Забава
Вештачката интелигенција докажа: Дел од познатата слика на Рафаел ја направил некој друг
Британски научници користеле вештачка интелигенција за да го анализираат платното Madonna of the Rose од почетокот на 16 век, за кое се верува дека е една од многуте Мадони насликани од ренесансниот мајстор Рафаел, и откриле дека лицето на една од четирите фигури е направено од друг сликар. На сликата Марија го држи бебето Исус, од левата страна се Јосиф и малиот Јован Крстител, а на масата е роза, од каде потекнува и насловот на сликата.
Платното изложено во шпанскиот музеј Прадо во Мадрид е дискутирано и претходно, а некои експерти претпоставуваа дека ученикот на Рафаел, Џулио Романо, учествувал во неговото создавање. Други веруваа дека розата и долниот дел од сликата се направени од друг уметник.
Денес, професорот Хасан Угаил, директор на Центарот за визуелно пресметување и интелигентни системи на Универзитетот во Бредфорд, верува дека платното е навистина плод на раката на Рафаел, освен лицето на Јосиф.
„Користевме слики за кои беше потврдено дека се на Рафаел за да го обучиме компјутерот да го препознава стилот до најмалите детали, од удари со четка, палета на бои до сенки, сите аспекти на работата“, рече тој.
„Компјутерот гледа многу подлабоко од човечкото око, до микроскопско ниво“, објаснува Угаил.
„Кога ја тестиравме сликата Madonna of the Rose како целина, резултатите не беа задоволителни“, рече тој. „Затоа тестиравме поединечни делови и така остатокот од сликата беше потврдено дека е на Рафаел, а лицето на Јосиф се покажа дека е единственото што веројатно не го направил“.
Алгоритмот за вештачка интелигенција е создаден од Угаил, кој тврди дека алгоритмот може да ја препознае автентичноста на работата на Рафаел со 98 проценти точност.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Hitech
Шефот на „Гугл“: Вештачката интелигенција е склона кон грешки, корисниците не треба слепо да ѝ веруваат
Корисниците не треба слепо да веруваат на сè што им кажуваат нивните алатки за вештачка интелигенција (АИ), изјави денес за Би-би-си шефот на матичната компанија на „Гугл“, „Алфабет“. Извршниот директор на компанијата, Сундар Пичаи, изјави за британскиот медиум дека моделите на АИ се склони кон грешки и ги повика корисниците да ги користат заедно со други алатки.
Пичаи ја нагласи важноста на богат информациски систем, наместо да се потпираат исклучиво на технологијата на АИ, објави Би-би-си. „Затоа луѓето го користат пребарувањето на „Гугл“, а ние имаме и други производи што обезбедуваат подобри, поточни информации“.
Пичаи, индиско-американскиот шеф на „Алфабет“, рече дека алатките на АИ се корисни ако „сакате да напишете нешто креативно“, но предупреди дека луѓето треба да научат да ги користат овие алатки за „она во што се добри, а не само слепо да веруваат на сè што ќе кажат“.
„Горди сме на трудот вложен во обезбедување на најточни можни информации, но дури и најдобрата технологија на АИ во моментов е склона кон грешки“, нагласи тој.
Пичаи разговараше со Би-Би-Си додека технолошкиот свет со нетрпение очекува нова верзија на комерцијалниот модел на вештачка интелигенција на „Гугл“, „Џемини 3.0“, кој во тековните верзии веќе врати дел од пазарниот удел во битката против ChatGPT.
Неговите коментари се во согласност со истражувањето на Би-би-си спроведено претходно оваа година, кое заклучи дека ботовите со вештачка интелигенција се неточни при производство на резимеа на вести.
Забава
Откриена статуа на Бриџит Џонс во центарот на Лондон
Бриџит Џонс, откачената хероина, им се придружи на Мери Попинс, Хари Потер и други сакани филмски ликови со своја статуа на лондонскиот Лестер Сквер.
Добитничката на Оскар, Рене Зелвегер, која го игра главниот лик во сите четири филмови за Бриџит Џонс, вчера присуствуваше на откривањето на статуатата по повод 25-годишнината од објавувањето на првиот филм „Дневникот на Бриџит Џонс“.
„Доста е лудо. Малку е чудно. Не е нешто што некогаш би го очекувале (…) големо изненадување е“, рече Зелвегер.

Фото:ЕПА
Авторката Хелен Филдинг го создаде ликот на Бриџит Џонс пред повеќе од 30 години за колумна во весник во која детално е опишан љубовниот живот на Бриџит.
Статуата на Бриџит Џонс е дел од филмската патека „Сцени на плоштадот“, полна со скулптури на филмски ликови на плоштадот Лестер каде што се одржуваат многу филмски премиери. Патеката беше отворена во 2020 година и вклучува статуи на Лорел и Харди, како и на Бетмен, меѓу другите.
Ерик Фелнер, претседател на филмската компанија „Воркинг титл“, која ја продуцираше франшизата „Бриџит Џонс“, по најавата дека ќе биде подигната статуа во центарот на Лондон во чест на хероината со исто име, изјави: „Одлично е затоа што Бриџит е вистински лондонски херој, а идејата таа да биде постојано присутна во центарот на Лондон е навистина возбудлива“.
Задоволна, Фелнер се пофали: „Ова е првпат да изберат лик од романтична комедија“.
Забава
(Фото) Прорез на незгодно место откри премногу: oд опуштена мајка до секси заводничка
Џенифер Лоренс, американската актерка која ги остава сите без зборови со своите внимателно одбрани модни креации за црвениот тепих, ниту овој пат не погреши и отиде уште чекор понатаму – се чини дека е во еден од најубавите изданија во нејзината кариера.
Иако приватно е голем љубител на лежерните комбинации и не може да поднесе да биде ограничена од ништо, Џенифер сигурно знае како да одговори на соодветната пригода и да ја воодушеви јавноста со елегантен избор.

На 16-то доделување на наградите „Гувернерс“ во Холивуд, таа буквално блесна во снежно-бел фустан кој максимално ја истакнуваше нејзината фигура и природна убавина, но со кој покажа дека може да биде многу заводлива.
Фустанот е плисиран по целата должина и во исто време создава впечаток на елеганција и лежерност, има спуштени ремени кои лежерно паѓаат преку рацете, но и многу незгоден детаљ на „незгодно“ место што ѝ го дава на креацијата тој интригантен, провокативен момент за барем моментално да одговори на актуелниот тренд на тесни фустани што долго време владее на сцената.

Станува збор за совршено направена комбинација од горниот и долниот дел, кои се преплетуваат во висина на бутовите и ги откриваат голите, витки нозе на прекрасната Џенифер Лоренс, која ја надополни комбинацијата со соодветни сандали со високи потпетици.

Носеше впечатливи висечки обетки, косата и беше пуштена до рамената, а нежен впечаток остави со суптилна шминка во природни тонови.
фото: принтскрин

