Забава
Отворањето на „Барби“ во Јапонија нарушено со контроверзии во пресрет на годишнината од атомското бомбардирање

Јапонското отворање на кинохитот „Барби“ наиде на дополнителен неуспех во период кога се засилува онлајн-петицијата, која ги повикува холивудските студија да го отфрлат масовното маркетиншкото движење што го занемарува нуклеарниот холокауст.
Петицијата на Change.org собра повеќе од 16.000 потписи за два дена барајќи од „Ворнер брос“ и „Јуниверзал пикчрс“, студиото зад биографскиот филм за „Опенхајмер“, да го прекинат хаштагот „Барбенхајмер“, кој помогна филмот да стане глобален блокбастер.
Барби, со Маргот Роби во главната улога, заработи повеќе од 800 милиони долари на светските киноблагајни во првите 10 дена, а филмот за таткото на атомската бомба, физичарот Роберт Опенхајмер, кој почна да се прикажува во исто време со „Барби“, заработи над 400 милиони долари.
„Ворнер брос“ првично се приклучи на мемињата направени од фановите, а кои ги прикажуваат Маргот Роби и Килијан Марфи, кој го глуми Опенхајмер, заедно со слики со нуклеарни експлозии.
Но, фановите не се забавуваа во Јапонија, која во наредните денови ќе одбележи 78 години од нападите со атомски бомби врз Хирошима и Нагасаки (6 и 9 август 1945 година).
„Ако некој треба да создаде илустрација или изведена уметност на ‘Барбенхајмер’, тоа не треба да биде Барби како ужива во облак од печурка“, напиша Коџи Марујама на веб-страницата Change.org.
„Барби никогаш не треба да биде лик што се радува на несреќа или трагедија“.
Хаштагот #NoBarbenheimer стана популарен на интернет, повторно објавуван повеќе од 100.000 пати, што го поттикна јапонскиот оддел на „Ворнер“ да упати ретка јавна критика кон својата матична компанија по што потоа следуваше извинување оваа недела.
Летната доминација на „Барбенхајмер“ натера милиони луѓе во светот да гледаат два филма, кои многу се разликуваат меѓу себе, и да уживаат во редок момент на културен спој. Но, во Јапонија безгрижното спојување на двата блокбастера предизвика гнев кај оние што сметаат дека се банализира смртта на стотици илјади во градовите Хирошима и Нагасаки.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
Жените кои се успешни во сè ги поседуваат овие 6 особини

Жените со овие особини постигнуваат успех во сите области од животот. Проверете дали ги имате овие квалитети…
Еве неколку вообичаени особини на жените кои природно се успешни во речиси сè:
1. Наметливост
Наметливите жени имаат тенденција да постигнат поголем напредок во кариерата, да доживеат поголемо задоволство од работата и да имаат поголемо влијание во професионалните средини.
Сепак, една студија објавена во списанието Scientific Reports објаснува дека наметливоста може да биде сложена за жените поради општествените очекувања за женственост, што понекогаш може да се коси со наметливото однесување во кое жената самоуверено се залага за себе и за своите желби.
2. Агресивност
Успешните жени често користат индиректна агресија за да поминат во конкурентни средини. Оваа стратегија може да вклучува однесувања како што се ширење гласини, социјално исклучување или суптилна критика наместо отворена конфронтација.
Студија од 2020 година покажа дека тоа може да се смета за начин за постигнување успех без да се нарушат општествените очекувања за женско однесување. Сепак, важно е да се напомене дека не сите успешни жени ги користат овие тактики и дека постојат индивидуални варијации.
3. Емпатија
Жените имаат тенденција да постигнуваат подобри резултати на мерењето на емпатијата во споредба со мажите, што укажува на тоа дека успешните жени може да покажат силен капацитет за емпатија. Ова може да биде вредно во лидерството, бидејќи им овозможува да ги разберат другите и да се поврзат со другите на ефективен начин.
Сепак, студијата од 2023 година, исто така, истакна дека ова е сложено прашање со потенцијални предрасуди поради родовите стереотипи и социјалната пожелност, поради што е неопходно внимателно да се дизајнираат студии за прецизно да се измери емпатијата во различни контексти.
4. Моќта на егото
Истражувањето објавено во Journal of Research in Personality сугерира силна корелација помеѓу силата на егото, способноста да се контролираат импулсите и да се одржи стабилно чувство за идентитет и успехот кај жените.
Жените со поголема сила на егото обично постигнуваат поголем професионален и личен успех. Ова често произлегува од подобри механизми за справување, поголема самодоверба и способност ефикасно да се надминат предизвикувачките ситуации.
5. Толеранција на стрес
Успешните жени имаат висока толеранција на стрес. Затоа, често се нагласува сложената интеракција на фактори како што се силни мрежи за социјална поддршка, ефективни механизми за справување и чувство на контрола, што може да придонесе за способноста за ефикасно управување со стресот, дури и во ситуации под висок притисок.
Сепак, една студија од 2024 година признава дека жените може да пријават повисоки нивоа на стрес поради социјалните очекувања и товарот на емоционалниот труд.
6. Енергија
Според истражувањето од 2020 година, позитивната релациона енергија нагласува како жените кои се успешни во нивните кариери често демонстрираат силни интерперсонални вештини, емоционална интелигенција и способност да градат мрежи за поддршка.
Овие особини може да се сметаат за извор на позитивна енергија што го поттикнува нивниот успех и ги мотивира другите околу нив. Овие особини вклучуваат емпатија, соработка и активно слушање, што може да поттикне чувство на поврзаност и зајакнување меѓу членовите на тимот.
Според објаснувањето дадено од Калипер, резултатите од истражувањето значат дека успешните жени кои се директни во својот стил на комуникација, можат да унапредуваат проекти, да ги разберат и да се поврзат со чувствата на другите, да се чувствуваат удобно во средини под висок стрес и се ентузијасти за својата работа.
Од друга страна, во истражувањето се откриени и квалитети кои би можеле да го забават успехот. Жените кои се „многу прилагодливи“, кои премногу се грижат за тоа што мислат другите за нив, веројатно ќе имаат потешкотии во лидерството.
Се разбира, тоа не значи дека ако понекогаш се прилагодувате на другите, нема да бидете успешен лидер. Но, важно е да бидете сигурни дека сите се среќни.
Генерално, резултатите од ова истражување не се сосема неочекувани. Очигледно треба да бидете способни да се одржите, да бидете возбудени за вашата кариера и да не попуштате под притисок ако сакате да се искачите на корпоративната скала до врвот, но тоа секако е корисен потсетник за сите нас кои се бориме со некоја или со сите овие особини.
Потребно е многу да се преземе одговорност и да се води, а камоли да се води компанија. Но, сите ние можеме да бидеме „девојка шеф“, само треба да го сакате тоа. Како што вели Лин Јин, „Заедно, можеме да ја подобриме работата за жените на начин каков што не бил досега“.
Забава
(Видео) Џенифер Лопез се расплака за време на концертот во Абу Даби и се заблагодари на публиката за поддршката

Џенифер Лопез се расплака за време на нејзиниот концерт во Абу Даби и реши да и се заблагодари на публиката за поддршката.
Таа истакна дека нивната поддршка била особено трогателна и дека заплакала во тие моменти. Лопез на својот Инстаграм профил сподели видео од настапот.
„Ви благодарам многу, сега ме натеравте да се чувствувам вака“, рече таа.
Забава
(Видео) Џеј Ло настапи во Абу Даби во леопард комбинезон, снимката има 16 милиони прегледи

Џенифер Лопез одржа два големи концерти во Абу Даби на 20 и 21 февруари, а клип од настапот што го сподели на Инстаграм и ТикТок собра повеќе од 16 милиони прегледи за помалку од 24 часа.
Џеј Ло веќе некое време немаше настапи, но неодамна направи исклучок со настапот во Дубаи на отворањето на луксузен хотел. Потоа следеа два распродадени концерти во Абу Даби, а снимките од тие настапи брзо ги преплавија социјалните мрежи.