Hitech
Девет работи што треба да ги знаете за новиот бренд POCO
Подбрендот на кинеската компанија Xiaomi кон крајот на август го претстави првиот смартфон од новата Pocophone серија – Pocophone F1, а новиот модел веќе може да се купи и во Македонија.
Новиот предводник на Xiaomi, Pocophone F1 во Graphite Black варијанта (6 GB RAM/64 GB) до 17 септември или додека има количини може да се набави по промотивна цена од 22 000 денари, а може да се набави преку единствениот oвластен дистрибутер „Хај комуникации“, како и онлајн на www.hi.mk. Потоа ќе важи регуларната цена од 23 490 денари.

Xiaomi го претстави новиот под-бренд „Pосо“ со мисија да ги исполни перформансите што се битни. Пред претставувањето, разговаравме со Алвин Це и Џаи Мани, клучни членови на тимот на „Pосо“ и портпароли на брендот. Тие ги споделија внатрешните импресии од работењето во „Pосо“.
1. Кога решивте да го почнете овој нов бренд? Која е вашата амбиција?
Како мал оддел на Xiaomi, POCO има слобода да почне од почеток, во однос на изборот на производот кој е важен. За првиот производ, се вративме на основите и целосно се фокусиравме на брзината. Не само во однос на врвните перформанси, туку и на вистинската брзина во реалниот свет.
2. Зошто го нарекувате вашиот бренд POCO? Што значи тоа?
POCO се залага за „малку” – веруваме во започнување на мали, но големи соништа. POCO тргнува да испорачува технологии што навистина се важни. Ова е причината зошто POCO создаде паметен телефон кој обезбедува неверојатни перформанси, за кои веруваме дека ќе резонираат со технолошките ентузијасти и ќе развијат силно следење меѓу нив.
3. Зошто не го лансиравте POCO F1 како нов предводник на Xiaomi. Зошто да се создаде нов бренд?
POCO F1 има поинакво позиционирање од уредите Xiaomi Mi. Додека серијата Mi се состои од сите заоблени паметни телефони кои поставуваат индустриски стандарди, POCO обезбедува корисничко искуство кое е наменето за технолошки ентузијасти кои се возбудени, но исто така добиваат најмногу за нивните пари.
Во исто време, целосно сме отворени да бидеме дел од Xiaomi. Можете дури i да видите на уредот дека POCO е од Xiaomi.

4. Видов на вашиот производ дека POCO е од Xiaomi. Што значи тоа?
Тоа значи дека заедно со нас го споделуваме синџирот на снабдување и сервисна инфраструктура на Xiaomi, додека ја надгледуваме продажбата, маркетингот и развојот на производите.
Со некои од овие под-брендови од други продавачи на паметни телефони, малку изменет производ може да се добие со промена на името и да се појави во постарите модели на брендовите и под-брендовите. Со POCO F1, овој телефон е сосема поинаков и не е достапен во поставата на Xiaomi.
Но, ние добиваме ресурси и поддршка од Xiaomi. Ги споделуваме нивните синџири на набавки и сервисна инфраструктура, која вклучува логистика, постпродажба, поддршка на корисниците и тестирање на квалитет.
5. Пазарот на паметни телефони веќе е многу заситен. Зошто се одлучивте да го лансирате овој бренд сега? Кои се вашите целни потрошувачи?
POCO ги разбира основните елементи за одлично смартфон искуство и се фокусира токму на тоа. Сметаме дека ова е тоа што го сакаат корисниците, наместо обилните карактеристики кои не се од суштинско значење и всушност ги зголемуваат трошоците. Значи, POCO обезбедува течно, брзо и флегшип искуство со неодолива цена. Нашите уреди нудат врвни перформанси без компромиси.

6. Зошто луѓето треба да купат POCO наместо другите веќе познати производи?
POCO F1 зборува за себе штом ќе ги погледнете неговите спецификации. Можете да нацртате паралела на Superbike – сето тоа е за одржлива сурова изведба. Не бевме задоволни со само Snapdragon 845, бидејќи сакаме телефонот да работи многу брзо во текот на целиот ден, па додадовме LiquidCool технологија за да го постигнеме тоа. Отклучувањето со лицето е добро, но исто така сакавме да го отклучуваме безбедно под услови на слабо осветлување, па додадовме и IR.
Нашиот заден двоен фотоапарат со 1.4ум на примарната камера доаѓа со двоен пикселен автофокус кој понатаму дава супер брз автофокус во која било состојба. Инсистиравме и на тоа да сместиме моќна батерија од 4000mAh за да може да трае цел ден, и покрај тоа што работи со толкава голема брзина.
7. Дали фокусот на вашиот бренд е на брзината?
Не би го рекол тоа – нашиот фокусот е на испорачување на телефон кој се враќа на основите и во случајот на POCO F1, сето тоа е за брзината. Фокусот на нашите уреди е да се привлечат технолошки ентузијасти кои навистина се возбудени од она што го правиме.

8.Кога ќе го стартувате вашиот втор производ? Некој посебен план што може да го споделите?
Имаме некои возбудливи идеи, но е премногу рано да ги споделиме во оваа фаза. Дајте ни време, само што го претставивме POCO F1!
9. Дали мислите дека можете да го повторите успехот на Xiaomi?
Не е наша намера да го повториме успехот на Xiaomi. Ние сме фокусирани на сопствената мисија, испорачувајќи технологии кои навистина се битни.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Hitech
Финансискиот спор меѓу „Дизни“ и „Јутјуб“ ги остави корисниците без програма
Претплатниците на YouTube TV останаа без голем број популарни канали во сопственост на Disney од полноќ во четврток, откако двата медиумски гиганти не успеаја да постигнат договор за нов договор за дистрибуција. Договорот истече во полноќ во четврток, што значи дека корисниците повеќе нема да имаат пристап до канали, вклучувајќи ги ESPN, ABC, Disney Channel, FX, National Geographic и Freeform, објави CNN.
Иако преговорите меѓу двете компании се уште се во тек, ниту една страна не даде никакви индикации кога корисниците можат да очекуваат враќање на програмирањето.
„За жал, YouTube TV на Google одлучи да им ја одземе на своите претплатници содржината што ја ценат најмногу, одбивајќи да плати фер цена за нашите канали, вклучувајќи ги ESPN и ABC“, изјави портпарол на Disney за CNN. „Без нов договор, нивните претплатници нема да имаат пристап до нашата програма, која ги вклучува најдобрите понуди за спортски преноси во живо – предводени од NFL, NBA и колеџ фудбал, со 13 од 25-те најдобри колеџ тимови кои играат овој викенд.“
Google одговори во соопштение дека одлуката на Disney „директно им штети на нашите претплатници, а воедно има корист од нивните сопствени производи за телевизија во живо, вклучувајќи ги Hulu + Live TV и Fubo.“
Одлуката не е изненадување за претплатниците на YouTube TV, кои во текот на изминатата недела добиваа известувања со кои се предупредува за потенцијално прекинување. Како и обично, спорот е околу парите.
Disney бара повисоки надоместоци за дистрибуција за кои вели дека ја одразуваат вредноста на неговите мрежи, како што е спортскиот канал ESPN. „Ние значително инвестираме во нашата содржина и очекуваме нашите партнери да плаќаат фер цени што ја признаваат таа вредност“, рече портпаролот на Disney. Од друга страна, YouTube рече дека барањата на Disney ќе „ги зголемат цените за корисниците на YouTube TV и ќе им дадат на нашите корисници помалку избор“.
Битката со Disney е само најновата во низата слични медиумски битки што YouTube ги води оваа година.
фото: принтскрин
Hitech
Уредувањето на „Инстаграм сторис“ никогаш не било полесно
„Мета“ ги носи своите ВИ-алатки за уредување директно во „Инстаграм сторис“. Корисниците сега може да пишуваат команди за да додаваат или отстрануваат елементи или целосно да ја менуваат содржината.
Иако „Мета“ претходно нудеше можности за уредување фотографии на „Инстаграм“, тие алатки беа ограничени на интеракција со „Мета ВИ-четботот“ . Додавањето текстуални команди во „Сторис“ сега ги прави овие функции многу подостапни.
Новите опции се наоѓаат во менито „Ристајл“, што се појавува на врвот од екранот на „Инстаграм сторис“ кога ќе ја допрете иконата со четка. За да едитирате фотографија, изберете add, remove или change и опишете што сакате да промените. На пример, „Мета“ објаснува дека можете да побарате да ја промените бојата на косата, да додадете круна на главата или да вметнете зајдисонце во заднина.
Исто така, постојат претходно поставени ефекти што може да ја променат вашата облека или стил на фотографијата. На пример, можете да додадете предмети, како очила за сонце или кожена јакна, или да примените ефект на акварел. За видеа, можете да направите да изгледа како да врне снег или да додадете пламен.
Важно е да се напомене дека кога користите „Мета ВИ“ на „Инстаграм“, се согласувате со условите за користење на „Мета“ за ВИ-функциите, кои ѝ овозможуваат да ги анализира вашите медиуми и црти на лицето користејќи вештачка интелигенција.
Според овие услови, кога ги прикачувате вашите фотографии, „Мета“ може „да сумира содржина, да менува фотографии и да генерира нова содржина врз основа на нив“.
Hitech
„Чат ГПТ“ ќе може да се користи за генерирање еротска содржина
„Опен АИ“ објави планови за ублажување на ограничувањата на својот четбот „Чат ГПТ“, вклучително и дозволување еротска содржина за потврдени возрасни корисници, во согласност со она што компанијата го нарекува „третирај ги возрасните корисници како возрасни“.
Планот на „Опен АИ“ вклучува објавување ажурирана верзија на „Чат ГПТ“, што ќе им овозможи на корисниците да ја приспособат личноста на нивниот ВИ (вештачка интелигенција) асистент – вклучувајќи опции за поприродни, „човечки“ одговори, поинтензивна употреба на емотикони или попријателско однесување. Најзначајната промена се очекува во декември кога „Опен АИ“ планира да воведе посеопфатен систем за верификација на возраста, што би дозволил еротска содржина само за корисници што потврдиле дека се полнолетни. Компанијата не објави веднаш детали за методите за верификација на возраста или дополнителни заштитни мерки за таква содржина.
Во септември „Опен АИ“ лансира специјална верзија на „Чат ГПТ“ за корисници под 18 години, која автоматски пренасочува кон содржина соодветна за возраста и блокира експлицитен и сексуален материјал.
Компанијата исто така објави развој на технологија што ја проценува возраста на корисникот врз основа на тоа како комуницира со „Чат ГПТ“.
Во објава на „Икс“, извршниот директор на „Опен АИ“, Сем Алтман, рече дека построгите заштитни мерки воведени поради проблеми со менталното здравје го направиле четботот „помалку корисен и забавен за многу корисници што немаат проблеми со менталното здравје“.
Построгите безбедносни контроли беа воведени откако Адам Реин, тинејџер од Калифорнија, изврши самоубиство оваа година; Неговите родители поднесоа тужба во август, тврдејќи дека „Чат ГПТ“ му дал конкретни совети за тоа како да го направи ова. Само два месеци подоцна, Алтман изјави дека компанијата успеала во ублажување на сериозни проблеми со менталното здравје.
Федералната трговска комисија на САД (FTC) исто така почна истрага за неколку технолошки компании, вклучувајќи ја и „Опен АИ“, за тоа како четботовите со вештачка интелигенција може негативно да влијаат врз децата и тинејџерите.

