Забава
(Фото) Убавицата од култната серија од 90-тите шокираше со својот изглед

Актерката Хедер Локлир (63) неодамна ги воодушеви обожавателите со својот нов изглед. Таа се појави во подкастот „Што сакаш?“ и објави фотографии од настанот на Инстаграм.
Таа позираше боса во бел летен фустан без прерамки, со нејзината препознатлива руса коса во бранови и широка насмевка.
Коментари како „Хедер изгледа неверојатно!“, „Прекрасна си“ и „Воопшто не старееш!“ ги преплавија социјалните мрежи, а многумина се согласија дека ѕвездата од култната серија „Мелроуз Плејс“ изгледа совршено.
Нејзиниот блескав изглед го потврди впечатокот дека актерката е во одлична форма, оставајќи зад себе бурен период што ги загрижуваше нејзините обожаватели.
Приватен живот полн со скандали
Приватниот живот на Хедер е под постојан јавен надзор, најмногу поради нејзините бракови со рок ѕвезди. Таа беше во брак со Томи Ли од 1986 до 1993 година, а со гитаристот на Бон Џови, Ричи Самбора, од 1994 до 2007 година, со кого има ќерка, Ава.
И покрај сите нејзини лични предизвици, Локлир отсекогаш успевала да го задржи својот статус како една од најомилените телевизиски актерки на нејзината генерација.
Нејзината кариера го достигна својот врв во 1990-тите со нејзината улога како пресметливата и моќна Аманда Вудворд во сапуницата „Мелроуз плејс“. Интересно е што Локлир на почетокот мислела дека е престара за улогата.
„Ја гледав серијата и си помислив: О, Боже, ова ќе биде одлично… Би сакала да бидам дел од неа, но сум престара“, откри таа во подкаст, додавајќи дека во тоа време имала околу 30 години, додека нејзините колешки биле во раните дваесетти години.
Сепак, нејзиното доаѓање беше хит – ликот на Аманда Вудворд стана централен негативец и икона на стилот, а гледаноста експлодираше.
По низа тешки години, актерката гордо ја прослави својата прва година без алкохол во 2020 година, споделувајќи инспиративен цитат од Маја Анџелоу:
„Научив дека без разлика што ќе се случи, животот продолжува и утре ќе биде подобро.“ Во тоа време, се чинеше дека и таа ја пронајде среќата, свршувајќи се со својот љубовник од средно училиште, Крис Хајзер, со кого ја обнови врската во 2017 година.
Иако се познаваа од 70-тите години, нивната врска беше „повремена“ сè додека актерката не се посвети на поздрав начин на живот.
Сепак, двојката се раздели минатата година.
фото: принтскрин
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
(Видео) „Неверојатно е дека има 44 години“ – Златан Ибрахимовиќ со видео од сауна ги воодушеви обожавателите

Поранешниот фудбалер Златан Ибрахимовиќ повторно привлече внимание со видео објавено на социјалните мрежи. Тој се сними во сауна сместена во природа, носејќи само долна облека и гледајќи кон пејзажот, а снимката за помалку од едно деноноќие собра над 140 илјади лајкови.
Во коментарите се редеа пофалби: „Златан е жив оган“, „Изгледаш како да имаш 23 години“, „Викинг“, „Неверојатно дека има 44“. Дел од фановите забележаа и дека ја скратил косата.
View this post on Instagram
Ибрахимовиќ неодамна го прослави 44. роденден и, според традицијата, си подари нов автомобил – Ferrari F80, со што ја продолжи својата „роденденска колекција“ од луксузни модели на Ferrari.
View this post on Instagram
Забава
Водител на „Фокс њуз“ со несоодветни коментари за изгледот на Џенифер Анистон

Во емисијата The Five на американската телевизија „Фокс њуз“ се разви необична и непријатна расправа меѓу водителите, откако Џеси Вотерс почна да ја коментира физичката привлечност на актерката Џенифер Анистон, пренесе HuffPost.
Сѐ започна кога неговиот колега, комичарот Грег Гатфелд, го пофали изгледот на политичарката Кејти Портер, нарекувајќи ја „хероина“ затоа што не подлегнува на современи стандарди за убавина и „не се менува за камерите“. Тој додаде шеговито дека „пред YouTube туторијалите сите изгледале како Кејти Портер“ и дека дури „луѓето не станале привлечни сѐ до интернетот“.
На тоа Вотерс се надоврза со коментар дека „Џенифер Анистон денес изгледа подобро, иако е дваесет години постара“. Разговорот потоа се претвори во расправа за тоа кога актерката била попривлечна — за време на снимањето на „Пријатели“ или денес.
Откако Вотерс се премисли и рече дека „всушност била поубава во ‘Пријатели’, но сега е погламурозна“, неговиот колега Херолд Форд Џуниор остро ја прекина дискусијата со зборовите: „Зошто не преминеме на следниот сегмент?“ Водителката Кејти Павлич додаде дека „елеганцијата на Анистон денес е резултат на богатството“, велејќи дека „парите купуваат многу трансформации“.
Анистон, која често јавно ги критикува политиките на Доналд Трамп и Републиканската партија, досега не реагираше на оваа расправа.
Забава
Блејк Лавли заработувала по 50.000 евра дневно за снимањето на филмот „Ова завршува со нас“

Откриена е платата на актерката Блејк Лајвли за нејзината улога во „Ова завршува со нас“ како дел од правната битка што ја води со својот колега Џастин Балдони. Правните документи покажуваат дека 38-годишната актерка заработила речиси 1,5 милион евра за шестнеделното снимање на романтичната драма или нешто повеќе од 50.000 евра дневно, според „Дејли мејл“.
Дополнителни бонуси и успех на киноблагајните
Покрај основната плата, договорот вклучувал и бонус од 171.000 евра ако Лајвли освои „Оскар“ за улогата на цвеќарката Лили Блум и 85.000 евра за номинација. Блејк и нејзината компанија требало да добијат и дополнителни 214.000 евра ако филмот, кој се појави во кината во август минатата година, заработи повеќе од трипати повеќе од својот буџет.
Филмот, кој ја следи турбулентната врска помеѓу Лили Блум (Лајвли) и Рајли Кинкејд (Балдони), има значаен комерцијален успех. Со буџет од 20,7 милиони евра филмот заработи 300 милиони евра во целиот свет и покрај мешаните критики.
Правната битка се интензивира
Овие финансиски детали се појавија само неколку дена откако поранешниот агент на Џастин Балдони ја обвини Блејк за изнуда за време на продукцијата. Според транскриптот од сведочењето добиен од „Дејли мејл“, агентот Дени Гринберг тврдел дека однесувањето на актерката на снимањето и во постпродукцијата станувало сè понепредвидливо. Во разговор со Балдони во јули 2024 година тој ги опишал нејзините постапки како „континуирана изнуда и обид за преземање контрола врз филмот“.
Гринберг подоцна појасни дека под изнуда не се осврнувал на буквално кривично дело, туку на кумулативното однесување и зголемениот притисок врз продукциските компании „Вејфарер“ и „Сони студиос“. „Дејли мејл“ контактирал со претставниците на актерката за коментар, но сè уште нема одговор, а претставниците на Балдони одбиле да коментираат.
Тужби за меѓусебно вознемирување и клевета
Правната битка почна во декември 2024 година кога Лајвли го тужеше Балдони за наводно сексуално вознемирување на снимање, што тој жестоко го негира.
Балдони и неговото студио „Вејфарер“ одговорија со контратужба за клевета против Лајвли, нејзината публицистка Лесли Слоун и сопругот Рајан Рејнолдс. Балдони исто така поднесе тужба од 400 милиони долари против „Њујорк тајмс“ за она што тој го тврди дека било сензационалистичко известување за обвинувањата, но таа тужба беше отфрлена во јуни оваа година.