Hitech
Девет работи што треба да ги знаете за новиот бренд POCO

Подбрендот на кинеската компанија Xiaomi кон крајот на август го претстави првиот смартфон од новата Pocophone серија – Pocophone F1, а новиот модел веќе може да се купи и во Македонија.
Новиот предводник на Xiaomi, Pocophone F1 во Graphite Black варијанта (6 GB RAM/64 GB) до 17 септември или додека има количини може да се набави по промотивна цена од 22 000 денари, а може да се набави преку единствениот oвластен дистрибутер „Хај комуникации“, како и онлајн на www.hi.mk. Потоа ќе важи регуларната цена од 23 490 денари.
Xiaomi го претстави новиот под-бренд „Pосо“ со мисија да ги исполни перформансите што се битни. Пред претставувањето, разговаравме со Алвин Це и Џаи Мани, клучни членови на тимот на „Pосо“ и портпароли на брендот. Тие ги споделија внатрешните импресии од работењето во „Pосо“.
1. Кога решивте да го почнете овој нов бренд? Која е вашата амбиција?
Како мал оддел на Xiaomi, POCO има слобода да почне од почеток, во однос на изборот на производот кој е важен. За првиот производ, се вративме на основите и целосно се фокусиравме на брзината. Не само во однос на врвните перформанси, туку и на вистинската брзина во реалниот свет.
2. Зошто го нарекувате вашиот бренд POCO? Што значи тоа?
POCO се залага за „малку” – веруваме во започнување на мали, но големи соништа. POCO тргнува да испорачува технологии што навистина се важни. Ова е причината зошто POCO создаде паметен телефон кој обезбедува неверојатни перформанси, за кои веруваме дека ќе резонираат со технолошките ентузијасти и ќе развијат силно следење меѓу нив.
3. Зошто не го лансиравте POCO F1 како нов предводник на Xiaomi. Зошто да се создаде нов бренд?
POCO F1 има поинакво позиционирање од уредите Xiaomi Mi. Додека серијата Mi се состои од сите заоблени паметни телефони кои поставуваат индустриски стандарди, POCO обезбедува корисничко искуство кое е наменето за технолошки ентузијасти кои се возбудени, но исто така добиваат најмногу за нивните пари.
Во исто време, целосно сме отворени да бидеме дел од Xiaomi. Можете дури i да видите на уредот дека POCO е од Xiaomi.
4. Видов на вашиот производ дека POCO е од Xiaomi. Што значи тоа?
Тоа значи дека заедно со нас го споделуваме синџирот на снабдување и сервисна инфраструктура на Xiaomi, додека ја надгледуваме продажбата, маркетингот и развојот на производите.
Со некои од овие под-брендови од други продавачи на паметни телефони, малку изменет производ може да се добие со промена на името и да се појави во постарите модели на брендовите и под-брендовите. Со POCO F1, овој телефон е сосема поинаков и не е достапен во поставата на Xiaomi.
Но, ние добиваме ресурси и поддршка од Xiaomi. Ги споделуваме нивните синџири на набавки и сервисна инфраструктура, која вклучува логистика, постпродажба, поддршка на корисниците и тестирање на квалитет.
5. Пазарот на паметни телефони веќе е многу заситен. Зошто се одлучивте да го лансирате овој бренд сега? Кои се вашите целни потрошувачи?
POCO ги разбира основните елементи за одлично смартфон искуство и се фокусира токму на тоа. Сметаме дека ова е тоа што го сакаат корисниците, наместо обилните карактеристики кои не се од суштинско значење и всушност ги зголемуваат трошоците. Значи, POCO обезбедува течно, брзо и флегшип искуство со неодолива цена. Нашите уреди нудат врвни перформанси без компромиси.
6. Зошто луѓето треба да купат POCO наместо другите веќе познати производи?
POCO F1 зборува за себе штом ќе ги погледнете неговите спецификации. Можете да нацртате паралела на Superbike – сето тоа е за одржлива сурова изведба. Не бевме задоволни со само Snapdragon 845, бидејќи сакаме телефонот да работи многу брзо во текот на целиот ден, па додадовме LiquidCool технологија за да го постигнеме тоа. Отклучувањето со лицето е добро, но исто така сакавме да го отклучуваме безбедно под услови на слабо осветлување, па додадовме и IR.
Нашиот заден двоен фотоапарат со 1.4ум на примарната камера доаѓа со двоен пикселен автофокус кој понатаму дава супер брз автофокус во која било состојба. Инсистиравме и на тоа да сместиме моќна батерија од 4000mAh за да може да трае цел ден, и покрај тоа што работи со толкава голема брзина.
7. Дали фокусот на вашиот бренд е на брзината?
Не би го рекол тоа – нашиот фокусот е на испорачување на телефон кој се враќа на основите и во случајот на POCO F1, сето тоа е за брзината. Фокусот на нашите уреди е да се привлечат технолошки ентузијасти кои навистина се возбудени од она што го правиме.
8.Кога ќе го стартувате вашиот втор производ? Некој посебен план што може да го споделите?
Имаме некои возбудливи идеи, но е премногу рано да ги споделиме во оваа фаза. Дајте ни време, само што го претставивме POCO F1!
9. Дали мислите дека можете да го повторите успехот на Xiaomi?
Не е наша намера да го повториме успехот на Xiaomi. Ние сме фокусирани на сопствената мисија, испорачувајќи технологии кои навистина се битни.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Hitech
„Чат ГПТ“ ќе може да се користи за генерирање еротска содржина

„Опен АИ“ објави планови за ублажување на ограничувањата на својот четбот „Чат ГПТ“, вклучително и дозволување еротска содржина за потврдени возрасни корисници, во согласност со она што компанијата го нарекува „третирај ги возрасните корисници како возрасни“.
Планот на „Опен АИ“ вклучува објавување ажурирана верзија на „Чат ГПТ“, што ќе им овозможи на корисниците да ја приспособат личноста на нивниот ВИ (вештачка интелигенција) асистент – вклучувајќи опции за поприродни, „човечки“ одговори, поинтензивна употреба на емотикони или попријателско однесување. Најзначајната промена се очекува во декември кога „Опен АИ“ планира да воведе посеопфатен систем за верификација на возраста, што би дозволил еротска содржина само за корисници што потврдиле дека се полнолетни. Компанијата не објави веднаш детали за методите за верификација на возраста или дополнителни заштитни мерки за таква содржина.
Во септември „Опен АИ“ лансира специјална верзија на „Чат ГПТ“ за корисници под 18 години, која автоматски пренасочува кон содржина соодветна за возраста и блокира експлицитен и сексуален материјал.
Компанијата исто така објави развој на технологија што ја проценува возраста на корисникот врз основа на тоа како комуницира со „Чат ГПТ“.
Во објава на „Икс“, извршниот директор на „Опен АИ“, Сем Алтман, рече дека построгите заштитни мерки воведени поради проблеми со менталното здравје го направиле четботот „помалку корисен и забавен за многу корисници што немаат проблеми со менталното здравје“.
Построгите безбедносни контроли беа воведени откако Адам Реин, тинејџер од Калифорнија, изврши самоубиство оваа година; Неговите родители поднесоа тужба во август, тврдејќи дека „Чат ГПТ“ му дал конкретни совети за тоа како да го направи ова. Само два месеци подоцна, Алтман изјави дека компанијата успеала во ублажување на сериозни проблеми со менталното здравје.
Федералната трговска комисија на САД (FTC) исто така почна истрага за неколку технолошки компании, вклучувајќи ја и „Опен АИ“, за тоа како четботовите со вештачка интелигенција може негативно да влијаат врз децата и тинејџерите.
Hitech
Сточар на Солунска глава најде телефон изгубен пред четири години, а планинари го најдоа сопственикот

Tелефон изгубен пред повеќе од четири години во реонот на Солунска Глава, бил најден пред еден месец од сточарот Јетмир од селото Горно Јаболчиште, раскажува на социјалните мрежи Игор Смилев, еко-активист од организацијата „Грин Пауер“ и советник во Општина Велес.
Смилев вели дека Јетмир, како чесен човек, го пријавил телефонот како изгубен, а неверојатно – по 4 години во планина, уредот успеал да се наполни и да работи делумно. Телефонот содржи сочувани СМС пораки и успеал да испрати неколку слики до планинари.
После еден месец објави на неколку Фејсбук групи, сопственикот на телефонот бил пронајден – Гоце Глигуровски од Битола, поранешен домар во сега веќе непостоечкиот Планинарски дом „Папрадиште“. Телефонот Гоце го добивал на користење од Емил Смилев.
„Фрапантно е што ‘Хуавеј’ телефонот преживеа 4 години во планина и сè уште е функционален“, додава Смилев.
Hitech
„Опен ВИ“ го претстави „Чат ГПТ 5“, дава поточни одговори за медицината, науката, финансиите

Компанијата „Опен АИ“ денес официјално го претстави својот долгонајавуван модел на вештачка интелигенција „ГПТ-5“, кој сега е достапен бесплатно за сите корисници.
Според компанијата, тоа е нивниот најпаметен, најбрз и најкорисен модел досега, кој дава поточни и порелевантни одговори во области како што се математика, наука, финансии, право и медицина.
„ГПТ-5 е првпат навистина да се чувствувате како да разговарате со експерт за која било тема“, рече извршниот директор на „ОпенАИ“, Сем Алтман, на денешната прес-конференција. Тој го спореди овој пробив со моментот кога „Епл“ ги претстави дисплеите со висока густина, чии поединечни пиксели повеќе не можеа да се видат со голо око.
Алтман тврди дека „ГПТ5“ е „најдобриот модел во светот за кодирање“ и пишување, но исто така и за здравствена заштита и долг список на други области.
За разлика од претходните верзии, „ГПТ5“ е претставен како „модел на расудување“, што значи дека користи итеративен пристап кон решавање проблеми – размислување низ повеќе чекори пред да понуди конечен одговор.
Компанијата е толку убедена во супериорноста на новата верзија што го најавува крајот на претходните: „Со доаѓањето на моделот ГПТ-5, ги откажуваме сите наши стари модели“, рече истражувачката Тина Ким за време на презентацијата.
Меѓу проблемите што ГПТ-5 наводно подобро ги решава се долгогодишните проблеми како што се „халуцинации“ – кога моделот измислува непостоечки информации – но и безбедносните ранливости, кои беа особено изразени во неодамнешните истраги како онаа на списанието „Вирд“.
Новиот модел, исто така, воведува можност за избор помеѓу четири предефинирани „личности“: циник, робот, слушател и гик, со цел дополнително прилагодување на стилот на комуникација на корисникот.
Сепак, и покрај помпезните тврдења, Алтман признава дека тие се уште се далеку од крајната цел – вештачка општа интелигенција (АГИ), термин што означува ниво на кое способностите на ВИ би ги надминале човечките.
„Искрено, го мразам терминот АГИ бидејќи секој го користи во различна смисла, но [ГПТ-5] е значаен чекор напред кон модели кои се навистина способни“, рече Алтман.
„Сè уште ни недостасува нешто клучно“.
Исто така, не е јасно дали ГПТ-5 ќе го реши проблемот познат како „Чат ГПТ психоза“, каде што некои корисници пријавиле чувство на губење на контакт со реалноста по долгите сесии за разговор со моделот. Засега, „Опен АИ“ најавува само воведување на „нежни потсетници за паузи“ за време на продолжена употреба.
Како и претходните генерации, ГПТ-5 се потпира на инфраструктура која бара огромни инвестиции и троши огромни количини енергија, што предизвика сè поголеми критики за неговото влијание врз животната средина. И покрај ова, „Опен АИ“ исто така објави два нови јазични модели со „отворена тежина“ претходно оваа недела – gpt-oss-120b и gpt-oss-20b – кои сега сигурно ќе паднат во втор план поради доаѓањето на ГПТ-5.
Компанијата, која започна како непрофитна организација, денес е една од највредните на пазарот. Во среда се појави информација дека „Опен АИ“ е во преговори за продажба на акции во секундарна понуда што би можела да ја процени на дури 500 милијарди долари.