Hitech
Девет работи што треба да ги знаете за новиот бренд POCO
Подбрендот на кинеската компанија Xiaomi кон крајот на август го претстави првиот смартфон од новата Pocophone серија – Pocophone F1, а новиот модел веќе може да се купи и во Македонија.
Новиот предводник на Xiaomi, Pocophone F1 во Graphite Black варијанта (6 GB RAM/64 GB) до 17 септември или додека има количини може да се набави по промотивна цена од 22 000 денари, а може да се набави преку единствениот oвластен дистрибутер „Хај комуникации“, како и онлајн на www.hi.mk. Потоа ќе важи регуларната цена од 23 490 денари.

Xiaomi го претстави новиот под-бренд „Pосо“ со мисија да ги исполни перформансите што се битни. Пред претставувањето, разговаравме со Алвин Це и Џаи Мани, клучни членови на тимот на „Pосо“ и портпароли на брендот. Тие ги споделија внатрешните импресии од работењето во „Pосо“.
1. Кога решивте да го почнете овој нов бренд? Која е вашата амбиција?
Како мал оддел на Xiaomi, POCO има слобода да почне од почеток, во однос на изборот на производот кој е важен. За првиот производ, се вративме на основите и целосно се фокусиравме на брзината. Не само во однос на врвните перформанси, туку и на вистинската брзина во реалниот свет.
2. Зошто го нарекувате вашиот бренд POCO? Што значи тоа?
POCO се залага за „малку” – веруваме во започнување на мали, но големи соништа. POCO тргнува да испорачува технологии што навистина се важни. Ова е причината зошто POCO создаде паметен телефон кој обезбедува неверојатни перформанси, за кои веруваме дека ќе резонираат со технолошките ентузијасти и ќе развијат силно следење меѓу нив.
3. Зошто не го лансиравте POCO F1 како нов предводник на Xiaomi. Зошто да се создаде нов бренд?
POCO F1 има поинакво позиционирање од уредите Xiaomi Mi. Додека серијата Mi се состои од сите заоблени паметни телефони кои поставуваат индустриски стандарди, POCO обезбедува корисничко искуство кое е наменето за технолошки ентузијасти кои се возбудени, но исто така добиваат најмногу за нивните пари.
Во исто време, целосно сме отворени да бидеме дел од Xiaomi. Можете дури i да видите на уредот дека POCO е од Xiaomi.

4. Видов на вашиот производ дека POCO е од Xiaomi. Што значи тоа?
Тоа значи дека заедно со нас го споделуваме синџирот на снабдување и сервисна инфраструктура на Xiaomi, додека ја надгледуваме продажбата, маркетингот и развојот на производите.
Со некои од овие под-брендови од други продавачи на паметни телефони, малку изменет производ може да се добие со промена на името и да се појави во постарите модели на брендовите и под-брендовите. Со POCO F1, овој телефон е сосема поинаков и не е достапен во поставата на Xiaomi.
Но, ние добиваме ресурси и поддршка од Xiaomi. Ги споделуваме нивните синџири на набавки и сервисна инфраструктура, која вклучува логистика, постпродажба, поддршка на корисниците и тестирање на квалитет.
5. Пазарот на паметни телефони веќе е многу заситен. Зошто се одлучивте да го лансирате овој бренд сега? Кои се вашите целни потрошувачи?
POCO ги разбира основните елементи за одлично смартфон искуство и се фокусира токму на тоа. Сметаме дека ова е тоа што го сакаат корисниците, наместо обилните карактеристики кои не се од суштинско значење и всушност ги зголемуваат трошоците. Значи, POCO обезбедува течно, брзо и флегшип искуство со неодолива цена. Нашите уреди нудат врвни перформанси без компромиси.

6. Зошто луѓето треба да купат POCO наместо другите веќе познати производи?
POCO F1 зборува за себе штом ќе ги погледнете неговите спецификации. Можете да нацртате паралела на Superbike – сето тоа е за одржлива сурова изведба. Не бевме задоволни со само Snapdragon 845, бидејќи сакаме телефонот да работи многу брзо во текот на целиот ден, па додадовме LiquidCool технологија за да го постигнеме тоа. Отклучувањето со лицето е добро, но исто така сакавме да го отклучуваме безбедно под услови на слабо осветлување, па додадовме и IR.
Нашиот заден двоен фотоапарат со 1.4ум на примарната камера доаѓа со двоен пикселен автофокус кој понатаму дава супер брз автофокус во која било состојба. Инсистиравме и на тоа да сместиме моќна батерија од 4000mAh за да може да трае цел ден, и покрај тоа што работи со толкава голема брзина.
7. Дали фокусот на вашиот бренд е на брзината?
Не би го рекол тоа – нашиот фокусот е на испорачување на телефон кој се враќа на основите и во случајот на POCO F1, сето тоа е за брзината. Фокусот на нашите уреди е да се привлечат технолошки ентузијасти кои навистина се возбудени од она што го правиме.

8.Кога ќе го стартувате вашиот втор производ? Некој посебен план што може да го споделите?
Имаме некои возбудливи идеи, но е премногу рано да ги споделиме во оваа фаза. Дајте ни време, само што го претставивме POCO F1!
9. Дали мислите дека можете да го повторите успехот на Xiaomi?
Не е наша намера да го повториме успехот на Xiaomi. Ние сме фокусирани на сопствената мисија, испорачувајќи технологии кои навистина се битни.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Hitech
Ажурирајте го „Хром“ веднаш: откриена ранливост што хакерите веќе ја експлоатираат
Google издаде итно предупредување до сите корисници на својот прелистувач Chrome откако беше потврдено дека веќе се во тек хакерски напади што ја експлоатираат новооткриената безбедносна ранливост.
Компанијата потврди во понеделникот: „Google е свесен дека постои експлоатација за CVE-2025-13223“. Ранливоста, откриена од сопствениот тим за анализа на закани на Google, бараше итен одговор и издавање ажурирање за сите корисници на десктоп компјутери, објавува Forbes.
Сериозноста на заканата беше дополнително нагласена од Агенцијата за сајбер безбедност и безбедност на инфраструктурата на САД (CISA), која им наложи на федералните вработени да ги ажурираат своите прелистувачи или да престанат да ги користат. CISA го додаде CVE-2025-13223 во својот каталог на познати експлоатации во среда и постави рок до 10 декември за ажурирање.
Иако наредбата на CISA формално се однесува само на федералните вработени, агенцијата нагласува дека нејзиниот мандат е „во корист на заедницата за сајбер безбедност и бранителите на мрежата – и да им помогне на секоја организација подобро да управува со ранливостите и да биде чекор пред заканите“. Затоа, сите корисници на Chrome треба да го сфатат ова предупредување исклучително сериозно и веднаш да ги ажурираат своите прелистувачи.
Што е ранливоста „Type Confusion“?
Станува збор за пропуст наречен „Type Confusion in V8“, кој влијае на JavaScript компонентата на Chrome. Иако Google не објави детали за самите напади, овие типови на пропусти би можеле да им дозволат на напаѓачите да го дестабилизираат системот, да извршат произволен код, да крадат податоци или да инсталираат малициозен софтвер на уредот на жртвата. Ваквите пропусти може да се комбинираат и со други пропусти за да се обезбеди почетна точка за влез во уред или мрежа.
Според Националниот институт за стандарди и технологија на САД (NIST), овој пропуст „во Google Chrome пред верзијата 142.0.7444.175 би можел потенцијално да му дозволи на оддалечениот напаѓач да ја искористи штетата на меморијата (heap corruption) преку специјално изработена HTML страница“. Ранливоста е оценета како висока сериозност.
Google, како и обично, објави дека „пристапот до деталите за грешките и линковите може да остане ограничен сè додека повеќето корисници не ажурираат со поправката“.
Како да го ажурирате Chrome?
Ажурирањето треба автоматски да се преземе на вашиот компјутер, но за да го инсталирате, треба да го рестартирате прелистувачот. По рестартирањето, сите ваши вообичаени прозорци и јазичиња ќе бидат обновени, освен оние отворени во инкогнито режим.
Новата, безбедна верзија на прелистувачот е 142.0.7444.175/.176 за Windows, 142.0.7444.176 за Mac и 142.0.7444.175 за Linux. Иако Google вели дека ажурирањето доаѓа „во наредните денови/недели“, се очекува дека веднаш ќе биде достапно за повеќето корисници.
Иако ваквите „нулти-ден“ недостатоци во Chrome станаа редовна појава, Google заслужува пофалби за брзината со која развива и дистрибуира безбедносни закрпи. На сите корисници им се препорачува да го ажурираат својот прелистувач штом ќе го забележат известувањето за рестартирање.
фото: принтскрин
Hitech
Шефот на „Гугл“: Вештачката интелигенција е склона кон грешки, корисниците не треба слепо да ѝ веруваат
Корисниците не треба слепо да веруваат на сè што им кажуваат нивните алатки за вештачка интелигенција (АИ), изјави денес за Би-би-си шефот на матичната компанија на „Гугл“, „Алфабет“. Извршниот директор на компанијата, Сундар Пичаи, изјави за британскиот медиум дека моделите на АИ се склони кон грешки и ги повика корисниците да ги користат заедно со други алатки.
Пичаи ја нагласи важноста на богат информациски систем, наместо да се потпираат исклучиво на технологијата на АИ, објави Би-би-си. „Затоа луѓето го користат пребарувањето на „Гугл“, а ние имаме и други производи што обезбедуваат подобри, поточни информации“.
Пичаи, индиско-американскиот шеф на „Алфабет“, рече дека алатките на АИ се корисни ако „сакате да напишете нешто креативно“, но предупреди дека луѓето треба да научат да ги користат овие алатки за „она во што се добри, а не само слепо да веруваат на сè што ќе кажат“.
„Горди сме на трудот вложен во обезбедување на најточни можни информации, но дури и најдобрата технологија на АИ во моментов е склона кон грешки“, нагласи тој.
Пичаи разговараше со Би-Би-Си додека технолошкиот свет со нетрпение очекува нова верзија на комерцијалниот модел на вештачка интелигенција на „Гугл“, „Џемини 3.0“, кој во тековните верзии веќе врати дел од пазарниот удел во битката против ChatGPT.
Неговите коментари се во согласност со истражувањето на Би-би-си спроведено претходно оваа година, кое заклучи дека ботовите со вештачка интелигенција се неточни при производство на резимеа на вести.
Hitech
Финансискиот спор меѓу „Дизни“ и „Јутјуб“ ги остави корисниците без програма
Претплатниците на YouTube TV останаа без голем број популарни канали во сопственост на Disney од полноќ во четврток, откако двата медиумски гиганти не успеаја да постигнат договор за нов договор за дистрибуција. Договорот истече во полноќ во четврток, што значи дека корисниците повеќе нема да имаат пристап до канали, вклучувајќи ги ESPN, ABC, Disney Channel, FX, National Geographic и Freeform, објави CNN.
Иако преговорите меѓу двете компании се уште се во тек, ниту една страна не даде никакви индикации кога корисниците можат да очекуваат враќање на програмирањето.
„За жал, YouTube TV на Google одлучи да им ја одземе на своите претплатници содржината што ја ценат најмногу, одбивајќи да плати фер цена за нашите канали, вклучувајќи ги ESPN и ABC“, изјави портпарол на Disney за CNN. „Без нов договор, нивните претплатници нема да имаат пристап до нашата програма, која ги вклучува најдобрите понуди за спортски преноси во живо – предводени од NFL, NBA и колеџ фудбал, со 13 од 25-те најдобри колеџ тимови кои играат овој викенд.“
Google одговори во соопштение дека одлуката на Disney „директно им штети на нашите претплатници, а воедно има корист од нивните сопствени производи за телевизија во живо, вклучувајќи ги Hulu + Live TV и Fubo.“
Одлуката не е изненадување за претплатниците на YouTube TV, кои во текот на изминатата недела добиваа известувања со кои се предупредува за потенцијално прекинување. Како и обично, спорот е околу парите.
Disney бара повисоки надоместоци за дистрибуција за кои вели дека ја одразуваат вредноста на неговите мрежи, како што е спортскиот канал ESPN. „Ние значително инвестираме во нашата содржина и очекуваме нашите партнери да плаќаат фер цени што ја признаваат таа вредност“, рече портпаролот на Disney. Од друга страна, YouTube рече дека барањата на Disney ќе „ги зголемат цените за корисниците на YouTube TV и ќе им дадат на нашите корисници помалку избор“.
Битката со Disney е само најновата во низата слични медиумски битки што YouTube ги води оваа година.
фото: принтскрин

