Hitech
Ќе се изненадите што се’ ќе биде направено со вештачка интелигенција, најави директорот на „Гугл“
																								
												
												
											Извршниот директор на „Гугл“, Сундар Пичаи, откри што можеме да очекуваме од „Гугл срч“ (Google Search) следната година и се обиде да ја артикулира грижата на „Гугл“ за авторите на содржината.
„Ова е исклучително динамичен момент за индустријата. Кога гледам што претстои, сè уште сме во најраните фази на длабоки промени. Имаме многу сеопфатен пристап кон вештачката интелигенција. Ние спроведуваме светски познати истражувања. Ние сме најцитирани кога станува збор за генеративната вештачка интелигенција. Градиме инфраструктура за вештачка интелигенција и кога велам инфраструктура, мислам на се. Имаме 15 производи кои ги користат повеќе од половина милијарда корисници. Мислам дека има многу иновации пред нас и посветени сме да бидеме во првите редови на индустријата“, рече Пичаи во разговор со Ендрју Рос Соркин на Самитот „Дил бук“ на „Њујорк Тајмс“.
Тој рече дека многумина не разбираат дека вештачката интелигенција е дел од „Гугл“ од 2012 година, кога длабоките невронски мрежи се користеа за препознавање слики и говор, и од 2014 година, кога беше воведено „учење од редослед до секвенца“ за разбирање на текстуални низи.
„Во 2015 година, Гугл го претстави „Ранк Бреин“, систем за вештачка интелигенција директно поврзан со рангирањето на резултатите од пребарувањето. Областа каде што најагресивно применивме вештачка интелигенција, ако ништо друго, беше пребарувањето. Покрај тоа, „Гемини“ го користат повеќе од една милијарда корисници“, нагласи лидерот на „Гугл“.
„Имам чувство дека сме само на почеток. Пребарувањето ќе продолжи да се менува длабоко во 2025 година. Мислам дека ќе можеме да одговориме на посложени прашања од кога било досега. Дури и на почетокот на 2025 година, ќе се изненадиме што може да направи пребарувањето во споредба со денешните можности. Мислам дека напредокот ќе стане потежок додека гледам кон 2025 година. Едноставните иновации повеќе не се достапни. Но, мислам дека клучните разлики и откритија ќе дојдат од техничките и алгоритамските иновации. Како да ги направиме системите поефикасни, да планираме и да ја подобриме нивната способност за расудување – ова се техничките предизвици што не очекуваат“.
На крајот, Пичаи се осврна на девалвација на содржината.
„Многу време трошиме размислувајќи за екосистемот на издавачите и количината на сообраќај што ја испраќа до нивните сајтови. Има и програма за идентификација на содржина на Јутуб заштитена со авторски права. Вложивме многу напор да ја разбереме и идентификуваме содржината и да ја монетизираме за авторите. Секогаш постои рамнотежа помеѓу разбирањето што е правична употреба и како да се обезбеди вредност пропорционална на напорот на авторот“, заклучи Сундар Пичаи.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
																	
																															Hitech
Финансискиот спор меѓу „Дизни“ и „Јутјуб“ ги остави корисниците без програма
														Претплатниците на YouTube TV останаа без голем број популарни канали во сопственост на Disney од полноќ во четврток, откако двата медиумски гиганти не успеаја да постигнат договор за нов договор за дистрибуција. Договорот истече во полноќ во четврток, што значи дека корисниците повеќе нема да имаат пристап до канали, вклучувајќи ги ESPN, ABC, Disney Channel, FX, National Geographic и Freeform, објави CNN.
Иако преговорите меѓу двете компании се уште се во тек, ниту една страна не даде никакви индикации кога корисниците можат да очекуваат враќање на програмирањето.
„За жал, YouTube TV на Google одлучи да им ја одземе на своите претплатници содржината што ја ценат најмногу, одбивајќи да плати фер цена за нашите канали, вклучувајќи ги ESPN и ABC“, изјави портпарол на Disney за CNN. „Без нов договор, нивните претплатници нема да имаат пристап до нашата програма, која ги вклучува најдобрите понуди за спортски преноси во живо – предводени од NFL, NBA и колеџ фудбал, со 13 од 25-те најдобри колеџ тимови кои играат овој викенд.“
Google одговори во соопштение дека одлуката на Disney „директно им штети на нашите претплатници, а воедно има корист од нивните сопствени производи за телевизија во живо, вклучувајќи ги Hulu + Live TV и Fubo.“
Одлуката не е изненадување за претплатниците на YouTube TV, кои во текот на изминатата недела добиваа известувања со кои се предупредува за потенцијално прекинување. Како и обично, спорот е околу парите.
Disney бара повисоки надоместоци за дистрибуција за кои вели дека ја одразуваат вредноста на неговите мрежи, како што е спортскиот канал ESPN. „Ние значително инвестираме во нашата содржина и очекуваме нашите партнери да плаќаат фер цени што ја признаваат таа вредност“, рече портпаролот на Disney. Од друга страна, YouTube рече дека барањата на Disney ќе „ги зголемат цените за корисниците на YouTube TV и ќе им дадат на нашите корисници помалку избор“.
Битката со Disney е само најновата во низата слични медиумски битки што YouTube ги води оваа година.
фото: принтскрин
Hitech
Уредувањето на „Инстаграм сторис“ никогаш не било полесно
														„Мета“ ги носи своите ВИ-алатки за уредување директно во „Инстаграм сторис“. Корисниците сега може да пишуваат команди за да додаваат или отстрануваат елементи или целосно да ја менуваат содржината.
Иако „Мета“ претходно нудеше можности за уредување фотографии на „Инстаграм“, тие алатки беа ограничени на интеракција со „Мета ВИ-четботот“ . Додавањето текстуални команди во „Сторис“ сега ги прави овие функции многу подостапни.
Новите опции се наоѓаат во менито „Ристајл“, што се појавува на врвот од екранот на „Инстаграм сторис“ кога ќе ја допрете иконата со четка. За да едитирате фотографија, изберете add, remove или change и опишете што сакате да промените. На пример, „Мета“ објаснува дека можете да побарате да ја промените бојата на косата, да додадете круна на главата или да вметнете зајдисонце во заднина.
Исто така, постојат претходно поставени ефекти што може да ја променат вашата облека или стил на фотографијата. На пример, можете да додадете предмети, како очила за сонце или кожена јакна, или да примените ефект на акварел. За видеа, можете да направите да изгледа како да врне снег или да додадете пламен.
Важно е да се напомене дека кога користите „Мета ВИ“ на „Инстаграм“, се согласувате со условите за користење на „Мета“ за ВИ-функциите, кои ѝ овозможуваат да ги анализира вашите медиуми и црти на лицето користејќи вештачка интелигенција.
Според овие услови, кога ги прикачувате вашите фотографии, „Мета“ може „да сумира содржина, да менува фотографии и да генерира нова содржина врз основа на нив“.
Hitech
„Чат ГПТ“ ќе може да се користи за генерирање еротска содржина
														„Опен АИ“ објави планови за ублажување на ограничувањата на својот четбот „Чат ГПТ“, вклучително и дозволување еротска содржина за потврдени возрасни корисници, во согласност со она што компанијата го нарекува „третирај ги возрасните корисници како возрасни“.
Планот на „Опен АИ“ вклучува објавување ажурирана верзија на „Чат ГПТ“, што ќе им овозможи на корисниците да ја приспособат личноста на нивниот ВИ (вештачка интелигенција) асистент – вклучувајќи опции за поприродни, „човечки“ одговори, поинтензивна употреба на емотикони или попријателско однесување. Најзначајната промена се очекува во декември кога „Опен АИ“ планира да воведе посеопфатен систем за верификација на возраста, што би дозволил еротска содржина само за корисници што потврдиле дека се полнолетни. Компанијата не објави веднаш детали за методите за верификација на возраста или дополнителни заштитни мерки за таква содржина.
Во септември „Опен АИ“ лансира специјална верзија на „Чат ГПТ“ за корисници под 18 години, која автоматски пренасочува кон содржина соодветна за возраста и блокира експлицитен и сексуален материјал.
Компанијата исто така објави развој на технологија што ја проценува возраста на корисникот врз основа на тоа како комуницира со „Чат ГПТ“.
Во објава на „Икс“, извршниот директор на „Опен АИ“, Сем Алтман, рече дека построгите заштитни мерки воведени поради проблеми со менталното здравје го направиле четботот „помалку корисен и забавен за многу корисници што немаат проблеми со менталното здравје“.
Построгите безбедносни контроли беа воведени откако Адам Реин, тинејџер од Калифорнија, изврши самоубиство оваа година; Неговите родители поднесоа тужба во август, тврдејќи дека „Чат ГПТ“ му дал конкретни совети за тоа како да го направи ова. Само два месеци подоцна, Алтман изјави дека компанијата успеала во ублажување на сериозни проблеми со менталното здравје.
Федералната трговска комисија на САД (FTC) исто така почна истрага за неколку технолошки компании, вклучувајќи ја и „Опен АИ“, за тоа како четботовите со вештачка интелигенција може негативно да влијаат врз децата и тинејџерите.

