Забава
Интернационалниот LEGO® фестивал доаѓа и во Македонија

По Брно, Братислава, Загреб и Софија, официјалниот LEGO® фестивал за прв пат доаѓа и во Македонија, ексклузивно во Skopje City Mall. Во период од 04.03 до 26.03 Скопје ќе искуси едно уникатно доживување и забава, а посетители од сите возрасти ќе имаат можност да учествуваат и да ја изразат својата креативност.
Преку изложба на 20 големи 3Д официјални LEGO фигури, осум уникатни LEGO глави од LCP Dirk Denoyelle од Белгија (само 15 во цел свет), работилници и зони за играње, интересни квизови, натпревари и попусти на LEGO производите, ќе ја почувствувате LEGO магијата и светот на LEGO коцките. Подгответе се за интерактивни, креативни и едукативни содржини и активности за вас и целото ваше семејство. Организацијата на овој настан ја поддржаа Лајка Мобајл, ЕВН и КРШ Тојс.
„Огромна чест и задоволство нѝ е што сме домаќини на настан од ваков тип – интернационален фестивал кој е под франшиза на The LEGO Group. Ова е наша 5-та успешна година и затоа одлучивме да ја започнеме со едно интересно искуство и во знак на благодарност на нашите верни посетители да им понудиме уникатно доживување. Сите ќе можат да уживаат и да го разбудат детето во себе со овие безвременски играчки, а воедно ќе можат да ја изразат креативноста и бујната имагинација преку различни работилници и натпревари“, вели Дарко Панчевски од Skopje City Mall.
„Само најдоброто е доволно добро.” – Токму ова било мотото на основачот на The LEGO Group, Оле Кирк Кристиансен во 1932 година. Тој верувал дека децата заслужуваат играчки изработени од најквалитетни материјали со совршена изведба. Го смислил името LEGO така што ги комбинирал првите две букви од данскиот израз “LEG GODT” што во превод значи “добра игра” – незнаејќи дека едно од значењата на изразот на латински е “jaс составувам”. Денес, зборовите на основачот и понатаму се движечка сила на компанијата, а LEGO® производите и понатаму се пренесуваат од една генерација на друга, поттикнувајќи ја креативноста и фантазијата на децата и возрасните ширум светот.
Концептот и развојот на производите главно се одвива во седиштето на The LEGO Group во Данска. Креативните јадра се составени од многу дизајнери од различни националности. Дизајнерите имаат многу сознанија за детските шеми на игра и начинот на кој децата ги развиват интересите. Тие секогаш ги прашуваат децата што мислат за новите идеи за некој потенцијален производ. Само производите за кои децата гарантираат на крајот одат во производство.
Првата LEGO® минифигура се појавила на пазарот во 1978 година. Оттогаш малиот жолт лик станувал се посилен. За време на сите овие години, повеќе од 5 милијарди фигури се произведени со што е создадена најголемата светска популација. Во 1997 година LEGO фигурите оживуваат. Во компјутерската игра „Паника на LEGO островот“ фигурите го остварија својот прв настап како анимирани ликови. Подоцна со новите Star Wars ликови, фигурите за прв пат се појавуваат во одредени улоги. Оваа персонификација на фигури, подоцна е проширена на LEGO® Harry PotterTM, LEGO® Studios, LEGO кошарка и многу други теми.
LEGO® производите се продаваат во повеќе од 130 земји во светот. LEGO коцките произведени во 2013 година би можеле да ја заобиколат Земјата повеќе од 20 пати. Во текот на долгото постоење на оваа компанија, отворен е забавен парк Legoland® во родниот град на LEGO Group, Билунд. Денес, постојат 7 LEGOLAND паркови низ целиот свет. Создаден е оддел за образование, познат како LEGO образование. Овој оддел развива и пласира едукативни материјали. Во 1997 се појавува и првата LEGO тематска компјутерска игра./крај/со/бб
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
(Видео) 12-3-30: фитнес метод за сите мрзливи луѓе – ќе ослабете без да се мачите

Ако го следите „Тик-ток“, речиси е невозможно да не наидете на видеа на жени од целиот свет кои го фалат познатиот метод на вежбање 12-3-30 – минималистичка, но неверојатно ефикасна рутина на трака за трчање која освои милиони следбеници.
Неговата популарност продолжува да расте токму затоа што дава резултати и во исто време не изгледа застрашувачко како интензивните кардио рутини.
Што точно е 12-3-30?
Методот е исклучително едноставен: одите 30 минути на лента за трчање поставена со наклон од 12% и брзина од 3 милји на час (што е околу 4,8 км/ч). Тоа е се.
Без трчање, без скокање, без сложена кореографија. Само одење – но на начин кој го движи целото тело и ги активира срцето, белите дробови и мускулите.
Предности кои освојуваат
Според експертите од престижната клиника Мајо, пешачењето е меѓу најефективните и најприродните форми на физичка активност – корисно за зглобовите, идеално за зајакнување на коските, подобрување на меморијата, спиењето и расположението, а во исто време го зајакнува имунитетот, го намалува стресот и помага за регулирање на крвниот притисок, шеќерот и холестеролот.
Со додавање на наклон и постојано темпо, рутината 12-3-30 се трансформира во вистински кардио предизвик кој:
- го зголемува отчукувањата на срцето и ја подобрува кардиоваскуларната издржливост,
- силно ги активира нозете, од бутовите до листовите,
- го стимулира согорувањето на калориите,
- го стимулира ослободувањето на ендорфин – хормонот на среќата,
- не го преоптоварува телото со хормони на стрес како кортизол.
И да – изгледа лесно, но не е. И токму во оваа измамничка едноставност лежи нејзината магија.
Доколку сакате да го вклучите овој метод во вашата рутина, се препорачува да го изведувате четири до шест пати неделно за да постигнете оптимални резултати.
Ако штотуку го започнувате вашето фитнес патување, дозволете си нежен почеток – намалете го наклонот, времетраењето или бројот на повторувања неделно и постепено изградете ја вашата кондиција.
Комбинирајте за совршен баланс
Иако методот 12-3-30 е одличен сам по себе, фитнес експертите препорачуваат да се надополни со други видови движења.
Комбинирајте го, на пример, со нежни, но ефективни дисциплини како пилатес, тренинзи или јога, за да ја подобрите флексибилноста, стабилноста и мускулниот тонус.
За оние кои веќе се заљубени во теретана – оваа рутина совршено оди и со тренинзи за сила. И да, кревањето тегови е многу женствено – го зајакнува телото, ја обликува силуетата и го оживува духот.
12-3-30 не е само уште еден тренд на „Тик-ток“ – тоа е свесна, обмислена рутина што не ве води до исцрпеност, туку ве води кон поздраво, посилно и посреќно тело. Инвестирањето само 30 минути дневно може да донесе неверојатни промени – и внатре и надвор.
Затоа, следниот пат кога ќе стапнете во теретана, заборавете на изговорите. Поставете ја траката на 12, брзината на 3 – и одете кон вашата најздрава верзија.
Забава
(Фото) Таа влезе во 6-тата деценија, но нејзините нозе велат поинаку

Прославената дизајнерка Викторија Бекам наполни 51 година, а нејзиниот сопруг Дејвид Бекам ја искористи можноста јавно да и честита на уникатен начин.
Сега, кога впечатоците се смирија, Викторија објави фотографија и кажа дека им се заблагодарува на сите што го направиле нејзиниот роденден незаборавен.
Таа позираше на јахта со роденденска торта, а објави и неколку семејни фотографии. Интересно е дека таа носеше ист бел топ на прославата што го носеше претходно и нејзината снаа, Никола Пелц Бекам.
Останува мистерија дали Викторија го позајмила од неа или едноставно го имаат истото парче облека, но тоа е добар знак кога е нивната врска во прашање, со оглед на тоа што имаше многу шпекулации дека Никола и Викторија не ни разговараат.
Уште еднаш, извајаната фигура беше во центарот на вниманието кога станува збор за оваа жена, а Дејвид не заостануваше, па она што е сигурно е дека на Викторија и понатаму и завидуваат милиони жени.
Забава
Најлоша комбинација: овие хороскопски парови постојано се караат

Додека некои хороскопски парови природно се согласуваат и совршено се надополнуваат, други се чини дека се родени за да се излудат еден со друг.
Нивните расправии не се секогаш лоши, понекогаш ги држи тој „оган“, но нема сомнеж дека меѓу нив постојано летаат искри, но не од романтичниот вид.
Еве три хороскопски парови кои често се наоѓаат во вербални пресметки, без разлика колку се сакаат.
Овен и Рак
Овенот сака акција, брзина и доминација, додека Ракот е чувствителен, емотивен и повлечен. Овие два знака често не успеваат да најдат заеднички јазик.
Додека Овенот брза напред, Ракот бара разбирање и сигурност. Овенот не ги разбира емотивните фази на Ракот, а на Ракот му пречи тоа што Овенот го турка надвор од неговите граници.
Близнаци и Шкорпија
Близнаците се друштвени, зборливи и љубопитни, додека Шкорпијата бара длабочина, лојалност и емоционална поврзаност. Шкорпијата брзо може да стане љубоморна на потребата на Близнаците за флерт и слобода.
Тешко се справуваат со интензивната контрола и драматичните испади на Шкрорпија. Нивната врска често резултира со љубоморни сцени и саркастични расправии.
Лав и Јарец
Лавот бара внимание, признание и сака да биде во центарот на вниманието, додека Јарецот е сериозен, практичен и ориентиран кон целта. Во очите на Јарецот, Лавот изгледа како расипан егоцентрик, додека Јарецот на Лавот му изгледа ладен.
Нивните разлики во приоритетите и начинот на живот често доведуваат до расправии и критики.