Забава
Инфлуенсерите бркаат мода среде пандемија, маските задолжителен моден додаток
Ниту коронавирусот не ги спречува инфлуенсерите да изгледаат модерно, така што со ширењето на пандемијата се чини дека маската станува задолжителен моден додаток.
Дури и модните куќи се приклучија на оваа, по сè изгледа, нова трка на пазарот, па маска на „Фенди“ може да се купи за 180 евра.
„Луј Витон“ и порано имаше заштитни маски, но сега тие се барани како никогаш досега.
Модните креатори од целиот свет во својот асортиман ги вклучија и заштитните маски, кои станаа моден тренд во светот.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Претставена приспивната песна на Becutan „Нежни и слатки сништа со Becutan и Хана Хуљиќ Грашо“
Приспивните песни го пренесуваат чувството на нежните и меки допири кои раскажуваат најубави сказни, смируваат и даваат чувство на сигурност и на поврзаност на родителот и детето. Преку нив се поврзуваат емоционалниот и когнитивниот физички развој. Приспивната песна создава посебен момент на поврзаност меѓу родителите и бебето, на тој начин овозможувајќи чувство на сигурност, љубов и на смиреност.

Токму сево ова е претставено преку посебната приспивна песна промовирана во прекрасниот хотел Amadria Hotel Capital – „Нежни и слатки сништа со Becutan и Хана Хуљиќ Грашо“. На промоцијата, меѓу многубројните мајки и бебиња, учествуваа и Петра Гајшак, модератор; Маша Гавраниќ, најмладата водителка; Ката Лојтар, здравствен педагог и психотерапевт, и Хана Хуљиќ Грашо, музичар и мајка на две деца.

„Музиката за приспивната песна на Becutan настана во еден здив. Првите асоцијации ми беа нежноста, љубовта и мирисот на детството. Сите тие емоции додека растев, на кои и самата се сеќавам од сопственото детство и од Becutan, се обидов да ги пренесам во песна, па така се роди приспивната песна ’Нежни и слатки сништа со Becutan’. Им пеам приспивни песни на своите деца, па верувам дека и оваа ќе си го најде својот пат во тие посебни моменти за мајката и за детето“, изјави Хана Хуљиќ Грашо, музичар и мајка на две деца.
„Приспивната песна ’Нежни и слатки сништа со Becutan’ е нешто што им требаше на сите родители! Нежна, мелодична, лесна за помнење и, најважно, прекрасно испеана приспивна песна, а такви нема многу. Потекнувам од големо музичко семејство, ние сме пет деца, а дома секогаш се пееше нешто, па кога станав мајка, ми дојде некако природно да им запеам на своите деца пред спиење, а иако сега тие се веќе големи, знаат понекогаш да се присетат на нашата приспивна песна и да ме замолат да ја испеам. Можете само да замислите колку пати сум морала да ја испеам кога беа мали штом и сега со 14 и со 10 години ја знаат без грешка. Сигурна сум дека исто ќе биде и со оваа приспивна песна на Becutan и дека децата ќе ја пеат со генерации“, истакна Петра Гајшак, водителка.

„Да се биде мајка значи да се живее во најинтензивната лабораторија на љубовта, трпението и растот. Од перспектива на психотерапевт и претприемач, секогаш велам: одморот не е луксуз, туку предуслов за присуство, креативност и за емоционална отпорност. На нашите деца не им требаат совршени, туку стабилни, нежни и одморени родители. Приспивна песна како оваа не е само момент за детето – тоа е и повик за нас возрасните да го забавиме темпото, да вдишеме и да си дозволиме себеси да бидеме најважни. Кога детето тоне во сон, и ние можеме да си го пронајдеме својот мал мир. А во свет кој ја слави брзината тоа е најхрабриот чин на љубов“, истакна Ката Лојтар, здравствен педагог и психотерапевт.

Becutan е бренд кој речиси 50 години е дел од семејствата, со традиција и со вредности што се пренесуваат од генерација на генерација и со акцент врз безрезервната поддршка за сите предизвици на родителството со кои секојдневно се соочуваат родителите. Becutan ги негува и ги поддржува вистинските вредности, во кои семејството и грижата за најмилите се најважни.

Производите на Becutan се клинички и дерматолошки тестирани и развиени во соработка со педијатри и дерматолози. Формулацијата на сите производи е создадена според уникатен рецепт. Изразено е блага и нежна, ја штити и ја негува кожата, а притоа придонесува за јакнење на нејзината заштитна функција. Производите на Becutan се произведуваат во висококонтролирани услови на производство и примена на стандардите GMP (Good Manifacturing Practice), како и на стандардите ISO 9001 и ISO 14001 за квалитет. Сите формулации на производите се усогласени со Европската директива за квалитет на козметичките производи наменети за децата.
ПР
Забава
(Видео) Скандал на изборот за Мис Универзум – директор јавно ја понижи Мис Мексико
Организацијата „Мис Универзум“ се соочува со скандал пред 74. издание на изборот за убавина, откако еден од нејзините директори јавно ја понижил мексиканската претставничка Фатима Бош (25) на настан во Тајланд.
Инцидентот се случил на 4 ноември за време на пренос во живо на „Фејсбук“, кога тајландскиот бизнисмен Науат Ицарагрисил, воедно потпретседател на организацијата за Азија и Океанија, ја обвини Бош дека не ги исполнува своите промотивни обврски.
„Мексико, каде си?“, праша тој Кога Бош стана, тој продолжи: „Слушнав дека не сте се согласиле да објавите сè за Тајланд. Дали е тоа вистина?“ Во еден момент им рече на натпреварувачите: „Ако ги следите наредбите на вашиот национален директор, тогаш сте глупави. Бош возврати: „Не ме почитувате како жена“, по што повика обезбедување, предизвикувајќи гласни воздишки и извици „не“ од другите натпреварувачи.
Дел од учесничките, меѓу кои и актуелната Мис Универзум Викторија Кјер Тејлвиг, го напуштиле настанот во знак на протест, а Бош подоцна потврдила дека навистина била навредена пред сите.
Претседателот на „Мис Универзум“, Раул Роча Канту, веднаш реагирал со остар видео-коментар, обвинувајќи го Науат за „злоупотреба, понижување и обид да замолчи жена пред публика“. Тој порача: „Науат, мораш да престанеш.“
По инцидентот, неговото учество во натамошните активности е ограничено, а организацијата најави и корпоративни и правни мерки.
Мексиканската мис изјави дека нема да молчи: „Во 21. век сме. Јас не сум кукла што може да се шминка и облекува по нарачка. Тука сум за сите жени кои се борат за своите цели.“
View this post on Instagram
Нејзината изјава доби силна поддршка од организацијата Мис Мексико и од бројни натпреварувачки, кои порачаа дека ниедна жена не смее да биде понижувана.
Науат подоцна се појави во пренос на „ТикТок“, извинувајќи се со зборовите: „Ако некој се почувствувал навредено или непријатно, ми е жал.“
И покрај извинувањето, скандалот ја засени подготовката за финалето на Мис Универзум 2025, кое ќе се одржи на 21 ноември во Тајланд со учество на 122 натпреварувачки.
Забава
Тајните зад „Љубовта е слепа“: што навистина се случува зад камерите
Откако шоуто „Љубовта е слепа“ се појави на „Нетфликс“ во 2020 година, гледачите со љубопитност го следат „експериментот“ дали паровите ќе се заљубат низ разговор, без да се видат, за потоа да стигнат до олтарот. Со деветтата сезона, се откриваат интересни детали за тоа како навистина функционира шоуто.
Златните чаши
Фановите долго се прашуваа зошто натпреварувачите секогаш пијат од златни чаши – дали за да не се гледа алкохолот внатре, или пак да нема грешки при монтажа. Креаторот Крис Колен објасни дека тоа е само визуелен потпис на шоуто, направен од естетски причини.
Животот во капсулите
Експериментот трае околу 10 дена со 40–50 кандидати. Во тој период немаат телефони, а првите денови се како брзи состаноци. Натпреварувачите добиваат по околу 5.000 долари за учество во фазата на капсулите.
Улогата на продукцијата
Иако шоуто не е сценирано, барем така се тврди, продукцијата предлага теми за разговор за да се избегне тишина. Прстените и основните трошоци за венчавките ги покрива продукцијата, а сè дополнително плаќаат паровите.
Од свршувачка до венчавка
Сите свршувачки се случуваат во ист ден, но во емисијата се прикажуваат постепено. Продуцентите решаваат кој прв ќе изговори „да“ или „не“ пред олтарот за поголема драма.
Контроверзии
Некои поранешни учесници тврдат дека им било забрането да го напуштат шоуто пред олтарот, а дел признаваат дека знаеле оти нема да се венчаат — но сепак останале во емисијата. Има обвинувања и дека натпреварувачите имале пристап до многу алкохол и малку храна, а некои велат дека по учеството се соочиле со психички последици и јавен линч на социјалните мрежи. Дополнително, неколку поранешни натпреварувачи изнесоа обвинувања за насилно однесување на своите партнери, што предизвика критики за изборот на учесници.

