Hitech
„Фејсбук“ прави напредок во борбата против говорот на омраза
Компанијата „Фејсбук“ соопшти дека прави напредок во откривањето говор на омраза, графичко насилство и други облици на кршење на правилата на социјалната мрежа, дури и пред корисниците да ги забележат и пријават ваквите содржини.
Во извештајот за спроведувањето на стандардите на компанијата, од „Фејсбук“ велат дека во периодот од април до септември двојно се зголемило проактивното откривање на говор на омраза во споредба со претходните шест месеци.
Исто така, се истакнува дека деактивирани се повеќе од 1,5 милијарда лажни наводи во изминатите шест месеци во споредба со 1,3 милијарда во претходното полугодие.
Повеќето лажни наводи биле финансиски мотивирани, а не поради дезинформации, објави агенцијата АП.
„Фејсбук“ има околу 2,3 милијарди корисници во светот.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Hitech
Шефот на „Гугл“: Вештачката интелигенција е склона кон грешки, корисниците не треба слепо да ѝ веруваат
Корисниците не треба слепо да веруваат на сè што им кажуваат нивните алатки за вештачка интелигенција (АИ), изјави денес за Би-би-си шефот на матичната компанија на „Гугл“, „Алфабет“. Извршниот директор на компанијата, Сундар Пичаи, изјави за британскиот медиум дека моделите на АИ се склони кон грешки и ги повика корисниците да ги користат заедно со други алатки.
Пичаи ја нагласи важноста на богат информациски систем, наместо да се потпираат исклучиво на технологијата на АИ, објави Би-би-си. „Затоа луѓето го користат пребарувањето на „Гугл“, а ние имаме и други производи што обезбедуваат подобри, поточни информации“.
Пичаи, индиско-американскиот шеф на „Алфабет“, рече дека алатките на АИ се корисни ако „сакате да напишете нешто креативно“, но предупреди дека луѓето треба да научат да ги користат овие алатки за „она во што се добри, а не само слепо да веруваат на сè што ќе кажат“.
„Горди сме на трудот вложен во обезбедување на најточни можни информации, но дури и најдобрата технологија на АИ во моментов е склона кон грешки“, нагласи тој.
Пичаи разговараше со Би-Би-Си додека технолошкиот свет со нетрпение очекува нова верзија на комерцијалниот модел на вештачка интелигенција на „Гугл“, „Џемини 3.0“, кој во тековните верзии веќе врати дел од пазарниот удел во битката против ChatGPT.
Неговите коментари се во согласност со истражувањето на Би-би-си спроведено претходно оваа година, кое заклучи дека ботовите со вештачка интелигенција се неточни при производство на резимеа на вести.
Hitech
Финансискиот спор меѓу „Дизни“ и „Јутјуб“ ги остави корисниците без програма
Претплатниците на YouTube TV останаа без голем број популарни канали во сопственост на Disney од полноќ во четврток, откако двата медиумски гиганти не успеаја да постигнат договор за нов договор за дистрибуција. Договорот истече во полноќ во четврток, што значи дека корисниците повеќе нема да имаат пристап до канали, вклучувајќи ги ESPN, ABC, Disney Channel, FX, National Geographic и Freeform, објави CNN.
Иако преговорите меѓу двете компании се уште се во тек, ниту една страна не даде никакви индикации кога корисниците можат да очекуваат враќање на програмирањето.
„За жал, YouTube TV на Google одлучи да им ја одземе на своите претплатници содржината што ја ценат најмногу, одбивајќи да плати фер цена за нашите канали, вклучувајќи ги ESPN и ABC“, изјави портпарол на Disney за CNN. „Без нов договор, нивните претплатници нема да имаат пристап до нашата програма, која ги вклучува најдобрите понуди за спортски преноси во живо – предводени од NFL, NBA и колеџ фудбал, со 13 од 25-те најдобри колеџ тимови кои играат овој викенд.“
Google одговори во соопштение дека одлуката на Disney „директно им штети на нашите претплатници, а воедно има корист од нивните сопствени производи за телевизија во живо, вклучувајќи ги Hulu + Live TV и Fubo.“
Одлуката не е изненадување за претплатниците на YouTube TV, кои во текот на изминатата недела добиваа известувања со кои се предупредува за потенцијално прекинување. Како и обично, спорот е околу парите.
Disney бара повисоки надоместоци за дистрибуција за кои вели дека ја одразуваат вредноста на неговите мрежи, како што е спортскиот канал ESPN. „Ние значително инвестираме во нашата содржина и очекуваме нашите партнери да плаќаат фер цени што ја признаваат таа вредност“, рече портпаролот на Disney. Од друга страна, YouTube рече дека барањата на Disney ќе „ги зголемат цените за корисниците на YouTube TV и ќе им дадат на нашите корисници помалку избор“.
Битката со Disney е само најновата во низата слични медиумски битки што YouTube ги води оваа година.
фото: принтскрин
Hitech
Уредувањето на „Инстаграм сторис“ никогаш не било полесно
„Мета“ ги носи своите ВИ-алатки за уредување директно во „Инстаграм сторис“. Корисниците сега може да пишуваат команди за да додаваат или отстрануваат елементи или целосно да ја менуваат содржината.
Иако „Мета“ претходно нудеше можности за уредување фотографии на „Инстаграм“, тие алатки беа ограничени на интеракција со „Мета ВИ-четботот“ . Додавањето текстуални команди во „Сторис“ сега ги прави овие функции многу подостапни.
Новите опции се наоѓаат во менито „Ристајл“, што се појавува на врвот од екранот на „Инстаграм сторис“ кога ќе ја допрете иконата со четка. За да едитирате фотографија, изберете add, remove или change и опишете што сакате да промените. На пример, „Мета“ објаснува дека можете да побарате да ја промените бојата на косата, да додадете круна на главата или да вметнете зајдисонце во заднина.
Исто така, постојат претходно поставени ефекти што може да ја променат вашата облека или стил на фотографијата. На пример, можете да додадете предмети, како очила за сонце или кожена јакна, или да примените ефект на акварел. За видеа, можете да направите да изгледа како да врне снег или да додадете пламен.
Важно е да се напомене дека кога користите „Мета ВИ“ на „Инстаграм“, се согласувате со условите за користење на „Мета“ за ВИ-функциите, кои ѝ овозможуваат да ги анализира вашите медиуми и црти на лицето користејќи вештачка интелигенција.
Според овие услови, кога ги прикачувате вашите фотографии, „Мета“ може „да сумира содржина, да менува фотографии и да генерира нова содржина врз основа на нив“.

