Забава
„Тик-ток“ најпопуларна мрежа на интернет

„Тик-ток“ е најпреземаната (даунлодирана) и најчесто користената апликација досега, по неа следуваат „Инстаграм“, „Фејсбук“ и „Ватсап“.
„Тик-ток“ има над 1,6 милијарда корисници во над 160 земји, а преземен е над 220 милиони пати само во САД, покажува новата статистика ажурирана во август.
Бројот на корисници на глобално ниво, од кои 1,1 милијарда се месечни активни корисници од 2023 година, ја покажува популарноста на оваа платформа за споделување видео.
„Тик-ток“ го доби својот милијардити корисник во 2021 година, четири години по глобалното лансирање, половина од времето што им требаше на „Фејсбук“, „Јутјуб“ или „Истаграм“ и три години побргу од „Ватсап“.
Минатата година аналитичарите на data.ai ја ревидираа прогнозата дека „Тик-ток“ ќе достигне 1,5 милијарда месечни активни корисници откога нивната анализа откри дека оваа апликација ја надминала таа пресвртница за 100 милиони корисници во првите три месеци.
Платформата за споделување видео веќе ги надмина поголемите социјални мрежи, како „Инстаграм“ и „Фејсбук“, благодарение на својата забавна, креативна природа и сегментацијата кон помладата публика.
Според познавачите, доволно е некое време активно да ја користите оваа платформа и да размислите како се чувствувате по побарувањето низ неа.
Социјалните мрежи го менуваат начинот на кој размислуваат луѓето речиси две децении. Поради нив, светот на новинарството се промени засекогаш – медиумите веќе не може да одлучуваат што ќе мислат луѓето, иако тие сè уште, барем засега, имаат моќ да наметнат агенда, односно за што ќе размислуваат луѓето.
Луѓето повеќе не им веруваат на медиумите како пред да настанувањето на интернетот. За да креираат мислење или став за некоја тема, доволно е да ја инсталираат социјалната мрежа што најмногу им одговара и да најдат истомисленици или коментатори со кои може да се споредат.
Доколку се направи споредба меѓу „Фејсбук“, „Твитер“ или новата, најбргурастечка платформа во историјата – „Тредс“, овие се текстуални апликации, кои имаат премногу политика, а од политика боли желудникот.
Новите истражувања прават компарација меѓу двете најпопуларни мрежи: „Инстаграм“ и „Тик-ток“.
„Тик-ток“ почна во 2016 година. Платформата веднаш стана популарна во светот импресионирајќи ја т.н. генерација Z (активни креатори на содржини на социјалните медиуми). Оваа апликација, всушност, стана победник штом понуди куси видеосодржини, кои предизвикуваат зависност.
Она на што најмногу се гордее „Тик-ток“ – секој може да стане вирален за само неколку минути, а тоа најмногу го сака просечниот корисник на социјалните мрежи. Глобалната популарност може да се припише на природата на платформата – предизвикува зависност.
Алгоритмот препорачува персонализирана содржина врз основа на преференциите на корисниците создавајќи бесконечен прилив на интересни видеа за истражување. Разновидната содржина – комични скечеви, предизвици за танцување, рецепти за готвење, филмови – привлекува широка публика.
Алгоритмот и кусите видеа се причините поради кои корисниците остануваат подолго.
Анализата на американскиот истражувачки центар „Пју“ (Pew Research Center) покажа дека процентот на тинејџери кои рекле дека се на „Тик-ток“ речиси постојано е 50 % поголем од оние што го кажале истото тоа за „Инстаграм“.
За секого има по нешто и секој има можност преку ноќ да стане ѕвезда и да стекне голем број следачи. За разлика од „Инстаграм“, на корисниците на „Тик-ток“, за да станат популарни, не им треба добро тело, убаво лице, совршена гардероба, луксузни патувања или заднина во бојата на годишните времиња.
За популарност, веќе не е неопходно да се биде докажан „инфлуенсер“, доволно е само да се има смисла за хумор или заеднички интереси со други луѓе.
„Инстаграм“ за некои луѓе стана смислата на животот. Совршените фотографии на кои изгледаат совршено и се чини дека имаат совршен живот создадоа илузии и нереални очекувања. Вредноста се мереше со бројот на „лајкови“ и следачи. Во лето заднините се сини… сите одат на плажа и имаат добри тела во костими за капење. Во зима заднините се бели… сите знаат да скијаат и одат на зимски одмор. А во реалноста – речиси никој не изгледа како на „Инстаграм“.
Она што освои многумина кај „Тик-ток“ е поддршката што корисниците ја искажуваат едни кон други. Убавите „инфлуенсери“ покажуваат акни на лицето без филтри и ја опишуваат нивната борба со килограмите. Моделите откриваат како изгледаат кога не се нашминкани за модна писта.
Луѓето ги ценат хуморот, креативноста, автентичноста и поддршката. Луѓето ги ценат луѓето, а не некои совршени личности со совршен живот. Никој нема совршен живот, а „Тик-ток“ тоа секојдневно го покажува.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
Шминкерите го обожаваат овој трик за пополни усни: можете да го пробате и сами

Постојат многу промени на лицето што се случуваат како што старееме. Поточно во пределот на усните, овие промени може да се припишат на губењето на колаген, масти, липиди и навлажнувачи како хијалуронска киселина.
Кога нивните природни резерви почнуваат да се намалуваат или производството почнува да се забавува, кожата ќе изгледа помалку бујна и мека.
Еден од главните двигатели е губењето на мастите. Усните имаат четири масни перничиња лоцирани под кожата, кои го создаваат обликот на усните какви што ги знаеме.
Сепак, шминката може брзо и лесно да го компензира природното намалување на факторите што влијаат на изгледот на нашите усни.
Како коректорот може да ги направи вашите усни да изгледаат пополни?
За брзо и неинвазивно решение, сè што треба да направите е да земете коректор. Класичен трик на шминкерот е да го истакнете лакот на Купидон. Лакот на Купидон се однесува на вдлабнувањето на горната усна, правејќи ја горната усна да личи на лак.
Осветлувањето на областа го измамува изгледот на светлината и додава димензија. Областите на лицето што ја фаќаат светлината се оние што се поизразени, како носот и образите. Значи, кога создавате илузија на светлина, го лажете окото дека пределот на усните е пообемен.
фото: принтскрин
Забава
(Фото) Лиам Галагер стана дедо: се породи неговата ќерка, која ја запозна во 2018 година

Моли Муриш Галагер, ќерка на Лиам Галагер, неодамна ја сподели среќната вест на Инстаграм во форма на фотогалерија. Таа објави фотографии од дете по име Руди со опис: „Те сакаме“ и откри дека родила син.
На една од фотографиите, на вратата од кујната може да се види знак „Здраво бебе“, додека на друга таа го држи синот за рака.
На третата фотографија, Руди носи портокалов џемпер со буквата „R“ на задната страна, додека неговиот татко, фудбалерот Натаниел Филипс, го држи во раце.
Тој ја потврди својата врска со Моли во 2022 година.
Лиам ја запозна својата ќерка подоцна
Лиам Галагер ја запозна својата ќерка Моли дури во 2018 година, по години разделба, а таа порасна со нејзината мајка, пејачката Лиса Муриш.
Пред да се зближат, Лиам призна во едно интервју од 2017 година дека „никогаш не успеал да ја запознае“ и дека „не бил во добри односи со нејзината мајка“. Покрај Моли, Лиам има уште три деца – два сина од браковите со актерката Петси Кенсит и пејачката Никол Аплтон, како и ќерка од врската со американската новинарка Лиса Горбани.
фото: принтскрин
Забава
Викторија Бекам поминала низ пекол: „Ме мереа во живо во емисија откако се породив“

Новата серија на Нетфликс за Викторија Бекам открива претходно непознати детали од нејзиниот личен и професионален живот.
Таа неодамна откри зошто одлучила да ги отстрани силиконските импланти што ги имала во 90-тите, а сега проговори и за својата долгогодишна борба со нарушување во исхраната.
Како што истакна, болеста предизвикала да го изгуби чувството за реалност, сè по распадот на Спајс Грлс во 2000 година.
Лагата стана вистина
„Кога имате нарушување во исхраната, станувате многу добри во лажењето, а јас никогаш не бев искрена за тоа со моите родители“, започна Викторија.
„Никогаш не сум зборувала за тоа јавно. Навистина ве погодува кога луѓето ви велат дека не изгледате доволно добро. Претпоставувам дека тоа ќе ме следи до крајот на мојот живот.“
Поранешната членка на Спајс Грлс, позната како „Пош Спајс“, призна дека е под влијание и на натписите што се појавуваат во врска со нејзиниот изглед.
„Бев сè, од Порки Пош до Скини Пош. Мислам, знаете, многу е и тешко е. Немав контрола врз тоа што се пишуваше за мене и врз сликите што беа направени. Можев да ја контролирам мојата тежина, и ја контролирав на неверојатно нездрав начин“, рече дизајнерката.
Ја мереа во живо во емисија
Таа, исто така, се присети дека се мерела на национална телевизија во 1999 година, само шест месеци откако го роди своето прво дете, синот Бруклин, со сопругот Дејвид.
„Сè уште се смееме и се шегуваме за тоа денес, но јас бев навистина премногу млада“, забележа таа, а потоа нејзиниот сопруг Дејвид се вклучи:
„Луѓето мислеа дека е во ред да се критикува жена за нејзината тежина, а на телевизија се случуваа работи што веројатно денес не би биле нормални.“
Викторија призна дека токму тогаш почнала да се сомнева во себе и да се чувствува грдо. Тогаш почнала да го губи чувството за реалност.
Наскоро станала сè покритична кон сопственото тело, бидејќи не ѝ се допаѓал одразот во огледалото. Претходно, извори блиски до актерката ги потврдија овие зборови за „Page Six“ – дека таа била под притисок.
„Изгледот на Викторија и нејзината тежина беа под големо внимание. Мислам дека јавноста ќе разбере низ што поминала до одреден степен“, коментира изворот.
Поранешната поп-ѕвезда првпат зборуваше за своите тешкотии во својата автобиографија „Learning to Fly“. Иако сега ги регулира своите навики во исхраната, сепак има едно нешто што го избегнува.
„Не сум јадела чоколадо од 90-тите“, откри таа кога Дејвид ја праша дали сака парче чоколадо.
фото: принтскрин