Забава
Во близина на Лондон се гради тематски парк базиран на холивудското студио „Универзал“, ќе се отвори во 2031 година

Американскиот медиумски гигант Comcast Corp ќе го изгради својот прв европски тематски парк базиран на холивудското студио „Универзал“ во Бедфорд, северно од Лондон, кој ќе биде отворен во 2031 година, објави во средата британската влада.
Паркот ќе вработи 20.000 луѓе за време на изградбата и дополнителни 8.000 во угостителството и креативните индустрии кога ќе се отвори, велат од владата. Се очекува да привлече 8,5 милиони посетители во првата година, бројка што моментално ја надминува само Дизниленд Париз во Европа.
Студиото „Универзал“ има пет одморалишта и паркови во американските сојузни држави Калифорнија и Флорида, како и во Сингапур, Јапонија и Кина, кои нудат возења и атракции базирани на Паркот Јура, Хари Потер и други филмски франшизи.
Премиерот Кир Стармер, чија политика вклучува намалување на барањата за планирање за да се поттикнат инвестициите во Британија, рече во соопштението дека инвестицијата од повеќе милијарди фунти ќе го направи Бедфорд дом на еден од најголемите тематски паркови во Европа.
Плановите за локацијата вклучуваат парк со неколку тематски области, хотел со 500 соби и малопродажен, ресторански и забавен комплекс.
Извршниот директор на Comcast, Мајк Кавана, во вторникот му го претстави планот на Стармер во Лондон, велејќи дека „не може да биде повозбуден“ за создавање тематски парк и одморалиште „Универзал“ во срцето на Обединетото Кралство.
Во 2023 година, Comcast купи поранешна циглана од 500 хектари во Бедфордшир, околу 90 километри северно од Лондон. Корпорацијата веќе е сопственик на Sky, најголемата телевизија во Европа на претплата. Преговорите со Владата траат од минатата година.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
(Видео) Сите жени ги прават овие две грешки при шминкање: затоа изгледаат постари

Неколку едноставни трикови за убавина можат да ве направат да изгледате години помлади.
Како што вашата кожа се менува со текот на времето, развивајќи фини линии и брчки, промената на вашата рутина за шминкање може да биде токму она што ви треба за да го одржите вашиот младешки сјај.
Нанесете контура повисоко на јаболчниците
Шминкерите препорачуваат нанесување контура повисоко на јаболчниците, наместо на вдлабнатините на образите.
„Контурата ќе му ја даде таа природна сенка на нашето лице, но ако ја ставиме премногу ниско, ќе изгледаме уште постаро“, советува Лорен Хејл, шминкерка, за Best Life.
Хејл објаснува дека како што старееме, губиме колаген во кожата, со што изгледот на нашите црти се намалува.
„Значи, кога ќе ја поставите таа контура повисоко на јаболчницата, тоа визуелно ќе ги подигне нашите образи“, вели таа.
Користење коректор под очите
Хејл вели дека постои уште една честа грешка што ја прават жените над 40 години кога нанесуваат шминка. Грешката е со коректорот, кој најчесто се користи за пополнување на „триаголникот“ под окото.
„Проблемот со ова е што мислиме дека ги покриваме темните кругови, но всушност влегуваме под нив, каде што се сите фини линии и текстура на нашето око, и всушност ги истакнуваме тие фини линии бидејќи светлината привлекува светлина.“
@laurenlhale @Good Morning America @chelsea.k.pearson follow me for more mature skin tips #goodmorningamerica #over40 #matureskin #makeupformatureskin #beautyover40 #makeupover50 #wokenover40 #womenover50 ♬ original sound – Lauren Hale
Хејл предлага лесно да го нанесете коректорот во дијагонална линија нагоре, почнувајќи од надворешниот агол на окото и движејќи се нагоре кон линијата на косата. Ова ќе го осветли и подигне вашиот изглед, без да го привлече вниманието кон фините линии или брчките под очите што можеби ги имате.
Фото: принтскрин
Забава
(Видео) Поп дивата носи култен фустан од Версаче, сите пишуваат: Фустанот не старее, а ниту таа

Поп дивата Кристина Агилера блесна на премиерата на мјузиклот „Бурлеска“ во Лондон.
Имено, пејачката за пригодата го избра оригиналниот фустан со корсет на Версаче што првпат го носеше во 2003 година кога снимаше модна кампања за брендот.
Креацијата во боја на сенф е украсена со вкрстен вез, како и со асиметричен раб. Исто како и пред 22 години, фустанот е вистинска сензација и денес, а тоа ни кажува за безвременските карактеристики на овој фустан.
For those commenting on the hair – Christina is likely referencing her own 2003 Versace campaign with this look pic.twitter.com/4WE01PGSpF
— Mark (@106th) July 21, 2025
Покрај тоа, Агилера внесе нов живот во креацијата со својот изглед, но и со специфични модни додатоци.
Таа ја стилизираше со црни кожни чизми, но и со впечатлив црн кармин, давајќи му на целиот изглед доза на драма.
Фотографии и видеа се шират на социјалните мрежи, а луѓето пишуваат дека „Крисина не старее“.
Фото: принтскрин
Забава
(Фото) Милица во бикини ги излудува Црногорците: „Вистинска убавица“

Покрај успешната пејачка кариера, Милица Павловиќ е активна и на социјалните мрежи. Таа редовно објавува фотографии од својот приватен и деловен живот за да им оддаде почит на своите лојални обожаватели.
Така беше и овој пат кога ја скокоткаше имагинацијата на многумина. Милица објави атрактивни фотографии, со што на многумина им даде до знаење дека прави пауза од летните настапи.
Судејќи според фотографиите, таа моментално ужива на црногорскиот брег и нема намера да се откаже од шармот на летото и од своето исончано тело.
Српската пејачка гордо позираше во кафеаво бикини кое ја истакнуваше нејзината завидна фигура. Својот стајлинг го комплетираше со минимални додатоци, а немаше никаква шминка на повидок.
Обожавателите веднаш реагираа, кажувајќи ѝ накратко – дека е прекрасна.
„Вистинска убавица“, „Убава и секси, без козметички процедури“, „Најсовршена“, се само дел од коментарите…
Фото: принтскрин