Забава
Холивудска агенција го критикува „Дизни“ во спорот за „Црна вдовица“
Една од најголемите холивудски агенции за таленти во петокот (30 јули) упати остри критики на сметка на филмското студио „Дизни“ во ескалирачкиот јавен спор околу тврдењата на Скарлет Јохансон дека изгубила пари со стримувањето на нејзиниот филм „Црна вдовица“.
Брајан Лорд, ко-претседател на Агенцијата за креативни уметности (Creative Arts Agency), го обвини „Дизни“ дека го нападнал ликот на актерката и открил дека ѝ биле платени 20 милиони долари за филмот „во обид да го наоружа нејзиниот успех како уметник и деловна жена“.
Изјавата на Лорд, кој исто така ја застапува Јохансон, доаѓа еден ден по веста дека sвездата на „Црна вдовица“ поднела тужба со која го обвинува „Дизни“ за прекршување на договорот со неа со објавување на филмот од 9 јули на својата стриминг-платформа во исто време кога се прикажуваше во кината, со што го намали нејзиниот очекуван удел од профитот на киноблагајните.
Тужбата предизвика шок во Холивуд додека медиумските компании се обидуваат да ги зголемат своите стриминг-услуги, нудејќи премиум содржини во исто време или речиси во исто време кога филмовите се прикажуваат во киносалите, иако многу од нив се затворени среде пандемија на Ковид-19.
Јохансон (36), една од најпопуларните актерки во Холивуд и меѓу оние со најголема заработка, сними девет Марвелови филмови со „Дизни“.
„Дизни“ возврати во четвртокот со соопштение во кое тужбата на Јохансон ја нарече неоснована. Исто така, откри дека таа добила 20 милиони долари за филмот. „Тужбата покажува бесчувствително игнорирање на последиците од пандемијата,“ наведе компанијата.
Деталите за холивудските филмски договори и какви било спорови обично се решаваат зад затворени врати.

Еден ден по соопштението на компанијата, Брајан Лорд коментираше: „Дизни бесрамно и лажно ја обвини госпоѓа Јохансон дека нема чувство за глобалната здравствена криза.“
„Дизниевиот директен напад врз нејзиниот лик и сè друго што имплицираа е под нивото на компанијата со која многу од нас во креативната заедница успешно соработувавме со децении,“ додаде Лорд.

„Црна вдовица“, сторија за поранешна руска атентаторка која потоа станува одмаздник, заработи 80 милиони долари на киноблагајните во САД и Канада во текот на првиот викенд. Филмот генерираше и дополнителни 60 милиони долари преку Дизниевиот стриминг-сервис „Дизни плус“.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Како изгледале сестрите Кардашијан пред славата, oбјавена серија фотографии
Кортни Кардашијан сподели носталгични фотографии од 1999 година, од периодот пред семејството да стане светски познато. На Инстаграм објави серија од седум стари фотографии, меѓу кои најмногу внимание привлече божиќна слика на која таа, Ким и Клои позираат во исти пижами со леопардов дезен, држејќи подароци со идентичен украсен папир.
Во текстот се споменува и подкаст-интервју во кое Ким зборувала за раните години на славата и признала дека жали што таа и Кортни не застанале јавно многу порано во одбрана на Клои, бидејќи медиумите различно ја третирале поради изгледот.
Семејството Кардашијан стекна глобална популарност во 2007 година со стартот на реалити-серијалот „Keeping Up with the Kardashians“, коe брзо стана културен феномен и ги отвори нивните денешни медиумски и бизнис-успеси.
View this post on Instagram
Забава
Хороскопски знаци коишто најмногу растат преку болка
Промените ретко доаѓаат од удобност. Некои хороскопски знаци најмногу созреваат токму кога поминуваат низ тежок период. Шкорпија, Риби и Девица се знаци кои излегуваат посилни од болката.
Шкорпијата не избегнува темнина – таа свесно минува низ тешките искуства, знаејќи дека носат важна лекција. Губитоците и предавствата за неа не се крај, туку пресвртница.
Рибите силно ги чувствуваат ударите на животот. Најчесто тивко се трансформираат – се повлекуваат, учат да простуваат и преку духовноста наоѓаат смисла дури и во големите загуби.
Девицата во тешки моменти не бара виновни, туку учи од сопствените грешки. Болката ја тера да стане подобра верзија од себе. Иако не сака хаос, знае како од него да создаде ред. За Девица, секоја болка е лекција.
Забава
Скандал на „Мис универзум“: судијaта што поднесе оставка тврди дека Мексиканката победила поради деловни врски
Изборот за мис универзум 2025 е потресен од невиден скандал. Победата на Фатима Бош од Мексико беше оспорена од еден од судиите, а обвинувањата ги изнесе јавно на „Инстаграм“. Станува збор за Омар Харфуш, кој се повлече од жирито само неколку дена пред финалето.
Харфуш тврди дека победата на мексиканската претставничка била однапред договорена поради деловни интереси. Во својата објава тој изјави: „Мис Мексико е лажна победничка“. Тој тврдеше дека 24 часа пред крунисувањето во ексклузивно интервју открил дека таа ќе победи поради нејзината деловна заднина.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
„24 часа пред финалето на ‘Мис универзум’ реков дека мис Мексико ќе победи бидејќи сопственикот на ‘Мис универзум’, Раул Роча, е во бизнис со таткото на Фатима Бош“, рече Харфуш.
Тој додаде дека сопственикот на организацијата вршел притисок врз него.
„Раул Роча и син му пред една недела во Дубаи ме натераа да гласам за Фатима Бош бидејќи им требало таа да победи затоа што тоа ќе биде добро за нивниот бизнис!“
Либанско-францускиот композитор беше првиот од осумте члена на жирито што поднесе оставка наведувајќи ги како причина тајното гласање и одбивањето да учествува во нелегитимен процес.
„Одлучив да се повлечам од мојата улога како финален судија на ‘Мис универзум 2025’ и сметам дека е важно да објаснам зошто“, напиша тој во објавата. Тој го наведе тајното гласање како прва причина. „Два дена пред финалето се одржа тајно гласање за претходна селекција на 30 натпреварувачи од 136“, објасни тој нагласувајќи дека гласовите ги дале лица што не биле официјални судии.
„До ден-денес никој не знае кои се избраните 30, освен едно лице, кое ги поседува резултатите. Истата таа личност е поврзана со националната организација на земјата учесничка, што е јасен конфликт на интереси“, рече поранешниот член на жирито.
Харфух заклучи дека не може да учествува во таков настап за јавноста.
„Не можев да стојам пред јавноста и пред телевизиските камери преправајќи се дека легитимизирам гласање во кое никогаш не сум учествувал“, рече тој и предупреди дека таков процес може да им наштети на кандидатките што се борат за важни цели.
„Некои од земјите елиминирани преку овој процес може да бидат во војна, дискриминирани или геополитички чувствителни. Гледачите би претпоставиле дека жирито ги донело тие одлуки и дека не можам да бидам одговорен за процес во кој не сум бил дел. Преправањето дека е поинаку би било нечесно“.
Организацијата „Мис универзум“ ги негира обвинувањата.
По оставката на Харфуш и сериозните обвинувања, Организацијата „Мис универзум“ (МУО) издаде соопштение во кое негира дека импровизирано жири претходно ги селектирало финалистките.
„Организацијата „Мис универзум“ повторува дека сите процедури за оценување за 74. избор на мис универзум остануваат официјални, транспарентни и целосно водени од протоколите на МУО. Програмата „Надвор од круната“ работи независно и не е дел од процесот на оценување на изборот“, се вели во нивното соопштение.
Сепак, Харфуш ја критикува нивната изјава тврдејќи дека тие речиси ги признале обвинувањата и дека никогаш порано не слушнал за споменатата програма.
„Пол Роча и организацијата ‘Мис универзум’ во официјално соопштение штотуку признаа постоење таен ентитет наречен ‘Надвор од круната’, кој елиминира 100 натпреварувачки на финалната церемонија. Јас, Омар Харфуш, член на жирито на ‘Мис универзум’, го сметам ова за нелегално“, напиша тој во одговорот.
Целата приказна ќе добие свој епилог и на малите екрани бидејќи наградуваниот режисер Пет Мекги снима документарец за наводната изборна измама. Харфуш објави дека сите детали ќе бидат прикажани во мај 2026 година на „Ејч-би-о“. Организацијата за мис универзум сè уште не ги коментира обвинувањата дека победничката е наместена.

