Забава
Кус осврт на претстојниот „Лига на правдата“ на Зак Снајдер
Луѓето може да кажат што сакаат за Зак Снајдер, но тој го разбира нагонот на своите ликови и му треба време да ги изгради, пишуваат медиумите пред премиерата на новиот филм на култниот режисер.
Од „300“ до „Сакер Панч“ и „Чувари“ до „Човек од челик“, Снајдер поминува неизмерно многу време градејќи ги своите ликови, давајќи им цел, насока и основа за да го објасни нивното дејствување.
Тоа е она што ѝ помага на публиката да разбере што го поведе Леонидас во „300“, но на некој начин тоа може и да засмета бидејќи неговата карактеризација не е секогаш на место, особено кога на никој не му треба еден час плус за да се поврзе со Супермен во „Човекот од челик“.
Но, никој не може да негира дека неговото градење на светот недостигаше во „Лига на правдата“ од 2017 година кога Снајдер, оригиналниот режисер на филмот, го напушти проектот по снимањето на поголемиот дел од филмот, првиот од трилогијата, откако ќерка му си го одзеде животот.

Џош Ведон, свежо критикуван за неговата работа на Марвеловиот Avangers: Age of Ultron, беше назначен да ja преземе режисерската палка. Филмот доби поделени критики и не помина многу време за фановите подоцна да го повикаат Зак Снајдер да објави своја верзија на филмот на „Твитер“ преку хаштагот „Објавете го Снајдер кат“ (ReleaseTheSnyderCut).
Она што се сметаше за изгубена верзија на оригиналниот замислен филм, завиткан во сопствената митологија, конечно ќе ја има својата премиера на „Ејч-би-о макс“ во САД и „Ејч-би-о гоу“ во Југоисточна Азија, а светот, кој е моментно опседнат со суперхерои лансирани лево, десно и во центарот секоја втора недела, конечно ќе може да го види новиот четиричасовен филм „Лигата на правдата на Зак Снајдер“ или таканаречената Снајдер-кат верзија на „Лига на правдата“.

Она што ќе добиете е повеќе нијансиран пристап кон раскажувањето што се граничи со самозадоволство бидејќи Снајдер го ослободува секој аспект од она што го сакаше пред четири години.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Хју Џекмен и Сатон Фостер ја потврдија врската на црвениот тепих
Хју Џекмен и Сатон Фостер првпат прошетаа по црвениот тепих како пар. Иако актерите претходно се појавија заедно на гала настани, додека глумеа во бродвејскиот мјузикл „Музичкиот човек“, ова е нивно прво заедничко излегување откако почнаа да се забавуваат, објавува Just Jared.
Хју, 57, беше придружуван од неговата партнерка Сатон, која е седум години помлада, на премиерата на неговиот нов филм „Song Sung Blue“. Церемонијата се одржа вчера, како дел од AFI Fest во познатиот кинески театар TCL во Холивуд.
Џекмен веќе доби пофалби од критичарите за својата работа во претстојната музичка драма, а многумина предвидуваат номинација за Оскар за него. Во филмот, тој игра пејач кој му оддава почит на музичката легенда Нил Дајмонд. „Song Sung Blue“ излегува во кината на Божиќ, 25 декември.
Хју се разведе по 27 години брак
Џекмен почна да се забавува со Сатон Фостер во јануари оваа година, само неколку месеци откако објавија дека се разделуваат во септември 2024 година. Двојката беше во брак 27 години и имаат две посвоени деца заедно – Оскар (25) и Ава (19).
Се вели дека нивниот брак почнал да се распаѓа за време на пандемијата, во кое време Џекмен почнал интензивно да работи со Фостер на бродвејската претстава „Музичкиот човек“. Фостер во тоа време сè уште била во брак со продуцентот Тед Грифин, но двајцата сега се во процес на развод. Џекмен и Фостер беа видени заедно во јануари како излегуваат од ресторан во Лос Анџелес држејќи се за раце.
Фото: ЕПА
Забава
(Фото) Малкумина можат да ја воодушеват јавноста како Емили Ратајковски, нејзиното најново издание остава без зборови
Се чини дека Емили Ратајковски имаше само успех оваа година. Откако дебитираше на модната ревија на Викторија Сикрет и ги рашири ангелските крилја за прв пат во кариерата, таа се појави и на насловната страница на списанието „Beyond Noise“.
Модниот едиторијал на списанието комбинира елементи на темното и сексипилното, а тоа најмногу се одразува на црно-белите фотографии.
Популарната манекенка позираше во крзнено палто, кое ја истакна нејзината завидна фигура, а на една од најзначајните фотографии, таа носи само ремен од Гучи, црни ракавици и црна долна облека, без панталони.
Треба да се напомене дека, покрај нејзината зачудувачка фигура и природна убавина, беше забележлив и нејзиниот специфичен поглед – поглед на заводничка што често го „носи“ кога шета по модната писта или позира за модни списанија.
Коментарите од обожавателите на Емили само продолжуваа да пристигнуваат, а многумина напишаа едно нешто – дека е прекрасна…
„Безвременска убавина. Ја сакам“, „Прекрасна си“, „Фотографиите се совршени, исто како тебе“, се само некои од коментарите.
фото: принтскрин
Забава
(Фото) Сидни Свини направи драстична промена на својот имиџ: градите повеќе не се во преден план
Популарната актерка Сидни Свини моментално го промовира својот нов биографски филм „Кристи“ во Лос Анџелес.
Покрај бројните колеги актери, на црвениот тепих ѝ се придружи и член на семејството – нејзиниот татко, Стивен Свини, кој ретко се гледа во јавноста.
Но, најголемото внимание на вечерта го привлече драстичната промена на имиџот на актерката. Наместо долгите кадрици што обично паѓаат под нејзините рамена, јавноста беше шокирана кога ја забележа нејзината фризура „боб“, популарен есенски тренд и за оваа година.

По овој повод, колористот Џејкоб Шварц и нејзиниот личен фризер Глен Коко разговараа за „Вог“.
„Сидни сакаше промена и, знаете, бараше нешто големо за својот момент на црвениот тепих за премиерата на филмот“, вели Шварц, додавајќи:
„Ова беше вистинскиот момент да се направи нешто смело, нешто драстично. Новата боја на косата е многу посветла од претходната, повеќе ледено руса боја, која ги истакнува нејзините сини очи и сите нејзини атрибути.“

А потоа Глен Коко продолжи да го објаснува креативниот процес зад овој изглед.
„Никогаш не ја имала косата толку кратка. Кристи (мислејќи на ликот што го игра Сидни во филмот) поминала низ толку многу трансформации и е толку силна, исто како Сидни која ја игра. Сакав да ја пренесам таа трансформација на Сидни и во реалниот живот затоа решивме да го направиме овој потег.“
Што се однесува до остатокот од стајлингот, фаталната русокоса носеше макси фустан во пудра розова боја кој ја истакнуваше нејзината витка фигура, но и бујно деколте.

Беше забележлив и ремен кој го нагласуваше нејзиниот тенок струк, а изгледот го заокружи со нежни тонови кои ја истакнуваа нејзината природна убавина.
фото: принтскрин

