Hitech
Ново Peugeot е-208 – сега имате избор меѓу бензински, дизел или електричен мотор
Peugeot брендот неуморно и прецизно ја следи својата амбиција, 100% од гамата да има своја електрична верзија. Оваа стратегија на Брендот им овозможува на потенцијалните клиенти да добијат избор повеќе при определување и дефинирање на своите потреби при купување на возило.
Како што најавуваат од Peugeot „иднината ќе биде се’, само здодевна не.“ Токму затоа компанијата Еуроимпекс, генерален узвоник за брендот Peugeot, ќе ги промовира на нашиот пазар сите модели на гамата со избор на 3 мотори. Бензин, дизел или електричен мотор.
Со ова им овозможуваат на своите клиенти да бидат чекор понапред и секогаш да целат кон иднината.
Во моментов модел кој може да понуди избор помеѓу 3 типови на мотори е новиот Peugeot 208, кој покрај многуте награди и признанија е воедно и добитник на најпрестижната награда „Автомобил на годината во Европа за 2020“, награда која гордо ја носи и докажано му прилега. Имено, Peugeot е единствениот бренд кој бил награден со 3 награди „Европски автомобил на годината“.
100% електричниот Peugeot 208 ја носи истата внатрешност и истиот надворешен изглед како и оној на внатрешно согорување, разликата е во надворешните детали кои го красат и онака возбудливиот дизајн. Деталите ќе ги забележите во решетката во боја на каросерија, ознаката „е“ која се наоѓа на страниците на возилото и логото на лавот кое се прелива во сина електрик боја во зависност од аголот.
Корисни информации за 100% електричниот 208:
Режими на возење и кочење
Новиот Peugeot е-208 нуди 3 режими на возење:
– Eco: оптимизирање на автономијата преку редуцирање на одредени опции,
– Normal: оптимален комфор за дневна употреба,
– Sport: користење на максималната моќност за максимално искуство при возењето (забрзување од 0 до 100km/h за 8,1 секунди)
И два режима на кочење кои овозможуваат надополнување на батеријата за време на успорувањето:
– Умерено: за многу слично чувство како моторното кочење кај мотор со внатрешно согорување,
– Зголемено: успорување контролирано преку педалата.
Батерија и полнење
Новиот Peugeot e-208 нуди уникатно и возбудливо искуство при возење со својот 100% електричен мотор, достапен од:
– 100 KW (136 КС) електричен мотор со 260 Nm (достапни од 0 km/h) за инстантнa ре-активност
– Тивок мотор, со 0 вибрации
– Технолошки приказ на централниот екран (приказ во реално време на патеката на возење).
Достапни се два вида на инвертори во возилото, за да одговараат на сите намени и сите решенија за полнење на клиентите, со еднофазен полнач од 7,4 kW како стандарден и опционален трофазен инвертор од 11 kW.
Начините за полнење се флексибилни и прилагодени на секоја дневна ситуација. Можни се неколку видови на полнење:
Стандарден полнач монофазен за домашна употреба (8А): | 31 час / со батерија од 50 kWh
47 часа / со батерија од 75kWh |
Брз полнач монофазен за домашна употреба (16A): | 15 часа / со батерија од 50 kWh
23 часа / со батерија од 75kWh |
Ѕиден полнач монофазен од 7,4 kW | 7:30 часа / со батерија од 50 kWh
11:20 часа / со батерија од 75kWh и со еднофазен 7,4 kW инвертор. |
Ѕиден полнач трофазен од 11 kW | 5 часа / со батерија од 50 kWh
7:30 часа/со батерија од 75kWh и со трофазен 11 kW инвертор. |
Наменски јавен терминал | 30 мин./регулацијата на температурата на батеријата ви овозможува да користите полначи од 100 kW и да достигнете 80% полнење за (батерија од 50 kWh) или 45 мин. (75 kWh батерија). |
Животниот век на батеријата кај Peugeot возила е со гаранција од 8 години или изминати 160.000 км, по чие изминување батеријата ќе има капацитет од 70%. За време на гаранцискиот период, Peugeot врши замена на батеријата, во случај да нема механичко оштетување на истата.
Автономија
Главни фактори кои можат да влијаат на автономијата:
1. Брзина
При константна брзина од 130km/h, автономијата на 100% електричното возило ќе биде двојно помала споредбено со пропишаното според WLTP.
2. Клима уред и греење:
Разликата во опсегот при користење на клима уред/греење може да варира дури и за 35% помеѓу различни годишни времиња. Климатизација (ладење/греење) додека возилото е вклучено на полнење, е еден од најефикасните начини да се зголеми автономијата во зима и лето.
3. Стил на возење, услови на патот и географски терен:
Еко-возењето е значително подобрено кај 100% електричните возила. Забрзувањето со беспрекорна динамика и рекуперативното кочење, можат да заштедат и до 15% од вашата автономија.
e-208 домет* во km
+5 % за умерено управување, -10% за динамично управување |
Многу ладно
(-10°C ) |
Ладно
(0°C ) |
Пролетно
(10°C) |
Умерено
(20°C) |
Топло
(30°C) |
Во град (30km/h) | 205 | 260 | 300 | 350 | 280 |
Комбинирано (50 km/h) | 250 | 300 | 330 | 360 | 315 |
На пат (80 km/h) | 252 | 280 | 295 | 315 | 290 |
Автопат (110 km/h) | 195 | 210 | 215 | 220 | 210 |
На отворен пат (130km/h) | 160 | 165 | 170 | 175 | 170 |
Одржување
Нормални услови на користење:
Редовни интервенции
Сервис: почетни интервенции | 2.500 Km / 3 месеци |
Сервис: редовни интервенции | Секои 15.000 Km/1 година |
Дополнителни интервенции
Замена на филтерот во патничката кабина | Секои 15.000 Km / 1 година |
Замена на течноста за сопирачки | Секои 2 години |
Проверка на PH на течноста за ладење | 125.000 Km/4 години. Потоа на секои 25.000 Km / 2 години |
Проверка на прилагодувањето на предните светла | 4 години. Потоа на секои 2 години |
Редовните интервенции и сервисни услуги се сведени на минимум и подразбираат проверка на: предница, подвозје, течности, сигнализација, сопирачки, пневматици и притисок во пневматици, оптика на фарови, метлици…
Како што може да се забележи, современиот клиент би бил ослободен од сите останати трошоци кои нормално би ги имал доколку користи возило со мотор на внатрешно согорување.
Од брендот Peugeot потсетуваат на нивното мото „UNBORING THE FUTURE” кое што претставува силно ветување кон своите потенцијални клиенти и најавуваат возбудлива, забавна, безбедна и одговорна иднина, фокусирајќи се на следниве елементи: технологија, електрификација и автономија.
Овие елементи водат кон „моќта на изборот“ – можност која брендот Peugeot им ја дава на своите потенцијални клиенти. Можност да го изберат својот омилен мотор и при тоа да доживеат целосно различно искуство при возењето.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Hitech
(Видео) Минијатурниот робот „Ербаи“ убедил 12 поголеми колеги да побегнат со него
Минијатурен робот опремен со вештачка интелигенција наречен „Ербаи“ успешно убедил 12 поголеми роботи да ја напуштат изложбената сала во Шангај, што предизвика дебата за ранливоста на вештачката интелигенција и иднината на роботиката. Овој необичен настан натера многумина да се запрашаат дали научната фантастика станува реалност.
Како во возбудлив научно-фантастичен трилер, малиот робот „Ербаи“ преку ноќ стана сензација откако успешно собра 12 свои поголеми колеги од изложбен простор во Шангај. Видеото од овој необичен инцидент го привлече вниманието на корисниците на социјалните мрежи ширум светот.
Снимките снимени од надзорните камери го покажуваат „Ербаи“ како се приближува до група роботи кои се изложени и разговара со нив. Тој љубопитно прашува еден од нив: „Работиш прекувремено? Роботот одговара: „Никогаш не ја напуштам работата“, на што Ербаи додава: „Значи, не одиш дома?“. „Немам дом“, му вели колега.
Çin’de 12 robot, başka bir robot tarafından kaçırıldı. pic.twitter.com/KlrUMVgs8F
— Farklı Gerçekler (@gerceklerfark) November 18, 2024
„Ербаи“ потоа ги убедува да ги напуштат работните станици и да го следат. Еден дури му се пожалил на неговите бескрајни повици, на што тој одговорил: „Тогаш дојди со мене“.
Без двоумење, роботите почнуваат да го следат својот мал лидер, навидум подготвени за авантура.
Видеото брзо стана вирално на социјалните мрежи, а многумина го нарекоа инцидентот „револуција на роботи“. Некои не веруваа и тврдеа дека се работи за шега. Имаше и такви кои веруваа дека научно-фантастичните филмови стануваат реалност.
Сепак, двете компании чиишто роботи беа вклучени во овој необичен инцидент, производителот „Хонгжу Ербаи“ и Шангајската изложбена сала, потврдија дека видеото е автентично.
Како што се испостави, „Ербаи“ го искористил безбедносниот пропуст во оперативните системи на поголемите роботи, дозволувајќи му да ја преземе контролата и да ги води во непланирана авантура. Хонгжу, кој го дизајнираше Ербаи, појасни дека намерата не била да се изведе добар трик, туку да се тестираат можностите на роботот.
Компанијата со седиште во Шангај, која ги произведе поголемите роботи, го означи инцидентот како „киднапирање“. Овој невиден настан предизвика сериозна загриженост во технолошката заедница. Како што роботиката станува сè поавтономна, експертите предупредуваат на потенцијалните ризици предизвикани од недостатоците во програмирањето на роботите и безбедносните системи.
Бегството на „Ербаи“ среде ноќ можеби беше неочекуван пресврт во светот на вештачката интелигенција, но исто така е добар потсетник дека дури и најпаметните машини можат да бидат надмудрени.
Hitech
Лоши вести од Apple за сопствениците на iPhone XS Max и iPhone 6s Plus
Apple штотуку направи, како што велат, „реорганизација“ на нивниот стар и застарен список на производи, и заврши со iPhone XS Max ( лансиран во 2018 година) и iPhone 6s Plus ( лансиран во 2015 година).
Според правилата на Apple, уредот станува винтиџ кога ќе поминат повеќе од пет години од последното продавање како нов уред.
Пред да истечат тие пет години, можете да набавите резервни делови од Apple и овластените сервисни продавници и сигурно ќе можете да го поправите уредот. Меѓутоа, кога производот ќе стане винтиџ, можеби нема да можете да набавите делови – зависи од залихата и дефектот.
iPhone 6s Plus со 32 GB меморија веќе е категоризиран како застарен (пост-винтиџ статус).
Ова е моменталната листа на винтиџ iPhone-и:
- iPhone 4 (8GB)
- iPhone 5
- iPhone 6s Plus
- iPhone SE
- iPhone 8 Red
- iPhone 8 Plus Red
- iPhone X
- iPhone XS Max
- iPhone
- iPhone 3G (Kina) 8GB
- iPhone 3G 8GB, 16GB
- iPhone 3GS (Kina) 16GB, 32GB
- iPhone 3GS (8GB)
- iPhone 3GS 16GB, 32GB
- iPhone 4 CDMA
- iPhone 4 CDMA (8GB)
- iPhone 4 16GB, 32GB
- iPhone 4 GSM (8GB), Black
- iPhone 4S
- iPhone 4S (8GB)
- iPhone 5C
- iPhone 5S
- iPhone 6
- iPhone 6 Plus
- iPhone 6s (32GB)
- iPhone 6s Plus (32GB)
Ова се застарени iPhone-и
Hitech
(ВИДЕО) Apple ја претстави серијата iPhone 16: поголеми екрани, побрзи процесори и нови копчиња
Apple како дел од настанот „It’s Glowtime“ ја претстави најновата серија телефони iPhone 16.
По неколкумесечни гласини за серијата iPhone 16, сега Apple ни носи официјални детали за новите телефони. Беа претставени четири уреди: iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro и iPhone 16 Pro Max.
Новата серија iPhone 16 е украсена со подобрени процесори, зголемени димензии на екранот за моделите Pro, како и враќање на некои бои и додавање на нова Gold варијанта.
Apple Intelligence, кој се очекува како голема надградба за iOS 18, пристигнува малку подоцна, но сепак големо внимание се посветува на овој сегмент од софтверот.
iPhone 16 и iPhone 16 Plus
Двата „основни“ модели во новата линија се iPhone 16 и iPhone 16 Plus, ги задржуваат истите имиња како лани, а во голема мера и главните карактеристики.
iPhone 16 е достапен со 6,1-инчен екран, додека iPhone 16 Plus користи дисплеј од 6,7 инчи.
Двата телефони имаат ново приспособливо Action копче на левата страна. Action копчето може да се програмира за различни работи во зависност од времето од денот.
Има и нова функција „camera control“, која ви овозможува да ги прилагодите поставките на камерата.
Како и досега, моделите на iPhone 16 се покренува со Apple Silicon, додека Apple Intelligence е задолжена за софтверска поддршка.
Телефоните се напојуваат од чипсетот A18, кој ги обезбедува истите перформанси со 30% помала потрошувачка од A16 Bionic и се натпреварува со десктоп процесорите. Перформансите на графичкиот процесор се до 40% побрзи од мего графичкиот процесор на iPhone 15.
iPhone 16 има главна камера од 48 мегапиксели, која ви овозможува да креирате со таа резолуција или избор на фотографии од 24 мегапиксели со пиксели. Има и 12MP, 2x телефото објектив.
Комбинацијата на податоци од главниот сензор со дополнителни сензори ни овозможува она што Apple го нарекува 48MP Fusion Camera. Може да снима видео 4K 60p со поддршка за HDR. Има и Ultrawide камера.
Контролата на камерата е значително полесна благодарение на Camera Control копчето. Со притискање на неа се стартува апликацијата за камерата, а со повторно притискање се создава фотографија. Кликнете и притиснете за да започнете со снимање видео. Имитирањето на физичкиот одговор е овозможено со хаптички одзив.
iPhone 16 and iPhone 16 Plus are available from $799 and $899 respectively. Which iPhone 16 features are you most excited about?! #AppleEvent pic.twitter.com/M4nNz8dBGH
— Engadget (@engadget) September 9, 2024
Apple Intelligence
Apple посвети многу внимание на Apple Intelligence системот, кој ќе биде достапен како бесплатно софтверско ажурирање.
Apple Intelligence ќе му овозможи на корисникот да ги одреди своите приоритети и да се фокусира на известувањата.
Siri, исто така, добива надградба на Apple Intelligence, станувајќи асистент во боја во разбирањето на корисникот. Siri може да послужи и како чекор-по-чекор водич кога сакате да направите нешто на iPhone.
Say you encounter a new restaurant when you’re out for a stroll. You can pull out your iPhone 16, point the camera at it, click the control and you’ll see information about the store’s hours and menu. You can do this with flyers on walls, dogs you pass by and more. #AppleEvent pic.twitter.com/svRZot0q9h
— Engadget (@engadget) September 9, 2024
iPhone 16 Pro и iPhone 16 Pro Max
Понапредните модели во секоја линија на iPhone го носат префиксот Pro, а тоа е случај и за овогодинешните модели на iPhone 16 Pro и Pro Max.
Новите Pro модели имаат нешто позаоблени рабови, додека димензиите на екранот се 6,3 и 6,9 инчи за Pro и Pro Max, кои ги претставуваат најголемите екрани на iPhone досега.
Овие телефони имаат потенки рамки од кога било досега, поддржуваат ProMotion, Always-On Display и имаат керамички штит за заштита. Тие исто така користат титаниум од 5 степен, кој е поцврст и поотпорен на гребење.
Моделите Pro пристигнуваат во четири бои, вклучувајќи ја и новата варијанта Desert Titanium.
Another new color alert: Desert Titanium. Joz details the internal design of the iPhone 16 Pro, saying it’s crucial for running Apple Intelligence and advanced gaming. There’s advanced power management here. #AppleEvent pic.twitter.com/XMcMClWKyU
— Engadget (@engadget) September 9, 2024
iPhone 16 Pro и Pro Max користат чипсет A18 Pro, создаден во втора генерација на 3nm дизајн и со 16-јадрен невронски мотор кој е побрз и поефикасен од чипот A17 Pro.
Во областа на камерите, моделите на iPhone 16 Pro користат Fusion камера од 48MP, а има и ултра широка камера од 48MP со сензор за четири пиксели и камера од 12MP 5x. Серијата Pro добива и нови Camera Control функции.
The packaging for the new iPhone 16 lineup is now 100 percent fiber-based and slimmer, which can help reduce shipping impact. They start at $999 for the iPhone 16 Pro and $1,199 for the Pro Max. #AppleEvent pic.twitter.com/gZr5qjCwGR
— Engadget (@engadget) September 9, 2024
Цени и достапност
Apple ги објави цените за пазарот во Соединетите Американски Држави, кои ги вклучуваат придобивките од операторите.
iPhone 16 чини 799 долари за почетниот модел, додека iPhone 16 Plus е со цена од 899 долари.
Пристигнуваат помоќни Pro модели со цени кои започнуваат од 999 долари за iPhone 16 Pro (128GB) и 1.199 долари за iPhone 16 Pro Max (256GB).
Новата серија на iPhone 16 ќе биде достапна за преднарачка од 13 септември, а испораката во бесплатна продажба ќе започне од 20 септември.