете да побарате да ја промените бојата на косата, да додадете круна на главата или да вметнете зајдисонце во заднина.
Исто така, постојат претходно поставени ефекти што може да ја променат вашата облека или стил на фотографијата. На пример, можете да додадете предмети, како очила за сонце или кожена јакна, или да примените ефект на акварел. За видеа, можете да направите да изгледа како да врне снег или да додадете пламен.
Важно е да се напомене дека кога користите „Мета ВИ“ на „Инстаграм“, се согласувате со условите за користење на „Мета“ за ВИ-функциите, кои ѝ овозможуваат да ги анализира вашите медиуми и црти на лицето користејќи вештачка интелигенција.
Според овие услови, кога ги прикачувате вашите фотографии, „Мета“ може „да сумира содржина, да менува фотографии и да генерира нова содржина врз основа на нив“.
Hitech
„Чат ГПТ“ ќе може да се користи за генерирање еротска содржина
„Опен АИ“ објави планови за ублажување на ограничувањата на својот четбот „Чат ГПТ“, вклучително и дозволување еротска содржина за потврдени возрасни корисници, во согласност со она што компанијата го нарекува „третирај ги возрасните корисници како возрасни“.
Планот на „Опен АИ“ вклучува објавување ажурирана верзија на „Чат ГПТ“, што ќе им овозможи на корисниците да ја приспособат личноста на нивниот ВИ (вештачка интелигенција) асистент – вклучувајќи опции за поприродни, „човечки“ одговори, поинтензивна употреба на емотикони или попријателско однесување. Најзначајната промена се очекува во декември кога „Опен АИ“ планира да воведе посеопфатен систем за верификација на возраста, што би дозволил еротска содржина само за корисници што потврдиле дека се полнолетни. Компанијата не објави веднаш детали за методите за верификација на возраста или дополнителни заштитни мерки за таква содржина.
Во септември „Опен АИ“ лансира специјална верзија на „Чат ГПТ“ за корисници под 18 години, која автоматски пренасочува кон содржина соодветна за возраста и блокира експлицитен и сексуален материјал.
Компанијата исто така објави развој на технологија што ја проценува возраста на корисникот врз основа на тоа како комуницира со „Чат ГПТ“.
Во објава на „Икс“, извршниот директор на „Опен АИ“, Сем Алтман, рече дека построгите заштитни мерки воведени поради проблеми со менталното здравје го направиле четботот „помалку корисен и забавен за многу корисници што немаат проблеми со менталното здравје“.
Построгите безбедносни контроли беа воведени откако Адам Реин, тинејџер од Калифорнија, изврши самоубиство оваа година; Неговите родители поднесоа тужба во август, тврдејќи дека „Чат ГПТ“ му дал конкретни совети за тоа како да го направи ова. Само два месеци подоцна, Алтман изјави дека компанијата успеала во ублажување на сериозни проблеми со менталното здравје.
Федералната трговска комисија на САД (FTC) исто така почна истрага за неколку технолошки компании, вклучувајќи ја и „Опен АИ“, за тоа како четботовите со вештачка интелигенција може негативно да влијаат врз децата и тинејџерите.

