Забава
(Фото/Видео) „Епл“ го менува изгледот на својот оперативен систем

„Епл“ претстави нов интерфејс за своите оперативни системи на својата годишна Светска конференција за развивачи (WWDC).
Дизајнот на интерфејсот се нарекува Течно стакло и компанијата вели дека тоа е најсеопфатната промена во дизајнот досега.
Компанијата од Купертино, исто така, ги потврди плановите да ја направи својата вештачка интелигенција достапна за надворешни креатори на апликации. Извршниот директор Алан Дај нагласи за време на видео презентација дека за прв пат, истиот интерфејс ќе работи на сите производи на компанијата.
Expressive. Delightful. But still instantly familiar.
Introducing our new software design with Liquid Glass. pic.twitter.com/8hA0q2aCTf
— Tim Cook (@tim_cook) June 9, 2025
Како дел од промените, „Епл“ ќе ја преименува својата линија на оперативен систем за да ја користи годината наместо броевите на верзиите, така што следната генерација на софтвер за водечкиот iPhone ќе биде позната како iOS 26. Промените, кои пристигнуваат во iOS 26, се суптилни, но нудат чист изглед и целокупно чувство, со голем број преклопувачки елементи, заоблени рабови и други промени.
Apple introduces Liquid Glass design on iOS #WWDC25 pic.twitter.com/895Mk0sP0w
— Apple Hub (@theapplehub) June 9, 2025
Иконите на апликациите ќе имаат малку поинаков изглед, додека лентите со алатки и полињата за внесување текст ќе имаат проѕирен изглед.
Апликацијата Messages добива и неколку нови функции, вклучувајќи ја и можноста за промена на бојата на позадината на целата порака во групните разговори, како и анкети меѓу членовите на групата. Новите функции за филтрирање вклучуваат опција „непознати испраќачи“, која ги одделува досадните спам пораки во посебен дел од апликацијата Messages, така што најважните разговори можат да бидат во прв план, а оние што не се важни можат да се игнорираат.
Функциите на Apple Intelligence се воведени во сите ажурирања на софтверот, а тие се појавуваат и во Messages во комбинација со Genmoji. iOS 26 ќе ви овозможи да комбинирате два постоечки емотикони за да креирате сосема нов, прилагоден Genmoji, а ChatGPT ќе биде достапен и за креирање Genmoji.
Преводот во живо исто така доаѓа во Messages, автоматски преведувајќи ги пораките додека пишувате и испраќајќи ги до примателот на јазикот што го избрал. Титловите во живо ќе бидат достапни и во FaceTime, додека Apple Music ќе добие функции за превод во живо и изговор за да им го олесни на корисниците уживањето во музика на други јазици. API-то за превод на повици ќе биде достапно и за програмери од трети страни за користење во нивните комуникациски апликации.
Визуелната интелигенција ќе биде подлабоко интегрирана во корисничкиот интерфејс на iOS 26, овозможувајќи визуелно да пребарувате сè што се појавува на екранот на вашиот iPhone. На пример, ако видите слика од јакна што ви се допаѓа на социјалните медиуми, можете да направите слика од екранот и да ја користите новата функција за пребарување слики од Визуелната интелигенција за да пронајдете слични јакни онлајн и во други апликации. Исто така, можете да означите одредени делови од сликата од екранот за дополнително да го подобрите вашето пребарување.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
(Видео) „Неверојатно е дека има 44 години“ – Златан Ибрахимовиќ со видео од сауна ги воодушеви обожавателите

Поранешниот фудбалер Златан Ибрахимовиќ повторно привлече внимание со видео објавено на социјалните мрежи. Тој се сними во сауна сместена во природа, носејќи само долна облека и гледајќи кон пејзажот, а снимката за помалку од едно деноноќие собра над 140 илјади лајкови.
Во коментарите се редеа пофалби: „Златан е жив оган“, „Изгледаш како да имаш 23 години“, „Викинг“, „Неверојатно дека има 44“. Дел од фановите забележаа и дека ја скратил косата.
View this post on Instagram
Ибрахимовиќ неодамна го прослави 44. роденден и, според традицијата, си подари нов автомобил – Ferrari F80, со што ја продолжи својата „роденденска колекција“ од луксузни модели на Ferrari.
View this post on Instagram
Забава
Водител на „Фокс њуз“ со несоодветни коментари за изгледот на Џенифер Анистон

Во емисијата The Five на американската телевизија „Фокс њуз“ се разви необична и непријатна расправа меѓу водителите, откако Џеси Вотерс почна да ја коментира физичката привлечност на актерката Џенифер Анистон, пренесе HuffPost.
Сѐ започна кога неговиот колега, комичарот Грег Гатфелд, го пофали изгледот на политичарката Кејти Портер, нарекувајќи ја „хероина“ затоа што не подлегнува на современи стандарди за убавина и „не се менува за камерите“. Тој додаде шеговито дека „пред YouTube туторијалите сите изгледале како Кејти Портер“ и дека дури „луѓето не станале привлечни сѐ до интернетот“.
На тоа Вотерс се надоврза со коментар дека „Џенифер Анистон денес изгледа подобро, иако е дваесет години постара“. Разговорот потоа се претвори во расправа за тоа кога актерката била попривлечна — за време на снимањето на „Пријатели“ или денес.
Откако Вотерс се премисли и рече дека „всушност била поубава во ‘Пријатели’, но сега е погламурозна“, неговиот колега Херолд Форд Џуниор остро ја прекина дискусијата со зборовите: „Зошто не преминеме на следниот сегмент?“ Водителката Кејти Павлич додаде дека „елеганцијата на Анистон денес е резултат на богатството“, велејќи дека „парите купуваат многу трансформации“.
Анистон, која често јавно ги критикува политиките на Доналд Трамп и Републиканската партија, досега не реагираше на оваа расправа.
Забава
Блејк Лавли заработувала по 50.000 евра дневно за снимањето на филмот „Ова завршува со нас“

Откриена е платата на актерката Блејк Лајвли за нејзината улога во „Ова завршува со нас“ како дел од правната битка што ја води со својот колега Џастин Балдони. Правните документи покажуваат дека 38-годишната актерка заработила речиси 1,5 милион евра за шестнеделното снимање на романтичната драма или нешто повеќе од 50.000 евра дневно, според „Дејли мејл“.
Дополнителни бонуси и успех на киноблагајните
Покрај основната плата, договорот вклучувал и бонус од 171.000 евра ако Лајвли освои „Оскар“ за улогата на цвеќарката Лили Блум и 85.000 евра за номинација. Блејк и нејзината компанија требало да добијат и дополнителни 214.000 евра ако филмот, кој се појави во кината во август минатата година, заработи повеќе од трипати повеќе од својот буџет.
Филмот, кој ја следи турбулентната врска помеѓу Лили Блум (Лајвли) и Рајли Кинкејд (Балдони), има значаен комерцијален успех. Со буџет од 20,7 милиони евра филмот заработи 300 милиони евра во целиот свет и покрај мешаните критики.
Правната битка се интензивира
Овие финансиски детали се појавија само неколку дена откако поранешниот агент на Џастин Балдони ја обвини Блејк за изнуда за време на продукцијата. Според транскриптот од сведочењето добиен од „Дејли мејл“, агентот Дени Гринберг тврдел дека однесувањето на актерката на снимањето и во постпродукцијата станувало сè понепредвидливо. Во разговор со Балдони во јули 2024 година тој ги опишал нејзините постапки како „континуирана изнуда и обид за преземање контрола врз филмот“.
Гринберг подоцна појасни дека под изнуда не се осврнувал на буквално кривично дело, туку на кумулативното однесување и зголемениот притисок врз продукциските компании „Вејфарер“ и „Сони студиос“. „Дејли мејл“ контактирал со претставниците на актерката за коментар, но сè уште нема одговор, а претставниците на Балдони одбиле да коментираат.
Тужби за меѓусебно вознемирување и клевета
Правната битка почна во декември 2024 година кога Лајвли го тужеше Балдони за наводно сексуално вознемирување на снимање, што тој жестоко го негира.
Балдони и неговото студио „Вејфарер“ одговорија со контратужба за клевета против Лајвли, нејзината публицистка Лесли Слоун и сопругот Рајан Рејнолдс. Балдони исто така поднесе тужба од 400 милиони долари против „Њујорк тајмс“ за она што тој го тврди дека било сензационалистичко известување за обвинувањата, но таа тужба беше отфрлена во јуни оваа година.